W jakiej kolejności zamówienia są przetwarzane?
Kolejność przesyłania zamówień zależy od konfiguracji scenariusza integracyjnego oraz wystąpienia problemów z niektórymi zamówieniami.
Konfiguracja z przesyłaniem zamówień o wszystkich statusach
Zamówienia są przetwarzana w kolejności, w jakiej wpływają do systemu eCommerce – np. dla systemu BaseLinker jest to ID zamówienia w BaseLinkerze
Konfiguracja z przesyłaniem zamówień o określonych statusach
Zamówienia są przetwarzana w kolejności wpisania statusów. W pierwszej kolejności przesyłane są zamówienia o pierwszym statusie, w drugiej o drugim statusie itd. Wewnątrz jednego statusu zamówienia są przetwarzane w takiej samej kolejności, jak w przypadku “konfiguracji z przesyłaniem o wszystkich statusach“.
Zaburzenie kolejności w przypadku błędnych zamówień
Kolejność zamówień z systemu eCommerce może zostać zaburzona poprzez wystąpienie błędnych zamówień, których system nie jest wstanie przesłać przy pierwszej próbie. System przechodzi do przesyłania kolejnych zamówień w przypadku wystąpienia problemów z przesyłem błędnych zamówień i konfiguracji scenariusza, która pozwala na omijanie błędnych zamówień. Po usunięcie błędów w zamówieniach, system prześle je w pierwszej iteracji po rozwiązaniu problemu z zamówieniem.
Implementacja innej kolejności przesyłania zamówień
W przypadku konieczności otrzymania konkretnej kolejności zamówień po stronie systemu do fakturowania, prosimy o kontakt pod adresem pomoc@sellintegro.com.