Wykorzystujemy pliki cookies. Przeglądając serwis wyrażasz zgodę na zainstalowanie plików cookies w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych, zgodnie z tym co masz ustawione w swojej przeglądarce. Administratorem  Twoich danych osobowych jest Sellintegro Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53 – 439), ul. Grabiszyńska 163. Z Administratorem możesz kontaktować się pod wskazanym wyżej adresem lub pod numerem telefonu 796 300 116, a także mailowo: pomoc@sellintegro.pl . Z inspektorem możesz skontaktować się poprzez e-mail iod@sellintegro.cloudWięcej o cookies znajdzie w naszej Polityce prywatności i cookies.

Wsparcie Enterprise

Plany wparcia

Wsparcie Enterprise

Przeznaczone dla największych klientów biznesowych wymagających obsługi najwyższej jakości. Przy planie wsparcia ENTERPRISE dajemy Ci do dyspozycji naszych programistów i oferujemy zindywidualizowane wsparcie techniczne. Doradzamy, jak najlepiej wykorzystać rozwiązania SellIntegro, przewidując potrzeby w zakresie skalowalności i przyszłego rozwoju technologicznego firmy. Podpisujemy też umowy zapewniające dodatkowe bezpieczeństwo w zakresie poufności (NDA) oraz przetwarzania danych (RODO) jeśli to dla Ciebie ważne. Dzięki regularnemu i spersonalizowanemu monitoringowi infrastruktury informujemy Cię na bieżąco o wszystkich pracach konserwacyjnych. Raportujemy w jaki sposób są one realizowane i jaki mogą mieć wpływ na Twoją pracę.

Kup plan

Po uruchomieniu pakietu skontaktujemy się w ciągu 4 godzin.

Zobacz, co zyskujesz dzięki wsparciu Enterprise

Podsumowując:

1

zalecane dla największych klientów biznesowych wymagających najwyższej jakości opieki i minimalnego czasu reakcji

2

wsparcie techniczne

3

wsparcie telefoniczne (Pn-Pt) w godzinach 08:00-18:00 + zgłaszanie krytycznych awarii uniemożliwiających pracę w weekend

4

gwarantowany czas wsparcia technicznego w miesiącu - 40 h

5

wsparcie biznesowe przy uruchomieniu

6

kontakt dedykowanego opiekuna raz w miesiącu

7

pakiet prac programistycznych – 9h