★★★
Mali sprzedawcy lub wsparcie zewnętrzneNajpopularniejszyDuzi sprzedawcy i hurtownie
Self-ManagedStarterPremiumBusinessEnterprise
0 /miesiąc
99 /miesiąc
349 /miesiąc
949 /miesiąc
2999 /miesiąc
Liczba zamówień
Dla kogo? najczęściej wystarcza klientom z 10 zamówieniami dziennie lub klientom będącymi pod opieką techniczną partnerów SellIntegro dobre dla klientów z ok 30-70 zamówieniami dziennie wybierane przez klientów profesjonalnych z ok 100-250 zamówień dziennie zalecane dla dużych klientów profesjonalnych z ok 350+ zamówień dziennie zalecane dla największych klientów biznesowych wymagających najwyższej jakości opieki i minimalnego czasu reakcji
Minimalny okres wykupienia supportu
Minimalny okres wykupienia supportu 1 miesiąc 1 miesiąc 3 miesiące 3 miesiące 6 miesięcy
  Asysta konsultanta przy pierwszym uruchomieniu
Asysta konsultanta przy pierwszym uruchomieniu (onboarding) do 30 minut do 1 godziny bez ograniczeń czasowych bez ograniczeń czasowych bez ograniczeń czasowych
  Wsparcie techniczne
Wsparcie techniczne tylko zgłaszanie problemów
  Wsparcie telefoniczne (Pn-Pt)

Wsparcie telefoniczne (Pn-Pt)

10:00 - 14:00 08:00 - 16:00 08:00 - 18:00 08:00 - 18:00 + zgłaszanie krytycznych awarii uniemożliwiających pracę w weekend

08:00 - 18:00

24/7** (krytyczne awarie)

  Wsparcie czat*:
Wsparcie czat*:
  Wsparcie e-mail*:
Wsparcie e-mail*:
  Gwarantowany czas wsparcia technicznego w miesiącu
Gwarantowany czas wsparcia technicznego w miesiącu 1 godzina 5 godzin 15 godzin 40 godzin
  Wsparcie biznesowe
Wsparcie biznesowe Przy uruchomieniu
  Kontakt dedykowanego opiekuna raz w miesiącu
Kontakt dedykowanego opiekuna raz w miesiącu
  Pakiet prac programistycznych
Pakiet prac programistycznych 3 godziny 9 godzin
  Dedykowana Infrastruktura
Dedykowana Infrastruktura
Maksymalna średnia liczba zamówień
Maksymalna średnia liczba zamówień bez ograniczeń 150 bez ograniczeń bez ograniczeń bez ograniczeń
Maksymalna liczba produktów
Maksymalna liczba produktów bez ograniczeń 7 500 bez ograniczeń bez ograniczeń bez ograniczeń

   

Bezpłatne wsparcie techniczne/self-managed

Wsparcie techniczne SellIntergo zapewnia ciągłą, bezpłatną pomoc przy pierwszej konfiguracji integracji oraz możliwie szybką reakcję e-mail na późniejsze zgłoszenia. W pierwszej kolejności staramy się pomóc e-mail sugerując rozwiązanie, jeśli Klient ma w dalszym ciągu problem z naszą integracją pomagamy zdalnie – nasz konsultant umawia się z Państwem i poprzez zdalne oprogramowanie rozwiązuje problem. Proszę wziąć pod uwagę że kontakt telefoniczny i zdalna pomoc jest realizowana w kolejności zgłoszeń i może potrwać w zależności od ilości zgłoszeń od 1 do 3dni roboczych. Biuro Obsługi Klienta pracuje od godz. 10 do 14 od poniedziałku do piątku, jednak staramy się świadczyć wsparcie techniczne i profesjonalną pomoc drogą mailową także po oficjalnych godzinach pracy. Jeśli chcą się Państwo z nami skontaktować, prosimy o przygotowanie ID klienta oraz systemu ERP na jakim Państwo pracują co umożliwi nam szybszą identyfikację. zgłoszenie można przesłać bezpośrednio na adres pomoc@sellintegro.com lub poprzez formularz kontaktowy tutaj.    

Usługa PREMIUM Support

W odpowiedzi na Państwa oczekiwania przygotowaliśmy dodatkowo płatną usługę Premium Support w ramach której mogą Państwo liczyć na bezpośredni, telefoniczny kontakt z naszym konsultantem oraz gwarantowany czas reakcji do 4h w godzinach 8 do 18 od poniedziałku do piątku. W ramach naszej współpracy otrzymują Państwo specjalny numer telefonu zarezerwowany użytkownikom Premium Support. Koszt korzystania z usługi to 349zł netto miesięcznie. Jeśli chcą Państwo uzyskać więcej szczegółów o usłudze PREMIUM Support prosimy o maila na adres pomoc@sellintegro.com lub poprzez formularz kontaktowy tutaj.