Integracje dla Woocomerce - Sellintegro.pl

WooComerce

Aktywne filtry

Integracje dla WooComerce

Każde przedsiębiorstwo prowadzące sprzedaż w oparciu o kanały sprzedaży takie jak internet musi posiadać dobrze zoptymalizowany system zarządzania przedsiębiorstwem razem z systemem sprzedaży. Wiele przedsiębiorstw na samym początku swojej działalności w sprzedaży internetowej bardzo często zapomina o takim czymś jak przepustowość i na siłę szuka oszczędności. Błąd takiego myślenia polega na tym że skupienie się na dużej przepustowości przyniesie nam zysk w bardzo krótkim czasie.  Brak przepustowości w dłuższej perspektywie natomiast może prowadzić do strat zarówno zysków jak i klientów, którzy odbiorą to jako brak profesjonalizmu. 

Zintegrowanie systemów sprzedaży z tymi od zarządzania przedsiębiorstwem pozwolą na bardzo dużą przepustowość a także ograniczenie ingerencji pracowników w kontrole stanów widniejących na witrynie sklepu internetowego. Automatycznie przerzucanie zamówień ze sklepu opartego o woocommerce do CRM pozwala bardzo płynnie zarządzać sprzedażą i wydaniem towarów z magazynu. 

Koszty integracji systemów zarządzania przedsiębiorstwem z systemami sprzedażowymi

Wiele firm zakupując licencje systemu CRM, albo jakiegoś systemu sprzedażowego myśli że integracja będzie równie droga dlatego świadomie podejmuje decyzje o zrezygnowaniu z niej. Takie działanie to poważny błąd który może odbić się na przedsiębiorstwie i jego zyskach w przyszłości. W przeciwieństwie do oprogramowania typu CRM sama integracja jest bardzo tania a jej koszt z reguły nie przekracza 50 zł za miesiąc co w przypadku przedsiębiorstwa nie stanowi dużego kosztu. Warto jest więc zauważyć że prowadzenie działalności sprzedażowej powinno opierać się również na tych aspektach co pozwoli w dłużej perspektywie na zachowanie większych zysków i spokojne działanie firmy nawet w okresach zwiększonego popytu. 

Najlepsze integracje sprzedażowe

Do niewątpliwych zalet integracji należy zaliczyć również uniezależnienie pewnych procesów od elementu ludzkiego. Takie działanie sprawie że osoby zajmujące się wysyłka lub przyjmowanie towarów nie będą musiały martwić się o sprawy związane z umieszczaniem ich odpowiedniej ilości na serwisie sklepowym a tym samym ilość błędów zostanie zredukowana do minimum. Odsunięcie elementu ludzkiego pozwala również na oszczędności związane z pracownikami i zwiększenie stabilności personelu, który zajmuje się obsługą zamówień. Automatyzacja ma swoje niewątpliwe zalety i warto w nią zainwestować nawet na samym początku działalności.