PLANY WSPARCIA (support) konfiguracja integracji - Sellintegro.pl

Pomoc premium

Aktywne filtry

Image
(0)
Cena 2┬á999,00┬áz┼é netto /miesi─ůc

Zalecane dla najwi─Ökszych klient├│w biznesowych wymagaj─ůcych najwy┼╝szej jako┼Ťci opieki i minimalnego czasu reakcji.

Integracja nie jest dost─Öpna w pakiecie All In One Czytaj wi─Öcej

Sellintegro-integracje system├│w sprzeda┼╝y

Sellintegro jest platform─ů integracyjn─ů umo┼╝liwiaj─ůc─ů usprawnienie prowadzenia biznesu w internecie z mo┼╝liwo┼Ťci─ů zastosowania indywidualnych┬ározwi─ůza┼ä wprowadzonych do┬ásystemu gdzie proces sprzeda┼╝y odbywa si─Ö automatycznie.

Firma jest specjalist─ů w tego typu integrowaniu program├│w magazynowo-ksi─Ögowych, czyli offline oraz online z systemami┬ái kana┼éami sprzeda┼╝y. Sellintegro oferuj─Ö i mo┼╝e przygotowa─ç integracj─Ö system├│w informatycznych, indywidualn─ů integracj─Ö system├│w kurierskich oraz indywidualn─ů integracj─Ö z systemem ERP/WMS/E-commerce. Wiadomo, ┼╝e ka┼╝da bran┼╝a jest inna dlatego ka┼╝dy mo┼╝e prowadzi─ç sw├│j biznes wed┼éug swoich zasad i Sellintegro daje tak─ů mo┼╝liwo┼Ť─ç stworzenia systemu, kt├│ry b─Ödzie idealny dla firmy klienta przez plany wsparcia jakie posiada. Oferuj─Ö 4 plany wsparcia dostosowane do potrzeb klienta z mo┼╝liwo┼Ťci─ů wyboru i wykupienia odpowiedniego pakietu gdzie dost─Öpna b─Ödzie pomoc ekspert├│w.

4 płatne plany wsparcia support 

Pierwszym najta┼äszym pakietem wsparcia jest wsparcie Starter przeznaczone dla ma┼éych sprzedawc├│w maj─ůcych oko┼éo 30-70 zam├│wie┼ä dziennie. Us┼éuga kosztuje 99 z┼é za minimalny okres 1 miesi─ůca i zapewnia asyst─Ö konsultanta przy pierwszym uruchomieniu do 1 godziny, 1 godzin─Ö wsparcia technicznego w miesi─ůcu na czacie i e-mailu.

Wsparcie telefoniczne przys┼éuguje od poniedzia┼éku do pi─ůtku w godzinach od 08:00-16:00 i przys┼éuguje ┼Ťrednia miesi─Öczna liczba zam├│wie┼ä wynosz─ůca 150 oraz maksymalna liczba produkt├│w 7500.

Wsparcie techniczne dla sklep├│w internetowych

Drugim najpopularniejszym pakietem jest pakiet Premium przeznaczonym dla firm, kt├│ry kosztuje 349 z┼é za miesi─ůc z minimalnym okresem wykupienia supportu na 3 miesi─ůce. wybierany i przeznaczony jest dla profesjonalnych klient├│w osi─ůgaj─ůcych oko┼éo 100-250 zam├│wie┼ä dziennie. asysta konsultanta przy pierwszym uruchomieniu jest bez ogranicze┼ä, wsparcie telefoniczne od poniedzia┼éku do pi─ůtku w godzinach od 08:00-18:00, a gwarantowany czas wsparcia technicznego w miesi─ůcu na czacie i e-mailu wynosi 5 godzin. Dodatkowym atutem w tej us┼éudze jest wsparcie biznesowe przy uruchomieniu i maksymalna ┼Ťrednia liczba zam├│wie┼ä┬áoraz┬ámaksymalna liczba produkt├│w, kt├│ra jest bez ogranicze┼ä.

Wsparcie w konfiguracji integracji e-commerce

Kolejnym wsparciem przeznaczonym dla du┼╝ych sprzedawc├│w jest wsparcie Business, kt├│re wynosi 949 z┼é za miesi─ůc z minimalnym okresem wykupienia na 3 miesi─ůce i zam├│wieniami wynosz─ůcymi 350 i wi─Öcej dziennie. Pakiet oferuj─Ö asyst─Ö konsultanta przy pierwszym uruchomieniu bez limitu, wsparcie telefoniczne w godzinach od 08:00-18:00 z mo┼╝liwo┼Ťci─ů zg┼éaszania krytycznych awarii, kt├│re uniemo┼╝liwiaj─ů prac─Ö w weekend oraz gwarantowane wsparcie techniczne w miesi─ůcu 15 godzin. Dodatkowym atutem od Sellintegro w tym pakiecie jest pakiet prac programistycznych wynosz─ůcym 3 godziny. Maksymalna ┼Ťrednia liczba zam├│wie┼ä i maksymalna liczba produkt├│w pozostaje bez ogranicze┼ä.

Ostatnim i najdro┼╝szym pakietem wsparcia jest wsparcie Enterprise przeznaczone dla du┼╝ych sprzedawc├│w i hurtowni kosztuj─ůcym 2999 z┼é za miesi─ůc z minimalnym okresem wykupienia na 6 miesi─Öcy. Wsparcie te jest zalecane i przeznaczone dla najwi─Ökszych klient├│w biznesowych, kt├│rzy wymagaj─ů najwy┼╝sz─ů jako┼Ť─ç opieki oraz minimalny czas reakcji. Asysta konsultanta przy pierwszym uruchomieniu jest bez limitu, a wsparcie telefoniczne w dni robocze┬ádost─Öpne jest od 08:00-18:00.

24 godziny na dob─Ö natomiast jest mo┼╝liwo┼Ť─ç zg┼éaszania telefonicznie krytycznych awarii, a gwarantowany czas wsparcia technicznego w miesi─ůcu wynosi 40 godzin plus pakiet prac programistycznych 9 godzin. Maksymalna liczba produkt├│w oraz maksymalna ┼Ťrednia liczba zam├│wie┼ä oczywi┼Ťcie pozostaje bez limit├│w.