Wykorzystujemy pliki cookies. Przeglądając serwis wyrażasz zgodę na zainstalowanie plików cookies w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych, zgodnie z tym co masz ustawione w swojej przeglądarce. Administratorem  Twoich danych osobowych jest Sellintegro Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53 – 439), ul. Grabiszyńska 163. Z Administratorem możesz kontaktować się pod wskazanym wyżej adresem lub pod numerem telefonu 796 300 116, a także mailowo: pomoc@sellintegro.pl . Z inspektorem możesz skontaktować się poprzez e-mail iod@sellintegro.plWięcej o cookies znajdzie w naszej Polityce prywatności i cookies.

SellIntegro jest czołowym dostawcą integracji systemów biznesowych z e-Commerce w Polsce. Z naszych rozwiązań korzysta codziennie blisko 5 tysięcy firm. Oferujemy ponad 500 gotowych produktów oraz pakietów integracyjnych dla najpopularniejszych polskich systemów ERP.  Klienci, którzy chcą zautomatyzować pracę swoich sklepów internetowych i stacjonarnych zdecydowanie wybierają SellIntegro.


Poważnie już było, przekonaj się jak jest realnie:

Pracując z nami będziesz dla naszych klientów najważniejszy w ich biznesie - zaraz po ZUS.
Staniesz się częścią rosnącego w moc zespołu, który codziennie ratuje świat sprzedaży internetowej.
Nasze główne zasady to samoorganizacja i wspieranie – pomagamy sobie nawzajem i bardzo cenimy ludzi, którzy pomagają innym. Pracujemy zespołowo, słuchamy pomysłów, wdrażamy rozwiązania - każdy jest ważną częścią firmy, którą tworzymy.
Wyślij nam swoje CV.
Zostań członkiem Załogi Si.

Doceniamy Twój czas. Wiemy, że oczekujesz konkretnych informacji dotyczących stanowiska, na które aplikujesz. Poznaj szczegóły:


Zakres zadań:

  • Przyjmowanie zgłoszeń od klientów lub pracowników firmy (infolinia, komunikatory internetowe, e-mail, webchat)

  • Udzielanie informacji o produktach i programach oferowanych przez Sellintegro Sp. z o.o.

  • Rozpoznanie, identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych klienta

  • Tworzenie raportów o zaistniałych wadach/usterkach, zgłoszeniach

  • Instalowanie/wdrażanie i konfigurowanie oprogramowania u Klienta

  • Sporządzanie bieżącej dokumentacji

  • Testowanie istniejących funkcji w integracji 


Wymagania:

  • Swobodne poruszanie się po systemie Windows

  • Stosowanie popularnych narzędzi i aplikacji diagnostycznych, m.in. wiersz poleceń, narzędzia w systemie Windows

  • Umiejętność prowadzenia rozmów z Klientem Biznesowym i przekazywania wiedzy na temat proponowanych rozwiązań

  • Zainteresowanie branżą e-commerce

  • Samodzielność i zaangażowanie

  • Nastawienie na pracę w zespole

Mile widziane:

  • Znajomość systemów e-commerce

  • Znajomość systemów ERP

  • Posługiwanie się językiem angielskim/niemieckim w stopniu komunikatywnym

  • Doświadczenie w zakresie obsługi Klienta w branży IT lub w sklepie internetowym

  • Zaangażowanie i chęci do szukania nieszablonowych ścieżek działania


Dodatkowo znajdziesz u nas:

  • Całkowicie finansowaną opieką medyczną dla Ciebie

  • Konkursy wewnątrz firmy

  • Dobrze zorganizowany podział pracy w oparciu o sprinty

  • Niekorporacyjną atmosferę i płaską strukturę

  • Literaturę branżową i e-book - zamawianą w odpowiedzi na Twoje zapotrzebowanie

  • Siłownię znajdującą się w biurze

Napisz na:

praca@sellintegro.com