6 powodów, dlaczego skorzystać z usługi DreamTeam
Wiesz już na czym polega usługa DreamTeam, jakie są jej rodzaje i dla kogo sprawdzi się najlepiej. Teraz przekonaj się, jakie realne korzyści DreamTeam zapewni Twojej firmie. Zobacz 6 powodów, dlaczego warto skorzystać z usługi!
1. Przygotuj sklep internetowy na zwiększony popyt
Pandemia koronawirusa wywróciła do góry nogami zastały model sprzedaży i ekspresowo rozwinęła polski e-commerce. W związku z tym sprzedawcy musieli stawić czoła olbrzymiemu popytowi na własne produkty, który z dnia na dzień zwiększył się kilka razy. W początkach pierwszego lockdownu pewna firma, która sprzedaje środki czystości i artykuły higieniczne, zarejestrowała gigantyczny wzrost zamówień z <blue_text>20 do nawet 1600 transakcji dziennie.<blue_text>
<big_blue_square>DreamTeam dysponuje rozwiązaniami technicznymi, które automatyzują proces obsługi zamówień i dzięki temu skutecznie pomagają firmie zrealizować wszystkie transakcje sprzedaży. Nie ważne, jak dużo by ich było.<big_blue_square>
2. Przejdź z off-line do on-line
Prowadzisz sklep stacjonarny, ale w obliczu cyklicznych lockdownów widzisz, że jedyną stabilną opcją rozwijania firmy jest przeniesienie sprzedaży do internetu? Rozpoczynanie handlu w sieci od podstaw może wydawać się przerażające. Sprzedawca musi zadbać nie tylko o długofalową strategię, ale także o <blue_text> zaplecze techniczne automatyzujące obsługę zamówień. <blue_text>
Podstawowy model usługi DreamTeam odpowiada właśnie na potrzeby takich klientów. Zespół specjalistów opracowuje strategię e-commerce dostosowaną do możliwości i celów sprzedawcy, analizuje aktualny stan firmy, szuka obszarów wymagających optymalizacji oraz proponuje ścieżki rozwoju firmy. Istotną częścią współpracy z DreamTeam jest także zyskanie całego zaplecza technicznego SellIntegro, które jest gotowe do obsługi sprzedaży.
3. Wyeliminuj błędy ze swojego sklepu
Wraz z rosnącą liczbą zamówień rośnie liczba procesów, które pracownicy muszą wykonać w sklepie. W konsekwencji zwiększa się także liczba błędów, a to wpływa na tempo obsługi zamówień i w konsekwencji zadowolenie klienta.
Ważną częścią pracy DreamTeam jest:
- wdrożenie do sklepu klienta zaplecza technicznego SellIntegro, czyli platformy wyposażonej w pakiet ponad 400 integracji,
- przygotowanie dla klienta indywidualnych rozwiązań technicznych szytych na miarę.
<big_blue_square>W komplecie klient otrzymuje całkowitą automatyzację procesów swoim sklepie, dzięki czemu zmniejsza liczbę pojawiania się błędów nawet o 92%<big_blue_square>
4. Wejdź na nowy rynek
Maksymalizowanie sprzedaży w granicach kraju to tylko jeden ze sposobów skalowania firmy. Drugim i coraz chętniej wybieranym przez sprzedawców jest wyjście z ofertą na zagraniczne rynki. To co ich powstrzymuje to nieznajomość realiów rynkowych w obcych krajach, mała wiedza o zagranicznych konsumentach, niepewność poruszania się pośród przepisów obcego ustawodawstwa oraz brak strategii wejścia na nowy rynek.
Jedną z form współpracy z DreamTeam jest model Growth, którego obejmuje kompleksowe przygotowanie klienta do wejścia na zagraniczny rynek e-commerce na podstawie:
- precyzyjnej analizy nowego źródła sprzedaży,
- oceny mocnych i słabych stron klienta na nowym rynku,
- dostosowania oferty sklepu do nowych kupujących,
- przygotowania zaplecza technicznego dostosowanego do wzmożonej sprzedaży on-line,
- analizy zagranicznych marketplace'ów, systemów e-commerce i innych platform sprzedażowych.
5. Know-how
Gdy konsultant kończy współpracę z firmą zazwyczaj pozostawia po sobie fakturę oraz segregator z “dobrymi radami” co robić, a czego unikać. DreamTeam to nie jest taki model współpracy, ponieważ nasi klienci zyskują know-how dotyczące kierunku dalszego skalowania firmy. Dzięki temu radzą sobie samodzielnie z obsługą procesów oraz zwiększeniem sprzedaży na długo po zakończeniu współpracy z ekspertami DreamTeam.
Ten etap współpracy nazywamy “uporządkowaniem biznesu”, ponieważ to w nim porządkujemy oraz utrwalamy wiedzę, którą przekazaliśmy klientowi.
6. Jakość, a nie liczba pracowników
Istotą dynamicznego i niedrogiego rozwoju sklepu internetowego jest jego skalowanie pionowo, a nie poziomo. Oznacza to, że sprzedaż powinna rosnąć bez rozszerzania zespołu o nowych pracowników. Taki cel można osiągnąć jedynie dzięki automatyzacji procesów.
Dzięki automatyzacji nie tylko nie musisz zatrudniać nowych osób, aby skalować swoją sprzedaż. Automatyzacja ułatwia także ich pracę. Eksperci DreamTeam wprowadzają rozwiązania, które np. ograniczają dystans, który muszą pokonywać pikerzy w magazynie z <blue_square>24 do 16 kilometrów<blue_square> w ciągu dnia. W konsekwencji takie udogodnienie skłania pracowników do pozostania w firmie i zniechęca ich do poszukiwania nowego miejsca pracy.