Filtruj według

System ERP

System ERP

Integracje dla ZenCart - Sellintegro.pl

ZenCart

Aktywne filtry

Integracje dla ZenCart

Wiele firm z sektora handlowego przenios┼éo cz─Ö┼Ť─ç swojej sprzeda┼╝y w┼éa┼Ťnie do kana┼éu internetowego jednocze┼Ťnie zwi─Ökszaj─ůc swoje przychody. Taki zabieg jest korzystny jednak konieczne jest aby by┼é zrealizowany w miar─Ö mo┼╝liwo┼Ťci ze ┼Ťwiadomo┼Ťci─ů swoich skutk├│w. Nie ka┼╝da firma przygotowana jest na wzrost sprzeda┼╝y co za tym idzie liczba zam├│wie┼ä mo┼╝e przekroczy─ç przepustowo┼Ť─ç danego kana┼éu sprzeda┼╝y. Na sytuacje zwi─Ökszonego popytu zawsze nale┼╝y by─ç przygotowanym poniewa┼╝ to od tego faktu zale┼╝y czy przedsi─Öbiorstwo b─Ödzie si─Ö rozwija─ç.

Integracja kana┼éu sprzeda┼╝y z systemem CRM takim jak Insert jest obecnie bardzo prosta i dost─Öpna nawet dla najmniejszych firm od r─Öki. Koszt integracji mo┼╝e wynosi─ç zaledwie 50 z┼é w skali miesi─ůca. Takie koszt nie jest du┼╝ym wyzwaniem nawet dla firm posiadaj─ůcych niewielkie bud┼╝ety a mo┼╝e znacz─ůco usprawni─ç ich dzia┼éanie, oraz dzia┼éanie kana┼éu sprzeda┼╝y. Je┼╝eli zaniedbamy przepustowo┼Ť─ç sprzeda┼╝y w przedsi─Öbiorstwie to mog─ů niestety pojawi─ç si─Ö pewne problemy kt├│re wyjd─ů z czasem w momentach zwi─Ökszonego zapotrzebowania na produkty.┬á

Dlaczego jeszcze warto jest przeprowadzi─ç integracje system├│w zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem?┬á

Integracja jest wa┼╝na nie tylko ze wzgl─Ödu na przepustowo┼Ť─ç, ale r├│wnie┼╝ na zmniejszon─ů ilo┼Ť─ç b┼é─Öd├│w b─Öd─ůcych wynikiem obs┼éugi dw├│ch r├│┼╝nych system├│w i konieczno┼Ťci ci─ůg┼éej aktualizacji mi─Ödzy nimi. Konieczno┼Ť─ç podejmowania przez pracownik├│w zbyt wielkiej liczby dzia┼éa┼ä jednocze┼Ťnie mo┼╝e sprawi─ç ┼╝e b─Öd─ů one niestety wykonywanie nieprawid┼éowo. B┼é─Ödy czeskie zmiany stan├│w magazynowych, oraz brak bie┼╝─ůcej kontroli nad sprzeda┼╝─ů mo┼╝e sprawi─ç ┼╝e w czasie trwania dzia┼éalno┼Ťci b─Öd─ů wyst─Öpowa┼éy postoje w sprzeda┼╝y a co za tym idzie zmniejszenie zysk├│w.┬á

Integracja systemu sprzeda┼╝owego z CRM

Integracja systemu sprzeda┼╝owego z CRM bardzo wiele z tych problem├│w rozwi─ůzuje i nie jest kosztowe z punktu widzenia przedsi─Öbiorstwa. Bardzo wiele mniejszych sklep├│w internetowych ju┼╝ na samym pocz─ůtku swojej dzia┼éalno┼Ťci posiada w pe┼éni zintegrowane systemy zarz─ůdzania przedsi─Öbiorstwem i sprzeda┼╝y w┼éa┼Ťnie dlatego ┼╝eby zautomatyzowa─ç swoj─ů prac─Ö. To jak bardzo u┼╝yteczne b─Ödzie dla przedsi─Öbiorstwa zorganizowanie integracji mo┼╝e okaza─ç si─Ö dopiero po pierwszym kwartale, albo ju┼╝ kolejnego dnia a wszystko zale┼╝y od wielko┼Ťci sprzeda┼╝y i realnej ilo┼Ťci zam├│wie┼ä klient├│w. Przedsi─Öbiorstwa z du┼╝─ů przepustowo┼Ťci─ů kana┼éu sprzeda┼╝y znacznie lepiej radz─ů sobie w momentach krytycznych takich jak np. ┼Ťwi─Öta kiedy sprzeda┼╝y jest wi─Öcej.