Doradztwo biznesowe +48 796 300 128
email pomoc@sellintegro.pl
Wdrożenie integracji SellIntegro dla sklepu CarDona
Case study

Wdrożenie integracji SellIntegro dla sklepu CarDona

Dla naszego klienta przeprowadziliśmy dokładną analizę jego potrzeb, aby jak najskuteczniej określić założenia całego wdrożenia i wybrać najskuteczniejsze rozwiązania.

O kliencie

CarDona to firma z branży motoryzacyjnej, zajmująca się handlem częściami do samochodów i sprzętem do detailingu. Działa na rynku od prawie 20 lat, a swoją siedzibę ma w Warszawie. Głównym kanałem sprzedaży naszego klienta jest platfroma allegro.pl, gdzie posiada swoje dwa konta i obsługuje miesięcznie około 3000 zamówień. Program wykorzystywany do obsługi magazynu to WAPRO Mag. Nasze wdrożenie rozpoczęliśmy w marcu 2023 roku.

Wyzwanie

Ze względu na rosnącą liczbę zamówień klient nie był już w stanie obsługiwać większości czynności w procesie sprzedaży w tradycyjny sposób. Cała obsługa systemu BaseLinker np.: weryfikacja statusu zamówień, nadawanie etykiet, wiązało się to ze zbyt wysoką ilością czasu i wymagało za dużych nakładów pracy. Przez to jedną z kluczowych potrzeb klienta była optymalizacji procesu zamówień.

Rozwiązanie

Integracja SellIntegro miała na celu:

  • automatyzację wystawiania dokumentów z rezerwacją ZO,
  • wystawianie dokumentów sprzedażowych (faktury/paragony),
  • automatyzację fiskalizacji,
  • wysyłka dokumentów drogą mailową (faktur i paragonów),
  • aktualizacje stanów magazynowych, cen,  przesyłanie produktów do BaseLinkera oraz aktualizacja tych informacji dalej,
  • monitorowanie dostarczenia przesyłki do klienta,
  • automatyczne rozdzielanie zamówień do kurierów,
  • podzielenie magazynu na osoby zbierające i pakujące zamówienia,
  • uspójnienie procesu wymiany informacji między pracownikiem zbierającym i pakującym zamówienie,
  • automatyzację procesu nadawania etykiet.

Klient przeszedł przez kompleksowe wdrożenie, w którym największym wyzwaniem była automatyzacja wymiany danych pomiędzy marketplace’ami, a systemem ERP. Do tego ułożyliśmy cały workflow w systemie BaseLinker względem tego przepływu zamówień. 

Wykorzystane wtyczki:

Efekty

  • Zorganizowane kwestie związane z magazynem i przetwarzaniem zamówień
  • Przyspieszenie procesu obsługi zamówienia od momentu zakupu przez klienta do momentu wyjścia paczki z magazynu
  • Zwiększenie kontroli przebiegu procesu zamówienia poprzez ułożenie workflow pracy w BaseLinker
  • Jasno określone statusy zamówień w systemie
  • Stała opieka dedykowanego wdrożeniowca 

Opinia Klienta

„Od dłuższego czasu nosiliśmy się z zamiarem zautomatyzowania naszego procesu sprzedażowego, małymi kroczkami usprawnialiśmy o dodatki do oprogramowania, czy poszerzanie dotychczasowych pakietów programów. Dziś wiemy, że była to strata czasu i pieniędzy na półśrodki. Całe szczęście w naszych poszukiwaniach odpowiedniej firmy, trafiliśmy na SellIntegro. Już od pierwszego spotkania dali się poznać jako profesjonaliści -  jako jedyni podjęli się integracji we współpracy z WF-Magiem, z którego nie chcieliśmy rezygnować. Jasno określone założenia zostały w 100% zrealizowane, stworzyli rozwiązania idealnie dopasowane do naszych potrzeb. Samo wdrożenie przebiegło sprawnie i nie odbiło się na obsłudze sprzedaży, aktualnie jesteśmy na etapie dopinania do systemu drugiej firmy. Teraz praca to przyjemność, sprzedaż realizuje się sama, a my możemy zająć się poszukiwaniem nowych rynków i poszerzać ofertę.

Dlatego nie zastanawiajcie się -  jeżeli integracja to tylko z SellIntegro. Sprawne wdrożenie oraz szybka i kompetentna pomoc posprzedażowa.” - Anna Grabik - Dziuba, CarDona

Sklep CarDona

Przejdź do sklepu

Powiązane wpisy

© 2023 Made with lots of ❤️ to integration by SellIntegro™