Integracje dla WayFair - Sellintegro.pl

WayFair

Aktywne filtry

Integracje dla WayFair

Wayfair jest platformą sklepową znaną wśród właścicieli i sklepów z wyposażeniem wnętrz. Pozwala na sporą swobodę działania i zbiera dobre oceny od użytkowników, ale ma pewne ograniczenia, które sprawiają, że polscy przedsiębiorcy czasem boją się z niego skorzystać. Nic straconego!

Wayfair bardziej dostępny

Jako zamknięta platforma handlowa Wayfair w pewien sposób ogranicza prowadzenie rozliczeń. Na szczęście dostępne są integracje, które pozwalają na importowanie zamówień na przykład do Subiekta. To w dużym stopniu ułatwia pracę polskich firm, które właśnie z tego oprogramowania korzystają do koordynowania swojej działalności. Zamówienia importowane do Subiekta z Wayfair łatwiej jest księgować i można je obsługiwać razem z innymi – nie trzeba szczególnie traktować jednej platformy sprzedażowej, co mogłoby dezorganizować pracę.

Więcej kontroli nad sprzedażą

Zintegrowanie Wayfair z Subiektem daje olbrzymią przewagę nad konkurencją. Dane o sprzedaży na tej platformie są prezentowane od razu z informacjami o innych kanałach sprzedaży. Biorąc pod uwagę fakt, że Subiekt bez problemu radzi sobie z cenami walutowymi i zróżnicowanymi matrycami podatkowymi, kontrola realnej skuteczności działań firmy jest dużo prostsza. To przekłada się na szybsze i trafniejsze decyzje biznesowe – lepszy ogląd spraw bieżących pozwala działać skuteczniej także w przyszłości.

Bezpieczeństwo dla biznesu

Wayfair i Subiekt to oprogramowanie, dla którego można stworzyć bezpieczne wtyczki integrujące. To znaczy, że integracja działa w taki sposób, który utrudnia lub wręcz uniemożliwia przechwycenie przesyłanych informacji. Dzięki temu nikt niepowołany nie uzyska dostępu do poufnych danych. Ponieważ Wayfair również udostępnia odpowiednie narzędzia dla programistów, gotowe integracje praktycznie nie wymagają konfiguracji – pobieranie i przepisanie danych odbywa się automatycznie i nie trzeba się martwić o błędy na tym etapie. Zintegrowanie Wayfair i Subiekta wyklucza także konieczność duplikowania systemów księgowych, dzięki czemu firma jest bezpieczniejsza również w aspekcie fiskalnym: jeden system ERP pozwala ograniczyć ryzyko błędu księgowego, co w warunkach, w jakich działają polscy przedsiębiorcy, jest udogodnieniem na wagę złota.