Plany wparcia
2 plany wsparcia dostosowane do Twoich potrzeb
SellIntegro oferuje możliwość rozszerzenia darmowego planu wsparcia “Self-Managed”, który otrzymujesz razem z naszymi rozwiązaniami, na jeden z 2 rozszerzonych planów. Dostosuj pomoc we wdrożeniu i obsłudze programów do swoich aktualnych potrzeb, wybranych rozwiązań oraz wielkości Twojej firmy.
W każdej chwili możesz zmienić plan wsparcia, zarówno na jeden z wyższych, jak i powrócić do podstawowego planu “Self-Managed”
Plany wparcia
Darmowe wsparcie techniczne “Self-Managed”
Bezpłatny plan wsparcia “Self-Managed” kierujemy do małych firm prowadzących sprzedaż w internecie. Program wsparcia obejmuje:
30 minut rozmowy z konsultantem, który przeprowadzi Cię przez proces pierwszej konfiguracji,
odpowiedzi na wszelkie pytania zgłaszane przez e-mail lub czat (na pytania odpowiadamy zgodnie z kolejnością zgłoszeń).
Odpowiemy na Twoje pytania w ciągu 1-3 dni roboczych od momentu zgłoszenia. Wyślij swoje zapytanie korzystając z:
na adres e-mail: pomoc@sellintegro.com,
za pomocą czatu na stronie www.sellintegro.pl, w scenariuszach konfiguracji programów lub poprzez formularz kontaktowy.
Self Managed
Konfiguracja samodzielna
(przejdź do produktu)
Self Managed
Dla Kogo?
dla małych i średnich firm
Minimalny okres wykupienia supportu
nie dotyczy
Wsparcie techniczne
Wsparcie czat
Wsparcie email
Gwarantowany czas wsparcia technicznego w miesiącu
15 godzin
Support programistyczny
brak
Rozszerzenie funkcjonalności integracji w pakiecie
Dla Kogo?
zalecane dla dużych klientów profesjonalnych z ok 350+ zamówień dziennie
Minimalny okres wykupienia supportu
1 miesiąc
Wsparcie telefoniczne (Pn-Pt)
08:00 - 18:00 + zgłaszanie krytycznych awarii uniemożliwiających pracę w weekend
Wsparcie techniczne
Wsparcie czat
Wsparcie email
Gwarantowany czas wsparcia technicznego w miesiącu
15 godzin
Support programistyczny
brak
Rozszerzenie funkcjonalności integracji w pakiecie
Dla Kogo?
zalecane dla największych klientów biznesowych wymagających najwyższej jakości opieki i minimalnego czasu reakcji
Minimalny okres wykupienia supportu
6 miesięcy
Wsparcie telefoniczne (Pn-Pt)
08:00 - 18:00 24/7** (krytyczne awarie)
Wsparcie techniczne
Wsparcie czat
Wsparcie email
Gwarantowany czas wsparcia technicznego w miesiącu
40 godzin
kontakt dedykowanego opiekuna
Support programistyczny
5 godzin
Wsparcie biznesowe
Dedykowana Infrastruktura
Rozszerzenie funkcjonalności integracji w pakiecie