Wykorzystujemy pliki cookies. Przeglądając serwis wyrażasz zgodę na zainstalowanie plików cookies w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych, zgodnie z tym co masz ustawione w swojej przeglądarce. Administratorem  Twoich danych osobowych jest Sellintegro Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53 – 439), ul. Grabiszyńska 163. Z Administratorem możesz kontaktować się pod wskazanym wyżej adresem lub pod numerem telefonu 796 300 116, a także mailowo: pomoc@sellintegro.pl . Z inspektorem możesz skontaktować się poprzez e-mail iod@sellintegro.cloudWięcej o cookies znajdzie w naszej Polityce prywatności i cookies.

Wsparcie Business

Plany wparcia

Wsparcie Business

W odpowiedzi na Państwa oczekiwania przygotowaliśmy dodatkowo płatną usługę Support BUSINESS w ramach której mogą Państwo liczyć na bezpośredni, telefoniczny kontakt z naszym konsultantem w godzinach 8 do 18 od poniedziałku do piątku i w weekendy możliwość zgłaszania krytycznych awarii uniemożliwiających pracę. Dajemy Ci do dyspozycji naszych programistów i zapewniamy indywidualne wsparcie techniczne. Kontakt dedykowanego opiekuna i doradztwo w zakresie możliwie najlepszego wykorzystania rozwiązań Sellintegro w Twojej firmie. Zależy nam na Twojej ochronie i jeśli do dla Ciebie ważne podpisujemy umowy zapewniające dodatkowe bezpieczeństwo w zakresie poufności (NDA) oraz przetwarzania danych (RODO). Monitorujemy regularnie infrastrukturę dzięki czemu możesz być informowany o wszystkich pracach konserwacyjnych. Powiadamiamy w jaki sposób mogą mieć wpływ na Twoją pracę i jak będzie przebiegać proces ich realizacji.

Kup plan

Po uruchomieniu pakietu skontaktujemy się w ciągu 4 godzin.

Zobacz, co zyskujesz dzięki wsparciu Business

Podsumowując:

1

zalecane dla dużych klientów profesjonalnych z ok 350+ zamówień dziennie  

2

wsparcie techniczne

3

wsparcie telefoniczne (Pn-Pt) w godzinach 08:00-18:00 + zgłaszanie krytycznych awarii uniemożliwiających pracę w weekend

4

gwarantowany czas wsparcia technicznego w miesiącu - 15 h

5

wsparcie biznesowe przy uruchomieniu

6

kontakt dedykowanego opiekuna raz w miesiącu

7

pakiet prac programistycznych - 3h