Plany wparcia
Dwa plany wsparcia dostosowane do Twoich potrzeb
SellIntegro oferuje możliwość rozszerzenia darmowego planu wsparcia “Self-Managed”, który otrzymujesz razem z naszymi rozwiązaniami, na jeden z 2 rozszerzonych planów. Dostosuj pomoc we wdrożeniu i obsłudze programów do swoich aktualnych potrzeb, wybranych rozwiązań oraz wielkości Twojej firmy.
W każdej chwili możesz zmienić plan wsparcia, zarówno na jeden z wyższych, jak i powrócić do podstawowego planu “Self-Managed”
Plany wparcia
Darmowe wsparcie techniczne “Self-Managed”
Bezpłatny plan wsparcia “Self-Managed” kierujemy do małych firm prowadzących sprzedaż w internecie. Program wsparcia obejmuje:
30 minut rozmowy z konsultantem, który przeprowadzi Cię przez proces pierwszej konfiguracji,
odpowiedzi na wszelkie pytania zgłaszane przez e-mail lub czat (na pytania odpowiadamy zgodnie z kolejnością zgłoszeń).
Odpowiemy na Twoje pytania w ciągu 1-3 dni roboczych od momentu zgłoszenia. Wyślij swoje zapytanie korzystając z:
na adres e-mail: pomoc@sellintegro.com,
za pomocą czatu na stronie www.sellintegro.pl, w scenariuszach konfiguracji programów lub poprzez formularz kontaktowy.
Self Managed
Konfiguracja samodzielna
(przejdź do produktu)
Self Managed
Minimalny okres wykupienia supportu
nie dotyczy
Wsparcie techniczne
Wsparcie czat
Wsparcie email
Gwarantowany czas wsparcia technicznego w miesiącu
6 godzin
Support programistyczny
brak
Rozszerzenie funkcjonalności integracji w pakiecie
Minimalny okres wykupienia supportu
1 miesiąc
Wsparcie telefoniczne (Pn-Pt)
08:00 - 18:00 + zgłaszanie krytycznych awarii uniemożliwiających pracę w weekend
Wsparcie techniczne
Wsparcie czat
Wsparcie email
Gwarantowany czas wsparcia technicznego w miesiącu
6 godzin
Support programistyczny
brak
Rozszerzenie funkcjonalności integracji w pakiecie
Minimalny okres wykupienia supportu
6 miesięcy
Wsparcie telefoniczne (Pn-Pt)
08:00 - 18:00 24/7** (krytyczne awarie)
Wsparcie techniczne
Wsparcie czat
Wsparcie email
Gwarantowany czas wsparcia technicznego w miesiącu
40 godzin
kontakt dedykowanego opiekuna
Support programistyczny
5 godzin
Wsparcie biznesowe
Dedykowana Infrastruktura
Rozszerzenie funkcjonalności integracji w pakiecie