PLANY WSPARCIA (support) konfiguracja integracji - Sellintegro.pl

PLANY WSPARCIA (support)

Aktywne filtry

Sellintegro-integracje systemów sprzedaży

Sellintegro jest platformą integracyjną umożliwiającą usprawnienie prowadzenia biznesu w internecie z możliwością zastosowania indywidualnych rozwiązań wprowadzonych do systemu gdzie proces sprzedaży odbywa się automatycznie.

Firma jest specjalistą w tego typu integrowaniu programów magazynowo-księgowych, czyli offline oraz online z systemami i kanałami sprzedaży. Sellintegro oferuję i może przygotować integrację systemów informatycznych, indywidualną integrację systemów kurierskich oraz indywidualną integrację z systemem ERP/WMS/E-commerce. Wiadomo, że każda branża jest inna dlatego każdy może prowadzić swój biznes według swoich zasad i Sellintegro daje taką możliwość stworzenia systemu, który będzie idealny dla firmy klienta przez plany wsparcia jakie posiada. Oferuję 4 plany wsparcia dostosowane do potrzeb klienta z możliwością wyboru i wykupienia odpowiedniego pakietu gdzie dostępna będzie pomoc ekspertów.

4 płatne plany wsparcia support 

Pierwszym najtańszym pakietem wsparcia jest wsparcie Starter przeznaczone dla małych sprzedawców mających około 30-70 zamówień dziennie. Usługa kosztuje 99 zł za minimalny okres 1 miesiąca i zapewnia asystę konsultanta przy pierwszym uruchomieniu do 1 godziny, 1 godzinę wsparcia technicznego w miesiącu na czacie i e-mailu.

Wsparcie telefoniczne przysługuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00-16:00 i przysługuje średnia miesięczna liczba zamówień wynosząca 150 oraz maksymalna liczba produktów 7500.

Wsparcie techniczne dla sklepów internetowych

Drugim najpopularniejszym pakietem jest pakiet Premium przeznaczonym dla firm, który kosztuje 349 zł za miesiąc z minimalnym okresem wykupienia supportu na 3 miesiące. wybierany i przeznaczony jest dla profesjonalnych klientów osiągających około 100-250 zamówień dziennie. asysta konsultanta przy pierwszym uruchomieniu jest bez ograniczeń, wsparcie telefoniczne od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00-18:00, a gwarantowany czas wsparcia technicznego w miesiącu na czacie i e-mailu wynosi 5 godzin. Dodatkowym atutem w tej usłudze jest wsparcie biznesowe przy uruchomieniu i maksymalna średnia liczba zamówień oraz maksymalna liczba produktów, która jest bez ograniczeń.

Wsparcie w konfiguracji integracji e-commerce

Kolejnym wsparciem przeznaczonym dla dużych sprzedawców jest wsparcie Business, które wynosi 949 zł za miesiąc z minimalnym okresem wykupienia na 3 miesiące i zamówieniami wynoszącymi 350 i więcej dziennie. Pakiet oferuję asystę konsultanta przy pierwszym uruchomieniu bez limitu, wsparcie telefoniczne w godzinach od 08:00-18:00 z możliwością zgłaszania krytycznych awarii, które uniemożliwiają pracę w weekend oraz gwarantowane wsparcie techniczne w miesiącu 15 godzin. Dodatkowym atutem od Sellintegro w tym pakiecie jest pakiet prac programistycznych wynoszącym 3 godziny. Maksymalna średnia liczba zamówień i maksymalna liczba produktów pozostaje bez ograniczeń.

Ostatnim i najdroższym pakietem wsparcia jest wsparcie Enterprise przeznaczone dla dużych sprzedawców i hurtowni kosztującym 2999 zł za miesiąc z minimalnym okresem wykupienia na 6 miesięcy. Wsparcie te jest zalecane i przeznaczone dla największych klientów biznesowych, którzy wymagają najwyższą jakość opieki oraz minimalny czas reakcji. Asysta konsultanta przy pierwszym uruchomieniu jest bez limitu, a wsparcie telefoniczne w dni robocze dostępne jest od 08:00-18:00.

24 godziny na dobę natomiast jest możliwość zgłaszania telefonicznie krytycznych awarii, a gwarantowany czas wsparcia technicznego w miesiącu wynosi 40 godzin plus pakiet prac programistycznych 9 godzin. Maksymalna liczba produktów oraz maksymalna średnia liczba zamówień oczywiście pozostaje bez limitów.