Wykorzystujemy pliki cookies. Przeglądając serwis wyrażasz zgodę na zainstalowanie plików cookies w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych, zgodnie z tym co masz ustawione w swojej przeglądarce. Administratorem  Twoich danych osobowych jest Sellintegro Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu (53 – 439), ul. Grabiszyńska 163. Z Administratorem możesz kontaktować się pod wskazanym wyżej adresem lub pod numerem telefonu 796 300 116, a także mailowo: pomoc@sellintegro.pl . Z inspektorem możesz skontaktować się poprzez e-mail iod@sellintegro.plWięcej o cookies znajdzie w naszej Polityce prywatności i cookies.

§ 1. Definicje

Pojęcia zastosowane w Regulaminie będą miały następujące znaczenie:
1) Regulamin – regulamin usługi DreamTeam.
2) DreamTeam – usługa polegająca na tworzeniu dedykowanych (customowych) rozwiązań integracyjnych.
3) Zespół DreamTeam – pracownicy oraz współpracownicy Usługodawcy działający w ramach działu Business Operations, składający się z: analityków, project managerów, programistów web/ERP, suportu oraz wdrożeniowców.
4) Serwis internetowy – serwis internetowy dostępny pod adresem: www.sellintegro.pl, prowadzony przez Usługodawcę.
5) Usługodawca – spółka pod firmą SELLINTEGRO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą we Wrocławiu (53-439), ul. Grabiszyńska 163, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy KRS pod numerem 0000574026, NIP: 8971813098, REGON: 362430332.
6) Klient – podmiot korzystający z usługi DreamTeam.
7) Okres rozliczeniowy – miesiąc kalendarzowy.

§ 2. DreamTeam

1. Klient zainteresowany skorzystaniem z dedykowanego rozwiązania integracyjnego zobowiązany jest do poinformowania Usługodawcy o oczekiwanym rezultacie w związku z działaniami Zespołu DreamTeam.
2. W celu rozpoczęcia prac w ramach DreamTeam, Klient zobowiązany jest do wyboru pakietu dostosowanego do rodzaju usługi oraz oczekiwanego rezultatu.
3. Szczegółowe informacje dotyczące pakietów DreamTeam dostępne są na stronie internetowej Usługodawcy: https://sellintegro.pl/content/87-dream-team-sellintegro.
4. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za wybór pakietu przez Klienta.
5. W przypadku, gdy wybrany przez Klienta pakiet nie pozwala na ukończenie usługi będącej przedmiotem umowy na świadczenie usługi DreamTeam, Klient zobowiązany jest do wykupienia wybranego przez siebie pakietu dodatkowego lub do uiszczania wynagrodzenia stanowiącego iloczyn wysokości stawki godzinowej wskazanej przez Usługodawcę w umowie, o której mowa w zdaniu poprzedzającym oraz ilości godzin poświęconych przez Zespół DreamTeam w celu zakończenia usługi, z zastrzeżeniem § 5 ust. 1 Regulaminu.
6. Klient informuje Usługodawcę o wybranym pakiecie w celu zawarcia umowy na świadczenie usługi DreamTeam.
7. Zawarcie umowy na świadczenie usługi DreamTeam oraz spełnienie przez Klienta warunków wskazanych w treści umowy umożliwia rozpoczęcie świadczenia usługi.
8. Szczegółowe zasady świadczenia usługi DreamTeam ustalane są każdorazowo indywidulanie w umowie zawieranej z Klientem.
9. W zależności od charakteru usługi, w tym w szczególności stopnia jej skomplikowania, Klient może być uprawniony do skorzystania z usługi DreamTeam Express.
10. O możliwości skorzystania z usługi DreamTeam Express Klient jest informowany przez Usługodawcę.

§ 3. Licencja

1. Warunkiem działania integracji utworzonych w ramach usługi DreamTeam jest uiszczanie przez Klienta miesięcznego wynagrodzenia tytułem licencji.
2. Wysokość wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1 powyżej ustalana jest każdorazowo indywidualnie z Klientem i uzależniona jest od rodzaju oraz ilości integracji utworzonych w ramach umowy na świadczenie usługi DreamTeam.
3. Opóźnienie w zapłacie wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1 i 2 powyżej, trwające dłużej niż następujących po sobie kolejno 7 dni, skutkuje wstrzymaniem licencji, a tym samym wstrzymaniem działania integracji.
4. W ramach licencji, o której mowa w niniejszym paragrafie, Klient otrzymuje pakiet 4 (czterech) godzin uprawniających do skorzystania z usługi wsparcia oraz utrzymania integracji utworzonych w związku z umową na świadczenie usługi DreamTeam. 
5. Wszelkie zgłoszenia w ramach usługi wsparcia oraz utrzymania integracji, o której mowa w ust. 4 powyżej, mogą być dokonywane przez Klienta wyłącznie za pośrednictwem dedykowanego formularza znajdującego się pod adresem: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeJBCvMXp_0qJuMHOrYICpoExL4nMoQYEn1CMOYBHLj0CYwaA/viewform.
6. Usługodawca zastrzega, iż zgłoszenia dokonywane w inny sposób niż wskazany w ust. 5 powyżej nie będą przez Usługodawcę rozpatrywane.
7. Zgłoszenia kierowane przez Klienta w ramach usługi wsparcia oraz utrzymania integracji rozpatrywane są przez Usługodawcę najpóźniej w terminie 3 (trzech) dni roboczych liczonych od dnia przyjęcia zgłoszenia. 
8. Wszelka korespondencja dot. usługi wsparcia oraz utrzymania integracji prowadzona jest za pośrednictwem dedykowanego adresu e-mail Usługodawcy: pomocdt@sellintegro.cloud.
9. Usługodawca informuje Klienta o wykorzystaniu wskazanego w ust. 4 powyżej pakietu. 
10. Zasady korzystania z usługi wsparcia oraz utrzymania integracji w wymiarze przekraczającym wskazane w ust. 4 powyżej 4 (cztery) godziny, wskazane zostały w § 4 Regulaminu. 

§ 4. Wsparcie i utrzymanie integracji

1. Usługodawca oferuje Klientom możliwość skorzystania z usługi wsparcia oraz utrzymania integracji utworzonych w związku z umową na świadczenie usługi DreamTeam w wymiarze przekraczającym 4 godziny przewidziane w ramach licencji (§ 3 Regulaminu).
2. Podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za podjęcie decyzji o skorzystaniu z usługi wsparcia i utrzymania integracji zgodnie z ust. 1 powyżej jest Klient.
3. Usługa wsparcia i utrzymania integracji w przypadku, o którym mowa w ust. 1 powyżej rozliczana jest według stawki godzinowej w wysokości 170,00 zł netto za godzinę, z zastrzeżeniem ust. 4 poniżej oraz § 5 ust. 1 Regulaminu.
4. Działaniem rekomendowanym przez Usługodawcę dla Klientów korzystających z rozwiązań dedykowanych jest wykupienie planu wsparcia Business lub Enterprise.
5. Szczegółowe informacje dotyczące planów wsparcia dostępne są na stronie internetowej Usługodawcy: https://sellintegro.pl/content/54-plany-wsparcia.
6. W przypadku zgłoszenia przez Klienta zapotrzebowania na wsparcie oraz utrzymanie integracji w wymiarze przekraczającym ilość godzin przewidzianą dla wybranego przez Klienta planu, każda dodatkowa godzina świadczenia usługi wsparcia oraz utrzymania integracji rozliczana będzie na podstawie iloczynu wysokości stawki godzinowej wskazanej w ust. 3 niniejszego paragrafu oraz ilości godzin poświęconych przez pracowników i współpracowników Usługodawcy w celu świadczenia usługi, z zastrzeżeniem § 5 ust. 1 Regulaminu.
7. Godziny dostępne w poszczególnych planach, a niewykorzystane przez Klienta w Okresie rozliczeniowym, wygasają.

§ 5. Usługi programistyczne

1. Wszelkie wykonywane na rzecz Klienta specjalistyczne prace programistyczne rozliczane będą według stawki godzinowej w wysokości 240,00 zł netto.
2. O konieczności wdrożenia działań programistycznych Klient informowany jest uprzednio przez Usługodawcę.
3. Działania programistyczne podejmowane są wyłącznie za zgodą Klienta.

§ 6. Ochrona danych osobowych

1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Usługodawca.
2. Usługodawca jako Administrator przetwarza dane osobowe zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych; dalej określane jako RODO), ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz innymi właściwymi przepisami o ochronie danych osobowych.
3. Wszelkie szczegółowe zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych, w tym w cele i podstawy prawne przetwarzania oraz prawa Klientów jako osób, których dane osobowe dotyczą, zostały zawarte w Polityce prywatności dostępnej na stronie internetowej Usługodawcy: https://sellintegro.pl/content/129-polityka-prywatnosci.  

§ 7. Postanowienia końcowe.

1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie w momencie wyraźnie wskazanym przez Usługodawcę, nie wcześniej niż po 7 dniach od dnia ich ogłoszenia. Umowy na świadczenie usługi DreamTeam zawarte przed wejściem w życie zmian, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, będą realizowane na zasadach obowiązujących w chwili ich zawarcia.
2. Klient, który nie wyraża zgody na zmiany wprowadzone w Regulaminie, powinien zaniechać współpracy z Usługodawcą.
3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie będą miały właściwe przepisy obowiązującego prawa polskiego, w tym w szczególności przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1740 z późn. zm.).
4. Regulamin wchodzi w życie z dniem:
a) 1 kwietnia 2022 r. względem umów na świadczenie usług DreamTeam zawartych do dnia 31 stycznia 2022 r. włącznie,
b) 1 lutego 2022 r. względem umów na świadczenie usług DreamTeam zawartych po dniu 31 stycznia 2022 r.