Przesyłanie zamówień z BaseLinker do Comarch Optima

Poziom trudności instalacji

Bezpłatna pomoc techniczna

@: pomoc@sellintegro.com
infolinia (pn-pt): 796 300 116

Kompatybilne z

Optima desktop

Wymagane moduły Optima

handel lub handel plus
kasa/bank lub kasa/bank plus

Cena netto
50,00 zł /miesiąc
Ilość
Wybierz ilość miesięcy:

Rabat lojalnościowy

TESTUJ ZA DARMO

4 msc
rabat 5%
8 msc
rabat 10%
12 msc
rabat 15%

 

Integracja umożliwia synchronizację zamówień z BaseLinker do Comarch ERP Optima.

 

Moduł umożliwia automatyczne pobieranie zamówień bezpośrednio do systemu Comarch ERP Optima.
Integracja pozwala na przekazywanie wszystkich lub wybranych zamówień z BaseLinker do Comarch ERP Optima. Zintegrowanie BaseLinker z Comarch ERP Optima gwarantuje optymalizację procesów oraz ogromną oszczędność czasu. Poprzez szczegółową konfigurację, użytkownik jest w stanie dostosować funkcjonalność pod własne wymagania co do jej działania oraz użytkowania. Integracja BaseLinker z Comarch ERP Optima następuje przez podanie unikalnego klucza API. Konfigurując integrację, użytkownik jest dokładnie wypytywany o funkcje, jakie ma spełniać.





Do poprawnego działania integracji należy:

1. Określenie zbioru posiadanych licencji do Comarch ERP Optima:

   a) Handel,

   b) Handel Plus,

   c) Kasa,

   d) Kasa Plus,

2. Określenie statusów zamówień do przeniesienia do Comarch ERP Optima.

3. Określenie statusu docelowego w eCommerce po przeniesieniu do systemu fakturującego.

4. Określenie statusu dla zamówień, które nie zostały przesłane z powodu znanego błędu (np. Brak towaru).

5. Precyzujemy czy nowe zamówienia konta BaseLinker, automatycznie będą pojawiać się w Comarch ERP Optima co godzinę czy synchronizacja będzie sterowana ręcznie, według użytkownika.

6. Określenie docelowego dokumentu (Rezerwacja RO lub Faktura FV lub Paragon imienny).

7. Jakie kwoty mają być wykorzystywane z zamówień w BaseLinker (NETTO czy BRUTTO).

8. Określamy czy chcemy przetwarzać kontrahenta jako jednorazowego czy chcemy powiązać istniejącego kontrahenta po np. numerze NIP lub E-mail lub Numerze zamówienia BaseLinker, opcjonalnie po LOGIN.

9. Określamy, w jaki sposób chcemy, aby były przetwarzane produkty:

    a) Możliwość otworzenia usługi jednorazowej.

    b) Możliwość powiązania kartoteki produktu z Subiekt GT na podstawie określonego mapowania:

    * Dostępne pola z BaseLinker: EAN, SKU, Nazwa, ID Produktu, ID Aukcji,

    * Dostępne pola z Subiekt GT: Symbol, Nazwa, Podstawowy kod kreskowy,

10. Określamy, w jaki sposób chcemy przetwarzać koszty transportu, czy jako usługę jednorazową czy według zamówienia w BaseLinker.

11. W jaki sposób chcemy przetwarzać sposoby płatności:

     a) Gotówka, Przelew, Karta, Kredyt, Kredyt kupiecki.

     b) Według statusu w BaseLinker, w tym wypadku nie ma ograniczeń w ilości sposobów płatności.

12. Określamy jakie atrybuty przypiszemy do dokumentu, np:

     a) Nazwa źródła w BaseLinker,

     b) ID źródła w BaseLinker,

     c) Kod atrybutu w Comarch ERP Optima,

     d) Wartość atrybutu w Comarch ERP Optima,

     e) Akcje,

13. Określamy uwagi dołączane do dokumentu w Comarch ERP Optima:

     * Dane płatnika - Imię i Nazwisko,

     * Adres dostawy -Imię i Nazwisko,

     * Uwagi sprzedawcy,

     * Komentarz kupującego,

     * Identyfikator zamówienia (BaseLinker),

     * Oryginalny identyfikator zamówienia,

     * Identyfikator użytkownika,

     * Telefon użytkownika,

     * E-mail użytkownika,

     * Sposób płatności,

     * Moduł użytku do wygenerowania listu przewozowego,

     * Nr listu przewozowego,

     * Czy dostarczyć fakturę,

     * Kwota wpłacona,

     * Identyfikatory aukcji,

     * Nazwa punktu odbioru | Prefiks | 

     * Adres punktu odbioru,

14. Precyzujemy jak długo ma trwać rezerwacja towaru:

     a) Domyślnie, zgodnie z ustawieniami Comarch ERP Optima (zazwyczaj jeden dzień),

     b) Określamy liczbę dni,

15. Określamy rolę kontrahenta na dokumencie:

     a) Domyślna rola (zgodnie z ustawieniami Comarch ERP Optima, zazwyczaj "Osoba fizyczna"),

     b) Osoba fizyczna (domyślnie) lub podmiot gospodarczy.

Napisz recenzję!

2019-06-06

Godna polecenia integracja

Integracja zgodna z opisem - zamówienia z Baselinker przesyłają się do Comarch Optima. Instalacja w dosłownie kilka chwil. Używam już ponad 2 tyg i jak na razie zero zgrzytów.

2019-05-28

Integracja godna polecenia!

Wszystko ok! zamówienia pięknie się przesyłają. Polecam!!

  • % 1 $ d z% 2 $ d osób uznało tę recenzję za przydatną.