Sellintegro Pomoc Premium

Plany wparcia

2 plany wsparcia dostosowane do Twoich potrzeb

SellIntegro oferuje możliwość rozszerzenia darmowego planu wsparcia “Self-Managed”, który otrzymujesz razem z naszymi rozwiązaniami, na jeden z 2 rozszerzonych planów. Dostosuj pomoc we wdrożeniu i obsłudze programów do swoich aktualnych potrzeb, wybranych rozwiązań oraz wielkości Twojej firmy. 

W każdej chwili możesz zmienić plan wsparcia, zarówno na jeden z wyższych, jak i powrócić do podstawowego planu “Self-Managed”

Wybierz plan

Plany wparcia

Darmowe wsparcie techniczne “Self-Managed”

Bezpłatny plan wsparcia “Self-Managed” kierujemy do małych firm prowadzących sprzedaż w internecie. Program wsparcia obejmuje:

30 minut rozmowy z konsultantem, który przeprowadzi Cię przez proces pierwszej konfiguracji,

odpowiedzi na wszelkie pytania zgłaszane przez e-mail lub czat (na pytania odpowiadamy zgodnie z kolejnością zgłoszeń).

Odpowiemy na Twoje pytania w ciągu 1-3 dni roboczych od momentu zgłoszenia. Wyślij swoje zapytanie korzystając z:

Cenimy sobie Twoją autonomię dlatego zachęcamy do zapoznania się z naszą wiki. Znajdują się tam przewodniki, tutoriale i rozwiązania najczęściej pojawiających się problemów.

Po uruchomieniu pakietu skontaktujemy się w ciągu 4 godzin.

Self Managed

0 zł / miesiąc

Konfiguracja samodzielna

Business

949 / miesiąc
Kup teraz

Enterprise

2999 / miesiąc
Kup teraz
Dla Kogo?
dla małych i średnich firm
zalecane dla dużych klientów profesjonalnych z ok 350+ zamówień dziennie
zalecane dla największych klientów biznesowych wymagających najwyższej jakości opieki i minimalnego czasu reakcji
Minimalny okres wykupienia supportu
nie dotyczy
1 miesiąc
6 miesięcy
Wsparcie techniczne
tylko mail (do 3 dni roboczych)
Wsparcie telefoniczne (Pn-Pt)
brak
08:00 - 18:00 + zgłaszanie krytycznych awarii uniemożliwiających pracę w weekend
08:00 - 18:00 24/7** (krytyczne awarie)
Wsparcie czat
Wsparcie email
Gwarantowany czas wsparcia technicznego w miesiącu
brak
15 godzin
40 godzin
Wsparcie biznesowe
brak
kontakt dedykowanego opiekuna
brak
brak
Support Programistyczny
(Godzinowe wsparcie programisty nie obejmuje tworzenia oraz modyfikacji integracji.)
brak
brak
5 godzin
Dedykowana infrastruktura
brak
brak
Rozszerzenie funkcjonalności integracji w pakiecie

Self Managed

0 zł / miesiąc

Dla Kogo?

dla małych i średnich firm

Minimalny okres wykupienia supportu

nie dotyczy

Wsparcie techniczne

tylko mail (do 3 dni roboczych)

Wsparcie czat

Wsparcie email

Gwarantowany czas wsparcia technicznego w miesiącu

15 godzin

Support programistyczny

(Godzinowe wsparcie programisty nie obejmuje tworzenia oraz modyfikacji integracji.)

brak

Rozszerzenie funkcjonalności integracji w pakiecie

Business

949 / miesiąc
kup teraz

Dla Kogo?

zalecane dla dużych klientów profesjonalnych z ok 350+ zamówień dziennie

Minimalny okres wykupienia supportu

1 miesiąc

Wsparcie telefoniczne (Pn-Pt)

08:00 - 18:00 + zgłaszanie krytycznych awarii uniemożliwiających pracę w weekend

Wsparcie techniczne

Wsparcie czat

Wsparcie email

Gwarantowany czas wsparcia technicznego w miesiącu

15 godzin

Support programistyczny

(Godzinowe wsparcie programisty nie obejmuje tworzenia oraz modyfikacji integracji.)

brak

Rozszerzenie funkcjonalności integracji w pakiecie

Enterprise

2999 / miesiąc
kup teraz

Dla Kogo?

zalecane dla największych klientów biznesowych wymagających najwyższej jakości opieki i minimalnego czasu reakcji

Minimalny okres wykupienia supportu

6 miesięcy

Wsparcie telefoniczne (Pn-Pt)

08:00 - 18:00 24/7** (krytyczne awarie)

Wsparcie techniczne

Wsparcie czat

Wsparcie email

Gwarantowany czas wsparcia technicznego w miesiącu

40 godzin

kontakt dedykowanego opiekuna

Support programistyczny

(Godzinowe wsparcie programisty nie obejmuje tworzenia oraz modyfikacji integracji.)

5 godzin

Wsparcie biznesowe

Dedykowana Infrastruktura

Rozszerzenie funkcjonalności integracji w pakiecie