Wsparcie Enterprise

Plany wparcia

Wsparcie Enterprise

Przeznaczone dla najwi─Ökszych klient├│w biznesowych wymagaj─ůcych obs┼éugi najwy┼╝szej jako┼Ťci. Przy planie wsparcia ENTERPRISE dajemy Ci do dyspozycji naszych programist├│w i oferujemy zindywidualizowane wsparcie techniczne. Doradzamy, jak najlepiej wykorzysta─ç rozwi─ůzania SellIntegro, przewiduj─ůc potrzeby w zakresie skalowalno┼Ťci i przysz┼éego rozwoju technologicznego firmy. Podpisujemy te┼╝ umowy zapewniaj─ůce dodatkowe bezpiecze┼ästwo w zakresie poufno┼Ťci (NDA) oraz przetwarzania danych (RODO) je┼Ťli to dla Ciebie wa┼╝ne. Dzi─Öki regularnemu i spersonalizowanemu monitoringowi infrastruktury informujemy Ci─Ö na bie┼╝─ůco o wszystkich pracach konserwacyjnych. Raportujemy w jaki spos├│b s─ů one realizowane i jaki mog─ů mie─ç wp┼éyw na Twoj─ů prac─Ö.

Kup plan

Po uruchomieniu pakietu skontaktujemy si─Ö w ci─ůgu 4 godzin.

Zobacz, co zyskujesz dzi─Öki wsparciu Enterprise

Podsumowuj─ůc:

1

zalecane dla najwi─Ökszych klient├│w biznesowych wymagaj─ůcych najwy┼╝szej jako┼Ťci opieki i minimalnego czasu reakcji

2

wsparcie techniczne

3

wsparcie telefoniczne (Pn-Pt) w godzinach 08:00-18:00 + zg┼éaszanie krytycznych awarii uniemo┼╝liwiaj─ůcych prac─Ö w weekend

4

gwarantowany czas wsparcia technicznego w miesi─ůcu - 40 h

5

wsparcie biznesowe przy uruchomieniu

6

kontakt dedykowanego opiekuna raz w miesi─ůcu

7

pakiet prac programistycznych ÔÇô 9h