Wykorzystujemy pliki cookies. Przegl─ůdaj─ůc serwis┬áwyra┼╝asz┬ázgod─Ö na zainstalowanie plik├│w cookies w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych, zgodnie z tym co masz ustawione w swojej przegl─ůdarce.┬áAdministratorem┬á Twoich danych osobowych jest Sellintegro Sp. z o.o. z siedzib─ů we Wroc┼éawiu (53 ÔÇô 439), ul. Grabiszy┼äska 163. Z Administratorem mo┼╝esz kontaktowa─ç si─Ö pod wskazanym wy┼╝ej adresem lub pod numerem telefonu 796 300 116, a tak┼╝e mailowo: pomoc@sellintegro.pl . Z inspektorem mo┼╝esz skontaktowa─ç si─Ö poprzez e-mail iod@sellintegro.cloud .┬áWi─Öcej o cookies znajdzie w naszej Polityce prywatno┼Ťci i cookies.

Czym s─ů Lookupy i dlaczego ich potrzebujesz?

Czym s─ů Lookupy i dlaczego ich potrzebujesz?

Zintegrowanie system├│w do zarz─ůdzania sprzeda┼╝─ů online wymaga wdro┼╝enia aplikacji integruj─ůcych zgodnie ze scenariuszem konfiguracji. Ze wzgl─Ödu na to, ┼╝e ten proces wymaga precyzyjnego okre┼Ťlenia warto┼Ťci w poszczeg├│lnych cz─Ö┼Ťciach scenariusza, przygotowali┼Ťmy now─ů funkcjonalno┼Ť─ç, kt├│ra maksymalnie u┼éatwia przeprowadzenie konfiguracji. Zobacz, czym jest Lookup i jak u┼éatwia wdro┼╝enie integracji w Twoim sklepie!

Co to jest Lookup?

Lookup to nowa funkcja dodana do scenariusza konfiguracji wtyczek. Wygl─ůda jak lista warto┼Ťci zwi─ůzanych z systemami i procesami, kt├│re wtyczka ma integrowa─ç, wy┼Ťwietlaj─ůca si─Ö w osobnym oknie. Okno Lookupa uruchamia si─Ö poprzez klikni─Öcie w ikon─Ö lupy przy wybranym pustym polu warto┼Ťci scenariusza.┬á

Lookup wygl─ůda jak lista warto┼Ťci wy┼Ťwietlana w osobnym oknie

Okno Lookupu wy┼Ťwietla si─Ö po klikni─Öciu ikony lupy

ÔÇŹ

Lookup pobiera warto┼Ťci oraz nazwy obiekt├│w biznesowych, czyli proces├│w zachodz─ůcych w systemach (np. status zam├│wienia w Baselinkerze), z system├│w ┼║r├│d┼éowych i docelowych. W rezultacie nazwy proces├│w i system├│w widoczne s─ů w oknie Lookupa.

Aktualnie u┼╝ytkownicy mog─ů korzysta─ç z Lookup├│w m.in. do:

  • przyczyny korekty dokumentu,
  • nazwy wzorc├│w wydruk├│w,
  • wyb├│r stawek VAT produkt├│w,
  • nazwy kategorii dokumentu,
  • podpisy dokument├│w,
  • symbole kontrahent├│w,
  • grupy kontrahent├│w,
  • symbole us┼éugi transportu,
  • nazwa karty p┼éatno┼Ťci,
  • nazwy kredytu,
  • symbole magazynu,
  • nazwy flag dokument├│w,
  • nazwy p├│l w┼éasnych oraz ich s┼éownik├│w.

Jak Lookup ułatwia konfigurację scenariusza?

Dzi─Öki lookupowi u┼╝ytkownik nie musi samodzielnie wpisywa─ç proces├│w i system├│w w puste pola warto┼Ťci scenariusza. Zamiast tego wybiera je z wy┼Ťwietlanej w osobnym oknie listy. W ten spos├│b oszcz─Ödza czas oraz ogranicza ryzyko pojawienia si─Ö b┼é─Öd├│w w procesie konfiguracji, powsta┼éych wskutek, np. wpisania niew┼éa┼Ťciwej nazwy procesu.

Wymagania - co musisz zrobi─ç ┼╝eby korzysta─ç z Lookupu?

Aby Lookup mógł swobodnie pobierać dane z systemu docelowego (systemu ERP), użytkownik powinien najpierw zainstalować i skonfigurować aplikację Endpoint. Natomiast w celu swobodnego pobierania danych z systemu źródłowego (BaseLinkera), użytkownik musi posiadać klucz API.

Wszystkie komentarze

Leave a Reply