Sprzedawaj nawet 1300 produktów więcej. Zobacz, jak DreamTeam weryfikuje zgodność towarową pomiędzy sklepami!
Sprzedajesz w sieci, ale nie wiesz jak skutecznie skalować swój biznes? Chciałbyś aby Twoja firma generowała minimalne koszty przy maksymalnych zyskach? Brakuje ci rozwiązań technologicznych, które usprawniłyby pracę sklepu? Zobacz, jak DreamTeam zamienia te cele w rzeczywistość na przykładzie firmy, która borykała się z podobnymi problemami.
Komu pomogliśmy?
Naszym klientem była firma z branży meblarskiej, która zajmuje się zarówno produkcją, jak i sprzedażą mebli. Przedsiębiorstwo składa się z następujących działów produkcyjnych: stolarnia, zbijanie stelaży, piankowanie, lakierowanie, krojownia i szwalnia, cięcie pianki, tapicerowanie i pakowanie. Firma prowadzi także swój sklep internetowy, który oferuje gotowe wyroby meblarskie na sprzedaż.
Indeksowanie produktów między polskim i zagranicznym sklepem
PROBLEM:
Firma indeksowała produkty pomiędzy polskim oraz zagranicznymi sklepami. W sklepie głównym nazwy produktów są indeksami, które zawierają symbole oraz specyfikację danego produktu. Natomiast w sklepach zagranicznych te same produkty mają inne indeksy, ale z tymi w polskim sklepie łączą je te same symbole. W konsekwencji, aby połączyć produkty w obu sklepach należy robić to ręcznie z każdą ich parą. A w magazynie klienta znajdują się ich tysiące.
W praktyce pracownik ręcznie zmienia indeks każdego zamówienia i wysyła je do sklepu. Jednak ze względu na błędne połączenie sklepu z systemem ERP, na którym pracuje klient, również tutaj trzeba za każdym razem poprawiać indeks zamówienia - przy dużych liczbach zamówień pracownikowi zajmuje to około 1,5 dnia.
ROZWIĄZANIE:
Przygotowaliśmy nową integrację - weryfikator - który weryfikuje zgodność towarową pomiędzy poszczególnymi sklepami zagranicznymi a sklepem głównym. W rezultacie firma zyskuje większą kontrolę nad indeksami produktów. Ponadto, na podstawie wygenerowanego raportu integracja pozwala wykonać korekty do istniejących indeksów, tam gdzie to możliwe.
WYNIKI:
Klient magazynował w sklepie 13 457 produktów, z których sprzedawało się jedynie 2 385. Prawidłowo zindeksowanych było natomiast jedynie 5,3% produktów. Weryfikator zwiększył tę wartość do 13% oraz doprowadził do sprzedaży o 1300 produktów więcej, niż przed jego wdrożeniem.
Przed integracją:
13 457 - liczba wszystkich produktów z indeksami w sklepie.
2 385 - liczba produktów w sklepie, które się sprzedają.
5,3% - wartość procentowa dobrze zdefiniowanych indeksów.
94,7% - wartość procentowa błędnie zdefiniowanych indeksów.
Po integracji:
13% - wartość procentowa “naprawionych”, czyli dobrze zdefiniowanych indeksów.
1300 - o tyle wzrosła liczba produktów, których indeksy zostały naprawione i się sprzedają.
Co możemy zrobić dla Ciebie?
- Konsultacje e-commerce
Dzięki precyzyjnym narzędziom analitycznym oraz kilkunastoletniemu doświadczeniu w branży e-commerce, stworzymy dla Ciebie indywidualną strategię sprzedaży w internecie, dostosowaną do Twojej oferty, aktualnych zasobów oraz celów biznesowych.
- Platforma SellIntegro
Wyposażymy Twój sklep w autorską infrastrukturę techniczną, która automatyzuje wszystkie procesy sprzedażowe, a w konsekwencji oszczędza czas i pieniądze firmy.
- Ekspansja za granicę
Chcesz sprzedawać za granicą? Podpowiemy jakie zagraniczne rynki wybrać, dopasowując je pod Twoją ofertę oraz wprowadzimy na zagraniczne platformy sprzedażowe.