Plany Wsparcia

Plany wparcia

Jakie s─ů dost─Öpne poziomy wsparcia?

SellIntegro oferuje mo┼╝liwo┼Ť─ç rozszerzenia darmowego planu na jeden z czterech poziom├│w wsparcia dostosowanych do Twoich potrzeb*. Domy┼Ťlnie dostarczamy nasze rozwi─ůzania z bezp┼éatnym poziomem wsparcia "Self-Managed".

W zale┼╝no┼Ťci od rozwi─ůza┼ä, kt├│re wykupi┼ée┼Ť oraz wielko┼Ťci Twojej firmy, zalecamy taki poziom wsparcia, kt├│ry pozwoli Ci w jak najwi─Ökszym stopniu skorzysta─ç z pomocy naszych ekspert├│w.

Wybierz plan

Poziom wsparcia możesz zmienić w każdej chwili - szczegóły poniżej.

Plany wparcia

Bezpłatne wparcie techniczne "Self-Managed"

Us┼éuga skierowana do klient├│w dzia┼éaj─ůcych samodzielnie. Prowadz─ůcych niewielk─ů dzia┼éalno┼Ť─ç. W ramach wsparcia technicznego Sellintegro zapewni bezp┼éatn─ů pomoc przy pierwszej konfiguracji (do 30 min rozmowy z konsultantem). Wszelkie problemy zg┼éoszone przez e-mail lub czat zostan─ů mo┼╝liwie najszybciej rozpatrzone wed┼éug kolejno┼Ťci zg┼éosze┼ä.

Czas takiej pomocy mo┼╝e wynosi od 1 do 3 dni. Zg┼éoszenie mo┼╝na przes┼éa─ç bezpo┼Ťrednio na adres pomoc@sellintegro.com, za pomoc─ů chatu na stronie www.sellintegro.pl oraz w scenariuszach, lub poprzez formularz kontaktowy tutaj. Je┼Ťli chcesz si─Ö z nami skontaktowa─ç, prosimy o przygotowanie ID klienta oraz systemu ERP na jakim pracujesz co umo┼╝liwi nam szybsz─ů identyfikacj─Ö.

W ramach wsparcia technicznego ,,Self-ManagedÔÇŁ od poniedzia┼éku do pi─ůtku w godzinach 9:00-15:00 dzia┼éa nasza bezp┼éatna infolinia Telefonicznego Biura Obs┼éugi Klienta.

Cenimy sobie Twoj─ů autonomi─Ö dlatego zach─Öcamy do zapoznania si─Ö z nasz─ů wiki. Znajduj─ů si─Ö tam przewodniki, tutoriale i rozwi─ůzania najcz─Ö┼Ťciej pojawiaj─ůcych si─Ö problem├│w.

Starter

99 / miesi─ůc
Kup teraz

Premium

349/ miesi─ůc
Kup teraz

Biznes

949 / miesi─ůc
Kup teraz

Enterprise

2999 / miesi─ůc
Kup teraz
Dla Kogo?
dobre dla klient├│w z ok. 30-70 zam├│wieniami dziennie
wybierane przez klientów profesjonalnych z ok 100-250 zamówień dziennie
zalecane dla dużych klientów profesjonalnych z ok 350+ zamówień dziennie
zalecane dla najwi─Ökszych klient├│w biznesowych wymagaj─ůcych najwy┼╝szej jako┼Ťci opieki i minimalnego czasu reakcji
Minimalny okres wykupienia supportu
1 miesi─ůc
3 miesi─ůce
3 miesi─ůce
6 miesi─Öcy
Asysta konsultanta przypierwszym uruchomieniu
do 1 godziny
bez ograniczeń
bez ograniczeń
bez ograniczeń
Wsparcie techniczne
Po uruchomieniu pakietu skontaktujemy si─Ö w ci─ůgu 4 godzin.
Wsparcie telefoniczne (Pn-Pt)
08:00 - 16:00
08:00 - 18:00
08:00 - 18:00 + zg┼éaszanie krytycznych awarii uniemo┼╝liwiaj─ůcych prac─Ö w weekend
08:00 - 18:00 24/7** (krytyczne awarie)
Wsparcie czat
Wsparcie email
Gwarantowany czas wsparcia technicznego w miesi─ůcu
1 godzina
5 godzin
15 godzin
40 godzin
Wsparcie biznesowe
po uruchomieniu
kontakt dedykowanego opiekuna
Pakiet prac programistycznych
3 godziny
5 godzin
Dedykowana infrastruktura
Maksymalna ┼Ťrednia
150
bez ograniczeń
bez ograniczeń
Maksymalna liczba produkt├│w
7500
bez ograniczeń
bez ograniczeń

Starter

99 / miesi─ůc
Kup teraz
Po uruchomieniu pakietu skontaktujemy si─Ö w ci─ůgu 4 godzin.
Dla Kogo?
dobre dla klient├│w z ok. 30-70 zam├│wieniami dziennie
Minimalny okres wykupienia supportu
1 miesi─ůc
Asysta konsultanta przypierwszym uruchomieniu
do 1 godziny
Wsparcie techniczne
Wsparcie telefoniczne (Pn-Pt)
08:00 - 16:00
Wsparcie czat
Wsparcie email
Gwarantowany czas wsparcia technicznego w miesi─ůcu
1 godzina
Wsparcie biznesowe
kontakt dedykowanego opiekuna
Pakiet prac programistycznych
Dedykowana infrastruktura
Maksymalna ┼Ťrednia
Maksymalna liczba produkt├│w

Premium

349/ miesi─ůc
Kup teraz
Po uruchomieniu pakietu skontaktujemy si─Ö w ci─ůgu 4 godzin.
Dla Kogo?
wybierane przez klientów profesjonalnych z ok 100-250 zamówień dziennie
Minimalny okres wykupienia supportu
3 miesi─ůce
Asysta konsultanta przypierwszym uruchomieniu
bez ograniczeń
Wsparcie techniczne
Wsparcie telefoniczne (Pn-Pt)
08:00 - 18:00
Wsparcie czat
Wsparcie email
Gwarantowany czas wsparcia technicznego w miesi─ůcu
5 godzin
Wsparcie biznesowe
po uruchomieniu
kontakt dedykowanego opiekuna
Pakiet prac programistycznych
Dedykowana infrastruktura
Maksymalna ┼Ťrednia
150
Maksymalna liczba produkt├│w
7500

Biznes

949 / miesi─ůc
Kup teraz
Po uruchomieniu pakietu skontaktujemy si─Ö w ci─ůgu 4 godzin.
Dla Kogo?
zalecane dla dużych klientów profesjonalnych z ok 350+ zamówień dziennie
Minimalny okres wykupienia supportu
3 miesi─ůce
Asysta konsultanta przypierwszym uruchomieniu
bez ograniczeń
Wsparcie techniczne
Wsparcie telefoniczne (Pn-Pt)
08:00 - 18:00 + zg┼éaszanie krytycznych awarii uniemo┼╝liwiaj─ůcych prac─Ö w weekend
Wsparcie czat
Wsparcie email
Gwarantowany czas wsparcia technicznego w miesi─ůcu
15 godzin
Wsparcie biznesowe
kontakt dedykowanego opiekuna
Pakiet prac programistycznych
3 godziny
Dedykowana infrastruktura
Maksymalna ┼Ťrednia
bez ograniczeń
Maksymalna liczba produkt├│w
bez ograniczeń

Enterprise

2999 / miesi─ůc
Kup teraz
Po uruchomieniu pakietu skontaktujemy si─Ö w ci─ůgu 4 godzin.
Dla Kogo?
zalecane dla najwi─Ökszych klient├│w biznesowych wymagaj─ůcych najwy┼╝szej jako┼Ťci opieki i minimalnego czasu reakcji
Minimalny okres wykupienia supportu
6 miesi─Öcy
Asysta konsultanta przypierwszym uruchomieniu
bez ograniczeń
Wsparcie techniczne
Wsparcie telefoniczne (Pn-Pt)
08:00 - 18:00 24/7** (krytyczne awarie)
Wsparcie czat
Wsparcie email
Gwarantowany czas wsparcia technicznego w miesi─ůcu
40 godzin
Wsparcie biznesowe
kontakt dedykowanego opiekuna
Pakiet prac programistycznych
5 godzin
Dedykowana infrastruktura
Maksymalna ┼Ťrednia
bez ograniczeń
Maksymalna liczba produkt├│w
bez ograniczeń