Aktualizacja EndPointa
Poniższa procedura jest przedstawiona na przykładzie systemu Subiekt, jest ona jednak identyczna dla wszystkich systemów ERP wspieranych przez SellIntegro. Jeżeli używasz innego systemu niż Subiekt to zamiast „Subiekt” używaj nazwy Twojego systemu ERP. Np. nazwa usługi dla systemu Optima to „SellIntegro dla Optima”.
Kroki do wykonania
1. Upewnij się, że w tle nie działają zadania integracyjne (upewnij się, że na liście procesów nie istnieje proces o nazwie SellIntegroWorker.exe).
2. Zatrzymaj usługę „SellIntegro dla Subiekt”.
3. Upewnij się, że na maszynie nie działa żaden proces SellIntegro (upewnij się, że na liście procesów nie istnieje proces, którego nazwa zaczyna się od SellIntegro).
4. Odinstaluj aktualnie używaną wersję, używając panelu zarządzania programami systemu Windows Nazwa produktu: “SellIntegro Dla Subiekt”.
5. Pobierz aktualną wersja EndPointa dla swojego systemu z sekcji Pobierz.
6. Uruchom konfigurator „SellIntegro dla Subiekt”.
7. Upewnij się, że na liście procesów jest integrator SellIntegro (proces o nazwie SellIntegro.exe) oraz aplikacja dostępu do serwerów SellIntegro: “SellIntegroGateway.exe”.