SellIntegro - integracje systemów online z ERP offline

Jakie są dostępne poziomy wsparcia?

SellIntegro oferuje możliwość rozszerzenia darmowego planu na jeden z czterech poziomów wsparcia dostosowanych do Twoich potrzeb*. Domyślnie dostarczamy nasze rozwiązania z bezpłatnym poziomem wsparcia "Self-Managed".

W zależności od rozwiązań, które wykupiłeś oraz wielkości Twojej firmy, zalecamy taki poziom wsparcia, który pozwoli Ci w jak największym stopniu skorzystać z pomocy naszych ekspertów. Poziom wsparcia możesz zmienić w każdej chwili - szczegóły poniżej.

Bezpłatne wsparcie techniczne
"Self-Managed"

Usługa skierowana do klientów działających samodzielnie. Prowadzących niewielką działalność. W ramach wsparcia technicznego Sellintegro zapewni bezpłatną pomoc przy pierwszej konfiguracji (do 30 min rozmowy z konsultantem). Wszelkie problemy zgłoszone przez e-mail lub czat zostaną możliwie najszybciej rozpatrzone według kolejności zgłoszeń.

Czas takiej pomocy może wynosi od 1 do 3 dni. Zgłoszenie można przesłać bezpośrednio na adres pomoc@sellintegro.com, za pomocą chatu na stronie www.sellintegro.pl oraz w scenariuszach, lub poprzez formularz kontaktowy tutaj. Jeśli chcesz się z nami skontaktować, prosimy o przygotowanie ID klienta oraz systemu ERP na jakim pracujesz co umożliwi nam szybszą identyfikację.


W ramach wsparcia technicznego ,,Self-Managed” od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-15:00 działa nasza bezpłatna infolinia Telefonicznego Biura Obsługi Klienta.


Cenimy sobie Twoją autonomię dlatego zachęcamy do zapoznania się z naszą WIKI. Znajdują się tam przewodniki, tutoriale i rozwiązania najczęściej pojawiających się problemów.

Starter

99 / miesiąc
Kup teraz

Premium

349/ miesiąc
Kup teraz

Bussiness

949 / miesiąc
Kup teraz

Enterprise

2999 / miesiąc
Kup teraz
Dla Kogo?
dobre dla klientów z ok. 30-70 zamówieniami dziennie
wybierane przez klientów profesjonalnych z ok 100-250 zamówień dziennie
zalecane dla dużych klientów profesjonalnych z ok 350+ zamówień dziennie
zalecane dla największych klientów biznesowych wymagających najwyższej jakości opieki i minimalnego czasu reakcji
Minimalny okres wykupienia supportu
1 miesiąc
3 miesiące
3 miesiące
6 miesięcy
Asysta konsultanta przypierwszym uruchomieniu
do 1 godziny
bez ograniczeń
bez ograniczeń
bez ograniczeń
Wsparcie techniczne
Wsparcie telefoniczne (Pn-Pt)
08:00 - 16:00
08:00 - 18:00
08:00 - 18:00 + zgłaszanie krytycznych awarii uniemożliwiających pracę w weekend
08:00 - 18:00 24/7** (krytyczne awarie)
Wsparcie czat
Wsparcie email
Gwarantowany czas wsparcia technicznego w miesiącu
1 godzina
5 godzin
15 godzin
40 godzin
Wsparcie biznesowe
po uruchomieniu
kontakt dedykowanego opiekuna
Pakiet prac programistycznych
3 godziny
5 godzin
Dedykowana infrastruktura
Maksymalna średnia
150
bez ograniczeń
bez ograniczeń
Maksymalna liczba produktów
7500
bez ograniczeń
bez ograniczeń

Starter

99 / miesiąc
Kup teraz
Dla Kogo?
dobre dla klientów z ok. 30-70 zamówieniami dziennie
Minimalny okres wykupienia supportu
1 miesiąc
Asysta konsultanta przypierwszym uruchomieniu
do 1 godziny
Wsparcie techniczne
Wsparcie telefoniczne (Pn-Pt)
08:00 - 16:00
Wsparcie czat
Wsparcie email
Gwarantowany czas wsparcia technicznego w miesiącu
1 godzina
Wsparcie biznesowe
kontakt dedykowanego opiekuna
Pakiet prac programistycznych
Dedykowana infrastruktura
Maksymalna średnia
Maksymalna liczba produktów

Premium

349/ miesiąc
Kup teraz
Dla Kogo?
wybierane przez klientów profesjonalnych z ok 100-250 zamówień dziennie
Minimalny okres wykupienia supportu
3 miesiące
Asysta konsultanta przypierwszym uruchomieniu
bez ograniczeń
Wsparcie techniczne
Wsparcie telefoniczne (Pn-Pt)
08:00 - 18:00
Wsparcie czat
Wsparcie email
Gwarantowany czas wsparcia technicznego w miesiącu
5 godzin
Wsparcie biznesowe
po uruchomieniu
kontakt dedykowanego opiekuna
Pakiet prac programistycznych
Dedykowana infrastruktura
Maksymalna średnia
150
Maksymalna liczba produktów
7500
Dla Kogo?

Bussiness

949 / miesiąc
Kup teraz
zalecane dla dużych klientów profesjonalnych z ok 350+ zamówień dziennie
Minimalny okres wykupienia supportu
3 miesiące
Asysta konsultanta przypierwszym uruchomieniu
bez ograniczeń
Wsparcie techniczne
Wsparcie telefoniczne (Pn-Pt)
08:00 - 18:00 + zgłaszanie krytycznych awarii uniemożliwiających pracę w weekend
Wsparcie czat
Wsparcie email
Gwarantowany czas wsparcia technicznego w miesiącu
15 godzin
Wsparcie biznesowe
kontakt dedykowanego opiekuna
Pakiet prac programistycznych
3 godziny
Dedykowana infrastruktura
Maksymalna średnia
bez ograniczeń
Maksymalna liczba produktów
bez ograniczeń

Enterprise

2999 / miesiąc
Kup teraz
Dla Kogo?
zalecane dla największych klientów biznesowych wymagających najwyższej jakości opieki i minimalnego czasu reakcji
Minimalny okres wykupienia supportu
6 miesięcy
Asysta konsultanta przypierwszym uruchomieniu
bez ograniczeń
Wsparcie techniczne
Wsparcie telefoniczne (Pn-Pt)
08:00 - 18:00 24/7** (krytyczne awarie)
Wsparcie czat
Wsparcie email
Gwarantowany czas wsparcia technicznego w miesiącu
40 godzin
Wsparcie biznesowe
kontakt dedykowanego opiekuna
Pakiet prac programistycznych
5 godzin
Dedykowana infrastruktura
Maksymalna średnia
bez ograniczeń
Maksymalna liczba produktów
bez ograniczeń