Wykorzystujemy pliki cookies. Przegl─ůdaj─ůc serwis┬áwyra┼╝asz┬ázgod─Ö na zainstalowanie plik├│w cookies w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych, zgodnie z tym co masz ustawione w swojej przegl─ůdarce.┬áAdministratorem┬á Twoich danych osobowych jest Sellintegro Sp. z o.o. z siedzib─ů we Wroc┼éawiu (53 ÔÇô 439), ul. Grabiszy┼äska 163. Z Administratorem mo┼╝esz kontaktowa─ç si─Ö pod wskazanym wy┼╝ej adresem lub pod numerem telefonu 796 300 116, a tak┼╝e mailowo: pomoc@sellintegro.pl . Z inspektorem mo┼╝esz skontaktowa─ç si─Ö poprzez e-mail iod@sellintegro.pl .┬áWi─Öcej o cookies znajdzie w naszej Polityce prywatno┼Ťci i cookies.

Pakiety Wdro┼╝eniowe

PAKIETY WDRO┼╗ENIOWE SELLINTEGRO

Wybierz sw├│j pakiet wdro┼╝eniowy

Potrzebujesz pomocy w zakresie wdro┼╝enia integracji SellIntegro? Nasza oferta zawiera trzy zdefiniowane pakiety wdro┼╝eniowe przeznaczone dla firm z r├│┼╝nymi potrzebami oraz bud┼╝etami. W ka┼╝dym pakiecie zawarty jest ustalony czas pomocy, konfiguracja integracji oraz poradnik dla Subiekta GT b─ůd┼║ Nexo PRO.

Pakiety wdro┼╝eniowe SellIntegro

Co dostajesz?

Dlaczego warto zdecydowa─ç si─Ö na pakiet wdro┼╝eniowy.

´Çů
01

Doradztwo ekspert├│w

Nasi eksperci b─Öd─ů s┼éu┼╝y─ç pomoc─ů na ka┼╝dym etapie wdro┼╝enia i zdalnie przeprowadz─ů ca┼é─ů konfiguracj─Ö.

´Çů
02

Szybka konfiguracja

Gwarantujemy konfiguracj─Ö wymienionych ni┼╝ej funkcjonalno┼Ťci i integracji w wyznaczonym czasie wdro┼╝enia.

´Çů
03

Wsparcie po wdro┼╝eniu

Po zakończeniu wdrożenia zawsze możesz liczyć na wsparcie naszego działu supportu i programistów.

´Çů
04

Materiały szkoleniowe

Ka┼╝dy klient, po zako┼äczeniu prac dostaje pakiet materia┼é├│w u┼éatwiaj─ůcych korzystanie z oprogramowania.

´ü▒

Pakiety wdro┼╝eniowe obejmuj─ů systemy ERP: Subiekt GT, nexo PRO, Comarch ERP Optima. Pozosta┼ée systemy ksi─Ögowe podlegaj─ů wycenie indywidualnej.

´ÇŚ

350zł/netto

czas spotkania 2 godziny

Starter

1250 zł netto / jednorazowo

Premium

1750 zł netto / jednorazowo

Business

2250 zł netto / jednorazowo
Dla Kogo?
Konfiguracja podstawowych wtyczek integracji
Zaawansowana konfiguracja integracji
Zaawansowana konfiguracja integracji oraz system├│w marketplace
Czas technika przeznaczony na wdro┼╝enie
3 godziny
(1 spotkanie)
6 godzin
(3 spotkania)
10 godzin
(5 spotkań)
Doradztwo w zakresie procesu przetwarzania zamówień
Tak
Tak
Wtyczki dost─Öpne do konfiguracji w ramach wybranego pakietu
´üśprzesy┼éanie kartotek produkt├│w
´üśaktualizacja stan├│w magazynowych
´üśaktualizacja cen
´üśprzesy┼éanie zam├│wie┼ä do systemu ERP
´üśgenerowanie dokument├│w sprzeda┼╝y
´üśimport dokumentu w formacie PDF
´üśprzesy┼éanie kartotek produkt├│w
´üśaktualizacja stan├│w magazynowych
´üśaktualizacja cen
´üśprzesy┼éanie zam├│wie┼ä do systemu ERP
´üśgenerowanie dokument├│w sprzeda┼╝y
´üśimport dokumentu w formacie PDF
´üśprzesy┼éanie faktur mailem
´üśPrzesy┼éanie zam├│wie┼ä z systemu ERP do BaseLinker
´üśOdwzorowanie faktur z BaseLinker w systemie ERP
´üśprzesy┼éanie kartotek produkt├│w
´üśaktualizacja stan├│w magazynowych
´üśaktualizacja cen
´üśprzesy┼éanie zam├│wie┼ä do systemu ERP
´üśgenerowanie dokument├│w sprzeda┼╝y
´üśimport dokumentu w formacie PDF
´üśprzesy┼éanie faktur mailem
´üśprzesy┼éanie zam├│wie┼ä z systemu ERP do BaseLinker
´üśodwzorowanie faktur z BaseLinker w systemie ERP
´üśsynchronizacja flag w┼éasnych
´üśrozliczanie dokument├│w
Zakres konfiguracji BaseLinker'a
´üśwydruki SellIntegro CloudPrint
´üśdodanie podstawowych status├│w zam├│wie┼ä
´üśkonfiguracja podstawowych automatycznych akcji
´üśwydruki SellIntegro CloudPrint
´üśutworzenie status├│w zam├│wie┼ä
´üśzaawansowana konfiguracja automatycznych akcji
´üśkonfiguracja wysy┼éki wiadomo┼Ťci e-mail
´üśintegracja z marketplace
´üśintegracja z kurierami
´üśwydruki SellIntegro CloudPrint
Konfiguracja pobrania zamówień z poszczególnych marketplace do BaseLinker
do 5 system├│w
Self Managed
Self Managed
Business
(na okres 1 miesi─ůca)
D┼éugo┼Ť─ç aktywno┼Ťci pakietu ALL In One po zako┼äczeniu wdro┼╝enia
30 dni
30 dni
90 dni

Starter

1250 zł nettojednorazowo
kup teraz

Dla Kogo?

Konfiguracja podstawowych wtyczek integracji

Czas technika przeznaczony na wdro┼╝enie

3 godziny (1 spotkanie)

Wtyczki dost─Öpne do konfiguracji w ramach wybranego pakietu

´üśprzesy┼éanie kartotek produkt├│w
´üśaktualizacja stan├│w magazynowych
´üśaktualizacja cen
´üśprzesy┼éanie zam├│wie┼ä do systemu ERP
´üśgenerowanie dokument├│w sprzeda┼╝y
´üśimport dokumentu w formacie PDF

Wtyczki dost─Öpne do konfiguracji w ramach wybranego pakietu

´üśwydruki SellIntegro CloudPrint

Self Managed

D┼éugo┼Ť─ç aktywno┼Ťci pakietu ALL In One po zako┼äczeniu wdro┼╝enia

30 dni

Premium

1750 zł nettojednorazowo
kup teraz

Dla Kogo?

Zaawansowana konfiguracja integracji

Czas technika przeznaczony na wdro┼╝enie

6 godzin (1 spotkanie)

Doradztwo w zakresie procesu przetwarzania zamówień

Tak

Wtyczki dost─Öpne do konfiguracji w ramach wybranego pakietu

´üśprzesy┼éanie kartotek produkt├│w
´üśaktualizacja stan├│w magazynowych
´üśaktualizacja cen
´üśprzesy┼éanie zam├│wie┼ä do systemu ERP
´üśgenerowanie dokument├│w sprzeda┼╝y
´üśimport dokumentu w formacie PDF
´üśprzesy┼éanie faktur mailem
´üśPrzesy┼éanie zam├│wie┼ä z systemu ERP do BaseLinker
´üśOdwzorowanie faktur z BaseLinker w systemie ERP
Zakres konfiguracji BaseLinker'a
´üśdodanie podstawowych status├│w zam├│wie┼ä
´üśkonfiguracja podstawowych automatycznych akcji
´üśwydruki SellIntegro CloudPrint
Self Managed
D┼éugo┼Ť─ç aktywno┼Ťci pakietu ALL In One po zako┼äczeniu wdro┼╝enia
30 dni

Business

2250 zł nettojednorazowo
kup teraz

Dla Kogo?

Zaawansowana konfiguracja integracji oraz system├│w marketplace

Czas technika przeznaczony na wdro┼╝enie

10 godzin (5 spotkań)

Doradztwo w zakresie procesu przetwarzania zamówień

Tak

Wtyczki dost─Öpne do konfiguracji w ramach wybranego pakietu

´üśprzesy┼éanie kartotek produkt├│w
´üśaktualizacja stan├│w magazynowych
´üśaktualizacja cen
´üśprzesy┼éanie zam├│wie┼ä do systemu ERP
´üśgenerowanie dokument├│w sprzeda┼╝y
´üśimport dokumentu w formacie PDF
´üśprzesy┼éanie faktur mailem
´üśprzesy┼éanie zam├│wie┼ä z systemu ERP do BaseLinker
´üśodwzorowanie faktur z BaseLinker w systemie ERP
´üśsynchronizacja flag w┼éasnych
´üśrozliczanie dokument├│w
Zakres konfiguracji BaseLinker'a
´üśutworzenie status├│w zam├│wie┼ä
´üśzaawansowana konfiguracja automatycznych akcji
´üśkonfiguracja wysy┼éki wiadomo┼Ťci e-mail
´üśintegracja z marketplace
´üśintegracja z kurierami
´üśwydruki SellIntegro CloudPrint
Konfiguracja pobrania zamówień z poszczególnych marketplace do BaseLinker
do 5 system├│w
Business (na okres 1 miesi─ůca)
D┼éugo┼Ť─ç aktywno┼Ťci pakietu ALL In One po zako┼äczeniu wdro┼╝enia
90 dni

Wypełnij formularz i rozpocznij wdrożenie!

Od rozpoczęcia wdrożenia dzieli Cię już tylko jeden krok. Odpowiedz na pytania zawarte w formularzu na temat Twoich oczekiwań oraz infrastruktury technicznej, z której korzystasz i rozpocznij wdrożenie.

´ÇůWype┼énij formularz

PAKIETY WDRO┼╗ENIOWE SELLINTEGRO

Przed skorzystaniem z usługi
zapoznaj si─Ö

´Çî

Na pierwsza rozmowie z wdrożeniowcem Przygotuj się tak, aby w pełni opisać proces biznesowy, który wykorzystywany jest w Twojej firmie.

´Çî

Podczas wdro┼╝enia g┼é├│wne cele mog─ů by─ç zmienione tylko 2 razy.

´Çî

W przypadkach braku lub utrudnionego kontaktu ze strony klienta przez 2 tyg od ostatniego udanego kontaktu, technik mo┼╝e zako┼äczy─ç wdro┼╝enie po uprzednim poinformowaniu klienta o tym fakcie drog─ů mailow─ů.

´Çî

Prosimy o wytypowanie w swojej firmie dw├│ch os├│b, kt├│re b─Öda wyznaczne do kontaktu wdor┼╝eniowca oraz kt├│re znaj─ů proces biznesowy firmy.

´Çî

Nasz wdro┼╝eniowiec pomo┼╝e Tobie w pe┼éni ze znajomo┼Ťci─ů naszych integracji, jednak┼╝e nie jest on wstanie doradzi─ç w kwestiach rachunkowych i prawnych. Dlatego zawsze konsultuj testowe dokumenty ze swoim dzia┼éem ksi─Ögowym.

´Çî

W niekt├│rych przypadkach mo┼╝e pojawi─ç si─Ö problem zwi─ůzany z ustawieniami i ┼Ťrodowiskiem klienta. W takich przypadkach je┼Ťli problem jest mo┼╝liwy do naprawienia wdro┼╝enie zostaje wstrzymane do rozwi─ůzania problemu . W przeciwnym przypadku ustalamy indywidualnie mo┼╝liwo┼Ťci rozwi─ůzania danej sytuacji.

´Çî

Je┼Ťli zlokalizowanie problemu przez wdro┼╝eniowca wyd┼éu┼╝a si─Ö, zostaj─ů Pa┼ästwo przekazani na dzia┼é techniczny w celu szybszego zlokalizowania problemu w integracjach . Po takim zg┼éoszeniu nasz support skontaktuje si─Ö w czasie wdro┼╝enia do 24 h.

´Çî

Zalecamy przygotowanie podmiotu testowego (ERP) - aby nasz konsultant m├│g┼é opracowa─ç dla Pa┼ästwa odpowiedni─ů konfiguracj─Ö integracji. Na czas test├│w r├│wnie┼╝ zach─Öcamy do pracy na testowym podmiocie.

´Çî

Je┼Ťli czas wyznaczony w pakiecie jest niewystarczaj─ůcy mo┼╝na dokupi─ç dodatkowe spotkania z wdro┼╝eniowcem (2h jedno spotkanie). Wdro┼╝enie zostaje wstrzymane je┼Ťli czas wykupiony w pakiecie zako┼äczy┼é si─Ö. link

´Çî

Podczas wdro┼╝enia zalecamy nie wprowadza─ç zmian w scenariuszach wtyczek bez wiedzy technika. Zmiany wprowadzone bez konsultacji zostan─ů wycofane.

´Çî

W czasie test├│w nale┼╝y zweryfikowa─ç pe┼éne dzia┼éanie integracji na podmiocie testowym do wcze┼Ťniej ustalonych warunk├│w. Konfiguracja w trakcie okresu testowego mo┼╝e nie wykazywa─ç w┼éa┼Ťciwo┼Ťci za┼éo┼╝onych dla ko┼äcowego wdro┼╝enia.W skutek czego mog─ů pojawi─ç si─Ö pewne ustawienia , kt├│re wymagaj─ů poprawy.

´Çî

Celem test├│w jest wy┼éapanie przez u┼╝ytkownika wszelkich mo┼╝liwych nieprawid┼éowo┼Ťci.

´Çî

Po zadeklarowaniu uko┼äczeniu test├│w nie odpowiadamy za ewentualne nieprawid┼éowo┼Ťci, zwi─ůzane z wyst─Öpowaniem b┼é─Öd├│w konfiguracyjnych, kt├│re nie zosta┼é zg┼éoszone w odpowiednim terminie.

´Çî

Wdrożenie może trwać od 2 dni do 3 tyg. Zależne od wybranego pakietu i indywidualnych ustaleń.

´Çî

Wykupienie opcji wsparcia premium nie przyspieszy wdro┼╝enia.

´Çî

Wdro┼╝eniowcy s─ů dost─Öpni od poniedzia┼éku do pi─ůtku w godzinach 9:00 - 15:00.