Wykorzystujemy pliki cookies. Przegl─ůdaj─ůc serwis┬áwyra┼╝asz┬ázgod─Ö na zainstalowanie plik├│w cookies w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych, zgodnie z tym co masz ustawione w swojej przegl─ůdarce.┬áAdministratorem┬á Twoich danych osobowych jest Sellintegro Sp. z o.o. z siedzib─ů we Wroc┼éawiu (53 ÔÇô 439), ul. Grabiszy┼äska 163. Z Administratorem mo┼╝esz kontaktowa─ç si─Ö pod wskazanym wy┼╝ej adresem lub pod numerem telefonu 796 300 116, a tak┼╝e mailowo: pomoc@sellintegro.pl . Z inspektorem mo┼╝esz skontaktowa─ç si─Ö poprzez e-mail iod@sellintegro.cloud .┬áWi─Öcej o cookies znajdzie w naszej Polityce prywatno┼Ťci i cookies.

6 powodów, dlaczego skorzystać z usługi DreamTeam

6 powodów, dlaczego skorzystać z usługi DreamTeam

Wiesz ju┼╝ na czym polega us┼éuga DreamTeam, jakie s─ů jej rodzaje i dla kogo sprawdzi si─Ö najlepiej. Teraz przekonaj si─Ö, jakie realne korzy┼Ťci DreamTeam zapewni Twojej firmie. Zobacz 6 powod├│w, dlaczego warto skorzysta─ç z us┼éugi!

1. Przygotuj sklep internetowy na zwi─Ökszony popyt

Pandemia koronawirusa wywr├│ci┼éa do g├│ry nogami zasta┼éy model sprzeda┼╝y i ekspresowo rozwin─Ö┼éa polski e-commerce. W zwi─ůzku z tym sprzedawcy musieli stawi─ç czo┼éa olbrzymiemu popytowi na w┼éasne produkty, kt├│ry z dnia na dzie┼ä zwi─Ökszy┼é si─Ö kilka razy. W pocz─ůtkach pierwszego lockdownu pewna firma, kt├│ra sprzedaje ┼Ťrodki czysto┼Ťci i artyku┼éy higieniczne, zarejestrowa┼éa gigantyczny wzrost zam├│wie┼ä z 20 do nawet 1600 transakcji dziennie.┬á

DreamTeam dysponuje rozwi─ůzaniami technicznymi, kt├│re automatyzuj─ů proces obs┼éugi zam├│wie┼ä i dzi─Öki temu skutecznie pomagaj─ů firmie zrealizowa─ç wszystkie transakcje sprzeda┼╝y. Nie wa┼╝ne, jak du┼╝o by ich by┼éo.┬á

2. Przejd┼║ z off-line do on-line

Prowadzisz sklep stacjonarny, ale w obliczu cyklicznych lockdown├│w widzisz, ┼╝e jedyn─ů stabiln─ů opcj─ů rozwijania firmy jest przeniesienie sprzeda┼╝y do internetu? Rozpoczynanie handlu w sieci od podstaw mo┼╝e wydawa─ç si─Ö przera┼╝aj─ůce. Sprzedawca musi zadba─ç nie tylko o d┼éugofalow─ů strategi─Ö, ale tak┼╝e o zaplecze techniczne automatyzuj─ůce obs┼éug─Ö zam├│wie┼ä.┬á

Podstawowy model us┼éugi DreamTeam odpowiada w┼éa┼Ťnie na potrzeby takich klient├│w. Zesp├│┼é specjalist├│w opracowuje strategi─Ö e-commerce dostosowan─ů do mo┼╝liwo┼Ťci i cel├│w sprzedawcy, analizuje aktualny stan firmy, szuka obszar├│w wymagaj─ůcych optymalizacji oraz proponuje ┼Ťcie┼╝ki rozwoju firmy. Istotn─ů cz─Ö┼Ťci─ů wsp├│┼épracy z DreamTeam jest tak┼╝e zyskanie ca┼éego zaplecza technicznego SellIntegro, kt├│re jest gotowe do obs┼éugi sprzeda┼╝y.

3. Wyeliminuj błędy ze swojego sklepu

Wraz z rosn─ůc─ů liczb─ů zam├│wie┼ä ro┼Ťnie liczba proces├│w, kt├│re pracownicy musz─ů wykona─ç w sklepie. W konsekwencji zwi─Öksza si─Ö tak┼╝e liczba b┼é─Öd├│w, a to wp┼éywa na tempo obs┼éugi zam├│wie┼ä i w konsekwencji zadowolenie klienta.

Wa┼╝n─ů cz─Ö┼Ťci─ů pracy DreamTeam jest:

  • wdro┼╝enie do sklepu klienta zaplecza technicznego SellIntegro, czyli platformy wyposa┼╝onej w pakiet ponad 400 integracji,
  • przygotowanie dla klienta indywidualnych rozwi─ůza┼ä technicznych szytych na miar─Ö.┬á

W komplecie klient otrzymuje ca┼ékowit─ů automatyzacj─Ö proces├│w swoim sklepie, dzi─Öki czemu zmniejsza liczb─Ö pojawiania si─Ö b┼é─Öd├│w nawet o 92%.

4. Wejd┼║ na nowy rynek

Maksymalizowanie sprzeda┼╝y w granicach kraju to tylko jeden ze sposob├│w skalowania firmy. Drugim i coraz ch─Ötniej wybieranym przez sprzedawc├│w jest wyj┼Ťcie z ofert─ů na zagraniczne rynki. To co ich powstrzymuje to nieznajomo┼Ť─ç reali├│w rynkowych w obcych krajach, ma┼éa wiedza o zagranicznych konsumentach,niepewno┼Ť─ç poruszania si─Ö po┼Ťr├│d przepis├│w obcego ustawodawstwa oraz brak strategii wej┼Ťcia na nowy rynek.

Jedn─ů z form wsp├│┼épracy z DreamTeam jest model Growth, kt├│rego obejmuje kompleksowe przygotowanie klienta do wej┼Ťcia na zagraniczny rynek e-commerce na podstawie:

  • precyzyjnej analizy nowego ┼║r├│d┼éa sprzeda┼╝y,
  • oceny mocnych i s┼éabych stron klienta na nowym rynku,
  • dostosowania oferty sklepu do nowych kupuj─ůcych,
  • przygotowania zaplecza technicznego dostosowanego do wzmo┼╝onej sprzeda┼╝y on-line,
  • analizy zagranicznych marketplace'├│w, system├│w e-commerce i innych platform sprzeda┼╝owych.┬á

5. Know-how

Gdy konsultant ko┼äczy wsp├│┼éprac─Ö z firm─ů zazwyczaj pozostawia po sobie faktur─Ö oraz segregator z ÔÇťdobrymi radamiÔÇŁ co robi─ç, a czego unika─ç. DreamTeam to nie jest taki model wsp├│┼épracy, poniewa┼╝ nasi klienci zyskuj─ů know-how dotycz─ůce kierunku dalszego skalowania firmy. Dzi─Öki temu radz─ů sobie samodzielnie z obs┼éug─ů proces├│w oraz zwi─Ökszeniem sprzeda┼╝y na d┼éugo po zako┼äczeniu wsp├│┼épracy z ekspertami DreamTeam.┬á┬á

Ten etap wsp├│┼épracy nazywamy ÔÇťuporz─ůdkowaniem biznesuÔÇŁ, poniewa┼╝ to w nim porz─ůdkujemy oraz utrwalamy wiedz─Ö, kt├│r─ů przekazali┼Ťmy klientowi.

6. Jako┼Ť─ç, a nie liczba pracownik├│w

Istot─ů dynamicznego i niedrogiego rozwoju sklepu internetowego jest jego skalowanie pionowo, a nie poziomo. Oznacza to, ┼╝e sprzeda┼╝ powinna rosn─ů─ç bez rozszerzania zespo┼éu o nowych pracownik├│w. Taki cel mo┼╝na osi─ůgn─ů─ç jedynie dzi─Öki automatyzacji proces├│w.

Dzi─Öki automatyzacji nie tylko nie musisz zatrudnia─ç nowych os├│b, aby skalowa─ç swoj─ů sprzeda┼╝. Automatyzacja u┼éatwia tak┼╝e ich prac─Ö. Eksperci DreamTeam wprowadzaj─ů rozwi─ůzania, kt├│re np. ograniczaj─ů dystans, kt├│ry musz─ů pokonywa─ç pikerzy w magazynie z 24 do 16 kilometr├│w w ci─ůgu dnia. W konsekwencji takie udogodnienie sk┼éania pracownik├│w do pozostania w firmie i zniech─Öca ich do poszukiwania nowego miejsca pracy.

Wszystkie komentarze

Leave a Reply