Ponowna rejestracja EndPointa
Poniższa procedura jest przedstawiona na przykładzie systemu Subiekt, jest ona jednak identyczna dla wszystkich systemów ERP wspieranych przez SellIntegro. Jeżeli używasz innego systemu niż Subiekt to zamiast „Subiekt” używaj nazwy Twojego systemu ERP. Np. nazwa usługi dla systemu Optima to. „SellIntegro dla Optima”). Ponowna rejestracja EndPointa jest potrzebna jeżeli EndPointa został przeniesiony na inny komputer lub zostały uszkodzone pliki konfiguracyjne. Procedura nie ma zastosowania w normalnej pracy.
Kroki do wykonania
- Zatrzymaj usługę systemową “SellIntegro dla Subiekt” i zamknij konfigurator “SellIntegro dla Subiekt”(jeżeli był otwarty).
- Przejdź do katalogu instalacyjnego EndPointa C:\Program Files (x86)\SellIntegro Dla Subiekt.
- Przejdź do podkatalogu Config.
- Usuń plik cloudstairs_endpoint_data.xml.
- Uruchom konfigurator EndPointa poprzez wybranie z menu systemu Windows”SellIntegro dla Subiekt” lub poprzez skrót na pulpicie „SellIntegro dla Subiekt”.
- Pojawi się ekran wpisania Tokenu, który możesz pobrać z panelu systemu eCommerce.