Wykorzystujemy pliki cookies. Przegl─ůdaj─ůc serwis┬áwyra┼╝asz┬ázgod─Ö na zainstalowanie plik├│w cookies w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych, zgodnie z tym co masz ustawione w swojej przegl─ůdarce.┬áAdministratorem┬á Twoich danych osobowych jest Sellintegro Sp. z o.o. z siedzib─ů we Wroc┼éawiu (53 ÔÇô 439), ul. Grabiszy┼äska 163. Z Administratorem mo┼╝esz kontaktowa─ç si─Ö pod wskazanym wy┼╝ej adresem lub pod numerem telefonu 796 300 116, a tak┼╝e mailowo: pomoc@sellintegro.pl . Z inspektorem mo┼╝esz skontaktowa─ç si─Ö poprzez e-mail iod@sellintegro.pl .┬áWi─Öcej o cookies znajdzie w naszej Polityce prywatno┼Ťci i cookies.

Cennik

Pakiety multi-integracji system├│w erp

Dla małych firm

Do samodzielnego uruchomienia 24/7. Kompleksowy zestaw proces├│w usprawniaj─ůcych przep┼éyw danych w twojej firmie.

´Çů

Pakiety All in One

116
10
/ MC

przy zakupie na rok
129 z┼é przy zakupie na miesi─ůc

´ÇůCzytaj wi─Öcej
161
10
/ MC

przy zakupie na rok
179 z┼é przy zakupie na miesi─ůc

´ÇůCzytaj wi─Öcej
161
10
/ MC

przy zakupie na rok
179 z┼é przy zakupie na miesi─ůc

´ÇůCzytaj wi─Öcej
Ilo┼Ť─ç integracji
63 integracje w pakiecie
31 integracji w pakiecie
36 integracji w pakiecie
Cz─Östotliwo┼Ť─ç synchronizacji
na ┼╝ywo
(dzi─Öki niezale┼╝nym integracjom)
na ┼╝ywo
(dzi─Öki niezale┼╝nym integracjom)
na ┼╝ywo
(dzi─Öki niezale┼╝nym integracjom)
Systemy OMS
´üśBaseLinker
(CloudPrint, zamówienia, stany, ceny, produkty, generowanie FS/PAI, flagi własne, faktury w PDF, rozliczanie dokumentów)
´üśErpBox
(zam├│wienia, stany, ceny, produkty)
´üśSellAssist
(zam├│wienia, stany, ceny, masowe generowanie dokument├│w)
´üśBaseLinker
(CloudPrint, zam├│wienia, stany, produkty, generowanie FS/PAI, faktury w PDF)
´üśBaseLinker
(CloudPrint, zam├│wienia, stany, ceny, produkty, generowanie FS/PAI, faktury w PDF, listy przewozowe)
eCommerce
´üśeSklep
(stany, ceny)
´üśIdosell
(stany, ceny)
´üśMagento
(stany, ceny, produkty)
´üśOpenCart
(zam├│wienia, stany)
´üśPrestashop
(zam├│wienia, stany, ceny, produkty)
´üśShoper
(zam├│wienia, stany, ceny, produkty, XML)
´üśShopify
(zam├│wienia, stany)
´üśSkyShop
(zam├│wienia, stany, produkty)
´üśSoteShop
(stany)
´üśWooCommerce
(stany, ceny, produkty)
´üśZenCart
(stany, zam├│wienia)
´üśIdosell
(stany)
´üśMagento
(stany)
´üśShoper
(zam├│wienia, stany, ceny, XML)
´üśSkyShop
(zam├│wienia, stany)
´üśWooCommerce
(stany, ceny)
´üśeSklep
(stany, ceny)
´üśMagento
(zam├│wienia, listy przewozowe)
´üśPrestashop
(stany, zam├│wienia, produkty, ceny)
´üśShoper
(zam├│wienia, stany, ceny, XML)
´üśShopify
(stany)
´üśSkyShop
(zam├│wienia, stany)
´üśWooCommerce
(zam├│wienia, stany)
Marketplace
´üśAllegro (stany, zam├│wienia, ceny, automatyczne zamykanie aukcji)
´üśAllegro (zam├│wienia, automatyczne zamykanie aukcji)
´üśAllegro (stany, zam├│wienia, automatyczne zamykanie aukcji)
´üśAmazon
Inne integracje
´üśwystawianie feedu XML
´üśAutomatyczna wysy┼éka dokument├│w sprzeda┼╝owych mailem
´üśAutomatyczna wysy┼éka dokument├│w sprzeda┼╝owych mailem
Wsparcie Klienta
bezpłatna pomoc: chat, email
(pon-pt 9:00-15:00)
bezpłatna pomoc: chat, email
(pon-pt 9:00-15:00)
bezpłatna pomoc: chat, email
(pon-pt 9:00-15:00)
Limity integracji
(Po przekroczeniu limitu integracje b─Öd─ů dzia┼éa┼éy dalej. Nasi pracownicy mog─ů si─Ö z Tob─ů skontaktowac w celu zoptymalizowania dzia┼éania integracji.)
zam├│wienia: 5000 / mc
produkty: 20 000 kartotek / mc
ceny: 20 000 kartotek / mc
zam├│wienia: 5000 / mc
produkty: 20 000 kartotek / mc
ceny: 20 000 kartotek / mc
zam├│wienia: 5000 / mc
produkty: 20 000 kartotek / mc
ceny: 20 000 kartotek / mc
Ilo┼Ť─ç kont w systemie
1
1
1
Kompatybilne z
Subiekt GT
(instalowany lokalnie, wymagana Strefa oraz wolne stanowiska na czas działania integracji)
NEXO PRO
(instalowany lokalnie, wymagane wolne stanowisko na czas działania integracji)
Comarch ERP Optima
(instalowany lokalnie, wymagane wolne stanowisko na czas działania integracji oraz wolne moduły Kasa/Bank i Handel)
Okres testowy
14 dni
14 dni
14 dni
´ÇůUruchom bezp┼éatnie

Korzystaj bezpłatnie przez 14 dni zanim kupisz, następnie używaj jak długo zechcesz

´ÇůUruchom bezp┼éatnie

Korzystaj bezpłatnie przez 14 dni zanim kupisz, następnie używaj jak długo zechcesz

´ÇůUruchom bezp┼éatnie

Korzystaj bezpłatnie przez 14 dni zanim kupisz, następnie używaj jak długo zechcesz

116
10
/ MC

przy zakupie na rok
129 z┼é przy zakupie na miesi─ůc

´ÇůCzytaj wi─Öcej

Ilo┼Ť─ç integracji

63 integracje w pakiecie

Cz─Östotliwo┼Ť─ç synchronizacji

na ┼╝ywo
(dzi─Öki niezale┼╝nym integracjom)

Systemy OMS

´üśBaseLinker
(CloudPrint, zamówienia, stany, ceny, produkty, generowanie FS/PAI, flagi własne, faktury w PDF, rozliczanie dokumentów)
´üśErpBox
(zam├│wienia, stany, ceny, produkty)
´üśSellAssist
(zam├│wienia, stany, ceny, masowe generowanie dokument├│w)

eCommerce

´üśeSklep
(stany, ceny)
´üśIdosell
(stany, ceny)
´üśMagento
(stany, ceny, produkty)
´üśOpenCart
(zam├│wienia, stany)
´üśPrestashop
(zam├│wienia, stany, ceny, produkty)
´üśShoper
(zam├│wienia, stany, ceny, produkty, XML)
´üśShopify
(zam├│wienia, stany)
´üśSkyShop
(zam├│wienia, stany, produkty)
´üśSoteShop
(stany)
´üśWooCommerce
(stany, ceny, produkty)
´üśZenCart
(stany, zam├│wienia)
Marketplace
´üśAllegro (stany, zam├│wienia, ceny, automatyczne zamykanie aukcji)
Inne integracje
´üśwystawianie feedu XML
´üśAutomatyczna wysy┼éka dokument├│w sprzeda┼╝owych mailem
Wsparcie Klienta
bezpłatna pomoc: chat, email
(pon-pt 9:00-15:00)
Limity integracji
(Po przekroczeniu limitu integracje b─Öd─ů dzia┼éa┼éy dalej. Nasi pracownicy mog─ů si─Ö z Tob─ů skontaktowac w celu zoptymalizowania dzia┼éania integracji.)
zam├│wienia: 5000 / mc
produkty: 20 000 kartotek / mc
ceny: 20 000 kartotek / mc
Ilo┼Ť─ç kont w systemie
1
Kompatybilne z
Subiekt GT
(instalowany lokalnie, wymagana Strefa oraz wolne stanowiska na czas działania integracji)
Okres testowy
14 dni
´ÇůUruchom bezp┼éatnie

Korzystaj bezpłatnie przez 14 dni zanim kupisz, następnie używaj jak długo zechcesz

161
10
/ MC

przy zakupie na rok
179 z┼é przy zakupie na miesi─ůc

´ÇůCzytaj wi─Öcej
Ilo┼Ť─ç integracji
31 integracji w pakiecie
Cz─Östotliwo┼Ť─ç synchronizacji
na ┼╝ywo
(dzi─Öki niezale┼╝nym integracjom)
Systemy OMS
´üśBaseLinker
(CloudPrint, zam├│wienia, stany, produkty, generowanie FS/PAI, faktury w PDF)
eCommerce
´üśIdosell
(stany)
´üśMagento
(stany)
´üśShoper
(zam├│wienia, stany, ceny, XML)
´üśSkyShop
(zam├│wienia, stany)
´üśWooCommerce
(stany, ceny)
Marketplace
´üśAllegro (zam├│wienia, automatyczne zamykanie aukcji)
Wsparcie Klienta
bezpłatna pomoc: chat, email
(pon-pt 9:00-15:00)
Limity integracji
(Po przekroczeniu limitu integracje b─Öd─ů dzia┼éa┼éy dalej. Nasi pracownicy mog─ů si─Ö z Tob─ů skontaktowac w celu zoptymalizowania dzia┼éania integracji.)
zam├│wienia: 5000 / mc
produkty: 20 000 kartotek / mc
ceny: 20 000 kartotek / mc
Ilo┼Ť─ç kont w systemie
1
Kompatybilne z
NEXO PRO
(instalowany lokalnie, wymagane wolne stanowisko na czas działania integracji)
Okres testowy
14 dni
´ÇůUruchom bezp┼éatnie

Korzystaj bezpłatnie przez 14 dni zanim kupisz, następnie używaj jak długo zechcesz

161
10
/ MC

przy zakupie na rok
179 z┼é przy zakupie na miesi─ůc

´ÇůCzytaj wi─Öcej
Ilo┼Ť─ç integracji
36 integracji w pakiecie
Cz─Östotliwo┼Ť─ç synchronizacji
na ┼╝ywo
(dzi─Öki niezale┼╝nym integracjom)
Systemy OMS
´üśBaseLinker
(CloudPrint, zam├│wienia, stany, ceny, produkty, generowanie FS/PAI, faktury w PDF, listy przewozowe)
eCommerce
´üśeSklep
(stany, ceny)
´üśMagento
(zam├│wienia, listy przewozowe)
´üśPrestashop
(stany, zam├│wienia, produkty, ceny)
´üśShoper
(zam├│wienia, stany, ceny, XML)
´üśShopify
(stany)
´üśSkyShop
(zam├│wienia, stany)
´üśWooCommerce
(zam├│wienia, stany)
Marketplace
´üśAllegro (stany, zam├│wienia, automatyczne zamykanie aukcji)
´üśAmazon
Inne integracje
´üśAutomatyczna wysy┼éka dokument├│w sprzeda┼╝owych mailem
Wsparcie Klienta
bezpłatna pomoc: chat, email
(pon-pt 9:00-15:00)
Limity integracji
(Po przekroczeniu limitu integracje b─Öd─ů dzia┼éa┼éy dalej. Nasi pracownicy mog─ů si─Ö z Tob─ů skontaktowac w celu zoptymalizowania dzia┼éania integracji.)
zam├│wienia: 5000 / mc
produkty: 20 000 kartotek / mc
ceny: 20 000 kartotek / mc
Ilo┼Ť─ç kont w systemie
1
Kompatybilne z
Comarch ERP Optima
(instalowany lokalnie, wymagane wolne stanowisko na czas działania integracji oraz wolne moduły Kasa/Bank i Handel)
Okres testowy
14 dni
´ÇůUruchom bezp┼éatnie

Korzystaj bezpłatnie przez 14 dni zanim kupisz, następnie używaj jak długo zechcesz

Rozszerzenie integracji

Przetwarzanie dokument├│w 180 dni wstecz

100zł / miesięcznie

Rozszerzenie funkcjonalno┼Ťci pozwala Ci na d┼éugoterminow─ů ( nawet do 180 dni) synchronizacj─Ö dokument├│w oraz przechowywanie zdarze┼ä biznesowych i log├│w w naszym panelu. Gwarantuje r├│wnie┼╝ stabilno┼Ť─ç us┼éug przy nag┼éych wzrostach ruchu w twojej firmie.

´ÇůStrona Produktu

Pomoc Premium

Pomoc telefoniczna "od r─Öki" pon-pt w godzinach 8:00-18:00

od 949zł / miesięcznie

Je┼╝eli oczekujesz natychmiastowej odpowiedzi, dedykowanego opiekuna oraz dost─Öpno┼Ťci supportu telefonicznego w godzinach 8.00-18.00 zapoznaj si─Ö z ofert─ů supportu premium.

´ÇůZobacz ofert─Ö

Pakiety multi-integracji system├│w erp

Dla klient├│w Enterprise

Zaawansowane rozwi─ůzania skrojone dla Twojej organizacji uruchamiane przez dedykowany zesp├│┼é DreamTeam
naszych zaufanych partner├│w wdro┼╝eniowych.

270
10
/ MC

przy zakupie na rok
300 z┼é przy zakupie na miesi─ůc

´ÇůCzytaj wi─Öcej
359
10
/ MC

przy zakupie na rok
399 z┼é przy zakupie na miesi─ůc

´ÇůCzytaj wi─Öcej
215
10
/ MC

przy zakupie na rok
239 z┼é przy zakupie na miesi─ůc

´ÇůCzytaj wi─Öcej
449
10
/ MC

przy zakupie na rok
499 z┼é przy zakupie na miesi─ůc

´ÇůCzytaj wi─Öcej
270
10
/ MC

przy zakupie na rok
300 z┼é przy zakupie na miesi─ůc

´ÇůCzytaj wi─Öcej
359
10
/ MC

przy zakupie na rok
399 z┼é przy zakupie na miesi─ůc

´ÇůCzytaj wi─Öcej
215
10
/ MC

przy zakupie na rok
239 z┼é przy zakupie na miesi─ůc

´ÇůCzytaj wi─Öcej
449
10
/ MC

przy zakupie na rok
499 z┼é przy zakupie na miesi─ůc

´ÇůCzytaj wi─Öcej

SellIntegro

Integracje dedykowane

Od 9600 zł za 40h pracy zespołu

Chcesz usprawni─ç realizacj─Ö swojej strategii e-commerce? Chcia┼éby┼Ť szybko zobaczy─ç jej efekty? A przy tym wszystkim nie chcesz traci─ç kontroli nad prowadzonymi dzia┼éaniami? Zaufaj fantastycznej pi─ůtce DreamTeam Sellintegro!

´ÇůStrona Produktu

od 2499 zł / mc

SellRocket to rozwi─ůzanie dla systemu Subiekt GT, kt├│re ca┼ékowicie zmienia zarz─ůdzanie e-handlem. Dzi─Öki automatyzacji kluczowych obszar├│w sprzeda┼╝y w internecie - obs┼éugi klienta, zam├│wie┼ä oraz magazynu - firma staje si─Ö maksymalnie wydajna, a w konsekwencji generuje kilkukrotnie wi─Öksze zyski.

´ÇůStrona Produktu

SellIntegro

Pakiety wdro┼╝eniowe

Potrzebujesz pomocy w zakresie wdro┼╝enia integracji SellIntegro? Nasza oferta zawiera trzy zdefiniowane pakiety wdro┼╝eniowe przeznaczone dla firm z r├│┼╝nymi potrzebami oraz bud┼╝etami.

´Çů

350zł/netto

czas spotkania 2 godziny

Starter

1250 zł netto / jednorazowo
´ÇůWype┼énij Ankiet─Ö

Premium

1750 zł netto / jednorazowo
´ÇůWype┼énij Ankiet─Ö

Business

2250 zł netto / jednorazowo
´ÇůWype┼énij Ankiet─Ö
Dla Kogo?
Konfiguracja podstawowych wtyczek integracji
Zaawansowana konfiguracja integracji
Zaawansowana konfiguracja integracji oraz system├│w marketplace
Czas technika przeznaczony na wdro┼╝enie
3 godziny
(1 spotkanie)
6 godzin
(3 spotkania)
10 godzin
(5 spotkań)
Doradztwo w zakresie procesu przetwarzania zamówień
Tak
Tak
Wtyczki dost─Öpne do konfiguracji w ramach wybranego pakietu
´üśprzesy┼éanie kartotek produkt├│w
´üśaktualizacja stan├│w magazynowych
´üśaktualizacja cen
´üśprzesy┼éanie zam├│wie┼ä do systemu ERP
´üśgenerowanie dokument├│w sprzeda┼╝y
´üśimport dokumentu w formacie PDF
´üśprzesy┼éanie kartotek produkt├│w
´üśaktualizacja stan├│w magazynowych
´üśaktualizacja cen
´üśprzesy┼éanie zam├│wie┼ä do systemu ERP
´üśgenerowanie dokument├│w sprzeda┼╝y
´üśimport dokumentu w formacie PDF
´üśprzesy┼éanie faktur mailem
´üśPrzesy┼éanie zam├│wie┼ä z systemu ERP do BaseLinker
´üśOdwzorowanie faktur z BaseLinker w systemie ERP
´üśprzesy┼éanie kartotek produkt├│w
´üśaktualizacja stan├│w magazynowych
´üśaktualizacja cen
´üśprzesy┼éanie zam├│wie┼ä do systemu ERP
´üśgenerowanie dokument├│w sprzeda┼╝y
´üśimport dokumentu w formacie PDF
´üśprzesy┼éanie faktur mailem
´üśprzesy┼éanie zam├│wie┼ä z systemu ERP do BaseLinker
´üśodwzorowanie faktur z BaseLinker w systemie ERP
´üśsynchronizacja flag w┼éasnych
´üśrozliczanie dokument├│w
Zakres konfiguracji BaseLinker'a
´üśwydruki SellIntegro CloudPrint
´üśdodanie podstawowych status├│w zam├│wie┼ä
´üśkonfiguracja podstawowych automatycznych akcji
´üśwydruki SellIntegro CloudPrint
´üśutworzenie status├│w zam├│wie┼ä
´üśzaawansowana konfiguracja automatycznych akcji
´üśkonfiguracja wysy┼éki wiadomo┼Ťci e-mail
´üśintegracja z marketplace
´üśintegracja z kurierami
´üśwydruki SellIntegro CloudPrint
Konfiguracja pobrania zamówień z poszczególnych marketplace do BaseLinker
do 5 system├│w
Self Managed
Self Managed
Business
(na okres 1 miesi─ůca)
D┼éugo┼Ť─ç aktywno┼Ťci pakietu ALL In One po zako┼äczeniu wdro┼╝enia
30 dni
30 dni
90 dni

Starter

1250 zł nettojednorazowo
kup teraz

Dla Kogo?

Konfiguracja podstawowych wtyczek integracji

Czas technika przeznaczony na wdro┼╝enie

3 godziny (1 spotkanie)

Wtyczki dost─Öpne do konfiguracji w ramach wybranego pakietu

´üśprzesy┼éanie kartotek produkt├│w
´üśaktualizacja stan├│w magazynowych
´üśaktualizacja cen
´üśprzesy┼éanie zam├│wie┼ä do systemu ERP
´üśgenerowanie dokument├│w sprzeda┼╝y
´üśimport dokumentu w formacie PDF

Wtyczki dost─Öpne do konfiguracji w ramach wybranego pakietu

´üśwydruki SellIntegro CloudPrint

Self Managed

D┼éugo┼Ť─ç aktywno┼Ťci pakietu ALL In One po zako┼äczeniu wdro┼╝enia

30 dni

Premium

1750 zł nettojednorazowo
kup teraz

Dla Kogo?

Zaawansowana konfiguracja integracji

Czas technika przeznaczony na wdro┼╝enie

6 godzin (1 spotkanie)

Doradztwo w zakresie procesu przetwarzania zamówień

Tak

Wtyczki dost─Öpne do konfiguracji w ramach wybranego pakietu

´üśprzesy┼éanie kartotek produkt├│w
´üśaktualizacja stan├│w magazynowych
´üśaktualizacja cen
´üśprzesy┼éanie zam├│wie┼ä do systemu ERP
´üśgenerowanie dokument├│w sprzeda┼╝y
´üśimport dokumentu w formacie PDF
´üśprzesy┼éanie faktur mailem
´üśPrzesy┼éanie zam├│wie┼ä z systemu ERP do BaseLinker
´üśOdwzorowanie faktur z BaseLinker w systemie ERP
Zakres konfiguracji BaseLinker'a
´üśdodanie podstawowych status├│w zam├│wie┼ä
´üśkonfiguracja podstawowych automatycznych akcji
´üśwydruki SellIntegro CloudPrint
Self Managed
D┼éugo┼Ť─ç aktywno┼Ťci pakietu ALL In One po zako┼äczeniu wdro┼╝enia
30 dni

Business

2250 zł nettojednorazowo
kup teraz

Dla Kogo?

Zaawansowana konfiguracja integracji oraz system├│w marketplace

Czas technika przeznaczony na wdro┼╝enie

10 godzin (5 spotkań)

Doradztwo w zakresie procesu przetwarzania zamówień

Tak

Wtyczki dost─Öpne do konfiguracji w ramach wybranego pakietu

´üśprzesy┼éanie kartotek produkt├│w
´üśaktualizacja stan├│w magazynowych
´üśaktualizacja cen
´üśprzesy┼éanie zam├│wie┼ä do systemu ERP
´üśgenerowanie dokument├│w sprzeda┼╝y
´üśimport dokumentu w formacie PDF
´üśprzesy┼éanie faktur mailem
´üśprzesy┼éanie zam├│wie┼ä z systemu ERP do BaseLinker
´üśodwzorowanie faktur z BaseLinker w systemie ERP
´üśsynchronizacja flag w┼éasnych
´üśrozliczanie dokument├│w
Zakres konfiguracji BaseLinker'a
´üśutworzenie status├│w zam├│wie┼ä
´üśzaawansowana konfiguracja automatycznych akcji
´üśkonfiguracja wysy┼éki wiadomo┼Ťci e-mail
´üśintegracja z marketplace
´üśintegracja z kurierami
´üśwydruki SellIntegro CloudPrint
Konfiguracja pobrania zamówień z poszczególnych marketplace do BaseLinker
do 5 system├│w
Business (na okres 1 miesi─ůca)
D┼éugo┼Ť─ç aktywno┼Ťci pakietu ALL In One po zako┼äczeniu wdro┼╝enia
90 dni

SellIntegro

Plany wsparcia

Oferujemy mo┼╝liwo┼Ť─ç rozszerzenia darmowego wsparcia mail/chat na jeden z 2 rozszerzonych pakiet├│w. Ka┼╝dy z plan├│w obejmuje pe┼éne wsparcie telefoniczne naszego dzia┼éu Supportu. Priorytetow─ů pomoc przy wdro┼╝eniu i obs┼éudze naszych integracji.

´ÇŚ
Po uruchomieniu pakietu skontaktujemy si─Ö w ci─ůgu 4 godzin.
´Çů
´Çů

Business

949
00
/ MC
Kup teraz
´Çů
´Çů
´Çů

Enterprise

2999
00
/ MC
Kup teraz
Minimalny okres wykupienia supportu
1 miesi─ůc
6 miesi─Öcy
Wsparcie techniczne
´Çî
´Çî
Wsparcie telefoniczne (Pn-Pt)
(Dost─Öpna jest infolinia premium pod numerem: +48 796 300 116.)
08:00 - 18:00 + zg┼éaszanie krytycznych awarii uniemo┼╝liwiaj─ůcych prac─Ö w weekend
08:00 - 18:00 24/7** (krytyczne awarie)
Wsparcie czat
´Çî
´Çî
Wsparcie email
´Çî
´Çî
Gwarantowany czas wsparcia technicznego w miesi─ůcu
15 godzin
40 godzin
Wsparcie biznesowe
´Çî
´Çî
kontakt dedykowanego opiekuna
brak
´Çî
Support Programistyczny
(Godzinowe wsparcie programisty nie obejmuje tworzenia oraz modyfikacji integracji.)
brak
5 godzin
Dedykowana infrastruktura
brak
´Çî
Rozszerzenie funkcjonalno┼Ťci integracji w pakiecie
´Çî
´Çî
´Çů
´Çů

Business

949 / miesi─ůc
kup teraz

Minimalny okres wykupienia supportu

1 miesi─ůc

Wsparcie telefoniczne (Pn-Pt)

08:00 - 18:00 + zg┼éaszanie krytycznych awarii uniemo┼╝liwiaj─ůcych prac─Ö w weekend

Wsparcie techniczne

´Çî

Wsparcie czat

´Çî

Wsparcie email

´Çî

Gwarantowany czas wsparcia technicznego w miesi─ůcu

15 godzin

Support programistyczny

(Godzinowe wsparcie programisty nie obejmuje tworzenia oraz modyfikacji integracji.)

brak

Rozszerzenie funkcjonalno┼Ťci integracji w pakiecie

´Çî
´Çů
´Çů
´Çů

Enterprise

2999 / miesi─ůc
kup teraz

Minimalny okres wykupienia supportu

6 miesi─Öcy

Wsparcie telefoniczne (Pn-Pt)

08:00 - 18:00 24/7** (krytyczne awarie)

Wsparcie techniczne

´Çî

Wsparcie czat

´Çî

Wsparcie email

´Çî

Gwarantowany czas wsparcia technicznego w miesi─ůcu

40 godzin

kontakt dedykowanego opiekuna

´Çî

Support programistyczny

(Godzinowe wsparcie programisty nie obejmuje tworzenia oraz modyfikacji integracji.)

5 godzin

Wsparcie biznesowe

´Çî

Dedykowana Infrastruktura

´Çî

Rozszerzenie funkcjonalno┼Ťci integracji w pakiecie

´Çî

SellIntegro

SellIntegro CloudPrint

Automatyczne wydruki dla Baselinkera. Po pod┼é─ůczeniu drukarek mo┼╝liwe jest drukowanie etykiet jednym klikni─Öciem prosto z panelu Baselinkera, bez pobierania pliku etykiety. Modu┼é dzia┼éa z etykietami w formacie PDF oraz EPL/ZPL dla drukarek termicznych.

´Çů

CloudPrint

Standard

0
00
/ MC
´Çůkup teraz

Plus

45
00
/ MC

przy zakupie na rok
50 z┼é przy zakupie na miesi─ůc

´Çůkup teraz

Pro

90
00
/ MC

przy zakupie na rok
100 z┼é przy zakupie na miesi─ůc

´Çůkup teraz
Czas wydruku
┼Ťrednio co 5-8 sekund bez gwarancji zachowania tego czasu
┼Ťrednio co 2-4 sekund bez gwarancji zachowania tego czasu
┼Ťrednio co 2-4 sekundy
Ilo┼Ť─ç wydruk├│w
10.000 wydruk├│w / miesi─ůc
20.000 wydruk├│w / miesi─ůc
50.000 wydruk├│w / miesi─ůc
Gwarancja
Brak gwarancji poziomu ┼Ťwiadczenia us┼éugi (SLA)
Gwarancja efektywno┼Ťci ┼Ťwiadczenia us┼éugi na poziomie 98%
Gwarancja efektywno┼Ťci ┼Ťwiadczenia us┼éugi na poziomie 98%
Support
Support spo┼éeczno┼Ťci innych u┼╝ytkownik├│w
Dedykowany zespół supportu
Dedykowany zespół supportu
Dodatkowe usługi
brak
brak
Oddzielna instancja bazy danych umo┼╝liwiaj─ůca generowanie analizy wydruk├│w, stabilno┼Ťci pracy i wielu innych
Serwer
Publiczny serwer dzielony z innymi u┼╝ytkownikami
Infrastruktura Pro - prywatny serwer dedykowany dla Ciebie
Infrastruktura Pro - prywatny serwer dedykowany dla Ciebie

Standard

0
00
/ MC
´Çůkup teraz

Czas wydruku

┼Ťrednio co 5-8 sekund bez gwarancji zachowania tego czasu

Ilo┼Ť─ç wydruk├│w

10.000 wydruk├│w / miesi─ůc

Gwarancja

Brak gwarancji poziomu ┼Ťwiadczenia us┼éugi (SLA)

Support

Support spo┼éeczno┼Ťci innych u┼╝ytkownik├│w

Dodatkowe usługi

brak

Serwer

Publiczny serwer dzielony z innymi u┼╝ytkownikami

Plus

45
00
/ MC

przy zakupie na rok
50 z┼é przy zakupie na miesi─ůc

´Çůkup teraz

Czas wydruku

┼Ťrednio co 2-4 sekund bez gwarancji zachowania tego czasu

Ilo┼Ť─ç wydruk├│w

20.000 wydruk├│w / miesi─ůc

Gwarancja

Gwarancja efektywno┼Ťci ┼Ťwiadczenia us┼éugi na poziomie 98%

Support

Dedykowany zespół supportu

Dodatkowe usługi

brak

Serwer

Infrastruktura Pro - prywatny serwer dedykowany dla Ciebie

Pro

90
00
/ MC

przy zakupie na rok
100 z┼é przy zakupie na miesi─ůc

´Çůkup teraz

Czas wydruku

┼Ťrednio co 2-4 sekundy

Ilo┼Ť─ç wydruk├│w

50.000 wydruk├│w / miesi─ůc

Gwarancja

Gwarancja efektywno┼Ťci ┼Ťwiadczenia us┼éugi na poziomie 98%

Support

Dedykowany zespół supportu

Dodatkowe usługi

Oddzielna instancja bazy danych umo┼╝liwiaj─ůca generowanie analizy wydruk├│w, stabilno┼Ťci pracy i wielu innych

Serwer

Infrastruktura Pro - prywatny serwer dedykowany dla Ciebie

SellIntegro

FAQ

01

Co oznaczaj─ů nasze procesy?

Aktualizacja stan├│w magazynowych - wtyczka aktualizuje stany magazynowe mi─Ödzy systemem e-commerce a systemem ERP. W zale┼╝no┼Ťci od wtyczki istnieje mo┼╝liwo┼Ť─ç wyboru magazyn├│w lub katalog├│w w ERP / e-commerce.

Aktualizacja cen - aktualizuje ceny w systemach e-commerce zgodnie z cenami/cennikami w systemach ERP.

Przesy┼éanie produkt├│w - pozwala na przesy┼éanie wybranych produkt├│w z systemu ERP do e-commerce lub odwrotnie. Jest mo┼╝liwo┼Ť─ç powi─ůzania produkt├│w w magazynie e-commerce z produktami w ERP.

Generowanie FS/PAI - integracja generuje wybrane dokumenty sprzeda┼╝owe na podstawie zam├│wienia (np. ZK, czy RO) oraz umo┼╝liwia wyb├│r statusu z e-commerce, dla kt├│rego dokumenty te mog─ů by─ç generowane. Dodatkowo wtyczka pozwala na wydruk lub fiskalizacj─Ö dokument├│w.

Przesy┼éanie zam├│wie┼ä - umo┼╝liwia tworzenie wybranych dokument├│w w ERP na podstawie zam├│wienia z e-commerce lub odwrotnie. Wtyczka pozwala na przesy┼éanie zam├│wie┼ä z konkretnych status├│w i ich zmian─Ö w zale┼╝no┼Ťci od powodzenia operacji.

Dodawanie faktur PDF do Baselinkera - pozwala na dodanie do zam├│wienia w BL faktury w formacie PDF z systemu ERP. Pozwala wybiera─ç czy dodawa─ç faktury do wszystkich zam├│wie┼ä lub tylko tych o okre┼Ťlonym statusie, a tak┼╝e wybra─ç status tych zam├│wie┼ä, do kt├│rych przypisano faktury. Aby dokument wygenerowany w Subiekcie GT zosta┼é podpi─Öty pod zam├│wienie w Baselinkerze, na karcie zam├│wienia musi by─ç wystawiona wewn─Ötrzna faktura.

Automatyczna wysy┼éka maili do klient├│w - wtyczka pozwalaj─ůca na automatyzacj─Ö wysy┼éki dowod├│w zakup├│w do klient├│w. Dzi─Öki integracji wybieramy: jak─ů tre┼Ť─ç ma mie─ç wys┼éana wiadomo┼Ť─ç, kto jest jej nadawc─ů oraz jakie typy dokument├│w wysy┼éamy klientom. Dla poprawnego dzia┼éania wtyczki potrzebujemy odpowiednio skonfigurowa─ç po┼é─ůczenie z serwerem swojej poczty (https://sellintegro.pl/wiki/jak-poprawnie-skonfigurowac-polaczenie-z-poczta/).

Synchronizacja flag w┼éasnych - wtyczka umo┼╝liwia automatyczn─ů zmian─Ö status├│w w BaseLinker na podstawie flag w Subiekt GT. Aby skorzysta─ç z flag w Subiekcie, potrzebujemy Czerwon─ů lub Zielon─ů wersj─Ö PLUS dla InsERT GT. Dzi─Öki integracji mo┼╝emy zarz─ůdza─ç statusami w Baselinkerze za pomoc─ů flag w Subiekcie. Aby integracja dzia┼éa┼éa prawid┼éowo, nale┼╝y pami─Öta─ç, aby flaga i status mia┼éy identyczny status (uwzgl─Ödniaj─ůc wielko┼Ť─ç liter, ilo┼Ť─ç spacji itp.). Dodatkowo tryb ÔÇťSymulacjaÔÇŁ pozwala na przetestowanie tej funkcjonalno┼Ťci bez ingerencji w zam├│wieniu.

Aktualizacja stan├│w magazynowych z pliku XML/CSV do Shoper - pozwala na aktualizacj─Ö stan├│w magazynowych w Shoperze na podstawie informacji z plik├│w XML lub CSV. Pozwala r├│wnie┼╝ na zintegrowanie plik├│w z produktami z danymi magazynu Shopera.

Przesy┼éanie numer├│w list├│w przewozowych z BaseLinker do Comarch ERP Optima - integracja pozwala na przesy┼éanie numer├│w list├│w przewozowych z BL do Optimy. Mo┼╝emy wybra─ç, dla kt├│rych status├│w zam├│wie┼ä z Baselinkera maj─ů by─ç przenoszone numery list├│w przewozowych oraz zmieni─ç im status. Numery list├│w przewozowych mo┼╝emy przenosi─ç na RO lub faktury.

02

Czym jest synchronizacja na ┼╝ywo?

Synchronizacja na ┼╝ywo pozwala na automatyczne uruchamianie pracy integracji bez naszej ingerencji. Dzia┼éa ona od razu, od momentu wprowadzenia zmiany w systemie ERP lub e-commerce. Mo┼╝liwe jest ustawienie przedzia┼éu czasowego pomi─Ödzy zako┼äczeniem a ponownym uruchomieniem integracji, dni dzia┼éania integracji (np. tylko dni robocze) oraz (opcjonalnie) godziny uruchomienia integracji (np. w godzinach pracy 7 ÔÇô 15).

03

Czy nasze integracje wymagaj─ů Sfery dla Subiekt GT?

Tak, nasze integracje wymagaj─ů licencji Sfery do Subiekt GT. Jest to konieczne zw┼éaszcza wtedy, kiedy decydujecie si─Ö na nasze integracje. Tutaj wyj─ůtkiem jest tylko aktualizacja stan├│w magazynowych, kt├│ra dzi─Öki m.in. specjalnemu integratorowi nie wymaga Sfery. Mo┼╝na uruchomi─ç j─ů testowo w systemie ERP na 14 dni. Niezale┼╝nie od tego czy korzystasz z 1, czy 20 integracji SellIntegro, nasz endpoint potrzebuje tylko 1 licencji Sfery.

04

Czym jest rozszerzenie integracji?

Rozszerzenie integracji pozwala ci na d┼éugoterminow─ů (nawet do 180 dni) synchronizacj─Ö dokument├│w oraz przechowywanie zdarze┼ä biznesowych i log├│w w naszym panelu. Rozszerzenie mo┼╝e by─ç szczeg├│lnie przydatne, je┼Ťli chcesz np. rozlicza─ç dokumenty wystawione wi─Öcej ni┼╝ 14 dni temu lub przetworzy─ç Zam├│wienie Klienta do Faktury sprzeda┼╝y starsze ni┼╝ 14 dni. Gwarantuje r├│wnie┼╝ stabilno┼Ť─ç us┼éug przy nag┼éych nasileniach ruchu w twojej firmie.

05

Czy mog─Ö doda─ç p┼éatno┼Ť─ç cykliczn─ů (rekurencyjn─ů) kart─ů p┼éatnicz─ů?

Tak, mamy opcj─Ö p┼éatno┼Ťci rekurencyjnej. Aby j─ů uruchomi─ç, wystarczy doda─ç odpowiednie integracje do koszyka, przej┼Ť─ç wszystkie wymagane kroki, takie jak dane do faktury i metoda instalacji, a nast─Öpnie wybra─ç p┼éatno┼Ť─ç (P┼éa─ç automatycznie co miesi─ůc kart─ů p┼éatnicz─ů - debetow─ů lub kredytow─ů). Na koniec nale┼╝y poda─ç dane do karty i zaakceptowa─ç p┼éatno┼Ť─ç cykliczn─ů.

06

Co si─Ö stanie, gdy przekrocz─Ö limit integracji?

Po przekroczeniu limitu integracje b─Öd─ů dzia┼éa┼éy dalej. Nasi pracownicy mog─ů si─Ö z Tob─ů skontaktowa─ç w celu optymalizacji ich dzia┼éania.

07

Dlaczego oferta Enterprise wymaga dedykowanego wdro┼╝enia?

Systemy ERP zawarte w ofercie Enterprise s─ů rozwi─ůzaniami dedykowanymi, skonfigurowanymi pod potrzeby konkretnego klienta. Gdy ka┼╝da konfiguracja jest indywidualna, musimy dostosowa─ç nasze integracje i wdro┼╝enie pod tw├│j system, zgodny z twoj─ů konfiguracj─ů.

08

Czy pomo┼╝ecie mi przy pierwszej konfiguracji?

Tak, nasza firma przewiduje wsparcie dla nowych klient├│w, kt├│rzy za┼éo┼╝yli konto. Otrzymujecie na czas 14 dni opiekuna, kt├│ry pomo┼╝e skonfigurowa─ç integracje (1 wtyczk─Ö lub 30 minut), rozwi─ů┼╝e wszystkie niejasno┼Ťci i z ch─Öci─ů odpowie na wszelkie pytania. Dodatkowo, je┼Ťli wyst─Öpuje problem z konfiguracj─ů, mo┼╝na si─Ö skontaktowa─ç z nami poprzez czat lub e-mailowo.

09

Czy integracje SellIntegro dzia┼éaj─ů na systemie Mac?

Niestety nie zapewniamy wsparcia dla komputer├│w MAC ani przegl─ůdarki Safari, jednak nie znaczy to, ┼╝e nie mo┼╝na skorzysta─ç z naszej integracji. W przypadku przegl─ůdarki polecamy pobranie przyk┼éadowo Google Chrome lub Opera. Je┼Ťli chodzi o system operacyjny, to firma Apple zapewnia mo┼╝liwo┼Ť─ç zainstalowania systemu Windows na komputerze MAC, a z funkcjonalno┼Ťci─ů mo┼╝na si─Ö zapozna─ç pod linkiem: https://support.apple.com/pl-pl/boot-camp.

10

Czy nasze integracj─Ö dzia┼éaj─ů w chmurze (brak instalacji na swoim komputerze)?

Integratory należy zainstalować lokalnie na komputerze lub serwerach zewnętrznych. Jest to konieczne do poprawnego działa integratorów - nie udostępniamy klientom miejsca w chmurze.

11

Jakie mamy mo┼╝liwo┼Ťci uruchamiania integracji (r─Öcznie/automatycznie)?

Nasze integracje mog─ů uruchamia─ç si─Ö wed┼éug w┼éasnych preferencji. Je┼Ťli potrzebujesz 100% kontroli nad dzia┼éaniem, to umie┼Ťcili┼Ťmy odpowiedni przycisk ÔÇťuruchom terazÔÇŁ. Natomiast je┼Ťli automatyzacja ma przebiega─ç samoistnie, wystarczy w scenariuszu wybra─ç odpowiedni interwa┼é czasowy, a my zajmiemy si─Ö reszt─ů. Dodatkowo warto zaznaczy─ç, ┼╝e nie ograniczamy si─Ö tylko do konkretnego przedzia┼éu minutowego, ale nasze integracje mog─ů dzia┼éa─ç r├│wnie┼╝ o wybranej porze (np. maj─ů si─Ö uruchomi─ç o 13.00 w ka┼╝dy pi─ůtek).

12

Czy istnieje mo┼╝liwo┼Ť─ç jednorazowej p┼éatno┼Ťci za integracj─Ö z do┼╝ywotnim dost─Öpem do licencji (dzia┼éamy w trybie abonamentu)?

Niestety nie ma takiej mo┼╝liwo┼Ťci, poniewa┼╝ nasze integracje dzia┼éaj─ů w trybie abonamentowym. Warto jednak rozwa┼╝y─ç ich zakup na d┼éu┼╝szy okres czasu ze wzgl─Ödu na atrakcyjne promocje i liczne rabaty.

13

Dlaczego nie ma pojedynczej integracji magazynowej, tylko jest rozbita na 3 produkty/stany/ceny?

Jedn─ů z przyczyn takiego rozwi─ůzania jest zapewnienie wi─Ökszej swobody naszym klientom. Wtyczki s─ů ┬ábardziej spersonalizowane pod konkretne dzia┼éania, dzi─Öki czemu jeste┼Ťmy w stanie trafi─ç do szerszego grona. Chcemy da─ç ci jak najwi─Öksze mo┼╝liwo┼Ťci wzgl─Ödem jednego dzia┼éania.

14

W pakietach nie widz─Ö interesuj─ůcej mnie integracji. Czy mog─Ö zleci─ç utworzenie jej?

Tak, oczywi┼Ťcie mo┼╝na zleci─ç wykonanie integracji. Zapraszamy w takim wypadku do kontaktu na pomoc@sellintegro.com nast─Öpnie e-mail zostanie skierowany na dzia┼é handlowy, gdzie zostanie wycenione stworzenie nowej integracji. Oferta nie jest zobowi─ůzuj─ůca i nie oznacza konieczno┼Ťci realizacji.

15

Czy istniej─ů jakie┼Ť rabaty przy zakupie integracji?

Tak, posiadamy rabat przy zakupie integracji. Niezależnie od tego, czy jest to pakiet All in One, pojedyncza integracja czy inne nasze usługi, to przy zakupie na rok nalicza się w koszyku rabat na 10%, natomiast przy zakupie na 2 lata - 25%.

16

Czy istnieje dokumentacja do integracji?

Tak, posiadamy dokumentacj─Ö do integracji. Mo┼╝na j─ů znale┼║─ç pod wskazanym linkiem: https://pomoc.sellintegro.pl/subiekt/baselinker/. Zapraszamy do zapoznania si─Ö z nasz─ů baz─ů wiedzy, w kt├│rej r├│wnie┼╝ mo┼╝esz znale┼║─ç odpowiedzi na wiele pyta┼ä: https://sellintegro.pl/wiki/.