Plany wparcia
Wsparcie Enterprise
Przeznaczone dla największych klientów biznesowych wymagających obsługi najwyższej jakości. Przy planie wsparcia ENTERPRISE dajemy Ci do dyspozycji naszych programistów i oferujemy zindywidualizowane wsparcie techniczne. Doradzamy, jak najlepiej wykorzystać rozwiązania SellIntegro, przewidując potrzeby w zakresie skalowalności i przyszłego rozwoju technologicznego firmy. Podpisujemy też umowy zapewniające dodatkowe bezpieczeństwo w zakresie poufności (NDA) oraz przetwarzania danych (RODO) jeśli to dla Ciebie ważne. Dzięki regularnemu i spersonalizowanemu monitoringowi infrastruktury informujemy Cię na bieżąco o wszystkich pracach konserwacyjnych. Raportujemy w jaki sposób są one realizowane i jaki mogą mieć wpływ na Twoją pracę.
Po uruchomieniu pakietu skontaktujemy się w ciągu 4 godzin.
Zobacz, co zyskujesz dzięki wsparciu Enterprise
Podsumowując:
1
zalecane dla największych klientów biznesowych wymagających najwyższej jakości opieki i minimalnego czasu reakcji
2
wsparcie techniczne
3
wsparcie telefoniczne (Pn-Pt) w godzinach 08:00-18:00 + zgłaszanie krytycznych awarii uniemożliwiających pracę w weekend
4
gwarantowany czas wsparcia technicznego w miesiącu - 40 h
5
wsparcie biznesowe przy uruchomieniu
6
kontakt dedykowanego opiekuna raz w miesiącu
7
pakiet prac programistycznych – 9h