Wykorzystujemy pliki cookies. Przegl─ůdaj─ůc serwis┬áwyra┼╝asz┬ázgod─Ö na zainstalowanie plik├│w cookies w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych, zgodnie z tym co masz ustawione w swojej przegl─ůdarce.┬áAdministratorem┬á Twoich danych osobowych jest Sellintegro Sp. z o.o. z siedzib─ů we Wroc┼éawiu (53 ÔÇô 439), ul. Grabiszy┼äska 163. Z Administratorem mo┼╝esz kontaktowa─ç si─Ö pod wskazanym wy┼╝ej adresem lub pod numerem telefonu 796 300 116, a tak┼╝e mailowo: pomoc@sellintegro.pl . Z inspektorem mo┼╝esz skontaktowa─ç si─Ö poprzez e-mail iod@sellintegro.pl .┬áWi─Öcej o cookies znajdzie w naszej Polityce prywatno┼Ťci i cookies.

REGULAMIN KORZYSTANIA Z PAKIETÓW WDROŻENIOWYCH SELLINTEGRO


┬ž 1. Definicje┬á

1) Regulamin ÔÇô niniejszy Regulamin korzystania z pakiet├│w wdro┼╝eniowych SellIntegro.

2) Regulamin og├│lny ÔÇô Regulamin dost─Öpu do aplikacji SellIntegro dost─Öpny na stronie internetowej: https://sellintegro.pl/content/3-regulamin.┬á

3) Pakiet wdro┼╝eniowy ÔÇô wybrany przez Klienta pakiet wdro┼╝eniowy SellIntegro dost─Öpny na stronie internetowej: https://sellintegro.pl/content/84-pakiety-wdrozeniowe.┬á

4) Us┼éugodawca ÔÇô sp├│┼éka pod firm─ů SELLINTEGRO sp├│┼éka z ograniczon─ů odpowiedzialno┼Ťci─ů┬á

z siedzib─ů we Wroc┼éawiu (53-439), ul. Grabiszy┼äska 163, wpisana do rejestru przedsi─Öbiorc├│w Krajowego Rejestru S─ůdowego prowadzonego przez S─ůd Rejonowy dla Wroc┼éawia ÔÇô Fabrycznej we Wroc┼éawiu, VI Wydzia┼é Gospodarczy KRS pod numerem 0000574026, NIP: 8971813098, REGON: 362430332.

5) Klient ÔÇô podmiot korzystaj─ůcy z Pakietu wdro┼╝eniowego.


┬ž 2. Dzia┼éania wst─Öpne┬á

1. Po wykupieniu przez Klienta Pakietu wdro┼╝eniowego Us┼éugodawca udost─Öpnia, za po┼Ťrednictwem wskazanego przez Klienta adresu e-mail, link┬á do ankiety dotycz─ůcej prac wdro┼╝eniowych.

2. Celem ankiety, o której mowa w ust. 1 powyżej jest ustalenie szczegółowych informacji dot. oczekiwanego przez Klienta efektu oraz zakresu Prac wdrożeniowych. 

3. Po otrzymaniu przez Us┼éugodawc─Ö uzupe┼énionej przez Klienta ankiety, Us┼éugodawca udost─Öpnia, za po┼Ťrednictwem wskazanego przez Klienta adresu e-mail, link┬á do kalendarza, w kt├│rym Klient uprawniony b─Ödzie do wyboru terminu wst─Öpnej konsultacji z Us┼éugodawc─ů, dotycz─ůcej Prac wdro┼╝eniowych.

4. Konsultacja, o której mowa w ust. 3 powyżej dostępna jest dla Klienta poza Pakietem wdrożeniowym i nie podlega dodatkowym opłatom. 

5. Czas wstępnej konsultacji wynosi maksymalnie 1,5 godziny. 

6. Koszt konsultacji ponad limit wskazany w ust. 5 powyżej wynosi 150,00 zł netto za godzinę.

7. Klient zobowi─ůzany jest do przygotowania na wst─Öpn─ů konsultacj─Ö niezb─Ödnych informacji i danych dotycz─ůcych wdro┼╝enia, w szczeg├│lno┼Ťci:┬á

  1. jakie systemy ERP oraz platformy e-commerce Klient wykorzystuje;

  2. dok┼éadnego opisu ┼Ťcie┼╝ki post─Öpowania z zam├│wieniem - od przyj─Öcia zam├│wienia, przez tworzone w zwi─ůzku z zam├│wieniem dokumenty, prac─Ö na magazynie, po wysy┼ék─Ö zam├│wienia;

  3. opisu procesu pakowania przesyłek,

  4. jakie peryferia Klient wykorzystuje (np. drukarki biurowe, drukarki do etykiet, kolektory itp.);

  5. obsługiwane przez Klienta sposoby wysyłki zamówień (lista firm kurierskich);

  6. czy wyst─Öpuj─ů u Klienta sytuacje, w kt├│rych w ramach jednego zam├│wienia wysy┼éanych jest wi─Öcej ni┼╝ jedna paczka;┬á┬á

  7. czy Klient umożliwia odbiory osobiste zamówień;

  8. czy i jakie wiadomo┼Ťci Klient chce wysy┼éa─ç automatycznie do kupuj─ůcych;

Dodatkowo, w zakresie integracji:

  1. jakie dokumenty sprzeda┼╝y Klient tworzy dla kupuj─ůcych;

  2. jakie mapowanie produktów Klient chciałby wykorzystywać;

  3. czy i jak Klient chce mapować kontrahentów przy przetwarzaniu zamówień do systemu ERP;

  4. czy i jak Klient chce mapować sposób dostawy przy przetwarzaniu zamówień do systemu ERP;

  5. czy i jak Klient chce mapowa─ç spos├│b p┼éatno┼Ťci przy przetwarzaniu zam├│wie┼ä do systemu ERP;

  6. z  jakich magazynów w systemie ERP Klient chce przesyłać produkty i je rezerwować;

  7. jaki cennik Klient chce przesy┼éa─ç do BaseLinkerÔÇÖa.

8. Klient zobowi─ůzany jest do uzupe┼énienia ankiety nie p├│┼║niej ni┼╝ na 3 dni robocze przed planowanym terminem wst─Öpnej konsultacji.┬á┬á

9. W przypadku nieuzupe┼énienia przez Klienta ankiety w terminie wskazanym w ust. 8 powy┼╝ej lub nieprzygotowania danych i informacji, o kt├│rych mowa w ust. 7 powy┼╝ej, Us┼éugodawca uprawniony jest do wykonania wdro┼╝enia na podstawie posiadanych informacji, na wy┼é─ůczne ryzyko Klienta.

10. Us┼éugodawca nie ponosi odpowiedzialno┼Ťci za niewykonanie lub nieprawid┼éowe wykonanie wdro┼╝enia, a tak┼╝e za nieosi─ůgni─Öcie efekt├│w wdro┼╝enia oczekiwanych przez Klienta w przypadku:

a) nieprzekazania informacji i/lub danych niezbędnych w celu wykonania wdrożenia, 

b) przekazania niepełnych informacji i/lub danych niezbędnych w celu wykonania wdrożenia lub

c) przekazania nieprawdziwych informacji i/lub danych niezbędnych w celu wykonania wdrożenia. 





┬ž 3. Wdro┼╝enie┬á

1. Do chwili zako┼äczenia przez Us┼éugodawc─Ö prac wdro┼╝eniowych Klient jest uprawniony do zg┼éoszenia Us┼éugodawcy dwukrotnie zmian w zakresie g┼é├│wnych cel├│w oraz zakresu prac┬áw obr─Öbie Pakietu wdro┼╝eniowego pod warunkiem, ┼╝e zg┼éaszane zmiany nie by┼éy uprzednio omawiane z Us┼éugodawc─ů i s─ů Us┼éugodawcy nieznane.┬á

2. Podczas prowadzenia przez Us┼éugodawc─Ö prac wdro┼╝eniowych Klient zobowi─ůzany jest do niedokonywania zmian, zar├│wno samodzielnie, jak i za po┼Ťrednictwem os├│b trzecich, w ustawieniach zastosowanych przez Us┼éugodawc─Ö w zakresie prowadzonych prac wdro┼╝eniowych.

3. Us┼éugodawca zastrzega mo┼╝liwo┼Ť─ç wycofania zmian wprowadzonych w spos├│b wskazany w ust. 2 powy┼╝ej.┬á

4. W przypadku wprowadzenia zmian w spos├│b wskazany w ust. 2 powy┼╝ej, podmiotem wy┼é─ůcznie odpowiedzialnym za wszelkie b┼é─Ödy w zakresie prac wdro┼╝eniowych jest Klient.┬á

5. W przypadku wyst─ůpienia okoliczno┼Ťci, o kt├│rych mowa w ust. 2 i 4 powy┼╝ej wszelkie prace maj─ůce na celu wyeliminowania b┼é─Öd├│w b─Öd─ů przez Us┼éugodawc─Ö prowadzone wy┼é─ůcznie po wykupieniu przez Klienta dodatkowego pakietu, dost─Öpnego na stronie: https://sellintegro.pl/sellintegro/1020-wdrozenie-dodatkowa-konfiguracja.html.┬á

6. W przypadku wyczerpania czasu przeznaczonego na wdro┼╝enie zgodnie z Pakietem wdro┼╝eniowym, Klient uprawniony jest do wykupienia dodatkowego pakietu, kt├│ry ka┼╝dorazowo wynosi min. 2 (dwie) godziny, zgodnie z informacj─ů dost─Öpn─ů na stronie:┬áhttps://sellintegro.pl/sellintegro/1020-wdrozenie-dodatkowa-konfiguracja.html┬á

7. Koszt pakietu dodatkowych dwóch godzin prac wdrożeniowych wynosi 350,00 zł netto. 


┬ž 4. Okres testowy┬á

1. Usługodawca informuje Klienta o zakończeniu konfiguracji prac wdrożeniowych.

2. Klient zobowi─ůzany jest do udzielenia Us┼éugodawcy dost─Öpu umo┼╝liwiaj─ůcego przeprowadzenie test├│w w zakresie przeprowadzonego wdro┼╝enia na ┼Ťrodowisku testowym Klienta, zgodnie z wytycznymi Us┼éugodawcy.┬á

3. Po zako┼äczeniu przez Us┼éugodawc─Ö dzia┼éa┼ä testowych, Klient zobowi─ůzany jest do samodzielnego przeprowadzenia testu wdro┼╝enia, w terminie ustalonym z Us┼éugodawc─ů. Klient uprawniony jest do jednorazowej zmiany terminu wskazanego w zdaniu poprzedzaj─ůcym.┬á┬á

4. Nieprawid┼éowo┼Ťci dotycz─ůce wdro┼╝enia ujawnione podczas dzia┼éa┼ä testowych prowadzonych przez Klienta powinny by─ç zg┼éaszane Us┼éugodawcy niezw┼éocznie, nie p├│┼║niej ni┼╝ w terminie 3 dni roboczych liczonych od dnia nast─Öpuj─ůcego po dniu up┼éywu terminu na przeprowadzenie przez Klienta dzia┼éa┼ä testowych, zgodnie z ust. 8 poni┼╝ej.┬á┬á┬á

5. Kompleksow─ů informacj─Ö zawieraj─ůc─ů wykaz ewentualnych nieprawid┼éowo┼Ťci w zakresie dzia┼éania integracji Klient przesy┼éa za po┼Ťrednictwem poczty elektronicznej, na adres e-mail wskazany przez Us┼éugodawc─Ö.┬á

6. Podczas dzia┼éa┼ä testowych Klient zobowi─ůzany jest do kompleksowej weryfikacji dzia┼éania integracji w oparciu o ustalone uprzednio z Us┼éugodawc─ů cele i zakres prac wdro┼╝eniowych.┬á

7. Us┼éugodawca zastrzega, i┼╝ podczas okresu testowego konfiguracja mo┼╝e nie wykazywa─ç w┼éa┼Ťciwo┼Ťci za┼éo┼╝onych dla ko┼äcowego efektu wdro┼╝enia, a dzia┼éania testowe mog─ů wykazywa─ç w zwi─ůzku z tym b┼é─Ödy w zakresie ustawie┼ä.┬á

8. Okres testowy wynosi 7 dni liczonych od dnia poinformowania Klienta przez Us┼éugodawc─Ö o mo┼╝liwo┼Ťci rozpocz─Öcia dzia┼éa┼ä testowych, chyba ┼╝e Us┼éugodawca wska┼╝e inny termin.┬á

9. Po up┼éywie terminu, o kt├│rym mowa w ust. 8 powy┼╝ej lub po zadeklarowaniu przez Klienta uko┼äczenia dzia┼éa┼ä testowych, Us┼éugodawca nie ponosi odpowiedzialno┼Ťci za ewentualne nieprawid┼éowo┼Ťci dot. prac wdro┼╝eniowych, kt├│re nie zosta┼éy przez Klienta zg┼éoszone w terminach, o kt├│rych mowa w niniejszym paragrafie.┬á

┬ž 5. Zako┼äczenie prac wdro┼╝eniowych┬á

1. Us┼éugodawca informuje Klienta o zako┼äczeniu wdro┼╝enia za po┼Ťrednictwem korespondencji e-mail.┬á

2. W terminie 3 dni roboczych liczonych od dnia poinformowania Klienta o zakończeniu wdrożenia zgodnie z ust. 1 powyżej, Usługodawca udostępnia Klientowi protokół wykonanej usługi. 

3. Klient zobowi─ůzany jest do odes┼éania Us┼éugodawcy potwierdzenia protoko┼éu, o kt├│rym mowa w ust. 2 powy┼╝ej┬á przez osoby uprawnione do reprezentacji Klienta, na adres e-mail wskazany przez Us┼éugodawc─Ö, w terminie 3 dni roboczych liczonych od dnia jego otrzymania. W przypadku bezskutecznego up┼éywu terminu, o kt├│rym mowa w zdaniu poprzedzaj─ůcym protok├│┼é z wykonanej us┼éugi przyjmuje si─Ö za odebrany i zaakceptowany przez Klienta.

4. W przypadku braku lub utrudnionego kontaktu z Klientem w okresie dw├│ch tygodni liczonych od dnia ostatniego skutecznego kontaktu z Klientem, Us┼éugodawca jest uprawniony do zako┼äczenia wdro┼╝enia po uprzednim poinformowaniu Klienta o tym fakcie za po┼Ťrednictwem korespondencji e-mail, niezale┼╝nie od etapu prac, pocz─ůwszy od wst─Öpnej konsultacji.┬á

6. W przypadku, o kt├│rym mowa w ust. 4┬á powy┼╝ej Klient zobowi─ůzany jest do zap┼éaty na rzecz Us┼éugodawcy wynagrodzenia w wysoko┼Ťci proporcjonalnej do zakresu wykonanych przez Us┼éugodawc─Ö prac do dnia poinformowania Klienta o zako┼äczeniu wdro┼╝enia w┼é─ůcznie.

7. Klient uprawniony jest do zg┼éoszenia reklamacji dotycz─ůcej wdro┼╝enia w nieprzekraczalnym terminie 14 dni liczonych od termin├│w, o kt├│rych mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu, z zastrze┼╝eniem wyj─ůtk├│w przewidzianych przez obowi─ůzuj─ůce przepisy prawa polskiego.┬á

8. Wszelkie zg┼éaszane przez Klienta, zgodnie z Regulaminem, zastrze┼╝enia i b┼é─Ödy dotycz─ůce wdro┼╝enia mog─ů dotyczy─ç wy┼é─ůcznie prac wykonanych przez Us┼éugodawc─Ö. Nie b─Öd─ů brane pod uwag─Ö przez Us┼éugodawc─Ö zg┼éoszenia w przypadku, gdy jakiekolwiek nieprawid┼éowo┼Ťci dot. wdro┼╝enia wyst─ůpi┼éy w wyniku ingerencji Klienta lub osoby trzeciej w ustawienia wdro┼╝enia.┬á┬á

9. Klient zobowi─ůzany jest do wsp├│┼épracy z Us┼éugodawc─ů, ustalania przebiegu prac oraz termin├│w, o kt├│rych mowa w Regulaminie w taki spos├│b, aby prace wdro┼╝eniowe zako┼äczy┼éy si─Ö w terminie nie d┼éu┼╝szym ni┼╝ dwa miesi─ůce, liczone od dnia udost─Öpnienia Klientowi ankiety , o kt├│rej mowa w ┬ž 2 Regulaminu, chyba ┼╝e op├│┼║nienie w zako┼äczeniu prac wdro┼╝eniowych wynika z okoliczno┼Ťci, za kt├│re odpowiedzialno┼Ť─ç ponosi Us┼éugodawca.┬á

┬ž 6. Wsparcie po wdro┼╝eniu┬á

1. Po zako┼äczeniu wdro┼╝enia Klient otrzymuje dost─Öp do pakietu wsparcia oraz do pakietu ALL In One, zgodnie z informacj─ů dost─Öpn─ů na stronie: https://sellintegro.pl/content/84-pakiety-wdrozeniowe, z wy┼é─ůczeniem przypadk├│w, o kt├│rych mowa w ┬ž 5 ust. 5 Regulaminu.

2. W ramach pakietu wsparcia po wdro┼╝eniu, wszelkie wiadomo┼Ťci dotycz─ůce integracji s─ů przez Klient├│w kierowane na adres e-mail: pomoc@sellintegro.pl.┬á

3. Niezale┼╝nie od Pakietu wdro┼╝eniowego, podstawowy support Us┼éugodawcy dotyczy wy┼é─ůcznie integracji i nie obejmuje system├│w zewn─Ötrznych, niezale┼╝nych od Us┼éugodawcy.


┬ž 7. Serwis.

1. Usługodawca będzie wykonywał na rzecz Użytkownika Serwis zgodnie z poniższymi zasadami.

2. Serwis b─Ödzie polega┼é na analizie i usuwaniu b┼é─Öd├│w w dzia┼éaniu Aplikacji zg┼éoszonych przez U┼╝ytkownika, wynikaj─ůcych z b┼é─Öd├│w kodu ┼║r├│d┼éowego lub innych b┼é─Öd├│w w dzia┼éaniu Us┼éugi z przyczyn le┼╝─ůcych po stronie Us┼éugodawcy.

3. Us┼éugodawca nie gwarantuje czasu, w kt├│rym dany b┼é─ůd zostanie usuni─Öty.

4. Us┼éugodawca powinien skontaktowa─ç si─Ö z U┼╝ytkownikiem w zwi─ůzku z przyj─Ötym zg┼éoszeniem b┼é─Ödu w terminie 1 dni roboczych liczonych od dnia nast─Öpuj─ůcego po dniu dokonania przez U┼╝ytkownika zg┼éoszenia. Us┼éugodawca zastrzega sobie prawo do podj─Öcia kontaktu, o kt├│rym mowa w zdaniu poprzedzaj─ůcym, w terminie d┼éu┼╝szym ni┼╝ orientacyjny termin wynosz─ůcy 1 dzie┼ä robocze. Serwis mo┼╝e zosta─ç skierowany do dzia┼éu technicznego SellIntegro.

5. W przypadku zg┼éoszenia przez U┼╝ytkownika b┼é─Ödu nie obj─Ötego Serwisem lub zg┼éoszenia nieistniej─ůcego b┼é─Ödu, Us┼éugodawca ma prawo obci─ů┼╝y─ç U┼╝ytkownika kosztami dzia┼éa┼ä podj─Ötych na skutek przyj─Ötego zg┼éoszenia, wed┼éug aktualnie obowi─ůzuj─ůcych, standardowych stawek Us┼éugodawcy lub Partnera opublikowanych na stronie:┬áhttps://sellintegro.pl/sellintegro/1020-wdrozenie-dodatkowa-konfiguracja.html┬á

6. Serwis b─Ödzie ┼Ťwiadczony za po┼Ťrednictwem zdalnego dost─Öpu do komputera U┼╝ytkownika (poprzez aplikacj─Ö TeamViewer), przy czym czynno┼Ťci podejmowane przez konsultanta b─Öd─ů obejmowa┼éy wy┼é─ůcznie zakresu dzia┼éania i funkcjonalno┼Ťci Aplikacji oraz us┼éug dost─Öpnych w ramach Aplikacji, a tak┼╝e system├│w zewn─Ötrznych pod┼é─ůczonych do Aplikacji przez U┼╝ytkownika.

7. Wy┼é─ůcza si─Ö w ca┼éo┼Ťci obowi─ůzywanie r─Ökojmi za wady okre┼Ťlonej przepisami Kodeksu cywilnego.



┬ž 8. Pozosta┼ée postanowienia

1. Pracownicy Us┼éugodawcy odpowiedzialni za wdro┼╝enie dost─Öpni s─ů w dni robocze (od poniedzia┼éku do pi─ůtku) w godzinach 9:00 ÔÇô 15:00.┬á┬á

2. W przypadku konieczno┼Ťci naliczenia przez Us┼éugodawc─Ö dodatkowego czasu ponad limit przewidziany w Pakiecie wdro┼╝eniowym, rozliczeniu podlega─ç b─Ödzie ka┼╝da kolejna rozpocz─Öta godzina.┬á


┬ž 9. Ochrona danych osobowych

1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Usługodawca.

2. Us┼éugodawca jako Administrator przetwarza dane osobowe zgodnie z przepisami Rozporz─ůdzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os├│b fizycznych w zwi─ůzku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep┼éywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (og├│lne rozporz─ůdzenie o ochronie danych; dalej okre┼Ťlane jako RODO), ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz innymi w┼éa┼Ťciwymi przepisami o ochronie danych osobowych.

3. Wszelkie szczeg├│┼éowe zasady dotycz─ůce przetwarzania danych osobowych, w tym cele i podstawy prawne przetwarzania oraz prawa Klient├│w jako os├│b, kt├│rych dane osobowe dotycz─ů, zosta┼éy zawarte w Polityce prywatno┼Ťci dost─Öpnej na stronie internetowej Us┼éugodawcy:https://sellintegro.pl/content/129-polityka-prywatnosci.┬á┬á

┬ž 10. Postanowienia ko┼äcowe┬á

1. Us┼éugodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiany wchodz─ů w ┼╝ycie w momencie wyra┼║nie wskazanym przez Us┼éugodawc─Ö, nie wcze┼Ťniej ni┼╝ po 7 dniach od dnia ich og┼éoszenia.┬á

2. Klient, kt├│ry nie wyra┼╝a zgody na zmiany wprowadzone w Regulaminie, powinien zaniecha─ç wsp├│┼épracy z Us┼éugodawc─ů.

3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie b─Öd─ů mia┼éy w┼éa┼Ťciwe przepisy obowi─ůzuj─ůcego prawa polskiego, w tym w szczeg├│lno┼Ťci przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. ÔÇô Kodeks cywilny (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1740 z p├│┼║n. zm.).

4. Regulamin wchodzi w ┼╝ycie z dniem 1.03. 2022 r.