Wykorzystujemy pliki cookies. Przeglądając serwis wyrażasz zgodę na zainstalowanie plików cookies w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych, zgodnie z tym co masz ustawione w swojej przeglądarce. Administratorem  Twoich danych osobowych jest Sellintegro Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53 – 439), ul. Grabiszyńska 163. Z Administratorem możesz kontaktować się pod wskazanym wyżej adresem lub pod numerem telefonu 796 300 116, a także mailowo: pomoc@sellintegro.pl . Z inspektorem możesz skontaktować się poprzez e-mail iod@sellintegro.plWięcej o cookies znajdzie w naszej Polityce prywatności i cookies.

Integracje dla eMag - Sellintegro.pl

eMag

Aktywne filtry

Integracje dla eMag

Realizując plan sprzedaży i prowadząc działalność w obszarze e-commerce, systemy ERP stanowią nieodzowną pomoc w realizacji zleceń i zamówień, wraz z zarządzaniem magazynami, czy obsługą kurierską. Tego typu oprogramowanie znacząco poprawia przepływ procesów wewnątrz firmy, a integracje niezbędne do przeprowadzenia działań związanych ze sprzedażą, stają się bardziej sprawne i bezpieczne.

Zasady funkcjonowania systemu integracji dla eMag

Oprogramowanie Comarch ERP Optima, to system zapewniający pełne bezpieczeństwo i wsparcie firmy handlowej w procesach biznesowych. Jest to system, który w jednej połączonej platformie, opartej na schemacie modułowym pozwala rozbudować poszczególne funkcjonalności programu i jednocześnie dbać o ich spójność, i prawidłową integrację.

Jednym z przykładów takiej integracji, jest moduł pozwalający na rozbudowę systemu Comarch ERP Optima o możliwość zarządzania sprzedażą w ramach sklepu internetowego eMAG, będącego wiodącym na rynku e-commerce sklepem internetowym. Pozwala on ze względu na swój charakter prowadzić sprzedaż również firmom spoza struktury samego sklepu internetowego eMAG.

Taka integracja zapewnia sprawne zarządzanie sprzedażą i pozwala na powiązanie ze sobą nie tylko sprzedaży poprzez sklep eMAG, ale i umożliwia zarządzanie dostawami, poprzez najpopularniejsze firmy kurierskie oraz integrację z innymi sklepami i portalami aukcyjnymi, co pozwala na utworzenie panelu do zarządzania wszelkiego typu kanałami sprzedaży z jednego centrum administracyjnego.

Rozwój przepływu informacji

Moduł o którym tutaj mowa, pozwala na generowanie faktur w formie PDF, zapewniając najwyższy poziom bezpieczeństwa w zakresie przepływu dokumentów. Szybkość działania rozwiązania firmy Comarch, pozwala na przetworzenie wszelkich zadań w bardzo krótkim czasie, a intuicyjny i prosty w użyciu interfejs, zapewnia płynność działania i wymianę informacji pomiędzy poszczególnymi działami firmy i pracownikami w niezwykle skuteczny sposób. Taka forma, pozwala na obniżenie kosztów związanych z prowadzeniem sprzedaży, a ponadto biorąc pod uwagę możliwości oprogramowania, cena jednego modułu zamyka się w kilkudziesięciu złotych miesięcznie, a większe pakiety są dostępne w cenie już kilkuset złotych.

Źródło powstania ułatwiającego przepływ danych

Zaawansowane możliwości oprogramowania ERP są wynikiem wieloletnich prac nad oprogramowaniem firmy Comarch i jej doświadczonych ekspertów z zakresu programowania, i tworzenia rozwiązań informatycznych dla biznesu z zachowaniem najwyższych standardów i praktyk programistycznych.

Taka kooperacja, w której rewelacyjne narzędzie połączone z odpowiednimi modułami w wykonaniu sprawdzonych rozwiązań, wciąż rozwijanych i unowocześnianych, stawia tą firmą i jej system ERP w czołówce producentów oprogramowania, nie tylko dla branży e-commerce, ale również dla każdego działania z obszaru aktywności biznesowej danej firmy, która dba o wysoki poziom usług, oraz jakość przepływu informacji wewnątrz struktur, zarówno małych przedsiębiorstw, jak i międzynarodowych korporacji.