AKTUALIZACJA STANÓW MAGAZYNOWYCH Z INSERT NAVIREO DO BASELINKER

Kod wtyczki: NVR_CAI_COM_STC_BLK_100

Poziom trudności instalacji

Bezpłatna pomoc techniczna

@: pomoc@sellintegro.com
infolinia (pn-pt): 796 300 116

Kompatybilne z

Navireo

Cena netto
150,00 zł /miesiąc
Ilość
Wybierz ilość miesięcy:

Rabat lojalnościowy

TESTUJ ZA DARMO

4 msc
rabat 5%
8 msc
rabat 10%
12 msc
rabat 15%

SellIntegro - pierwsze kroki

Poniżej przygotowaliśmy krótki materiał wideo pokazujący jak możemy rozpocząć swoją przygodę z SellIntegro.


Za darmo przez 14 dni, bez zobowiązań.

WYPRÓBUJ SELLINTEGRO


ZAŁÓŻ DARMOWE KONTO Masz już konto? Zaloguj się

Jak działa 14-dniowy okres testowy?

Krok 1.

Wybierz pakiet integracyjny ALL IN ONE dla Twojego systemu fakturującego- dzięki niemu będziesz mógł przetestować możliwości SellIntegro przez 14dni: Subiekt GT, NEXO PRO, ERP Optima, NAVIREO, COMARCH ERP XL, WAPRO Mag, COMARCH ERP XT, enova365.

Krok 2.

W karcie produktu kliknij klawisz DODAJ DO KOSZYKA. Następnie pojawi się wyskakujące okienko z informacją na niebieskim tle USŁUGA DODANA DO KOSZYKA, kliknij przycisk PRZEJDŹ DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA.

Krok 3.

Po przejściu do koszyka w podsumowaniu zobaczysz, że usługa została zrabatowana i finalnie podczas składania pierwszego zamówienia nic nie zapłacisz za nią. To czy korzystałeś już z rabatu zweryfikujemy ponownie podczas rejestracji na podstawie numeru NIP. Aby przejść dalej kliknij klawisz ZAMÓW INTEGRACJĘ.

Krok 4.

Po założeniu konta i aktywacji pakietu ALL IN ONE wróć do podstrony pakietu: Subiekt GT, NEXO PRO, ERP Optima, NAVIREO, COMARCH ERP XL, WAPRO Mag, COMARCH ERP XT, enova365. W zakładce NTEGRACJE W PAKIECIE na podstronie pakietu będziesz miał informację które integracje możesz uruchomić w cenie pakietu. Aby uruchomić dowolną z integracji kliknij w jej nazwę i przejdź do karty produktu.

Krok 5.

W karcie produktu lub na liście integracji odpowiednio dla: Subiekt GT, NEXO PRO, ERP Optima, NAVIREO, COMARCH ERP XL, WAPRO Mag, COMARCH ERP XT, enova365 kliknij klawisz Uruchom w pakiecie ALL IN ONE.

Krok 6.

Wybrana integracja zostanie automatycznie aktywowana a okres jej ważności będziesz mógł od razu zobaczyć w karcie produktu pod nazwą usługi oraz w zakładce ALL IN ONE.


SellIntegro - jak to się konfiguruje i jak to działa?

Oferujemy ponad 200 gotowych integracji do skonfigurowania we własnym zakresie. Aby rozpocząć pracę z SellIntegro nie potrzebujesz specjalistycznej wiedzy programistycznej - maksymalnie uprościliśmy proces uruchomienia, który sprowadza się do "wyklikania" odpowiedzi na kilka/kilkanaście lub kilkadziesiąt pytań w scenariuszu w zależności od złożoności procesu który obsługujemy. I tak dla przesyłania zamówień z BaseLinker do systemu ERP będzie to około 40 pytań, natomiast konfiguracja integracji synchronizującej stany magazynowe z systemu ERP do BaseLinke to tylko 9 pytań. W taki sposób jak odpowiesz na pytania w scenariuszu tak będzie działała integracja. Na konniec konfiguracji scenariusza zostaniesz poproszony o weryfikację wszystkich pól - jeśli zostały uzupełnione poprawnie będziesz mógł poprać nasz program - tzw. "EndPoint". To aplikacja która zestawia połączenie między Twoim serwerem z systemem ERP, naszą infrastrukturą i kanałami z którymi mamy się komunikować np BaseLinker, PrestaSHOP, Shoper czy allegro. Aplikację zestawiającą połączenie "EndPoint" konfigurujesz tylko raz - przy pierwszej integracji, każda kolejna integracja nie wymaga już konfiguracji połączenia. Dzięki temu że wszystkie procesy i integracje są konfigurowane centralnie na serwerach SellIntegro aktualizujemy je u siebie i nie wymagamy od Ciebie ciągłej aktualizacji oprogramowanie - szanujemy Twój czas. Dodatkowo będąc poza biurem możesz sprawdzić co dzieje się w Twojej firmie przeglądając np logi z integracji.


Bezpłatna konfiguracja z technikiem SellIntegro

Przygotowaliśmy możliwość bezpłatnej 30-minutowej asysty naszego specjalisty podczas której pomożemy w konfiguracji usługi SellIntegro. Pomoc zdalną świadczymy poprzez oprogramowanie TeamViewer - do pobrania tutaj. Zazwyczaj podczas takiej rozmowy jesteśmy w stanie pomóc w konfiguracji jednej integracji oraz zestawić połączenie z naszą infrastrukturą. Pamiętaj proszę że czas pracy naszych techników jest ograniczony, a my starają się pomóc codziennie jak największej liczbie firm. W związku z tym po upływie 30minut nasz konsultant może poprosić Ciebie o przełożenie i dokończenie rozmowy w innym terminie za 2-3dni kiedy będzie miał możliwość kontaktu. Aby otrzymać bezpłatną pomoc umów się z naszym konsultantem - napisz do nas na pomoc@sellintegro.com lub poprzez formularz kontaktowy tutaj.


Płatna pomoc przy konfiguracji

Wychodzą na przeciw oczekiwaniom naszych klientów przygotowaliśmy możliwość pomocy w konfiguracji oraz doradztwo biznesowe w zakresie ułożenia procesów integracyjnych. Dzięki wykupieniu usługi supportu nasz konsultant będzie mógł poświęcić Ci tyle czasu na pierwszą konfigurację ile będziesz potrzebować. Koszt takiej usługi to 349zł netto, możesz ją wykupić tutaj. Po jej opłaceniu skontaktuj się z naszą infolinią i wybierz dział płatnego supportu - przydzielimy Ci technika w miarę możliwości jeszcze tego samego dnia lub kolejnego z rana - możesz też napisać do nas na pomoc@sellintegro.com lub poprzez formularz kontaktowy tutaj.


Po konfiguracji widzę że brakuje mi funkcjonalności - czy jest możliwe zmodyfikowanie scenariusza specjalnie dla mnie?

Tak! Rozumiemy, że każdy biznes kieruje się swoją specyfiką i może mieć konkretne potrzeby dlatego dajemy możliwość zamówienia dowolnych modyfikacji naszych integracji. Każdą modyfikację rozpatrujemy indywidualnie, część z nich wykonujemy nieodpłatnie przez wzgląd na rozwój platformy, a część w formie odpłatnej. Jeśli chcesz abyśmy wypowiedzieli się odnośnie ważnej dla Ciebie modyfikacji napisz do nas na pomoc@sellintegro.com lub poprzez formularz kontaktowy tutaj - odpowiemy tak szybko jak to możliwe!

SellIntegro - integracje systemów online z ERP offline

Jakie są dostępne poziomy wsparcia?

SellIntegro oferuje możliwość rozszerzenia darmowego planu na jeden z czterech poziomów wsparcia dostosowanych do Twoich potrzeb*. Domyślnie dostarczamy nasze rozwiązania z bezpłatnym poziomem wsparcia "Self-Managed".

W zależności od rozwiązań, które wykupiłeś oraz wielkości Twojej firmy, zalecamy taki poziom wsparcia, który pozwoli Ci w jak największym stopniu skorzystać z pomocy naszych ekspertów. Poziom wsparcia możesz zmienić w każdej chwili - szczegóły poniżej.

Bezpłatne wsparcie techniczne
"Self-Managed"

Usługa skierowana do klientów działających samodzielnie. Prowadzących niewielką działalność. W ramach wsparcia technicznego Sellintegro zapewni bezpłatną pomoc przy pierwszej konfiguracji (do 30 min rozmowy z konsultantem). Wszelkie problemy zgłoszone przez e-mail lub czat zostaną możliwie najszybciej rozpatrzone według kolejności zgłoszeń.

Czas takiej pomocy może wynosi od 1 do 3 dni. Zgłoszenie można przesłać bezpośrednio na adres pomoc@sellintegro.com, za pomocą chatu na stronie www.sellintegro.pl oraz w scenariuszach, lub poprzez formularz kontaktowy tutaj. Jeśli chcesz się z nami skontaktować, prosimy o przygotowanie ID klienta oraz systemu ERP na jakim pracujesz co umożliwi nam szybszą identyfikację.


W ramach wsparcia technicznego ,,Self-Managed” od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-15:00 działa nasza bezpłatna infolinia Telefonicznego Biura Obsługi Klienta.


Cenimy sobie Twoją autonomię dlatego zachęcamy do zapoznania się z naszą WIKI. Znajdują się tam przewodniki, tutoriale i rozwiązania najczęściej pojawiających się problemów.

Starter

99 / miesiąc
Kup teraz

Premium

349/ miesiąc
Kup teraz

Bussiness

949 / miesiąc
Kup teraz

Enterprise

2999 / miesiąc
Kup teraz
Dla Kogo?
dobre dla klientów z ok. 30-70 zamówieniami dziennie
wybierane przez klientów profesjonalnych z ok 100-250 zamówień dziennie
zalecane dla dużych klientów profesjonalnych z ok 350+ zamówień dziennie
zalecane dla największych klientów biznesowych wymagających najwyższej jakości opieki i minimalnego czasu reakcji
Minimalny okres wykupienia supportu
1 miesiąc
3 miesiące
3 miesiące
6 miesięcy
Asysta konsultanta przypierwszym uruchomieniu
do 1 godziny
bez ograniczeń
bez ograniczeń
bez ograniczeń
Wsparcie techniczne
Wsparcie telefoniczne (Pn-Pt)
08:00 - 16:00
08:00 - 18:00
08:00 - 18:00 + zgłaszanie krytycznych awarii uniemożliwiających pracę w weekend
08:00 - 18:00 24/7** (krytyczne awarie)
Wsparcie czat
Wsparcie email
Gwarantowany czas wsparcia technicznego w miesiącu
1 godzina
5 godzin
15 godzin
40 godzin
Wsparcie biznesowe
po uruchomieniu
kontakt dedykowanego opiekuna
Pakiet prac programistycznych
3 godziny
5 godzin
Dedykowana infrastruktura
Maksymalna średnia
150
bez ograniczeń
bez ograniczeń
Maksymalna liczba produktów
7500
bez ograniczeń
bez ograniczeń

Starter

99 / miesiąc
Kup teraz
Dla Kogo?
dobre dla klientów z ok. 30-70 zamówieniami dziennie
Minimalny okres wykupienia supportu
1 miesiąc
Asysta konsultanta przypierwszym uruchomieniu
do 1 godziny
Wsparcie techniczne
Wsparcie telefoniczne (Pn-Pt)
08:00 - 16:00
Wsparcie czat
Wsparcie email
Gwarantowany czas wsparcia technicznego w miesiącu
1 godzina
Wsparcie biznesowe
kontakt dedykowanego opiekuna
Pakiet prac programistycznych
Dedykowana infrastruktura
Maksymalna średnia
Maksymalna liczba produktów

Premium

349/ miesiąc
Kup teraz
Dla Kogo?
wybierane przez klientów profesjonalnych z ok 100-250 zamówień dziennie
Minimalny okres wykupienia supportu
3 miesiące
Asysta konsultanta przypierwszym uruchomieniu
bez ograniczeń
Wsparcie techniczne
Wsparcie telefoniczne (Pn-Pt)
08:00 - 18:00
Wsparcie czat
Wsparcie email
Gwarantowany czas wsparcia technicznego w miesiącu
5 godzin
Wsparcie biznesowe
po uruchomieniu
kontakt dedykowanego opiekuna
Pakiet prac programistycznych
Dedykowana infrastruktura
Maksymalna średnia
150
Maksymalna liczba produktów
7500
Dla Kogo?

Bussiness

949 / miesiąc
Kup teraz
zalecane dla dużych klientów profesjonalnych z ok 350+ zamówień dziennie
Minimalny okres wykupienia supportu
3 miesiące
Asysta konsultanta przypierwszym uruchomieniu
bez ograniczeń
Wsparcie techniczne
Wsparcie telefoniczne (Pn-Pt)
08:00 - 18:00 + zgłaszanie krytycznych awarii uniemożliwiających pracę w weekend
Wsparcie czat
Wsparcie email
Gwarantowany czas wsparcia technicznego w miesiącu
15 godzin
Wsparcie biznesowe
kontakt dedykowanego opiekuna
Pakiet prac programistycznych
3 godziny
Dedykowana infrastruktura
Maksymalna średnia
bez ograniczeń
Maksymalna liczba produktów
bez ograniczeń

Enterprise

2999 / miesiąc
Kup teraz
Dla Kogo?
zalecane dla największych klientów biznesowych wymagających najwyższej jakości opieki i minimalnego czasu reakcji
Minimalny okres wykupienia supportu
6 miesięcy
Asysta konsultanta przypierwszym uruchomieniu
bez ograniczeń
Wsparcie techniczne
Wsparcie telefoniczne (Pn-Pt)
08:00 - 18:00 24/7** (krytyczne awarie)
Wsparcie czat
Wsparcie email
Gwarantowany czas wsparcia technicznego w miesiącu
40 godzin
Wsparcie biznesowe
kontakt dedykowanego opiekuna
Pakiet prac programistycznych
5 godzin
Dedykowana infrastruktura
Maksymalna średnia
bez ograniczeń
Maksymalna liczba produktów
bez ograniczeń

Zdajemy sobie sprawę, że każdy biznes jest inny, i wymaga innego, indywidualnego podejścia. Również i Twój! Dlatego też oferujemy dedykowany proces integracji i automatyzacji dla Twojej firmy.

Jesteśmy specjalistami w integrowaniu programów magazynowo-księgowych (offline) z systemami i kanałami sprzedaży (online). Nasze rozwiązania projektujemy z myślą o obecnych i przyszłych wyzwaniach sprzedaży w erze OmniChannel.

SellIntegro to platforma integracyjna, która umożliwia usprawnienie prowadzenia biznesu w Internecie. Dodatkowo, jeśli Twój biznes wymaga zastosowania indywidualnych rozwiązań - możemy je przygotować dla Ciebie i wdrożyć do naszego systemu. Każda branża jest inna, każdy prowadzi swój biznes według własnych zasad. Rozumiemy to. SellIntegro Premium daje Ci możliwość na stworzenie systemu idealnego dla Twojej firmy. 

Proces sprzedaży on-line obsługujesz tak samo, jak sprzedaż z każdego innego kanału w Twoim ERP. Twoi pracownicy nie będą musieli uczyć się i obsługiwać nowego panelu, przepisywać zamówień, czy eksportować stanów magazynowych. Wszystko to odbywa się automatycznie, a Ty skupiasz się na tym, na czym powinieneś: na pomysłach rozwoju swojego biznesu!

Możemy dla Ciebie przygotować:

- indywidualną integrację z systemem ERP/WMS/ecommerce

- indywidualną integrację systemów kurierskich

- rozszerzenie naszych obecnych integracji

- integrację systemów informatycznych

w trakcie przygotowania treść dla NAVIREO

Wersja 344 (11.08.2020)

Wszystkie integracje dla PrestaShop

  • Przyspieszono proces aktualizacji produktów.

Nowa integracja

BaseLinker » enova365 (Przesyłanie zamówień)

  • Poprawiono nadawanie kodu pocztowego kontrahenta zgodnie z formatem maski enova365.
  • Przypisywanie waluty kontrahenta na podstawie wprowadzonego zamówienia.

BaseLinker » Subiekt GT (Przesyłanie zamówień)

  • Poprawiono ustawienie stawek VAT zgodnie z rodzajem transakcji VAT.

BaseLinker » Comarch ERP Optima (Generowanie dokumentów)

  • Dodano możliwość mapowania drukowania oraz fiskalizowania dokumentów.

Subiekt GT » PrestaShop (Aktualizacja stanów magazynowych)

  • Zmieniono prędkość wysyłanych zapytań do Prestashop.

Subiekt GT wysyłka e-mail'i

  • Przeniesienie zapisu wysłanych faktur z pliku XML do bazy SQLite.

Subiekt GT » Shopify (Aktualizacja stanów magazynowych)

  • Optymalizacja zapytań API, teraz aktualizujemy ilość wedle lokalizacji produktów, a nie sam produkt.

Sellasist » Subiekt GT (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano możliwość przesłania numeru utworzonego dokumentu na kartę zamówienia w Sellasist.

Comarch ERP Optima » Allegro (Aktualizacja stanów magazynowych)

  • Dodanie możliwości wpisania w ustawieniach zewnętrznego mapowania sygnatury, którą jeśli posiada aukcja w Allegro, wtedy nie będzie ona przetwarzana.

Comarch ERP Optima » BaseLinker (Przesyłanie zamówień)

  • Poprawiono duplikowanie się produktów kiedy Akronim produktu przekracza 32 znaki.
  • Dodano możliwość aktualizowania opisu produktu.

Comarch ERP Optima wysyłka e-mail'i

  • Przeniesienie zapisu wysłanych faktur z pliku XML do bazy SQLite.

Subiekt nexo PRO » PrestaShop (Przesyłanie produktów)

  • Dodano opcję nadawania domyślnej kategorii.

PlentyMarkets » Subiekt GT (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano opcję pobierania zamówień z konkretnych kanałów sprzedaży.

 

Wersja 343 (03.08.2020)

Nowa integracja

BaseLinker » Subiekt GT (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano możliwość mapowania produktów po kodzie dostawy w Subiekcie GT.
  • Poprawiono błędne przeliczanie cen elementów kompletu przy dodawaniu go jako składniki.
  • Dodano możliwość agregowania identycznych pozycji na dodawanym dokumencie.
  • Dodano przeniesienie zamówienia do statusu błędu, jeśli nie powiodło się wymagane przesunięcie między magazynowe (brak stanu).
  • Dodano poprawione przeliczanie kursów walut dla paragonów uwzględniające brak możliwości ich dodawania w obcej walucie.
  • Naprawiono błąd powodujący brak tworzenia kontrahenta po wybraniu opcji "Zawsze twórz nową kartotekę kontrahenta".

BaseLinker » Subiekt GT (Generowanie dokumentów)

  • W scenariuszu konfiguracyjnym (generowanie dokumentów końcowych w Subiekcie GT) dodano checkbox "Oprócz fiskalizacji paragonów, drukuj je również według wybranego wzorca wydruku".
  • W scenariuszu konfiguracyjnym (generowanie dokumentów końcowych w Subiekcie GT) dodano checkbox "Drukuj/fiskalizuj dokumenty nawet jeśli tworzą się z wycofanym/odłożonym skutkiem magazynowym".

BaseLinker » Subiekt GT (Przesyłanie produktów)

  • Poprawiono wydajność pobierania produktów z BaseLinkera oraz zmniejszono liczbę wykonywanych zapytań do API.

BaseLinker » Navireo (Przesyłanie zamówień)

  • Poprawiono błąd z przenoszeniem zamówień. Najpierw do statusu z błędnymi zamówieniami, a następnie do statusu z poprawnie przesłanymi.

BaseLinker » Comarch ERP Optima (Przesyłanie zamówień)

  • Poprawiono działanie opcji pozwalającej na przerwanie dodawania zamówienia w przypadku nieodnalezienia produktu - teraz ustawienie statusu "błędu" w BaseLinkerze nie jest wymagane, aby funkcja działała.

BaseLinker » SAP Hana (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano przenoszenie zamówień BaseLinker do katalogu błędnych zamówień w przypadku, gdy zostało już utworzone w SAP.

BaseLinker » Comarch ERP Optima (Generowanie dokumentów)

  • Dodano fiskalizację oraz drukowanie dokumentów.

BaseLinker » Navireo (Generowanie dokumentów)

  • Dodano fiskalizację oraz drukowanie dokumentów.

Subiekt GT » Shopify (Aktualizacja stanów magazynowych)

  • Poprawiono dostosowanie się do API Shopify.

Subiekt GT » Wayfair (Etykiety zamówień)

  • Zwiększono odstępy pomiędzy wywołaniami tak, aby nie przekroczyć limitów Wayfair API.

Subiekt GT » PrestaShop (Przesyłanie produktów)

  • Poprawiono wczytywanie opcji "Synchronizuj teraz".

Allegro » Comarch XL (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano obsługę osobnego numeru telefonu dla kontrahenta-odbiorcy.

enova365 » Baselinker (Aktualizacja stanów magazynowych)

  • Zoptymalizowano wyliczanie stanów do przesłania.

enova365 » Amazon (Przesyłanie numerów listów przewozowych)

  • Optymalizacja pobierania i ustawiania danych numerów listów przewozowych w Amazon.

Subiekt nexo PRO » PrestaShop (Aktualizacja cen z wybranego cennika)

  • Dodanie możliwości drukowania paragonów według wzorca wydruku (oprócz samej ich fiskalizacji na drukarce fiskalnej).

Subiekt nexo PRO wysyłka e-mail'i

  • Poprawiono wczytywanie opcji "Synchronizuj teraz".

Navireo wysyłka e-mail'i

  • Poprawiono wczytywanie opcji "Czy wysyłać wszystkie dokumenty".

 

Wersja 342 (28.07.2020)

Wszystkie integracje

  • Dodano wsparcie dla języka angielskiego w panelu runtime.

BaseLinker » Subiekt GT (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano transliterację danych adresowych klienta (faktury kontrahenta zmieniono z cyrylicy na alfabet łaciński).
  • Poprawiono wyświetlanie komunikatów.

BaseLinker » Subiekt GT (Przesyłanie produktów)

  • Poprawiono błąd pobierania danych z kategorii BaseLinkera powodujący brak możliwości przesłania kartotek produktów do Subiekt GT.

BaseLinker » enova365 (Przesyłanie zamówień)

  • Poprawiono zapis i wczytywanie się pola drugiego mapowania kontrahentów.
  • Dodanie walidacji do pola kodu kontrahenta, gdy zaznaczono "Powiąż zawsze tego samego kontrahenta do wszystkich zamówień na postawie kodu:".
  • Poprawiono sprawdzenie kluczy XML, które wpływają na działanie przeliczania kursów walut.

BaseLinker » Comarch ERP Optima (Przesyłanie zamówień)

  • Zoptymalizowano zapytanie dla stanów magazynowych podczas sprawdzania pozycji dla dokumentu.

BaseLinker » WAPRO Mag (Przesyłanie zamówień)

  • Gdy imię i nazwisko w danych do faktury jest puste, w pole "Nazwa pełna" uzupełni się nazwa firmy.

BaseLinker » WAPRO Mag (Generowanie dokumentów)

  • Poprawiono błąd, który powodował, że dane do połączenia się z WAPRO Mag nie wczytywały się do scenariusza konfiguracyjnego.

BaseLinker » Subiekt nexo PRO (Generowanie dokumentów)

  • Poprawiono błąd powodujący niewłaściwy wybór magazynu docelowego.
  • Poprawiono błąd powodujący brak wyświetlania komunikatów wtyczki w panelu.
  • Dodano obsługę zdarzeń.

Subiekt GT » PrestaShop (Przesyłanie produktów)

  • Poprawiono zapis i wczytywanie się pola "Synchronizuj tylko aktywne produkty".

Subiekt GT » Wayfair (Etykiety zamówień)

  • Dodano możliwość zmiany flagi dokumentu po pobraniu i wydrukowaniu etykiety.

Subiekt GT » BaseLinker (Aktualizacja stanów magazynowych)

  • Uzupełniono istniejącą informację o możliwości sumowaniu się ilości z kilku magazynów.

Subiekt GT » BaseLinker (Przesyłanie zamówień)

  • Poprawiono wyświetlanie komunikatów.

Subiekt GT » BaseLinker (Przesyłanie produktów)

  • Dodano opcję mapowania cech produktu na parametry produktu (przy dodawaniu produktu i aktualizacji) po dodaniu w konfiguracji.

Subiekt GT » ErpBox (Przesyłanie produktów)

  • Uzupełnianie wymaganych pól, gdy produkty zostały przesłane z innego kanału. 

Comarch ERP Optima » Allegro (Aktualizacja stanów magazynowych)

  • Dodano możliwość zdefiniowania zewnętrznego mappera aukcji/produktu (w tym mappery z BaseLinkera).

 

Wersja 341 (21.07.2020)

BaseLinker » Subiekt GT (Przesyłanie zamówień)

  • Przy wystawianiu korekt faktur ustawiamy kategorię korekty taką samą, jak kategoria korygowanego dokumentu.
  • Do wystawiania korekt faktur dodano możliwość wystawiania zwrotów detalicznych.
  • Dodanie rabatu do zamówienia w Subiekcie, gdy jest dodane jako pole w BaseLinker. 
  • Dodano możliwość przesyłania identyfikatora "Skype" kontrahenta.
  • Poprawiono przesyłanie nazwy usługi transportu.
  • Dodanie numeru statusu powoduje przeniesienie zamówień, których stock nie jest wystarczający na magazynie głównym do podanego statusu i utworzenie w innym magazynie (zmapowanym w konfiguracji). Jeśli żaden magazyn nie ma wymaganego stocku - zamówienie tworzone na magazynie głównym.

BaseLinker » Subiekt GT (Przesyłanie produktów)

  • Dodano przesyłanie stawek VAT produktów.

BaseLinker » enova365 (Przesyłanie zamówień)

  • Jeśli kontrahent nie posiada NIP'u domyślnie nie pojawi się nic, jednakże nowa opcja pozwala na uzupełnienie pola wybranym słowem.
  • Dodano zapis do bufora zamówień.

BaseLinker » Comarch ERP Optima (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano możliwość mapowania, czy dokument ma być liczony od ceny brutto/netto na podstawie statusu.
  • Dodano możliwość tworzenia dokumentów WZ.

BaseLinker » Subiekt nexo PRO (Generowanie dokumentów)

  • Poprawiono odwrotną kolejność wyboru drukarek w scenariuszu konfiguracyjnym.

enova365 » Amazon (Przesyłanie numerów listów przewozowych)

  • Dodano opcję mapowań Market Place'ów.

Amazon » Subiekt GT (Przesyłanie zamówień)

  • Poprawiono zapisywanie się scenariusza. 

Subiekt GT » PrestaShop (Przesyłanie produktów)

  • Dodanie walidacji pól formularza.

 

Wersja 340 (14.07.2020)

Nowa integracja

BaseLinker » enova365 (Przesyłanie zamówień)

  • Przeniesiono informację o utworzonym dokumencie do zdarzeń.
  • Wprowadzono funkcję przeliczania walut.
  • Dodano możliwość wprowadzenia więcej pól zamówienia BaseLinkera do uwag.
  • Dodano możliwość rozróżnienia źródła zamówienia z BaseLinker dla Amazon dodając końcówkę zaszyfrowanego e-mail'a z zamówienia.
  • Ustalenie kraju kontrahenta na podstawia kodu kraju, a nie jak dotychczas na podstawie nazwy.
  • Dodano możliwość wprowadzenia domyślnego sposobu płatności kontrahenta.
  • Dodano możliwość dodawania produktów, gdy nie znaleziono go na podstawie mapowania.
  • Dodano możliwość wprowadzenia sposobu dostawy z BaseLinkera do pola "Sposób dostawy". Można również dopisać " pobranie" jeśli wysyłka jest za pobraniem.
  • Dodano możliwość ustalenia stawki VAT transportu na podstawie pierwszego produktu w zamówieniu.
  • Dodano możliwość ustawienia kodu kontrahenta na podstawie ID płatności.
  • Dodano możliwość nie wpisywania do nazwy kontrahenta w enova365 nazwy firmy z BaseLinkera, gdy NIP jest nie poprawny.
  • Dodano możliwość wyboru pomiędzy numerem zewnętrznym, a ID z BaseLinkera jako numer obcy w enova365.

BaseLinker » Subiekt GT (Przesyłanie zamówień)

  • Przenoszenie zamówienia do Subiekta GT, który zawiera komplety. Użytkownik ma uprawnienie do zapisu ponad stan, a w Subiekt GT stworzy się zamówienie z rezerwacją tych kompletów.
  • Naprawiono usuwanie znaków specjalnych z danych zamówienia z BaseLinkera.

Subiekt GT » BaseLinker (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano możliwość przesyłania zamówień tylko z określoną flagą.

Subiekt GT » Amazon (Invoicing)

  • Mapowanie wzorców wydruku faktury na podstawie magazynu w Subiekt GT (nowa opcja w scenariuszu konfiguracyjnym).

Subiekt GT » WooCommerce (Aktualizacja stanów magazynowych)

  • Dodanie zmiany, która poprawia sposób łączenia się do WooCommerce.
  • Poprawa błędu, który powodował aktualizowanie produktu na niewłaściwy stan.

BaseLinker » Comarch ERP Optima (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano możliwość mapowania typu dokumentu na podstawie statusu zamówienia.

Comarch ERP Optima » WooCommerce (Aktualizacja stanów magazynowych)

  • Poprawa błędu, który powodował aktualizowanie produktu na niewłaściwy stan.

Comarch ERP Optima » Amazon (Invoicing)

  • Poprawiono zapytanie SQL do generowania PDF.

Comarch ERP Optima » Allegro (Aktualizacja stanów magazynowych)

  • Możliwość nadpisania rzeczywistej liczby produktów wybraną wartością - stany zerowe nadal będą zamykać aukcje, nadpisywane są tylko wartości powyżej 0.
  • Możliwość wykorzystania zewnętrznego mappera CSV produktów do aukcji (z pliku na dysku, z BaseLinkera lub innego zasobu sieciowego).

 

Wersja 339 (07.07.2020)

Nowa integracja

BaseLinker » Subiekt GT (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano do scenariusza konfiguracyjnego możliwość wyboru daty pobrania waluty jako datę z dnia poprzedzającego przesłanie zamówienia do Subiekta GT.
  • Dodano do scenariusza konfiguracyjnego możliwość wyboru, aby prefiksy były ustawiane tylko dla faktur VAT.
  • Dodano do scenariusza konfiguracyjnego możliwość zmapowania wzorców wydruku.
  • Poprawiono wczytywanie się pola " W momencie, kiedy produkt nie zostanie odnaleziony w Subiekt GT:".
  • Możliwość podziału wartości kompletu po równo na wszystkie jego składniki.

BaseLinker » Subiekt GT (Odwzorowywanie faktur)

  • Usunięto opcję powiązania produktu według ID z BaseLinkera.
  • Przeniesiono informację o utworzonych dokumentach do komunikatów.

BaseLinker » Subiekt GT (Generowanie dokumentów)

  • Dodano opcję przepisywania prefiksów dokumentów na dokument końcowy.

BaseLinker » enova365 (Przesyłanie zamówień)

  • Zmieniono sposób zapisu kodu pocztowego, w taki sposób, że system ERP zmienia go do formatu zgodnego z zaimplementowanymi maskami i konfiguracjami.
  • Poprawiono mapowanie stawek VAT.

BaseLinker » Comarch ERP Optima (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano obsługę zdarzenia, gdy nie uda się zmapować produktu (nie ma produktu) w tworzeniu kompletów (w obu rodzajach od MF oraz od GD).

BaseLinker » Subiekt nexo PRO (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano opcję zmiany statusu w momencie, kiedy brakuje kartoteki towaru.
  • Dodano opcję zmiany statusu w momencie, kiedy brakuje stanu magazynowego produktu.

BaseLinker » Subiekt nexo PRO (Generowanie dokumentów)

  • Dodano drukowanie i fiskalizacja dokumentów.

BaseLinker » Navireo (Generowanie dokumentów)

  • Dodano opcję przepisywania prefiksów dokumentów na dokument końcowy.

Comarch ERP Optima » Shoper (Aktualizacja stanów magazynowych)

  • Poprawiono funkcjonalność aktywowania/dezaktywowania produktów.

Subiekt GT » Shoper (Aktualizacja stanów magazynowych)

  • Poprawiono funkcjonalność aktywowania/dezaktywowania produktów.

Comarch XL » Shoper (Aktualizacja stanów magazynowych)

  • Poprawiono funkcjonalność aktywowania/dezaktywowania produktów.

 

Wersja 338 (30.06.2020)

BaseLinker » Subiekt GT (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano brakujące lookupy do pól statusów.
  • Możliwość wyboru daty pobrania waluty jako dzień poprzedzający datę dodania dokumentu do Subiekt GT.
  • Mapowanie wzorców wydruku oraz drukarek.
  • Dodanie klucza, który sprawia że tylko fakturom będą nadawane prefixy ustawione w mapowaniu prefixów.
  • Poprawiono zapis konfiguracji mapowania prefiksów dokumentu.
  • Dodano opcję mapowania prefiksu po typie dostawy (opłacone/nie opłacone).
  • Dodano opcję mapowania transakcji VAT na podstawie pól z zamówienia BaseLinker.

BaseLinker » Subiekt GT (Odwzorowywanie faktur)

  • Dodano obsługę walut.

Comarch ERP Optima » BaseLinker (Przesyłanie produktów)

  • Dodano opcję przesyłania produktów w cenach netto.
  • Dodano opcję wykorzystywania cen transportu z ERP.

Subiekt GT » Baselinker (Przesyłanie produktów)

  • Dodano opcję aktualizacji wag produktów.

Subiekt GT » Wayfair (Etykiety Zamówień)

  • Dodano pole do filtrowania dokumentów po dacie.

Subiekt GT » Amazon (Invoicing)

  • Możliwość wyboru "email" jako miejsca, skąd będzie pobierany kraj.
  • Możliwość wyboru "email" jako miejsca, skąd będzie pobierany kraj.

Subiekt GT » FTP (Synchronizacja stanów magazynowych)

  • Dodano opcję odejmowania od stanu wybranej ilości, oraz przesyłanie jej do końcowego pliku xml.
  • Dodano komunikaty.

Navireo » Baselinker (Synchronizacja stanów magazynowych)

  • Dodano opcję aktualizacji wag produktów.

Shoper » Subiekt nexo PRO (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano obsługę zamówień w innych walutach niż PLN z Shoper.

Comarch ERP Optima » Amazon (Invoicing)

  • Dodano filtr do wyszukiwania dokumentów według własnych definicji dokumentu.

PrestaShop » Subiekt nexo PRO (Przesyłanie zamówień)

  • Poprawiono pobieranie zamówień ze sklepu w momencie braku uzupełnionych danych (wysyłkowych, kontrahenta etc).

 

Wersja 337 (23.06.2020)

Wszystkie integracje

  • Umożliwienie ilościowego porównania liczby zdarzeń z około 3 ostatnich miesięcy.
  • Przyśpieszenie działania integracji poprzez eliminację reinicjalizacji procesów roboczych.

Nowa integracja

BaseLinker » Subiekt GT (Przesyłanie zamówień)

  • Nowa funkcja umożliwia przypisywanie symbolu produktu z zamówienia w BaseLinkerze jako opis usługi jednorazowej na zamówieniu w Subiekcie.
  • Poprawiono błąd przesyłania symbolu dokumentu "WZ" do pola dodatkowego na zamówienie w BaseLinker.
  • Poprawiono funkcję pobierania nazwy statusu zamówienia do pola własnego.

BaseLinker » Subiekt GT (Generowanie dokumentów)

  • Przeniesiono informację o utworzonych dokumentach do zdarzeń.

BaseLinker » Subiekt GT (Dodawanie pliku PDF)

  • Dodano komunikat informujący ile zamówień zostanie przetworzonych.

BaseLinker » Navireo (Rozliczanie dokumentów)

  • Dodano komunikat informujący ile zamówień zostanie przetworzonych.

Subiekt GT » Shopify (Aktualizacja stanów magazynowych)

  • Poprawiono łączenie do sklepu w momencie występowania problemu z TLS/SSL.

Subiekt GT » Sky-Shop (Aktualizacja stanów magazynowych)

  • Poprawiono wczytywanie się pól z linkiem do sklepu oraz hasłem.

Subiekt GT » Amazon (Invoicing)

  • Dodano funkcję ustawienia daty przetwarzania dokumentu - okienko z pytaniem w scenariuszu konfiguracyjnym "Do ilu dni wstecz chcesz przetwarzać dokumenty" i "Czy przetwarzać dokumenty istniejące przed skonfigurowaniem integracji".

Przesyłanie zamówień do Subiekt GT

  • Dodano funkcję wybierania produktów o najwyższym stanie (w momencie, kiedy w bazie jest więcej produktów o takim samym EAN, symbolu, nazwie etc).
  • Poprawiono błąd przypisywania daty wystawienia dokumentu. 
  • Dodano funkcję przypisywania prefiksu dokumentu na podstawie mapowania.

Comarch ERP Optima » BaseLinker (Przesyłanie zamówień)

  • Poprawiono ręczne uruchamianie synchronizacji.

Comarch ERP Optima » eMag (Dodawanie pliku PDF)

  • Dodano komunikat informujący ile zamówień zostanie przetworzonych.

Navireo » BaseLlinker (Dodawanie pliku PDF)

  • Dodano komunikat informujący ile zamówień zostanie przetworzonych.

SAP Business One » Plentymarkets (Przesyłanie produktów)

  • Dodano możliwość filtrowania produktów po kategorii w systemie SAP Susiness One.

Plentymarkets » SAP Business One (Przesyłanie zamówień)

  • Ulepszono sposób łączenia się z SAP oraz dodano dodatkowe komunikaty.

PrestaShop » Comarch ERP Optima (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano funkcję pobierania zamówień z wybranych statusów.

PrestaShop » Subiekt GT (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano funkcję pobierania zamówień z wybranych statusów.

Przesyłanie zamówień do Comarch ERP Optima

  • Poprawiono błąd zapisu dokumentu z powodu złego formatu daty zamówienia.
  • Dodano funkcję przypisywania nazwy pochodzenia zamówienia (nazwa platformy) do atrybutu dokumentu.
  • Dodano funkcję wyłączenia aktualizowania danych kontrahenta.

 

Wersja 336 (16.06.2020)

Wszystkie integracje

  • Przeniesienie "Historii synchronizacji" do nowej zakładki.

Nowa integracja

BaseLinker » Subiekt GT (Przesyłanie zamówień)

  • Poprawiono błąd powodujący niepoprawne zapisanie nazwy kontrahenta w polu "Nazwisko".
  • Poprawiono błąd nadawania symbolu kontrahenta mogący powodować wyjątek 0x80004005.
  • Ulepszono sposób zapisywania imienia, nazwiska, nazwy firmy oraz wybór typu kontrahenta (osoba/firma).

BaseLinker » Comarch ERP Optima (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano obsługę dzielenia zestawów według symbolu.

BaseLinker » Comarch ERP Optima (Generowanie dokumentów)

  • Dodano możliwość przesyłania końcowego symbolu dokumentu do BaseLinker.

Subiekt GT (Synchronizacja stanów magazynowych)

  • Poprawiono błąd "Nie można dzielić przez 0", gdy wybrana jest opcja w scenariuszu "Aktualizuj stan zgodnie z ilością, którą jesteśmy w stanie skompletować" i w Subiekt GT ma skonfigurowany źle produkt (ilość braną do kompletu =0), w takim przypadku domyślna ilość sztuk to 1.

Subiekt GT » IdoSell (Synchronizacja cen)

  • Poprawiono zapis opcji "Synchronizuj teraz" - przy kolejnym otwarciu scenariusza dana opcja będzie zaznaczona.

Subiekt GT » WooCommerce (Synchronizacja stanów magazynowych)

  • Zoptymalizowano sposób pobierania produktów ze sklepu do aktualizacji.

Subiekt GT » BaseLinker (Dodawanie pliku PDF)

  • Przeniesienie informacji o przesłanym dokumencie z komunikatów do zdarzeń.

Comarch ERP Optima (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano możliwość wybrania dodatkowej jednostki miary towaru jako domyślnej (jeśli istnieje).

Comarch ERP Optima » BaseLinker (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano opcję, ustawiania "Opłacone" w BaseLinker w zaleźnosci od tego, czy dostawa jest za pobraniem. Poprawiono zapis opcji "Synchronizuj teraz".

Comarch Optima wysyłka Email

  • Dodano możliwość pobierania dokumentów o wybranym symbolu definicji.

Subiekt nexo PRO » BaseLinker (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano opcje, ustawiania "Opłacone" w BaseLinker w zależności od tego, czy dostawa jest za pobraniem.
  • Poprawiono mapowanie dostawy względem informacji czy dana forma dostawy jest za pobraniem, czy nie.

Navireo » BaseLinker (Dodawanie pliku PDF)

  • Przeniesienie informacji o przesłanym dokumencie z komunikatów do zdarzeń. 

PrestaShop » Subiekt GT (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano możliwość mapowania sposobów płatności na podstawie nazwy płatności/transportu w PrestaShop.

 

Wersja 335 (09.06.2020)

Wszystkie integracje

  • Poprawa przesunięcia czasu na wykresie zdarzeń.
  • Przeniesienie informacji o aktualizacji z komunikatów do zdarzeń w synchronizacji stanów magazynowych.

Nowa integracja

BaseLinker » Comarch ERP Optima (Przesyłanie zamówień)

  • Poprawiono pomijanie zamówień, które mają stworzyć się jako paragony lub faktury, lecz jeden z towarów na zamówieniu nie ma SKU lub jest niepoprawny (nie da się go zmapować).
  • Przypisywanie grup kontrahenta na podstawie źródła pochodzenia zamówienia.

BaseLinker » Subiekt nexo PRO (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano funkcję dzięki, której możemy na podstawie atrybutów produktu zmapować produkty w Subiekt nexo PRO.
  • Zmiana treści komunikatów informujących o nie odnalezieniu "Towarów" bądź "Pozycji".
  • Dodano opcję zapisania numeru zamówienia w opisie wraz z prefixem B_.
  • Poprawiono błąd blokowania klucza API w BaseLinker w momencie zmiany statusu dokumentu.
  • Dodano możliwość mapowania pierwszego atrybutu i SKU do produktu w Subiekt nexo PRO, dodano możliwość mapowania atrybutów do produktów. 

BaseLinker » Subiekt GT (Przesyłanie zamówień)

  • Poprawiono fiskalizowanie dokumentów w momencie tworzenia dodatkowej faktury detalicznej.

BaseLinker » Subiekt GT (Generowanie dokumentów)

  • Dodano możliwość tworzenia paragonów w momencie kiedy klient zaznaczył, że chcę fakturę ale nie podał NIP'u

BaseLinker » Subiekt GT (Odwzorowywanie faktur)

  • Dodano opcję pobierania dokumentów z konkretnej serii, dodatkowo zoptymalizowano sposób pobieranie dokumentów.

BaseLinker » WAPRO MAG (Przesyłanie zamówień)

  • Przeniesiono informację o utworzonych dokumentach do zdarzeń.

BaseLinker » Comach ERP XL (Przesyłanie zamówień)

  • Możliwość wyboru numeru oryginalnego źródła jako identyfikatora dokumentu w ERP.

Comarch XL » Baselinker (Synchronizacja stanów magazynowych)

  • Poprawiono aktualizację produktów, które nie miały stanów - takie produkty będą aktualizować się z ilością 0.

Comarch ERP Optima » BaseLinker (Przesyłanie zamówień)

  • Możliwość przesłania informacji o paczkomacie do sekcji "Punkt odbioru" w BaseLinkerze.
  • Zmiana treści komunikatów informujących o nie odnalezieniu "Towarów" bądź "Pozycji".
  • Dodano możliwość przesyłania dokumentów tylko z wybraną serią.

Plentymarkets » Subiekt GT (Przesyłanie zamówień)

  • Funkcja zapisu źródłowego numeru zamówienia (np. z Amazon), rozbijanie pozycji dokumentów, na kilka jeśli wartość produktów po przeliczeniu w systemem ERP się nie zgadza.

LivePrice » Comarch XL (Synchronizacja cen)

  • Usunięto pola z nazwami i rodzajami cen i teraz należy podać numer porządkowy ceny widocznej w produktach.

Zamówienia do Subiekt nexo PRO

  • Obsłużono błąd "Wartość dokumentu nie jest zgodna z kwotą do zapłaty" gdy korzysta się z rabatów.

Aktualizacja stanów magazynowych z Comarch Optima

  • Zwiększono limit czasu na oczekiwanie połączenia z Comarch Optima oraz na pobieraną ilość produktów.

Subiekt nexo PRO wysyłka E-mail'i

  • Uzupełniono pytanie odnośnie wyszukania numeru zamówienia w nexo - teraz domyślnie będzie szukał też w opisie.

Synchronizacja statusów BaseLinker na podstawie flagi w Subiekt GT

  • Poprawa błędu synchronizacji w momencie kiedy w BaseLinkerze są dwa statusy o takiej samej nazwie.

Comarch ERP Optima wysyłka E-mail'i

  • Dodano możliwość przesyłania Faktur Sprzedaży.

Subiekt GT wysyłka E-mail'i

  • Zwiększono limit czasu na oczekiwanie połączenia z Subiekt GT oraz na pobieraną ilość dokumentów.

 

Wersja 334 (02.06.2020)

Wszystkie integracje

  • Poprawiono przesuniecie czasowe (do 2h) w dzienniku i zdarzeniach.

Nowa integracja

BaseLinker » Comarch ERP XL (Przesyłanie zamówień)

  • Poprawiono zapis adresu klienta w XL (pole ulica).

BaseLinker » WAPRO Mag (Przesyłanie zamówień)

  • Poprawka do zaczytywania walut dla dokumentów.

BaseLinker » WAPRO Mag (Generowanie dokumentów)

  • Dodano dodatkowe pole dla faktur - teraz można dodać żę dla faktur walutowych ma być symbol np. FW a dla krajowych FV.

BaseLinker » Subiekt GT (Odwzorowywanie faktur)

  • Poprawa błędu dla produktów z "białymi znakami".

BaseLinker » Subiekt GT (Przesyłanie zamówień)

  • Poprawka dodaje kod kraju przed NIPem przy wpisywaniu tego do bazy SQL.
  • Poprawa komunikatu w momencie przypisania domyślnej płatności.
  • Dodano opcję tworzenia nowej karty kontrahenta w momencie kiedy opiekun kontrahenta jest inny na zamówieniu w BaseLinker niż na karcie kontrahenta w Subiekt GT.  

Subiekt GT » BaseLinker (Przesyłanie produktów)

  • Poprawiono problem z mapowaniem istniejących już produktów.
  • Dodano komunikaty odnośnie przetwarzania produktów.

Subiekt GT » BaseLinker (Dodawanie pliku PDF)

  • Umożliwiliśmy obsługę zamówień, które posiadają numer zamówienia zewnętrzny dłuższy niż 28 znaków.
  • Poprawa błędu, który powodował błąd przetwarzania dokumentów.

Subiekt GT » PrestaShop (Przesyłanie produktów)

  • Poprawiono walidację pola "Identyfikator języka".

Zamówienia do PrestaShop

  • Poprawiono błąd braku synchronizacji podczas pobierania zamówień z Prestashop.

Prestashop » Comarch ERP Optima (Przesyłanie zamówień)

  • Poprawiono funkcje odczytu "Czy klient chcę fakturę?"

Prestashop » Subiekt GT (Przesyłanie zamówień)

  • Poprawiono funkcje odczytu "Czy klient chcę fakturę?"

Prestashop » Subiekt nexo Pro (Przesyłanie zamówień)

  • Poprawiono funkcje odczytu "Czy klient chcę fakturę?"

Zamówienia do Comarch ERP Optima

  • Dodano możliwość przeliczania ilości towaru na podstawie dodatkowej jednostki miary (jeśli istnieje).
  • Pobieranie kursu tabeli walut dla dokumentów.

Zamówienia do Navireo

  • Poprawiono błąd zapisu kontrahenta z powodu nieunikalnego klucza analityki.

Shopify » Subiekt GT (Przesyłanie zamówień)

  • Zaktulizowana scenariusz - kliencie mogą teraz wykorzystać część funkcjonalności, które pojawiły się w ciąu ostanich 6 miesięcy jak mapowanie magazynów, mapowanie pól własnych i inne.

Comarch XL » FTP (Przesyłanie cen)

  • Dodano możliwość pobrania ostatniej zaktualizowanej ceny zakupu.

 

Wersja 333 (26.05.2020)

Nowa integracja

Wszystkie integracje

  • Usunięcie przesunięcia o 1/2h godziny zapisania konfiguracji (w historii konfiguracji).

BaseLinker » Comarch ERP Optima (Przesyłanie zamówień)

  • Poprawiono obsługę produktów, których klucz mapowania jest pusty. Będą traktowane jako niepoprawnie zmapowane produkty, nie będą już.
  • Poprawiono sposób mapowania serii dokumentów.

BaseLinker » Comarch Optima XL (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano obsługę łączenia kodów produktów w zestawy.
  • Dodano możliwość zdefinowania, czy ceny produktów mają być przesyłane jako ceny brutto czy jako netto.
  • Możliwość ustawienia cechy transakcji na podstawie pola z BaseLinkera.

BaseLinker » Subiekt GT (Odwzorowywanie faktur)

  • Poprawiono wyszukiwanie i przypisywanie nazw dla produktów, poprawiono komunikaty dla użytkownika.

BaseLinker » Subiekt GT (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano możliwość synchronizowania atrybutów produktów na zamówieniu.

BaseLinker » Subiekt GT (Dodawanie pliku PDF)

  • Dodano możliwość wyszukiwania faktur do zamówień po: numerze z Baselinkera, numerze zamówienia ze sklepu i Numerze zamówienia z oryginalnego źródła zamówienia.

BaseLinker » WAPRO Mag (Generowanie dokumentów)

  • Poprawiono wyszukiwanie zamówień z prefixem B_.

Subiekt GT (Synchronizacja stanów magazynowych)

  • Dodano możliwość ustalenia minimalnego składnika, który ma zostać przesłany.

Subiekt GT » Shoper (Synchronizacja cen)

  • Poprawiono zapis scenariusza, wcześniej nie działało poprawne mapowanie jeżeli wybrano Symbol po stronie SGT i nie wszystkie produkty się mapowały

Subiekt GT » Amazon (Invoicing)

  • Dostosowanie się do poprawnych ilości wywołań na minutę, wcześniej za szybko dodawaliśmy kolejne dokumenty i integracja przestawała działać.

Subiekt GT » IdoSell (Synchronizacja cen)

  • Zmniejszono ilość wywołań pobrań cen dla produktów oraz ilość aktualizacji, gdy w scenariuszu zaznaczymy aktualizacje dla wszystkich sklepów.

Allegro » Comarch XL (Przesyłanie zamówień)

  • Możliwość przesłania kodu punktu odbioru jako uwagi.

Navireo » BaseLinker (Dodawanie pliku PDF)

  • Dodano możliwość wyszukiwania faktur do zamówień po: numerze z baselinkera, numerze zamówienia ze sklepu i Numerze zamówienia z oryginalnego źrodła zamówienia.

Comarch ERP Optima » Shoper (Synchronizacja Cen)

  • Dodano możliwość synchronizowania ceny specjalnej.

 

Wersja 333 (19.05.2020)

Nowa integracja

Wszystkie integracje

  • Wprowadziliśmy nową funkcjonalność, która umożliwia ustawienie synchronizacji wstecznej dokumentów do przetworzenia.

BaseLinker » Subiekt GT (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano opcję uzupełniania pola numer Gadu-Gadu na karcie kontrahenta.
  • Dodano opcję przypisywania opiekuna kontrahenta na podstawie pól z zamówienia w BaseLinker.
  • Dodano opcję mapowania kontrahenta po polu Opiekun.
  • Poprawiono błąd przy zapisie mapowania przesunięć magazynowych.

BaseLinker » WAPRO MAG (Przesyłanie zamówień)

  • Dostosowanie zapytań sql pod wersję 8.51.0.
  • Dodano informację o nieznalezionym magazynie lub firmie podanej w konfiguracji.

BaseLinker » WAPRO MAG (Generowanie dokumentów)

  • Ustawianie daty dokumentu WZ/FS według daty przyjęcia zamówienia w WAPRO.

BaseLinker » Comarch ERP Optima (Przesyłanie zamówień)

  • Możliwość dodania atrybutów dokumentu bez definiowania źródła pochodzenia zamówienia.
  • Dodano mapowie serii dokumentów tworzonych w ERP.

Subiekt GT » BaseLinker (Dodawanie pliku PDF)

  • Poprawa błędu z otwartym połączeniem.
  • Poprawiono wybór dokumentu z którego ma być generowany plik PDF.

Subiekt GT » BaseLinker (Synchronizacja stanów magazynowych)

  • Poprawiono wykorzystywanie atrybutów.

Subiekt GT » Shoper (Synchronizacja stanów magazynowych)

  • Podmieniono słowo w mapowaniu SGT z SKU na Symbol.

Comarch ERP Optima » BaseLinker (Synchronizacja stanów magazynowych)

  • Dodano opcję wyboru modułów handlu plus i kasa/bank plus.
  • Poprawiono sposób wyliczenia ilości stanów magazynowych.
  • Dodano funkcje obsługi dla towarów złożonych posiadających zestawy promocyjne - aktualizowane według stanu i możliwość do skompletowania.

Comarch ERP Optima » Shoper (Synchronizacja cen)

  • Dodano funkcję obsługi dla towarów złożonych posiadających zestawy promocyjne - aktualizowane według stanu i możliwość do skompletowania.

Shoplo » Comarch ERP Optima (Przesyłanie zamówień)

  • Możliwość dodania atrybutów dokumentu bez definiowania źródła pochodzenia zamówienia.

PrestaShop » Comarch ERP Optima (Przesyłanie zamówień)

  • Poprawiono mapowanie kosztów transportu.

PrestaShop » Subiekt nexo PRO (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano klucz do nowego mapowania płatności.
  • Poprawiono mapowanie kosztów transportu.

PrestaShop » Subiekt GT (Przesyłanie zamówień)

  • Poprawiono mapowanie kosztów transportu.

 

Wersja 332 (12.05.2020)

Nowa integracja

BaseLinker » Subiekt GT (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano możliwość ustawienia flagi "Odbiorca detaliczny" w nowym procesowaniu kontrahentów.
  • W nowym procesowaniu kontrahentów usunięto przycinanie NIP'u do 10 cyfr. 
  • Nowe procesowanie magazynów: obsługa mapowania magazynu źródłowego do docelowego.

BaseLinker » Subiekt nexo PRO (Przesyłanie zamówień)

  • Poprawiono błąd i teraz proszę użyć przycisku "synchronizuj teraz".
  • Dodano kolejne pole (identyfikator statusu) do zmapowania wartości przekazywanych do uwag.

BaseLinker » Comarch ERP Optima (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano możliwość aktualizacji pozycji istniejących już zamówień w Comarch ERP Optima.
  • Tworzenie dokumentu WZ do stworzonej faktury.

Subiekt GT wysyłka E-mail

  • Dodano weryfikacje do serwera SMTP.

Subiekt GT » BaseLinker (Przesyłanie stanów magazynowych)

  • Zoptymalizowano metodę wyliczania możliwych kompletów do zmontowania oraz wyliczanie minimalnego składnika.

Subiekt GT » BaseLinker (Dodawanie pliku PDF)

  • Dodano możliwość przesyłania innych typów dokumentów takie, jak: zamówienia, paragony.
  • Dodano mapowanie wzorców wydruku zależnie od statusu BaseLinker oraz kategorii dokumentu w Subiekt GT.

Subiekt GT » Shoper (Synchronizacja cen)

  • Dodano funkcję, która zapisuje lokalnie u klienta produkty, które nie zostały zmapowane pomiędzy systemem E-commerce i ERP.

Subiekt GT » Shoper (Synchronizacja stanów magazynowych)

  • Poprawiono błąd podczas mapowania z wykorzystaniem symbolu.
  • Poprawiono wczytywanie ustawień dotyczących interwału synchronizacji.

Subiekt GT » Allegro (Synchronizacja cen)

  • Dodano funkcje która zapisuje lokalnie u klienta produkty, które nie zostały zmapowane pomiędzy systemem E-commerce i ERP.

Subiekt GT » Amazon (Invoicing)

  • Dodano mapowanie wzorca wydruku na podstawie magazynu dokumentu w Subiekcie.

Comarch ERP Optima wysyłka E-mail

  • Poprawiono pobieranie listy kontrahentów posiadających atrybut podany w scenariuszu.
  • Dodano komunikaty oraz weryfikację danych do serwera SMTP.
  • Poprawiono walidację w scenariuszu.

PrestaShop » Subiekt GT (Przesyłanie zamówień)

  • Przesyłanie nazwy statusu zamówienia do wybranego pola własnego.

 

Wersja 331(05.05.2020)

Nowa integracja

BaseLinker » Comach ERP XL (Przesyłanie zamówień)

  • Obsługa dokumentów FS/PA.
  • Mapowanie usług transportowych.
  • Mapowanie serii dokumentów.

BaseLinker » enova365 (Przesyłanie zamówień)

  • Rozbudowano mapowanie serii dokumentu do źródła zamówienia o jego ID.

BaseLinker » Comarch ERP Optima (Przesyłanie zamówień)

  • Dodanie vendora, który poprawia kontrahentów zagranicznych z NIP'em krótszym niż 10 znaków.

BaseLinker » WAPRO MAG (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano przypisywanie handlowca do kontrahenta, ustawianie ilości dni do zapłaty należności i zobowiązań.

Subiekt GT » BaseLinker (Aktualizacja stanów magazynowych)

  • Dodano możliwość przesyłania ilości zestawów możliwych do skompletowania.

Comarch Optima wysyłka Email

  • Poprawiono walidację podania ID.

Navireo » BaseLinker (Aktualizacja stanów magazynowych)

  • Udostępniono klientom wcześniej już istniejącego vendora dotyczącego przesyłania ilości dla kompletów.

Prestashop » Subiekt nexo PRO (Przesyłanie zamówień)

  • Poprawiono obsługę stawek VAT, zostaje wyliczana w trakcie pobierania zamówień.

 

Wersja 330 (28.04.2020)

Nowa integracja

Zamówienia do Subiekt GT

  • Poprawiono wyświetlany komunikat skąd pobierane są zamówienia.

Subiekt GT » BaseLinker (Dodawanie pliku PDF)

  • Optymalizacja ilości pobieranych zamówień do integracji.
  • Optymalizacja pobieranych zamówień posiadających faktury.

Subiekt GT » BaseLinker (Synchronizacja stanów magazynowych)

  • Zmiana pytania odnośnie magazynów w BaseLinkerze.

BaseLinker » Subiekt GT (Przesyłanie zamówień)

  • Nowe procesowanie produktów: poprawiono skracanie nazwy usługi jednorazowej.

BaseLinker » Comarch ERP Optima (Przesyłanie zamówień)

  • Poprawiono wczytywanie pola "Imię i Nazwisko - Płatnik".

Comarch ERP Optima wysyłka E-maili

  • Dodano możliwość wysyłki paragonów z określonym w konfiguracji wzorcem wydruku.
  • Dodano możliwość wysyłki dokumentów na adres wskazany w atrybucie kontrahenta.

Zamówienia do Subiekt nexo PRO

  • Poprawiono wyświetlany komunikat skąd pobierane są zamówienia.

Zamówienia do Navireo

  • Poprawiono wyświetlany komunikat skąd pobierane są zamówienia.

Zamówienia do PrestaShop

  • Poprawiono wyświetlanie komunikatów.

PrestaShop » Subiekt nexo PRO (Przesyłanie zamówień)

  • Wprowadzono zmiany, które umożliwiają wykorzystanie funkcji dostępnych w innych integracjach z  Subiekt nexo PRO lub PrestaShop.

Integracje z ErpBox

  • Dodano dodatkowe informacje podczas przesyłania zapytań w celu szybszej weryfikacji błędów oraz komunikaty związane z z tokenami klienta.

 

Wersja 329 (2020.04.20)

Nowa integracja

  • Navireo » BaseLinker

Subiekt GT wysyłka E-maili

  • Dodanie wyboru nazwy wygenerowanego pliku .pdf (Numer dokumentu albo wewnętrzny identyfikator). Dla nowych klientów domyślnie - numer dokumentu.
  • Obsługa wybranych znaczników dynamicznych dla BaseLinkera - TUTAJ!

Subiekt GT » BaseLinker (Przesyłanie zamówień)

  • Poprawiono filtr wyboru dokumentów - dodano nadawanie identyfikatora w polu "oryginalny numer dokumentu" zaczynający się od B_.
  • Obsługa błędu procesowania produktów zamówienia poprzez zmianę statusu w BaseLinkerze.

Subiekt GT » ErpBox (Przesyłanie produktów)

  • Poprawiono działanie integracji w momencie logowania poprzez autentykację.
  • Dodano komunikat o niekatulanej autoryzacji tokenu w systemie ErpBox.

Subiekt GT » ErpBox (Synchronizacja cen)

  • Dodano komunikat o niekatulanej autoryzacji tokenu w systemie ErpBox.

Subiekt GT » ErpBox (Aktualizacja stanów magazynowych)

  • Dodano komunikat o niekatulanej autoryzacji tokenu w systemie ErpBox.

ErpBox » Subiekt GT (Przesyłanie zamówień)

  • Poprawiono błąd dla nazwy kontrahenta, która czasami się podwajała.

BaseLinker » Subiekt GT (Przesyłanie zamówień)

  • Obsługa błędu procesowania produktów zamówienia poprzez zmianę statusu w BaseLinkerze.
  • Dodano nowe pola do powiązania produktów - "Kod Dostawcy" w Subiekt GT.
  • Poprawiono sekcję konfiguracji przesunięć magazynowych, aby była bardziej zrozumiała podczas konfiguracji.
  • Możliwość zapisywania dokumentu z odłożonym skutkiem magazynowym w momencie braku stanu.

BaseLinker » Subiekt GT (Odwzorowywanie faktur)

  • Naprawiono błąd pustej nazwy dla usług jednorazowych, gdy nazwa z BaseLinkera przekracza 50 znaków.

BaseLinker » Subiekt GT (Generowanie dokumentów)

  • Od teraz przypisywanie daty sprzedaży będzie pobierać również datę płatności ustaloną ręcznię.

BaseLinker » WAPRO MAG (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano funkcję pobierania listingu produktów z Amazon i nadpisywania EAN pobranego produktu z zamówienia z BaseLinkera polem "product ID" z Amazon.

BaseLinker » enova365 (Przesyłanie zamówień)

  • Nadawanie serii dokumentu na podstawie źródła zamówienia.

BaseLinker » Subiekt nexo PRO (Przesyłanie zamówień)

  • Poprawiono obsługę rabatów.
  • Dodano możliwość umieszczania informacji w uwagach na podstawie źródła zamówienia.

BaseLinker » Comarch ERP Optima (Generowanie dokumentów)

  • Dodano sekcję wyboru modułów systemowych.

Comarch ERP Optima wysyłka E-maili

  • Poprawiono obsługę typów wzorców wydruku (domyślne Crystal).

Comarch ERP Optima » BaseLinker (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano opcję wysyłania dokumentów tylko z wybraną kategorią.

 

Wersja 328 (2020.04.13)

Nowa integracja

sellintegro.pl

  • Możliwość filtrowania rodzajów integracji na podstronach kategorii.
  • Możliwość zakupu płatnych planów wsparcia - premium support, szczegóły dostępne TUTAJ!
  • Możliwość zakupu licencji dla programów i dodatków firmy InsERT Subiekt GT oraz InsERT Subiekt NEXO PRO, szczegóły dostępne TUTAJ!
  • Zmieniono rabatowanie okresu testowego integracji, nowi klienci mogą skorzystać z pakietów all in one, szczegóły dostępne TUTAJ!, które automatycznie przedłużą im dostęp do wszystkich integracji podstawowych dla ich systemu na okres 14 dni.

BaseLinker » Subiekt GT (Przesyłanie zamówień)

  • Poprawiono błąd braku produktów bez stanu, jeśli montowanie kompletów jest wyłączone.
  • Poprawiono błąd przez, który opcja autentykacji mogła nie działać prawidłowo.
  • Poprawiono błąd kontynuacji przetwarzania zamówienia pomimo braku poprawnego mapowania wszystkich produktów.
  • Dodano opcję zmiany statusu dokumentu, w momencie braku stanu (zamówienie tak, czy inaczej zapisuje się w Subiekt GT).
  • Zaawansowane mapowanie stawek VAT - po symbolu, warunkowe, priorytetowane.

BaseLinker » Navireo (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano obsługę stawek VAT (w momencie skorzystania z funkcjonalności, stawki VAT produktów na dokumencie w Navireo będą takie same, jak w BaseLinkerze).
  • Poprawa przepisywania na uwagi kilku pozycji oraz separatora.

BaseLinker » Comarch ERP Optima (Generowanie dokumentów)

  • Poprawiono wygląd scenariusza oraz naprawiono fiskalizację paragonów (dodano wyciąganie ich z bufora).
  • Możliwość zapisu scenariusza z pustym wzorcem i nazwą drukarki (wyłączenie opcji drukowania).

BaseLinker » Subiekt nexo PRO (Przesyłanie zamówień)

  • Poprawiono obsługę klucza "Nie obsługuj" w sekcji konfiguracji przetwarzania kosztów transportu.

Comarch ERP Optima » BaseLinker (Przesyłanie zamówień)

  • Zoptymalizowano porównywanie pobranych produktów z istniejącymi w BaseLinker. Dwu- etapowe porównywanie, najpierw sprawdzamy, czy istnieją po SKU, a następnie po EAN.

Comarch ERP Optima » BaseLinker (Synchronizacja cen)

  • Synchronizowanie cen produktów oznaczonych tylko jako "Udostępniaj w cenniku zewnętrznym".

Comarch ERP Optima » BaseLinker (Przesyłanie faktur)

  • Usprawniono wyszukiwanie dokumentów FS tworzonych przez nasze integracje.

Comarch ERP Optima » Shoper (Synchronizacja cen)

  • Synchronizowanie cen produktów oznaczonych tylko jako "Udostępniaj w cenniku zewnętrznym".

Subiekt GT » IdoSell (Aktualizacja stanów magazynowych)

  • Optymalizacja częstotliwości odpytań do sklepu.

Zamówienia do Subiekt nexo PRO

  • Usprawniono wyliczanie rabatu dla produktu.

Subiekt nexo PRO » BaseLinker (Przesyłanie zamówień)

  • Zoptymalizowano porównywanie pobranych produktów z istniejącymi w BaseLinker. Dwu- etapowe porównywanie, najpierw sprawdzamy, czy istnieją po SKU, a następnie po EAN.

Plentymarkets » Subiekt GT (Aktualizacja stanów magazynowych)

  • Przypisywanie sposobu transportu na podstawie ID z PLM
  • Nowe procesowanie produktów: poprawiono błąd deserializacji danych o produktach.

Allegro » Subiekt GT (Przesyłanie zamówień)

  • Nowe procesowanie produktów: poprawiono błąd deserializacji danych o produktach.

 

Wersja 327 (2020.04.06)

Nowa integracja

BaseLinker » Subiekt GT (Przesyłanie zamówień)

  • Mapowanie magazynów, na których ma zostać wykonane przesunięcie magazynowe.
  • Mapowanie podpisu dokumentu w zależności od źródła pochodzenia zamówienia.
  • Drukowanie wcześniej wystawionych dokumentów na podstawie statusu w BaseLinker.
  • Możliwość wybrania nazwy statusu zamówienia jako pole do przepisania na pole własne zamówienia w Subiekcie GT.
  • Poprawiono błąd powodujący błędne przypisanie ilości usługi/produktu jednorazowego oraz jego ceny
  • Poprawiono błąd uniemożliwiający aktywowanie procesowania produktów jako usług jednorazowych.
  • Poprawiono błąd powodujący niepoprawny wybór drukarki fiskalnej, jeśli drukarka o tej samej nazwie została skonfigurowana na innym stanowisku.

BaseLinker » Subiekt GT (Generowanie dokumentów)

  • Dodano kopiowanie kategorii pomiędzy drukowanymi kategoriami.
  • Zapisywanie daty zakończenia dostawy, jako daty opłacenia zamówienia w BaseLinker.
  • Poprawiono błąd powodujący niepoprawny wybór drukarki fiskalnej, jeśli drukarka o tej samej nazwie została skonfigurowana na innym stanowisku.

BaseLinker » Comarch ERP Optima (Przesyłanie zamówień)

  • Usunięcie, błędu który powodował dodawanie usługi transportu bez nazwy pozycji.

BaseLinker » Comarch ERP XL (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano możliwość podania danych logowania ERP w programie konfiguracyjnym.

Comarch ERP Optima wysyłka E-maili

  • Dodano informację o niestandardowych wzorcach wydruku (GenRap), jeżeli posiadasz zmienne dynamiczne w wydrukach skontaktuj się z nami.

Comarch ERP Optima » BaseLinker (Przesyłanie faktur)

  • Dodano informację o niestandardowych wzorcach wydruku (GenRap), jeżeli posiadasz zmienne dynamiczne w wydrukach skontaktuj się z nami.
  • Naprawiono wczytywanie pola "StandardTemplate".
  • Obsługa rodzajów wzorców wydruku.

Comarch ERP Optima » SkyShop (Aktualizacja stanów magazynowych)

  • Poprawiono obsługę ujemnych stanów.

Shoplo » Comarch ERP Optima (Przesyłanie zamówień)

  • Obsługa problemu "UBound" pojawiający się w przypadku braku adresu do faktury - w momencie braku ulicy w danych do faktury wpisywane są dane z dostawy, w razie braku miasto z dostawy, a na koniec "brak adresu".

Wysyłanie dokumentów z Subiekt GT na email

  • Poprawa wyświetlanych komunikatów - klient otrzyma w panelu integracji jakie dokumenty się tworzą.

Subiekt GT » BaseLinker (Aktualizacja stanów magazynowych)

  • Przesyłanie liczby kompletów możliwych do wyliczenia na podstawie stanów składników.

Subiekt GT » IdoSell (Aktualizacja stanów magazynowych)

  • Mapowanie cenników ze sklepów. Dodano obsługę wielu sklepów na danym koncie

Subiekt GT » IdoSell (Synchronizacja cen)

  • Dodano możliwość mapowania magazynów, teraz pojedyncze magazyny z SGT mogą zostać przypisane do magazynów w IdoSell.
  • Dodano możliwość użycia pola własnego z Subiekt GT jako magazynu wirtualnego mapowanego do dowolnego magazynu w IdoSell. Traktowania pola własnego jako swego rodzaju magazyn, który można potem zmapować do magazynu w IdoSell.

 

Wersja 326 (2020.03.30)

Subiekt nexo PRO » BaseLinker (Przesyłanie produktów)

  • Dodano możliwość przesyłania kartoteki kompletów do magazynu BaseLinker.

BaseLinker » Subiekt GT (Przesyłanie zamówień)

  • Usunięto błąd po zapisie kontrahenta powodujący wyjątek 0x80010108 RPC_E_DISCONNECTED.
  • Usunięto błąd polegający na zapisywaniu się zamówienia bez produktów, których był brak na stanie, zamiast utworzenia ich rezerwacji ponad stan.
  • Tworzenie paragonów w momencie, kiedy klient zaznaczył, że chcę fakturę ale nie podał NIP'U.
  • Tworzenie faktur detalicznych do stworzonych paragonów.
  • Drukowanie dokumentów ZK.
  • Dodano możliwość usunięcia kontrahentów stworzonych przez integrację, jeśli przetwarzanie zamówienia nie powiodło się.
  • Tworzenie nowego typu dokumentów (faktury marża).

BaseLinker » Navireo (Przesyłanie zamówień)

  • Naprawiono mapowanie metod płatności po nazwach oraz nazwach sposobów dostawy.

BaseLinker » WAPRO Mag (Przesyłanie zamówień)

  • Naprawiono błąd przy wprowadzaniu kosztów transportu.

Plentymarkets » Subiekt GT (Przesyłanie zamówień)

  • Mapowanie krajów z Plentymarkets na podstawie kodu z E-commerce.

Allegro » Comarch ERP Optima (Przesyłanie zamówień)

  • Zmiana nazwy pola w scenariuszu "Sygnatura aukcji" na "Sygnatura".

PrestaShop » Comarch ERP Optima (Przesyłanie zamówień)

  • Pobieranie walut i przekazywanie ich na zamówienie.

Wszystkie E-commerce do Comarch ERP Optima (Przesyłanie zamówień)

  • Usunięto błąd podczas sprawdzania NIP'U, który posiada litery.

Comarch ERP Optima wysyłka e-mail'i

  • Wysyłanie dokumentów tylko do kontrahentów o określonym atrybucie.

 

Wersja 325 (2020.03.23)

Nowa integracja

Wszystkie integracje

  • Eksport historii synchronizacji do TXT/HTML, ograniczenia wpisów do 100 w trybie panelu.

BaseLinker » Comarch ERP Optima (Przesyłanie zamówień)

  • Poprawiono umieszczenie danych na karcie kontrahenta.

BaseLinker » Comarch ERP Optima (Generowanie dokumentów)

  • Gdy nie wypełniono tabelki mapowania statusów do dokumentu.

Subiekt GT » ErpBox (Synchronizacja stanów magazynowych)

  • Podczas pobierania części produktów.

Subiekt GT » ErpBox (Przesyłanie produktów)

  • Z dodawaniem nazwy grupy (nie zostanie dodana), usunięto błąd z dodaniem produktu z zerowym VAT, zoptymalizowano pobieranie produktów z ErpBox, możliwość aktualizacji opisu w zależności od wybranego pola opis, nowym produktom można nadać kategorię z ErpBox.

Subiekt GT » ErpBox (Generowanie dokumentów)

  • Braku zmiany statusu dokumentu oraz wpisywania numeru dokumentu końcowego do pola dodatkowego.
  • Dodano możliwość identyfikowania zamówienia poprzez identyfikator ze sklepu.

Subiekt GT » PrestaShop (Synchronizacja stanów magazynowych)

  •  Możliwość wyłączenia synchronizacji wariantów, jeżeli SKU wariantu jest takie same, jak SKU głównego produktu.

ErpBox » Subiekt GT (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano obsługę EAN dla produktu w zamówieniach.

Plentymarkets » Subiekt GT (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano obsługę SPTK, dodano zmianę statusu zamówienia.

BaseLinker » WAPRO Mag (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano możliwość dodatkowego wyszukiwania produktu, jeżeli nie znaleziono na podstawie pierwszego mapowania.

Comarch ERP Optima wysyłka E-maili

  • Dodano do Vendora użycie pola "Nazwa 3", żeby działało to również przy pustym imieniu i nazwisku albo przy pustej firmie.

 

Wersja 324 (2020.03.16)

Nowa integracja

ErpBox » Subiekt GT (Przesyłanie zamówień)

  • Poprawiono wyświetlanie opcji dodatkowych przy zapisywaniu uwag.

BaseLinker » Subiekt GT (Generowanie dokumentów)

  • Przenoszenie pól własnych z dokumentów źródłowych na dokumenty docelowe.

Subiekt GT » FTP (Synchronizacja stanów magazynowych)

  • Dodano useMinusStock do scenariusza konfiguracyjnego.

SkyShop » Subiekt GT, Subiekt nexo PRO, Comarch ERP Optima (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano obsługę dodatkowego pola w Api do płatności.

BaseLinker » Wapro Mag (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano zapisywanie informacji w zamówieniach do pola "Informacje Dodatkowe".
  • Dodano usuwanie zamówień, gdy wystąpił błąd w trakcie przetwarzania.

Wszystkie E-commerce w Subiekt nexo PRO (Przesyłanie zamówień)

  • Usunięto informację "o przetwarzaniu zamówienia", "o istnieniu zamówienia".

Subiekt GT » Amazon (Przesyłanie faktur do Amazon)

  • Zmiana flagi dokumentu w zależności od tego, czy udało się zapisać dokument, czy nie.
  • Dodano obsługę rabatów. 
  • Dodano możliwość mapowania jednym kluczem wielu produktów. 
  • Dodano możliwość wyboru statusów z BaseLinker -> będą tworzyć się dokumenty SPTK. 
  • Obsługa własnego delimitera oraz dodanie wyboru przesyłania pola dodatkowego 1 i 2 do uwag. 
  • Wybór daty kursu waluty: data zapisu dokumentu lub data zamówienia w BaseLinker. 
  • Wybór domyślnego magazynu w momencie, kiedy nie uda się wcześniej zmapować. 
  • Poprawiono błąd powodujący dodawanie na przesunięcie między magazynowe produktów z ilością zero. 
  • Jeśli jest ustawione mapowanie VAT'u na podstawie statusu lub kodu kraju, to VAT zostanie wpisany także na usługę transportu. 
  • Opcja czyszczenia pola "Numer Domu" na kartotece kontrahenta. 

Subiekt GT » SkyShop (Synchronizacja stanów magazynowych)

  • Możliwość sumowania z polem własnym. 
  • Ograniczenie synchronizowanych produktów w ramach konkretnej cechy. 
  • Sumowanie wielu magazynów.

 

Wersja 323 (2020.03.09)

Wszystkie integracje

  • Przywrócenie wyświetlania zdarzeń w panelu.
  • Poprawiono wygląd dolnej części panelu zarządzania integracją (dashboardu).

Nowe integracje 

BaseLinker » Subiekt GT (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano obsługę rabatów.
  • Dodano możliwość mapowania jednym kluczem wielu produktów.
  • Poprawiono błąd powodujący dodawanie na przesunięcie między magazynowe produktów z ilością zero.
  • Dodano możliwość wyboru statusów z BaseLinker, z których będą tworzyć się dokumenty SPTK.
  • Dodano nową funkcjonalność na żądanie, jeśli jest ustawione mapowanie VAT'u na podstawie statusu lub kodu kraju, to ten VAT zostanie wpisany także na usługę transportu.
  • Poprawiono walidację pola na e-mail w przypadku trybu testowego.
  • Wybór daty kursu waluty: data zapisu dokumentu lub data zamówienia w BaseLinker.
  • Wybór domyślnego magazynu w momencie, kiedy nie uda się wcześniej zmapować.
  • Dodano opcję czyszczenia pola "Numer Domu" na kartotece kontrahenta.

BaseLinker » Comarch ERP Optima (Przesyłanie zamówień)

  • Przepisywanie pól zamówienia w BaseLinker do atrybutu dokumentu w Comarch Optima.
  • Nowa opcja mapowania kontrahenta: pole BaseLinker -> 'Nazwa firmy'.
  • Przesyłanie stanów magazynowych produktów oznaczonych jako pozycja do sklepu internetowego. Aktualizowanie nazw pozycji na dokumencie. Jest pobierana jako nazwa produktu z BaseLinker.
  • Zmiana magazynu dokumentu w momencie braku stanu.

BaseLinker » Subiekt nexo PRO (Przesyłanie zamówień)

  • Poprawa filtra w sql pobierającym zamówienia.

Subiekt GT » BaseLinker (Synchronizacja stanów magazynowych)

  • Przesyłanie stanów magazynowych produktów oznaczonych jako pozycja do sklepu internetowego.

BaseLinker » Comarch ERP Optima (Generowanie dokumentów)

  • Masowe generowanie FS/PA z RO w Comarch Optima na podstawie statusu w BaseLinker.

BaseLinker » Navireo (Przesyłanie zamówień)

  • Alternatywna metoda nawiązywania połączenia z systemem Navireo.

Subiekt GT na e-mail

  • Wysyłanie dokumentów z Subiekt GT na e-mail.
  • Poprawiono filtr do generowanych dokumentów, który przyśpieszy działanie wtyczki.
  • Poprawiono treść pytania w sprawie dokumentów oraz wczytywanie odpowiedniego punktu.

Comarch ERP Optima » PrestaShop (Synchronizacja stanów magazynowych)

  • Dodano komunikat o aktualizacji stanu produktu.

Comarch ERP Optima » BaseLinker (Synchronizacja stanów magazynowych)

  • Przesyłanie stanów magazynowych produktów oznaczonych "Udostępniaj w cenniku zewnętrznym".

Subiekt GT » PrestaShop (Synchronizacja stanów magazynowych)

  • Dodano komunikat o aktualizacji stanu produktu.