Wsparcie Premium

Plany wparcia

Wsparcie Premium

Z wsparciem PREMIUM zabezpieczysz biznes przed awariami i przestojami w sprzeda┼╝y. Dzi─Öki obs┼éudze Premium Twoje zg┼éoszenia b─Öd─ů mia┼éy wy┼╝szy priorytet oraz gwarantowany czas reakcji do 4h w godzinach 8 do 18 od poniedzia┼éku do pi─ůtku. W ramach naszej wsp├│┼épracy otrzymasz specjalny numer telefonu zarezerwowany u┼╝ytkownikom PREMIUM Support. Zostajesz obs┼éu┼╝ony szybciej w por├│wnaniu do obs┼éugi bezp┼éatnej, a czas oczekiwania na rozmow─Ö telefoniczn─ů na osobnej infolinii b─Ödzie zdecydowanie kr├│tszy. Uzyskasz bezpo┼Ťredni kontakt z naszym zespo┼éem r├│wnie┼╝ w weekendy.

Kup plan

Po uruchomieniu pakietu skontaktujemy si─Ö w ci─ůgu 4 godzin.

Zobacz, co zyskujesz dzi─Öki wsparciu Premium

Podsumowuj─ůc:

1

wybierane przez klientów profesjonalnych z ok 100-250 zamówień dziennie

2

wsparcie techniczne

3

wsparcie telefoniczne (Pn-Pt) w godzinach 08:00-18:00

4

gwarantowany czas wsparcia technicznego w miesi─ůcu - 5 h

6

wsparcie biznesowe przy uruchomieniu