Bezpłatne wsparcie techniczne

Wsparcie techniczne SellIntergo zapewnia ciągłą, bezpłatną pomoc przy pierwszej konfiguracji wtyczki oraz możliwie szybką reakcję e-mail na późniejsze zgłoszenia. W pierwszej kolejności staramy się pomóc e-mail sugerując rozwiązanie, jeśli Klient ma w dalszym ciągu problem z naszą integracją pomagamy zdalnie – nasz konsultant umawia się z Państwem i poprzez zdalne oprogramowanie rozwiązuje problem. Proszę wziąć pod uwagę że kontakt telefoniczny i zdalna pomoc jest realizowana w kolejności zgłoszeń i może potrwać w zależności od ilości zgłoszeń od 1 do 3dni roboczych. Biuro Obsługi Klienta pracuje od godz. 8 do 16 od poniedziałku do piątku, jednak staramy się świadczyć wsparcie techniczne i profesjonalną pomoc drogą mailową także po oficjalnych godzinach pracy. Jeśli chcą się Państwo z nami skontaktować, prosimy o przygotowanie ID klienta oraz systemu ERP na jakim Państwo pracują co umożliwi nam szybszą identyfikację. zgłoszenie można przesłać bezpośrednio na adres pomoc@sellintegro.com lub poprzez formularz kontaktowy tutaj.    

Usługa PREMIUM Support

W odpowiedzi na Państwa oczekiwania przygotowaliśmy dodatkowo płatną usługę Premium Support w ramach której mogą Państwo liczyć na bezpośredni, telefoniczny kontakt z naszym konsultantem oraz gwarantowany czas reakcji do 4h w godzinach 8 do 20 od poniedziałku do piątku. W ramach naszej współpracy otrzymują Państwo specjalny numer telefonu zarezerwowany użytkownikom Premium Support. Koszt korzystania z usługi to 350zł netto miesięcznie. Jeśli chcą Państwo uzyskać więcej szczegółów o usłudze PREMIUM Support prosimy o maila na adres pomoc@sellintegro.com lub poprzez formularz kontaktowy tutaj.    

Możliwości kontaktu z działem pomocy technicznej:

funkcja
bezpłatne wsparcie techniczne
PREMIUM Support
bezpłatna pomoc przy pierwszej konfiguracji wtyczki tak tak
kontakt e-mail z działem supportu tak tak
automatyczna infolinia tel tak tak
kontakt telefoniczny z działem supportu nie tak
zdalna pomoc konsultanta tak, wg. kolejności zgłoszeń, średni czas reakcji: 1-3 dni robocze tak, gwarantowany czas reakcji w przypadku awarii: 4h
synchronizacja wsteczna płatności po zapłaceniu 1.abonamentu - 14dni, po opłaceniu 3.abonamentów - 21dni 60dni
godziny przyjmowania zgłoszeń dni robocze 9:00 - 16:00 dni robocze 8:00 - 17:00
specjalny nr tel. infolinii z dedykowanym konsultantem nie tak
koszt bezpłatnie 350,- netto miesięcznie

   

Wzory dokumentów:

  Obowiązuje miesięczny cykl płatności. Istnieje możliwość rezygnacji z usługi PREMIUM Support z 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego. Podane ceny są cenami netto w walucie PLN. Cennik obowiązuje od 01.01.2018r.