┬ž1. Preambu┼éa
Regulamin okre┼Ťla warunki dost─Öpu i korzystania przez Klienta z Aplikacji, do kt├│rej og├│┼é praw przys┼éuguje Us┼éugodawcy, a kt├│ra to Aplikacja umo┼╝liwia Klientom automatyczne przesy┼éanie danych Klienta.
┬ž 2. Definicje
Poj─Öcia zastosowane w Regulaminie b─Öd─ů mia┼éy nast─Öpuj─ůce znaczenie:
Us┼éugodawca┬áÔÇô sp├│┼éka SellIntegro sp. z o.o, z siedzib─ů w ul. Grabiszy┼äska 163, 53-439 Wroc┼éaw, Polska zarejestrowana w S─ůdzie Rejonowym we Wroc┼éawiu dla Wroc┼éawia-Fabrycznej, VI Wydzia┼é Gospodarczy Krajowego Rejestru S─ůdowego, pod numerem KRS 0000574026 NIP 897-181-30-98 kapita┼é zak┼éadowy 26 500,- z┼éotych, kt├│ra posiada og├│┼é praw do Aplikacji i utrzymuje Aplikacj─Ö.
Aplikacja┬áÔÇô aplikacja internetowa do kt├│rej og├│┼é praw przys┼éuguje Us┼éugodawcy, kt├│r─ů Us┼éugodawca udost─Öpnia na warunkach okre┼Ťlonych niniejszym Regulaminem, kt├│rej podstawowym celem jest umo┼╝liwienie u┼╝ytkownikom automatycznego przesy┼éania danych, sk┼éadaj─ůca si─Ö z aplikacji w┼éa┼Ťciwej, dost─Öpnej poprzez przegl─ůdark─Ö internetow─ů oraz programu komputerowego (konektora) wymagaj─ůcego instalacji na serwerze lub jednostce roboczej.
Regulamin┬áÔÇô niniejszy regulamin, okre┼Ťlaj─ůcy w szczeg├│lno┼Ťci warunki dost─Öpu do Aplikacji, warunki usuwania b┼é─Öd├│w Aplikacji przez Us┼éugodawc─Ö oraz zakres odpowiedzialno┼Ťci Us┼éugodawcy.
Klient┬áÔÇô przedsi─Öbiorca lub inna osoba prawna b─ůd┼║ jednostka organizacyjna posiadaj─ůca zdolno┼Ť─ç prawn─ů, nie b─Öd─ůca konsumentem, kt├│ra uzyska┼éa dost─Öp do Aplikacji.
┬ž 3. Dost─Öp do Aplikacji
  1. Warunkiem koniecznym uzyskania przez Klienta dost─Öpu do Aplikacji jest z┼éo┼╝enie przez Klienta odpowiedniego zam├│wienia w ramach Serwisu www.sellintegro.pl oraz akceptacja Regulaminu. W zwi─ůzku z nabyciem przez Klienta dost─Öpu do Aplikacji┬á obowi─ůzuj─ů nast─Öpuj─ůce warunki: Us┼éugodawca zapewnia dost─Öp do Aplikacji i serwis zwi─ůzany z Aplikacj─ů bezpo┼Ťrednio na rzecz Klienta, p┼éatno┼Ťci za dost─Öp do Aplikacji Klient uiszcza wy┼é─ůcznie na rzecz Us┼éugodawcy, faktury za dost─Öp do Aplikacji wystawia Us┼éugodawca.
  2. Niezwłocznie po złożeniu zamówienia na dostęp do Aplikacji w ramach www.sellintegro.pl, Klient otrzymuje potwierdzenie zamówienia na adres poczty elektronicznej wskazany przez Klienta. 
  3. Dost─Öp do Aplikacji oraz korzystanie z funkcjonalno┼Ťci Aplikacji wymaga komputera z zainstalowanym systemem operacyjnym i przegl─ůdark─ů internetow─ů Microsoft Explorer wersja 9.0 lub wy┼╝sza, Mozilla Firefox 15 lub wy┼╝sza, Opera wersja 12.0 lub wy┼╝sza, Google Chrome wersja 25 lub wy┼╝sza, z w┼é─ůczon─ů opcj─ů ÔÇ×cookiesÔÇŁ, o rozdzielczo┼Ťci ekranu przynajmniej 800├Ś600 oraz pami─Öci na serwerze lub dysku nie mniejszej ni┼╝ 100MB.
  4. Korzystanie z dost─Öpu do Aplikacji wymaga dost─Öpu do Internetu o odpowiednich parametrach wystarczaj─ůcych do dokonywania operacji za pomoc─ů Aplikacji.
  5. Klient w ramach dost─Öpu do Aplikacji mo┼╝e korzysta─ç ze wszystkich funkcjonalno┼Ťci Aplikacji. Szczeg├│┼éowy opis aplikacji jest dost─Öpny na stronie internetowej www.sellintegro.pl oraz www.sellintegro.pl/wiki┬á przy czym Us┼éugodawca zastrzega sobie prawo do modyfikacji┬áAplikacji. Modyfikacje Aplikacji nie stanowi─ů zmiany Regulaminu, jednak┼╝e w przypadku ich wprowadzenia Klient mo┼╝e wypowiedzie─ç dost─Öp zgodnie z ┬ž 7 ust. 2 Regulaminu.
  6. Strony potwierdzaj─ů, ┼╝e zakres ┼Ťwiadcze┼ä Us┼éugodawcy na rzecz Klienta obejmuje wy┼é─ůcznie udost─Öpnienie Aplikacji oraz ┼Ťwiadczenie serwisu Aplikacji w zakresie wskazanym w Regulaminie. W celu unikni─Öcia w─ůtpliwo┼Ťci strony potwierdzaj─ů, ┼╝e Us┼éugodawca nie jest zobowi─ůzany do ┼Ťwiadczenia na rzecz Klienta jakichkolwiek dodatkowych us┼éug zwi─ůzanych z obs┼éug─ů, instalacj─ů wdro┼╝eniem lub utrzymaniem Aplikacji. Wszelkie us┼éugi dodatkowe zwi─ůzane z Aplikacj─ů, nie wyszczeg├│lnione w niniejszym Regulaminie, mog─ů by─ç ┼Ťwiadczone wy┼é─ůcznie na podstawie odr─Öbnych uzgodnie┼ä stron i po odr─Öbnym ustaleniu warunk├│w takich us┼éug.
┬ž 4. Licencja
  1. Aplikacja pozostanie umieszczona na serwerze┬áwww.sellintegro.pl┬áznajduj─ůcym si─Ö na terenie Unii Europejskiej i zostanie udost─Öpniona Klientowi poprzez zdalny dost─Öp do Aplikacji za po┼Ťrednictwem sieci Internet, z zastrze┼╝eniem, ┼╝e Klient zobowi─ůzuje si─Ö pobra─ç i zainstalowa─ç stanowi─ůcy cz─Ö┼Ť─ç Aplikacji konektor tzw. "endpoint" sellintegro.
  2. Warunkiem dost─Öpu Klienta do Aplikacji jest posiadanie przez Klienta klucza aktywacyjnego, kt├│ry Us┼éugodawca przekazuje Klientowi zgodnie z postanowieniami Regulaminu. Us┼éugodawca nie ponosi odpowiedzialno┼Ťci za utrat─Ö przez Klienta klucza aktywacyjnego.
  3. Us┼éugodawca niniejszym udziela Klientowi niewy┼é─ůcznego, nieprzenoszalnego prawa (licencji) dost─Öpu do Aplikacji, zgodnie z zam├│wionym zakresem, na czas wskazany w Regulaminie (z mo┼╝liwo┼Ťci─ů wypowiedzenia zgodnie z warunkami Regulaminu), we w┼éasnym zakresie i do cel├│w zwi─ůzanych z dzia┼éalno┼Ťci─ů gospodarcz─ů Klienta.
  4. Klient nie ma prawa korzystania z Aplikacji, w celu ┼Ťwiadczenia us┼éug na rzecz os├│b trzecich. Klient nie ma prawa wynajmu, dzier┼╝awy lub zezwalania osobom trzecim na zdalny dost─Öp i korzystanie z Aplikacji.
  5. Klient przyjmuje do wiadomo┼Ťci fakt, ┼╝e Aplikacja nie mo┼╝e by─ç u┼╝ywana w ka┼╝dej, dowolnej konfiguracji. Klient zobowi─ůzuje si─Ö korzysta─ç z Aplikacji w konfiguracji sprz─Ötowej i konfiguracji oprogramowania rekomendowanych przez Us┼éugodawc─Ö.
  6. Klient nie ma prawa przeniesienia praw i obowi─ůzk├│w wynikaj─ůcych z licencji na inny podmiot ani prawa sublicencjonowania prawa dost─Öpu do Aplikacji w ca┼éo┼Ťci ani w cz─Ö┼Ťci na inny podmiot, w tym podmiot zale┼╝ny od Klienta. Kopiowanie Aplikacji w ca┼éo┼Ťci lub cz─Ö┼Ťci nie jest dozwolone.
  7. Licencja obejmuje nast─Öpuj─ůce pola eksploatacji: trwa┼ée lub czasowe zwielokrotnienie Aplikacji w ca┼éo┼Ťci lub w cz─Ö┼Ťci jakimikolwiek ┼Ťrodkami i w jakiejkolwiek formie, w zakresie w jakim jest to konieczne do korzystania z Aplikacji zgodnie z przeznaczeniem i Regulaminem. Wykorzystanie Aplikacji do przesy┼éania danych dotycz─ůcych dzia┼éalno┼Ťci przedsi─Öbiorstwa Klienta i ich przetwarzanie, zgodnie z dost─Öpnymi w Aplikacji funkcjami.
  8. Klient powinien we w┼éasnym zakresie sporz─ůdza─ç kopie zapasow─ů danych przesy┼éanych przy pomocy Aplikacji, do cel├│w archiwizacji i zabezpieczenia przed utrat─ů danych. Odpowiedzialno┼Ť─ç za sporz─ůdzenie odpowiedniej kopii danych spoczywa na Kliencie. Us┼éugodawca nie ponosi odpowiedzialno┼Ťci za utrat─Ö jakichkolwiek danych przez Klienta.
  9. Klient jest zobowi─ůzany do nie usuwania z Aplikacji informacji o prawach autorskich oraz innych informacji Us┼éugodawcy jako podmiotu posiadaj─ůcego prawa do Aplikacji.
  10. W celu unikni─Öcia w─ůtpliwo┼Ťci strony potwierdzaj─ů, ┼╝e Klient ┼╝adnym razie nie nabywa ┼╝adnych praw autorskich do Aplikacji, a nabycie przez Klienta dost─Öpu do Aplikacji nie przenosi na Klienta jakichkolwiek praw autorskich do Aplikacji ani innych program├│w komputerowych, utwor├│w lub produkt├│w do kt├│rych prawa przys┼éuguj─ů Us┼éugodawcy, w tym praw do kodu ┼║r├│d┼éowego.
  11. Klient zobowi─ůzuje si─Ö do:
    1. - nie udost─Öpniania Aplikacji w jakiejkolwiek postaci osobom trzecim (za wyj─ůtkiem wsp├│┼épracownik├│w lub dostawc├│w us┼éug Klienta),
    2. - nie odtwarzania, dekompilowania lub deasemblowania, uzyskiwania lub zmieniania i modyfikowania Aplikacji za wyj─ůtkiem przypadk├│w, w kt├│rych dopuszczaj─ů to przepisy prawa lub Regulamin,
    3. - nie modyfikowania lub rozkodowywania Aplikacji bez uprzedniej, pisemnej zgody Usługodawcy.
┬ž 5. Serwis
  1. W ramach dost─Öpu do Aplikacji Us┼éugodawca b─Ödzie wykonywa┼é serwis Aplikacji. Serwis b─Ödzie polega┼é na analizie i usuwaniu b┼é─Öd├│w w dzia┼éaniu Aplikacji zg┼éoszonych przez Klienta, wynikaj─ůcych z b┼é─Öd├│w kodu ┼║r├│d┼éowego lub innych b┼é─Öd├│w w dzia┼éaniu Aplikacji z przyczyn le┼╝─ůcych po stronie Us┼éugodawcy.
  2. Klient b─Ödzie zg┼éasza┼é b┼é─Ödy Aplikacji za po┼Ťrednictwem Partnera, z zachowaniem trybu zg┼éosze┼ä stosowanego przez Partnera, z zastrze┼╝eniem, ┼╝e:

    1. Us┼éugodawca b─Ödzie przyjmowa┼é i obs┼éugiwa┼é b┼é─Ödy Aplikacji od poniedzia┼éku do pi─ůtku, z wyj─ůtkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 9.00 do 17.00,
    2. b┼é─Ödy b─Öd─ů usuwane poprzez zastosowanie aktualizacji Aplikacji, zmian─Ö konfiguracji Aplikacji, korekt─Ö kodu ┼║r├│d┼éowego Aplikacji b─ůd┼║ przez zastosowanie albo zaproponowanie Klientowi obej┼Ťcia b┼é─Ödu Aplikacji,
    3. Us┼éugodawca nie gwarantuje czasu w kt├│rym dany b┼é─ůd Aplikacji zostanie usuni─Öty.
  3. W przypadku zg┼éoszenia przez Klienta b┼é─Ödu Aplikacji nie obj─Ötego serwisem lub zg┼éoszenia nieistniej─ůcego b┼é─Ödu, Us┼éugodawca ma prawo obci─ů┼╝y─ç Klienta kosztami dzia┼éa┼ä Us┼éugodawcy na skutek takich zg┼éosze┼ä, wed┼éug aktualnie obowi─ůzuj─ůcych, standardowych stawek Us┼éugodawcy.
┬ž 6. P┼éatno┼Ťci
  1. Dost─Öp do Aplikacji przez pierwsze 14 dni pocz─ůwszy od dnia uzyskania dost─Öpu do Aplikacji przez Klienta ma charakter pr├│bny i nie wymaga wnoszenia op┼éat.
  2. Po up┼éywie 14 dniowego terminu, o kt├│rym mowa w ust. 1, Klient b─Ödzie uiszcza┼é miesi─Öczn─ů op┼éat─Ö za dost─Öp do Aplikacji na rachunek bankowy Partnera. Partner b─Ödzie wystawia┼é Klientowi faktur─Ö zgodnie z obowi─ůzuj─ůcymi przepisami prawa. Wysoko┼Ť─ç op┼éaty oraz termin i szczeg├│┼éowe warunki jej wnoszenia okre┼Ťla Partner.
  3. Klient przyjmuje do wiadomo┼Ťci, ┼╝e wysoko┼Ť─ç op┼éat mo┼╝e by─ç uzale┼╝niona do liczby danych przesy┼éanych przez Klienta przy wykorzystaniu Aplikacji. W przypadku zwi─Ökszenia zakresu u┼╝ywania Aplikacji w stosunku do wskazanego w zam├│wieniu Klient zobowi─ůzuje si─Ö niezw┼éocznie ui┼Ťci─ç na rzecz Partnera (a gdy przypadek taki zostanie ujawniony po rozwi─ůzaniu albo wyga┼Ťni─Öciu dost─Öpu ÔÇô bezpo┼Ťrednio na rzecz Us┼éugodawcy) dodatkow─ů op┼éat─Ö, odpowiedni─ů do zwi─Ökszonego zakresu u┼╝ywania Aplikacji. W przypadku procesu synchronizacji zam├│wie┼ä, pr├│g zakresu u┼╝ywania aplikacji jest okre┼Ťlony na wysoko┼Ťci 50 zam├│wie┼ä/dzie┼ä.
┬ž 7. Termin; wypowiedzenie
  1. Klient uzyskuje dost─Öp do Aplikacji na czas nieoznaczony.
  2. Klient mo┼╝e wypowiedzie─ç dost─Öp do Aplikacji z zachowaniem jednomiesi─Öcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesi─ůca kalendarzowego, przy czym wypowiedzenie dla swojej skuteczno┼Ťci powinno zosta─ç dor─Öczone zar├│wno Us┼éugodawcy, jak i Partnerowi.
  3. Us┼éugodawca mo┼╝e wypowiedzie─ç dost─Öp do Aplikacji z zachowaniem jednomiesi─Öcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesi─ůca kalendarzowego, przy czym wypowiedzenie dla swojej skuteczno┼Ťci powinno zosta─ç dor─Öczone zar├│wno Klientowi, jak i Partnerowi.
  4. W przypadku istotnego naruszenia Regulaminu zar├│wno Klient jak i Us┼éugodawca mog─ů wypowiedzie─ç dost─Öp na pi┼Ťmie, ze skutkiem natychmiastowym, pod warunkiem uprzedniego wezwania podmiotu naruszaj─ůcego do zaniechania i usuni─Öcia skutk├│w narusze┼ä oraz wyznaczenia jej w tym celu odpowiedniego terminu.
  5. Us┼éugodawca mo┼╝e wypowiedzie─ç dost─Öp do Aplikacji na pi┼Ťmie ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku gdy Klient op├│┼║nienia si─Ö z uiszczaniem na rzecz Partnera op┼éaty za dost─Öp do Aplikacji.
  6. Us┼éugodawca mo┼╝e wypowiedzie─ç dost─Öp ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku rozwi─ůzania umowy ┼é─ůcz─ůcej Us┼éugodawc─Ö i Partnera. Przypadek taki jest traktowany jako wypowiedzenie nie le┼╝─ůce po ┼╝adnej ze stron. W takim przypadku Us┼éugodawca ma prawo ┼╝─ůdania bezpo┼Ťrednio od Klienta wszelkich zaleg┼éych op┼éat zwi─ůzanych z dost─Öpem do Aplikacji.
  7. Wypowiedzenie dost─Öpu, niezale┼╝nie od przyczyny, nie daje Klientowi roszcze┼ä do zwrotu op┼éat uiszczonych przed rozwi─ůzaniem lub wyga┼Ťni─Öciem dost─Öpu. W przypadku, gdy op┼éata nale┼╝na za okres przed rozwi─ůzaniem lub wyga┼Ťni─Öciem dost─Öpu nie zosta┼éa uiszczona pozostaje ona nale┼╝na od Klienta na rzecz Partnera.
┬ž 8. Ochrona danych
  1. W ramach dost─Öpu do Aplikacji Us┼éugodawca nie b─Ödzie przetwarza┼é danych Klienta, w szczeg├│lno┼Ťci Us┼éugodawca nie uzyskuje dost─Öpu do danych osobowych i nie b─Ödzie przetwarza┼é danych osobowych, kt├│rych administratorem pozostaje Klient lub Partner.
  2. Je┼╝eli w ramach funkcjonalno┼Ťci Aplikacji lub w ramach serwisu Aplikacji zajdzie konieczno┼Ť─ç dost─Öpu Us┼éugodawcy do danych osobowych, kt├│rych administratorem pozostaje Klient lub Partner, w├│wczas przed dost─Öpem do danych osobowych Us┼éugodawca zawrze z Klientem lub Partnerem odpowiedni─ů umow─Ö powierzenia przetwarzania danych osobowych.
┬ž 9. Reklamacje, gwarancja
  1. Usługodawca gwarantuje, że Aplikacja spełnia funkcje w niej opisane, pod warunkiem, że Aplikacja jest wykorzystywane zgodnie z przeznaczeniem i opisem zawartym w Regulaminie i Aplikacji.
  2. W przypadku, gdy Aplikacja b─Ödzie posiada┼éa wady, kt├│re powoduj─ů utrat─Ö lub znaczne obni┼╝enie jej u┼╝yteczno┼Ťci, w├│wczas Klient powinien nie p├│┼║niej ni┼╝ w terminie 7 dni od ich wykrycia przes┼éa─ç na pi┼Ťmie szczeg├│┼éowy opis wad do Us┼éugodawcy. Reklamacje powinny zosta─ç z┼éo┼╝one poprzez odpowiedni─ů funkcj─Ö w Aplikacji lub pisemnie.
  3. Reklamacja Klienta rozpatrywana jest w mo┼╝liwie najkr├│tszym terminie, lecz nie d┼éu┼╝szym ni┼╝ 14 dni. Odpowied┼║ na reklamacj─Ö jest przesy┼éana Klientowi drog─ů elektroniczn─ů na adres poczty elektronicznej Klienta lub pisemnie.
  4. W przypadku, gdy wady zg┼éoszone zgodnie z ust. 2 wynikaj─ů z winy Us┼éugodawca, w├│wczas Us┼éugodawca wed┼éug swojego uznania usunie wady lub wymieni wadliwy element na inny, wolny od wad, lub zwr├│ci cz─Ö┼Ť─ç op┼éaty przypadaj─ůc─ů na wadliwe ┼Ťwiadczenia. Je┼╝eli Us┼éugodawca nie jest w stanie usun─ů─ç wady lub dostarczy─ç produktu wolnego od wady, Us┼éugodawca mo┼╝e zaleci─ç zastosowanie obej┼Ťcia wady.
  5. Us┼éugodawca mo┼╝e odm├│wi─ç usuni─Öcia wady lub dostarczenia rozwi─ůzania zast─Öpczego je┼╝eli wada nie jest istotna i nie wp┼éywa znacz─ůco na u┼╝yteczno┼Ť─ç Aplikacji.
  6. Us┼éugodawca w ┼╝adnym razie nie ponosi odpowiedzialno┼Ťci i nie jest zobowi─ůzany do usuwania wad, kt├│re zosta┼éy wywo┼éane przez Klienta lub osoby trzecie, ┼Ťrodowisko lub sprz─Öt na kt├│rym u┼╝ywana jest Aplikacja, produkty os├│b trzecich, jak r├│wnie┼╝ w przypadku wprowadzenia przez Klienta lub osoby trzecie jakichkolwiek modyfikacji Aplikacji bez wyra┼║nej pisemnej zgody Us┼éugodawca.
  7. Gwarancja zostaje udzielona wy┼é─ůcznie na okres trwania dost─Öpu Klienta do Aplikacji.
  8. Nie wydaje si─Ö innych gwarancji (wyra┼║nych ani dorozumianych) ni┼╝ okre┼Ťlone w Regulaminie. Wy┼é─ůcza si─Ö w ca┼éo┼Ťci obowi─ůzywanie r─Ökojmi za wady okre┼Ťlonej przepisami polskiego Kodeksu cywilnego.
┬ž 10. Prawa os├│b trzecich
  1. Us┼éugodawca o┼Ťwiadcza, i┼╝ Aplikacja nie b─Ödzie narusza┼éa praw os├│b trzecich, w szczeg├│lno┼Ťci w zakresie praw autorskich os├│b trzecich. W przypadku, gdy osoby trzecie wyst─ůpi─ů wzgl─Ödem Klienta z roszczeniami w zwi─ůzku z naruszeniem przez Aplikacj─Ö praw w┼éasno┼Ťci intelektualnej, Klient zobowi─ůzuje si─Ö:

    1. niezw┼éocznie poinformowa─ç Us┼éugodawc─Ö o zg┼éoszonych roszczeniach na pi┼Ťmie,
    2. udzielić Usługodawcy lub wskazanej przez niego osobie pełnomocnictwa do podejmowania działań obronnych,
    3. wsp├│┼édzia┼éa─ç z Us┼éugodawc─ů w celu obrony przed zg┼éoszonymi roszczeniami,
    4. nie zawierać ugody ani nie uznawać roszczenia bez pisemnej zgody Usługodawcy.
  2. Pod warunkiem spe┼énienia przez Klienta zobowi─ůza┼ä okre┼Ťlonych w ust. 1 Us┼éugodawca zobowi─ůzuje si─Ö zwolni─ç Klienta z obowi─ůzku zap┼éaty wszelkich odszkodowa┼ä i uzasadnionych koszt├│w (w tym uzasadnionych koszt├│w pomocy prawnej) wynikaj─ůcych z prawomocnego orzeczenia s─ůdowego, ugody s─ůdowej lub pozas─ůdowej, na kt├│r─ů Us┼éugodawca wyrazi┼é zgod─Ö lub uznanych przez Us┼éugodawc─Ö.
  3. Us┼éugodawca nie odpowiada za tre┼Ť─ç danych przesy┼éanych przez Klienta przy pomocy Aplikacji. Klient zobowi─ůzuje si─Ö, ┼╝e wszelkie dane przesy┼éane przez Klienta przy pomocy Aplikacji nie b─Öd─ů narusza┼éy ┼╝adnych praw os├│b trzecich. W przypadku, gdy osoby trzecie wyst─ůpi─ů wzgl─Ödem Us┼éugodawcy z roszczeniami w zwi─ůzku z naruszeniem przez przedmiotowe utwory lub materia┼éy praw w┼éasno┼Ťci intelektualnej, Us┼éugodawca zobowi─ůzuje si─Ö:

    1. niezw┼éocznie poinformowa─ç Klienta o zg┼éoszonych roszczeniach na pi┼Ťmie,
    2. udzielić Klientowi lub wskazanej przez niego osobie pełnomocnictwa do podejmowania działań obronnych,
    3. współdziałać z Klientem w celu obrony przed zgłoszonymi roszczeniami,
    4. nie zawiera─ç ugody ani nie uznawa─ç roszczenia bez zgody Klienta.
  4. Pod warunkiem spe┼énienia przez Us┼éugodawc─Ö zobowi─ůza┼ä okre┼Ťlonych w ust. 3, Klient zobowi─ůzuje si─Ö zwolni─ç Us┼éugodawc─Ö z obowi─ůzku zap┼éaty wszelkich odszkodowa┼ä i uzasadnionych koszt├│w (w tym uzasadnionych koszt├│w pomocy prawnej) wynikaj─ůcych z prawomocnego orzeczenia s─ůdowego, ugody s─ůdowej lub pozas─ůdowej, na kt├│r─ů Klient wyrazi┼é zgod─Ö lub uznanych przez Klienta.
┬ž 11. Odpowiedzialno┼Ť─ç
  1. Us┼éugodawca nie odpowiada za wyb├│r przez Klienta Aplikacji. Us┼éugodawca nie gwarantuje, ┼╝e Aplikacja b─Ödzie ┼Ťci┼Ťle odpowiada─ç potrzebom Klienta i b─Ödzie spe┼énia─ç cele oraz oczekiwania Klienta. Us┼éugodawca nie odpowiada za zgodno┼Ť─ç Aplikacji oraz funkcjonalno┼Ťci w ramach Aplikacji z oczekiwaniami Klienta.
  2. Klient przed z┼éo┼╝eniem zam├│wienia zapozna┼é si─Ö z zasadami dzia┼éania Aplikacji, jej funkcjonalno┼Ťciami i sposobem dzia┼éania i nie zg┼éasza z tego tytu┼éu zastrze┼╝e┼ä.
  3. Ca┼ékowita odpowiedzialno┼Ť─ç Us┼éugodawca, niezale┼╝nie od podstawy prawnej takiej odpowiedzialno┼Ťci, jest ograniczona do ┼é─ůcznej kwoty zap┼éaconej przez Klienta na rzecz Partnera za dost─Öp do Aplikacji w kwartale kalendarzowym, w kt├│rym wyst─ůpi┼éo zdarzenie skutkuj─ůce odpowiedzialno┼Ťci─ů Us┼éugodawcy.
  4. W ┼╝adnym przypadku Us┼éugodawca nie odpowiada za szkody po┼Ťrednie, w szczeg├│lno┼Ťci za utracone korzy┼Ťci.
  5. Us┼éugodawca nie ponosi odpowiedzialno┼Ťci za:

    1. dzia┼éania lub zaniechania dostawc├│w us┼éug internetowych oraz awarie i zak┼é├│cenia w dzia┼éaniu sieci internetowej, za po┼Ťrednictwem kt├│rej Klient korzysta z Aplikacji,
    2. dzia┼éanie os├│b trzecich uniemo┼╝liwiaj─ůce lub zak┼é├│caj─ůce korzystanie Aplikacji,
    3. wadliwe dzia┼éanie Aplikacji spowodowane oprogramowaniem, sprz─Ötem b─ůd┼║ innymi materia┼éami nie dostarczonymi przez Us┼éugodawc─Ö,
    4. wadliwe dzia┼éanie Aplikacji spowodowane si┼é─ů wy┼╝sz─ů,
    5. nast─Öpstwa dzia┼éa┼ä podj─Ötych przez Klienta stanowi─ůcych naruszenie postanowie┼ä Regulaminu,
    6. tre┼Ť─ç danych przesy┼éanych przez Klienta przy pomocy Aplikacji.
  6. Us┼éugodawca nie gwarantuje, ze dzia┼éanie Aplikacji b─Ödzie niezak┼é├│cone i wolne od b┼é─Öd├│w, jednak┼╝e b┼é─Ödy b─Öd─ů usuwane w ramach serwisu okre┼Ťlonego Regulaminem.
  7. Us┼éugodawca ma prawo do stosowania przerw serwisowych, w celu przeprowadzenia niezb─Ödnych czynno┼Ťci konserwacyjnych i aktualizacyjnych Aplikacji. Podczas przerw serwisowych Klient nie b─Ödzie mia┼é dost─Öpu do Aplikacji lub dost─Öp ten b─Ödzie zak┼é├│cony. Z tego tytu┼éu nie przys┼éuguj─ů Klientowi ┼╝adne roszczenia, w szczeg├│lno┼Ťci roszczenia o obni┼╝enie nale┼╝nych op┼éat.
  8. Us┼éugodawca informuje Klienta, ┼╝e przy ┼Ťwiadczeniu us┼éug drog─ů elektroniczn─ů nie mo┼╝na zagwarantowa─ç ca┼ékowitego bezpiecze┼ästwa elektronicznej transmisji danych ani niewyst─ůpienia b┼é─Öd├│w, ┼╝e informacje takie mog─ů zosta─ç przechwycone, uszkodzone, stracone lub zniszczone lub te┼╝ dotrze─ç z op├│┼║nieniem lub niekompletne albo mog─ů podlega─ç innym niekorzystnym wp┼éywom lub korzystanie z nich mo┼╝e nie by─ç bezpieczne z innych wzgl─Öd├│w. Ka┼╝da ze stron zobowi─ůzuje si─Ö stosowa─ç odpowiednie z gospodarczego punktu widzenia mechanizmy wykrywania wirus├│w oraz sprawdza─ç, czy dane s─ů w dobrym stanie przed wys┼éaniem informacji. Ka┼╝da ze stron przyjmuje do wiadomo┼Ťci, ┼╝e czynno┼Ťci te nie gwarantuj─ů braku wirus├│w w przesy┼éanych informacjach. Strona otrzymuj─ůca informacje od drugiej strony drog─ů elektroniczn─ů pozostanie odpowiedzialna za sprawdzenie wszelkich za┼é─ůcznik├│w programem antywirusowym przed otwarciem jakichkolwiek dokument├│w otrzymanych drog─ů elektroniczn─ů.
┬ž 12. Poufno┼Ť─ç
Strony zobowi─ůzuj─ů si─Ö zachowa─ç w tajemnicy wszelkie informacje poufne dotycz─ůce drugiej strony uzyskane w zwi─ůzku z dost─Öpem do Aplikacji.
┬ž 13. Korespondencja
  1. Wszelka korespondencja do Us┼éugodawcy powinna by─ç kierowana na nast─Öpuj─ůcy adres:
    SellIntegro sp. z o.o.
    ul.  Grabiszyńska 163
    53-439 Wrocław
    e-mail: pomoc@sellintegro.com
  2. Wszelka korespondencja do Klienta b─Ödzie kierowana na adresy podane w zam├│wieniu z┼éo┼╝onym Partnerowi, chyba, ┼╝e Klient pisemnie lub poczt─ů elektroniczn─ů poinformuje Us┼éugodawc─Ö o innym adresie.
┬ž 14.┬áPrzetwarzanie danych osobowych
  1. Dane osobowe przetwarzane s─ů zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt.: a, b, c, f, ROZPORZ─äDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os├│b fizycznych w zwi─ůzku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep┼éywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, a w pozosta┼éym zakresie udzielonej przez Klienta zgody
  2. Administratorem danych osobowych jest SellIntegro sp. z o.o. ul. Grabiszyńska 163, 53-439 Wrocław, NIP: 8971813098 | NIP EU: PL8971813098, REGON: 36243033200000, KRS: 0000574026
  3. Kontakt do wyznaczonego inspektora danych osobowych : pomoc@sellintegro.com oraz Inspektor Danych Osobowych, SellIntegro sp. z o.o. ul. Grabiszyńska 163, 53-439 Wrocław.
  4. Dane b─Öd─ů przetwarzane w celach:

    1. umo┼╝liwienia i kontynuacji wsp├│┼épracy ┬ámi─Ödzy Us┼éugodawc─ů a Klientem
    2. ┼Ťwiadczenia przez Us┼éugodawc─Ö us┼éug
    3. mo┼╝liwo┼Ťci zakupu przez Klienta oferowanych przez Us┼éugodawc─Ö us┼éug
    4. przesy┼éania informacji handlowych w formie marketingu bezpo┼Ťredniego realizowanego przez Us┼éugodawc─Ö
    5. odpowiedzi na pytania Klienta przez Us┼éugodawc─Ö drog─ů kontaktu bezpo┼Ťredniego oraz drog─ů elektroniczn─ů lub pisemn─ů
    6. obsługi reklamacji i zgłoszeń serwisowych Klienta przez Usługodawcę
    7. zawarcia umowy handlowej, na ┼Ťwiadczenie us┼éug przez Us┼éugodawc─Ö
    8. w zakresie niezb─Ödnym do realizacji um├│w, zam├│wie┼ä oraz zobowi─ůza┼ä
    9. dla realizacji obowi─ůzku prawnego sporz─ůdzania i przechowywania dokumentacji,
    10. potwierdzenia wykonania zobowi─ůza┼ä oraz dochodzenia roszcze┼ä lub obrony przed roszczeniami.
  5. Dane b─Öd─ů przetwarzane dodatkowo zgodnie z wymogami przepis├│w prawa dla cel├│w podatkowych i rachunkowych, a tak┼╝e do realizacji prawnie uzasadnionych interes├│w Us┼éugodawcy.
  6. Usługodawca przetwarza i będzie przetwarzał dane osobowe Klienta w zakresie nie większym, niż:
    1. pełna nazwa firmy,
    2. adres do faktury / rozliczeń oraz adres do korespondencji,
    3. imi─Ö i nazwisko osoby lub os├│b wyznaczonych przez Ciebie do kontaktu z nami / koordynuj─ůcych wsp├│┼éprac─Ö z ramienia firmy,
    4. telefon kontaktowy, adres e-mail,
    5. NIP, REGON, KRS,CEIDG
    6. informacja dotycz─ůca sposobu pozyskania Twoich danych,
    7. tre┼Ť─ç korespondencji prowadzonej z Twoj─ů firm─ů lub wyznaczonymi osobami za po┼Ťrednictwem program├│w pocztowych oraz formularzy na stronie www
    8. nasze notatki zawieraj─ůce opisy poczynionych z Tob─ů ustale┼ä
    9. danych niezb─Ödnych do weryfikacji poprawno┼Ťci u┼╝ycia oprogramowania, gdy takie b─Öd─ů wymagane dla potrzeb licencjonowania (adresy IP, nazwy maszyn, adresy kart sieciowych)
  7. Klientowi przys┼éuguj─ů prawa wynikaja╠Ęce z og├│lnego rozporza╠Ędzenia o ochronie danych, tj.
    1. prawo dost─Öpu do tre┼Ťci swoich danych osobowych
    2. prawo do ich sprostowania, usuni─Öcia lub ograniczenia przetwarzania,
    3. prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania w dowolnym momencie bez wp┼éywu na zgodno┼Ť─ç z prawem przetwarzania, kt├│rego dokonano na podstawie zgody przed jej cofni─Öciem.
    4. prawo do cofni─Öcia zgody w dowolnym momencie bez wp┼éywu na zgodno┼Ť─ç z prawem przetwarzania, kt├│rego dokonano na podstawie zgody przed jej cofni─Öciem.
  8. Dane osobowe Klienta Us┼éugodawca mo┼╝e udost─Öpni─ç stronom transakcji, gdzie przy realizacji wy┼╝ej wymienionych us┼éug wymagane b─Ödzie skorzystanie z podwykonawc├│w, kooperant├│w, partner├│w oraz firm trzecich za zgod─ů Klienta.
  9. Dane osobowe Klienta b─Öd─ů przechowywane przez Us┼éugodawc─Ö do czasu zako┼äczenia wsp├│┼épracy mi─Ödzy Klientem a Us┼éugodawc─ů i wype┼énieniem przez Us┼éugodawc─Ö i Klienta wszystkich obowi─ůzk├│w zwi─ůzanych z zako┼äczeniem wsp├│┼épracy, a tak┼╝e w przypadku zg┼éoszenia sprzeciwu, a po tym przez okres, w kt├│rym Us┼éugodawca zobowia╠Ęzany jest do zachowania danych lub dokument├│w je zawieraja╠Ęcych dla udokumentowania spe┼énienia wymagan╠ü prawnych i umoz╠çliwienia kontroli ich spe┼énienia przez organy publiczne zgodnie z wymaganiami przepis├│w prawa.
  10. Je┼Ťli Kilent nie skorzysta z przys┼éuguj─ůcych praw opisanych w pkt. 7, dalsze przetwarzanie przez Us┼éugodawc─Ö danych Klienta do cel├│w statystycznych nie jest uznawane za niezgodne z pierwotnymi celami, a wi─Öc prawnie dozwolone.
┬ž 15. Postanowienia ko┼äcowe
  1. Zmiany Regulaminu wymagaj─ů zachowania nast─Öpuj─ůcych zasad:
    1. Us┼éugodawca poinformuje Klienta o dokonywanej zmianie poczt─ů elektroniczn─ů na wskazany przez Klienta adres lub pisemnie za potwierdzeniem odbioru, najp├│┼║niej na jeden miesi─ůc przed rozpocz─Öciem obowi─ůzywania zmian, w przypadku dokonania zmiany Regulaminu Klient mo┼╝e, niezale┼╝nie od innych postanowie┼ä Regulaminu, wypowiedzie─ç dost─Öp do Aplikacji na pi┼Ťmie, najp├│┼║niej na 14 dni przed rozpocz─Öciem obowi─ůzywania zmiany, ze skutkiem na ostatni dzie┼ä przed rozpocz─Öciem obowi─ůzywania zmiany, w przypadku, gdy Klient nie wypowie dost─Öpu do Aplikacji zgodnie z powy┼╝sz─ů zasad─ů wprowadzone zmiany staj─ů si─Ö wi─ů┼╝─ůce dla stron.
  2. W sprawach nie uregulowanych Regulaminem znajduj─ů zastosowanie odpowiednie przepisy polskiego Kodeksu cywilnego i inne powszechnie obowi─ůzuj─ůce przepisy polskiego prawa.
  3. Wszelkie spory strony zobowi─ůzuj─ů si─Ö rozstrzyga─ç na drodze polubownej. W przypadku nieosi─ůgni─Öcia porozumienia spory rozpoznawane b─Öd─ů przez rzeczowo w┼éa┼Ťciwe s─ůdy powszechne dla Poznania ÔÇô Starego Miasta.
  4. Przy wykonywaniu swoich zobowi─ůza┼ä Us┼éugodawca mo┼╝e korzysta─ç z pomocy os├│b trzecich, w tym anga┼╝owa─ç podwykonawc├│w, z zastrze┼╝eniem, ┼╝e za ich dzia┼éania odpowiada jak za swoje w┼éasne.
  5. W przypadku gdyby kt├│rekolwiek z postanowie┼ä Regulaminu okaza┼éo si─Ö niewa┼╝ne lub nieskuteczne nie wp┼éywa to na wa┼╝no┼Ť─ç ca┼éego regulaminu. Niewa┼╝ne lub nieskuteczne postanowienia zostaj─ů zast─ůpione przez postanowienia najbardziej zbli┼╝one w tre┼Ťci.
  6. Tytu┼éu poszczeg├│lnych rozdzia┼é├│w nie stanowi─ů tre┼Ťci Regulaminu.

┬ę┬áWszelkie prawa zastrze┼╝one przez┬áSellIntegro┬ásp. z o.o.