Konfiguracja SellIntegro dla BaseLinker krok po kroku
Konfiguracja rozwiązania SellIntegro jest możliwa samodzielnie przez użytkownika . Do konfiguracji wtyczek potrzebna jest wiedza o działaniu przedsiębiorstwa, dane połączeniowe do systemu ERP oraz dostęp do konta BaseLinkera w celu aktywacji wtyczki oraz pobrania tokenu API. Na komputerze z systemem ERP należy posiadać uprawienia administratora, aby móc zainstalować dodatek. W najprostszej konfiguracji czas uruchomienia rozwiązania SellIntegro wynosi do 5 minut.
Kroki uruchomienia konfiguracji SellIntegro dla BaseLinkera
Uruchomienie wtyczki składa się z następujących kroków:
Krok 1 – Uruchomienie wtyczki na BaseLinkerze (14 dniowy bezpłatny okres próbny, wtyczki można znaleźć po zalogowaniu w BaseLinkerze: “Moduły i wtyczki” -> Zakładka “ERP” -> wtyczki od dostawcy “SellIntegro”)
- Dla przesyłu zamówień z BaseLinkera do systemu ERP należy wybrać wtyczkę o typie: “Zamówienia”
- Dla przesyłu stanów magazynowych z systemu ERP do BaseLinkera należy wybrać wtyczkę o typie: “Stany magazynowe”
- Dla przesyłu produktów z systemu ERP do BaseLinkera należy wybrać wtyczkę o typie: “Magazyn (import)”
Krok 2 – Uzupełnienie scenariusza integracyjnego (konfiguracja integracji)
- Potrzebne informacje: wiedza o działaniu przedsiębiorstwa, dostęp do panelu BaseLinkera (w celu pobrania Tokenu API: “Konto/inne”->”Moje konto”-> Zakładka “API” -> “Twój token API”
Krok 3 – Pobrać końcówkę integracyjną (służącą do połączenia systemu ERP z serwerami integracyjnymi SellIntegro)
- Jeżeli konfiguruje się kolejną wtyczkę dla tego samego systemu ERP, to ten krok nie jest wymagany
Krok 4 – Skonfigurować połączenie do systemu ERP
- Potrzebne informacje: dane do połączenia do systemu ERP
Działanie wtyczki
Wszystkie wtyczki domyślnie wykonują swoje zadanie co godzinę. Istnieje również możliwość uruchomienia synchronizacji na żądanie z panelu wtyczki (Przycisk “Synchronizuj teraz”).