SellIntegro jest czołowym dostawcą integracji systemów biznesowych z e-Commerce w Polsce. Z naszych rozwiązań korzysta codziennie blisko 5 tysięcy firm. Oferujemy ponad 500 gotowych produktów oraz pakietów integracyjnych dla najpopularniejszych polskich systemów ERP. Klienci, którzy chcą zautomatyzować pracę swoich sklepów internetowych i stacjonarnych zdecydowanie wybierają SellIntegro.
Poważnie już było, przekonaj się jak jest realnie:
Pracując z nami będziesz dla naszych klientów najważniejszy w ich biznesie - zaraz po ZUS.
Staniesz się częścią rosnącego w moc zespołu, który codziennie ratuje świat sprzedaży internetowej.
Nasze główne zasady to samoorganizacja i wspieranie – pomagamy sobie nawzajem i bardzo cenimy ludzi, którzy pomagają innym. Pracujemy zespołowo, słuchamy pomysłów, wdrażamy rozwiązania - każdy jest ważną częścią firmy, którą tworzymy.
Wyślij nam swoje CV.
Zostań członkiem Załogi Si.
Doceniamy Twój czas. Wiemy, że oczekujesz konkretnych informacji dotyczących stanowiska, na które aplikujesz. Poznaj szczegóły:
Zakres zadań:
-
Przyjmowanie zgłoszeń od klientów lub pracowników firmy (infolinia, komunikatory internetowe, e-mail, webchat)
-
Udzielanie informacji o produktach i programach oferowanych przez Sellintegro Sp. z o.o.
-
Rozpoznanie, identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych klienta
-
Tworzenie raportów o zaistniałych wadach/usterkach, zgłoszeniach
-
Instalowanie/wdrażanie i konfigurowanie oprogramowania u Klienta
-
Sporządzanie bieżącej dokumentacji
-
Testowanie istniejących funkcji w integracji
Wymagania:
-
Swobodne poruszanie się po systemie Windows
-
Stosowanie popularnych narzędzi i aplikacji diagnostycznych, m.in. wiersz poleceń, narzędzia w systemie Windows
-
Umiejętność prowadzenia rozmów z Klientem Biznesowym i przekazywania wiedzy na temat proponowanych rozwiązań
-
Zainteresowanie branżą e-commerce
-
Samodzielność i zaangażowanie
-
Nastawienie na pracę w zespole
Mile widziane:
-
Znajomość systemów e-commerce
-
Znajomość systemów ERP
-
Posługiwanie się językiem angielskim/niemieckim w stopniu komunikatywnym
-
Doświadczenie w zakresie obsługi Klienta w branży IT lub w sklepie internetowym
-
Zaangażowanie i chęci do szukania nieszablonowych ścieżek działania
Dodatkowo znajdziesz u nas:
-
Całkowicie finansowaną opieką medyczną dla Ciebie
-
Konkursy wewnątrz firmy
-
Dobrze zorganizowany podział pracy w oparciu o sprinty
-
Niekorporacyjną atmosferę i płaską strukturę
-
Literaturę branżową i e-book - zamawianą w odpowiedzi na Twoje zapotrzebowanie
-
Siłownię znajdującą się w biurze