Wdrożenie integracji SellIntegro dla sklepu CarDona
Dla naszego klienta przeprowadziliśmy dokładną analizę jego potrzeb, aby jak najskuteczniej określić założenia całego wdrożenia i wybrać najskuteczniejsze rozwiązania.
O kliencie
CarDona to firma z branży motoryzacyjnej, zajmująca się handlem częściami do samochodów i sprzętem do detailingu. Działa na rynku od prawie 20 lat, a swoją siedzibę ma w Warszawie. Głównym kanałem sprzedaży naszego klienta jest platfroma allegro.pl, gdzie posiada swoje dwa konta i obsługuje miesięcznie około 3000 zamówień. Program wykorzystywany do obsługi magazynu to WAPRO Mag. Nasze wdrożenie rozpoczęliśmy w marcu 2023 roku.
Wyzwanie
Ze względu na rosnącą liczbę zamówień klient nie był już w stanie obsługiwać większości czynności w procesie sprzedaży w tradycyjny sposób. Cała obsługa systemu BaseLinker np.: weryfikacja statusu zamówień, nadawanie etykiet, wiązało się to ze zbyt wysoką ilością czasu i wymagało za dużych nakładów pracy. Przez to jedną z kluczowych potrzeb klienta była optymalizacji procesu zamówień.
Rozwiązanie
Integracja SellIntegro miała na celu:
- automatyzację wystawiania dokumentów z rezerwacją ZO,
- wystawianie dokumentów sprzedażowych (faktury/paragony),
- automatyzację fiskalizacji,
- wysyłka dokumentów drogą mailową (faktur i paragonów),
- aktualizacje stanów magazynowych, cen, przesyłanie produktów do BaseLinkera oraz aktualizacja tych informacji dalej,
- monitorowanie dostarczenia przesyłki do klienta,
- automatyczne rozdzielanie zamówień do kurierów,
- podzielenie magazynu na osoby zbierające i pakujące zamówienia,
- uspójnienie procesu wymiany informacji między pracownikiem zbierającym i pakującym zamówienie,
- automatyzację procesu nadawania etykiet.
Klient przeszedł przez kompleksowe wdrożenie, w którym największym wyzwaniem była automatyzacja wymiany danych pomiędzy marketplace’ami, a systemem ERP. Do tego ułożyliśmy cały workflow w systemie BaseLinker względem tego przepływu zamówień.
Wykorzystane wtyczki:
- Przesyłanie zamówień z BaseLinker do WAPRO Mag
- Masowe generowanie dokumentów WAPRO Mag na podstawie statusu w BaseLinker
- Przesyłanie produktów z WAPRO Mag do BaseLinker
- Aktualizacja stanów magazynowych WAPRO Mag do BaseLinker
- Aktualizacja cen z wybranego cennika z WAPRO Mag do BaseLinker
- Dodawanie faktur PDF z WAPRO Mag do zamówienia w BaseLinker
Efekty
- Zorganizowane kwestie związane z magazynem i przetwarzaniem zamówień
- Przyspieszenie procesu obsługi zamówienia od momentu zakupu przez klienta do momentu wyjścia paczki z magazynu
- Zwiększenie kontroli przebiegu procesu zamówienia poprzez ułożenie workflow pracy w BaseLinker
- Jasno określone statusy zamówień w systemie
- Stała opieka dedykowanego wdrożeniowca
Opinia Klienta
„Od dłuższego czasu nosiliśmy się z zamiarem zautomatyzowania naszego procesu sprzedażowego, małymi kroczkami usprawnialiśmy o dodatki do oprogramowania, czy poszerzanie dotychczasowych pakietów programów. Dziś wiemy, że była to strata czasu i pieniędzy na półśrodki. Całe szczęście w naszych poszukiwaniach odpowiedniej firmy, trafiliśmy na SellIntegro. Już od pierwszego spotkania dali się poznać jako profesjonaliści - jako jedyni podjęli się integracji we współpracy z WF-Magiem, z którego nie chcieliśmy rezygnować. Jasno określone założenia zostały w 100% zrealizowane, stworzyli rozwiązania idealnie dopasowane do naszych potrzeb. Samo wdrożenie przebiegło sprawnie i nie odbiło się na obsłudze sprzedaży, aktualnie jesteśmy na etapie dopinania do systemu drugiej firmy. Teraz praca to przyjemność, sprzedaż realizuje się sama, a my możemy zająć się poszukiwaniem nowych rynków i poszerzać ofertę.
Dlatego nie zastanawiajcie się - jeżeli integracja to tylko z SellIntegro. Sprawne wdrożenie oraz szybka i kompetentna pomoc posprzedażowa.” - Anna Grabik - Dziuba, CarDona