Jak zacząć korzystać z SellIntegro na ErpBox?
SellIntegro na ErpBox
By włączyć zautomatyzowaną integrację z Subiekt GT na ErpBox, wybieramy zakładkę – Administracja –> Integracje i dodatki
1. Przechodzimy do “Programy magazynowo-księgowe” (prawie na samym dole strony) oraz wybieramy integrację Sellntegro.
2. Kolejnym krokiem jest wybór pakietu naszych integracji:
Pakiet I – obsługa zamówień:
- eksport zamówień do Subiekt (wszystkich lub wybranych według statusu),
- przypisanie dowolnego statusu, magazynu i kategorii w Subiekt,
- automatyczne tworzenie ZK/paragonów/faktur VAT,
- rezerwacja towarów w Subiekt,
- tworzenie nowych i łączenie istniejących kontrahentów do pobranych zamówień,
- przetwarzanie kosztów transportu i sposobu płatności.
Pakiet II – zawiera Pakiet I oraz przesyłanie stanów magazynowych, w tym:
- wybranie magazynu Subiekt, z którego będą pobierane stany magazynowe,
- automatyczne łączenie produktów po dowolnej wartości (nazwa, symbol, EAN, SKU).
Pakiet III – zawiera Pakiet I/II, a dodatkowo:
- aktualizacja cen z wybranego cennika Subiekt,
- eksport bazy produktów z Subiekt do magazynu ErpBox.
3. Wybieramy interesującą nas Integrację i przechodzimy do konfiguracji scenariusza.
Po uzupełnieniu i zapisaniu pierwszego scenariusz istnieje możliwość pobrania Integratora. Po zakończeniu wszystkich konfiguracji zapisujemy uzupełnione dane ze scenariusza w ErpBox.
Następnie – Zakończ konfigurację
4. W dowolnej chwili możemy wrócić do konfiguracji i edycji scenariusza.
By przejść do edycji :
Administracja –> Integracje i dodatki –> Wyszukujemy integracje Sellintegro –> Szczegóły