SellPlugin

Dedykowane integracje dla Twojej firmy

Wybrana integracja nie spełnia wszystkich Twoich oczekiwań? Rozszerz ją o dodatkowe funkcje! Dostosowanie procesów sprzedażowych do potrzeb Twojego biznesu w pełni wykorzystuje ich potencjał. W konsekwencji firma pracuje sprawniej, rozwija się i generuje większy przychód.

Rozszerz wybrane integracje i rozwiń swoją firmę!

ZAREZERWUJ WYCENĘ

Czy wiesz, że nad wyceną dedykowanych integracji pracuje nawet 6 osób przez około 7 dni?

Opłata wstępna obejmuje ich czas poświęcony na konsultacje, analizę możliwych rozwiązań oraz wycenę usługi. To pierwszy i niezbędny krok na drodze do maksymalizacji wyników Twojej firmy.

Z nami nie stracisz pieniędzy

Bez względu na to, czy zgodzisz się na zaproponowaną wycenę, czy nie, z nami nie stracisz swoich pieniędzy. Zobacz dlaczego!

01

Gdy zaakceptujesz warunki

Jeśli zgodzisz się na zaproponowaną wycenę, opłata wstępna zostanie odjęta od ostatecznie ustalonej kwoty dedykowanej integracji.

02

Gdy odrzucisz proponowaną wycenę

Jeśli nie zgodzisz się na wycenę, kwota opłaty wstępnej zostanie przeznaczona na przedłużenie abonamentu tych integracji, z których już korzystasz.

Zobacz, jak rozszerzamy integracje!

Sprawdź jakie funkcje dodajemy do istniejących integracji i ile to kosztuje.

900 zł

Obsługa atrybutu towaru w BaseLinker jako towar złożony

Rozszerzenie integracji umożliwia dodanie do złożonego zamówienia atrybutu “zapakuj na prezent”. W systemie ERP takie zamówienie widnieje jako towar złożony, ponieważ składa się z kilku elementów - produktu, pudełka oraz wstążki.

600 zł

Usuwanie zamówień RO na podstawie statusu

Rozszerzenie integracji umożliwia automatyczne usuwanie zamówień z ERP Comarch Optima na podstawie ich statusów, określanych jako wartość liczbowa.

750 zł

Automatyczne przesyłanie atrybutu nazwy

Rozszerzenie integracji umożliwia automatyczne przesyłanie wartości atrybutu towaru w BaseLinker do pola “nazwa” na zamówieniu w systemie ERP Comarch Optima.

Zobacz, dlaczego warto rozwijać integracje

Możesz spróbować prowadzić biznes korzystając z gotowych rozwiązań, zanim zauważysz, że tylko dedykowane usługi wydobędą jego maksymalny potencjał.

01

Nowe funkcje

Rozszerzenie integracji wzbogaca je o zupełnie nowe funkcje, które usprawniają pracę Twojej firmy i pomagają generować większe wyniki.

02

Nowi klienci

Rozszerzenie integracji o nowe funkcje wpływa na poprawę i przyspieszenie obsługi klientów, którzy chętniej i częściej korzystają z usług Twojej firmy.

03

Automatyzacja nowych procesów

Dodatkowe funkcje integracji automatyzują kolejne procesy, dzięki czemu pracownicy zyskują czas na dopełnianie innych obowiązków.

04

Płynna współpraca między systemami

Rozszerzenie integracji o nowe funkcje poprawia współpracę pomiędzy oprogramowaniem wspierającym sprzedaż online - systemami ERP, platformami e-commerce oraz marketplaceami.

Rozwijaj integracje i maksymalizuj wyniki!

Zadzwoń do specjalisty SellIntegro i zapytaj o wycenę rozszerzenia interesującej Cię integracji.

Kontakt: +48 796 300 116

ZAREZERWUJ WYCENĘ skontaktuj się