Integracje dla IdoSell - Sellintegro.pl

IdoSell (IAI shop)

Aktywne filtry

Integracje dla IdoSell

Obecnie działające przedsiębiorstwa prawie zawsze posiadają zintegrowane kanały sprzedaży elektronicznej w celu zapewniania większej przepustowości w sprzedaży i zyskach. Naturalnie systemy typu CRM, oraz systemy odpowiedzialne za proces sprzedaży są bardzo często nie powiązane ze sobą co za tym idzie nie łącza się i używanie ich obu na raz może nie być najbardziej wydajne. Integracja obu systemów czyli systemu zarządzania przedsiębiorstwem typu CRM, oraz systemu sprzedaży internetowej pozwala zwiększyć przepustowość i prowadzi do automatyzacji całego procesu. 

Integracja systemu CRM

Zintegrowanie sprawia że klient otrzymuje aktualną informacje o stanie towaru na magazynie sprzedawcy bez ingerencji pracowników w sam system. Warto zauważyć że pozwala to nie tylko zachować większą kontrolę nad przedsiębiorstwem ale również minimalizuje ryzyko błędów przez np. niepoprawne wprowadzenie stanów magazynowych do systemu sprzedażowego. Sam koszt integracji nie jest wielki dlatego, ponieważ opiera się najczęściej już znanych systemów. Jeżeli przedsiębiorstwo korzysta z systemów zarządzania przedsiębiorstwem które powszechnie są używane na rynku takich jak insert GT, oraz systemów sprzedażowych jak idosell wtedy koszty są na prawdę niskie. Przykładowa integracja może kosztować przedsiębiorstwo zaledwie 50 zł miesięcznie. 

Dlaczego długoterminowo integracja zawsze będzie się opłacać?

Niezależnie na jakim etapie znajduje się przedsiębiorstwo jeżeli długoterminowe plany stawiają na dużą i częstą sprzedaż integracja będzie niezbędna. Duże znaczenie ma również rodzaj produktu, towaru, jaki sprzedajemy, oraz specyfiki odbiorcy. Przedsiębiorstwa skupiające się na sprzedaży niewielkiej ilości produktów jednak o dużej wartości to na samym początku prowadzenia działalności integracja może nie być niezbędna. Wraz z wzrostem ilości transakcji i spadaniem ich wartości integracja będzie konieczna do zachowania płynności i sprawności procesu sprzedażowego. Zbyt duża ilość zamówień może zmusić przedsiębiorstwo do rezygnacji z części zysków jeżeli nie będzie w stanie zaspokoić rynku. 

Zintegrowanie systemów jest obecnie na tyle tanie i powszechnie dostępne że nie zrobienie tego na samym początku może odbić się w perspektywie kilku kolejnych miesięcy. Warto jest bardzo poważnie podejść do tematu przepustowości kanału sprzedaży w firmie ponieważ to on generuje nam zysk a jeżeli nie będzie dobrze działał to niestety będzie trzeba podejmować środki naprawcze. Integracja na samym początku zredukuje możliwe problemy.