Wykorzystujemy pliki cookies. Przegl─ůdaj─ůc serwis┬áwyra┼╝asz┬ázgod─Ö na zainstalowanie plik├│w cookies w celach marketingowych, analitycznych i statystycznych, zgodnie z tym co masz ustawione w swojej przegl─ůdarce.┬áAdministratorem┬á Twoich danych osobowych jest Sellintegro Sp. z o.o. z siedzib─ů we Wroc┼éawiu (53 ÔÇô 439), ul. Grabiszy┼äska 163. Z Administratorem mo┼╝esz kontaktowa─ç si─Ö pod wskazanym wy┼╝ej adresem lub pod numerem telefonu 796 300 116, a tak┼╝e mailowo: pomoc@sellintegro.pl . Z inspektorem mo┼╝esz skontaktowa─ç si─Ö poprzez e-mail iod@sellintegro.pl .┬áWi─Öcej o cookies znajdzie w naszej Polityce prywatno┼Ťci i cookies.

Pakiety Wdro┼╝eniowe

PAKIETY WDRO┼╗ENIOWE SELLINTEGRO

Wybierz sw├│j pakiet wdro┼╝eniowy

Potrzebujesz pomocy w zakresie wdro┼╝enia integracji SellIntegro? Nasza oferta zawiera trzy zdefiniowane pakiety wdro┼╝eniowe przeznaczone dla firm z r├│┼╝nymi potrzebami oraz bud┼╝etami. W ka┼╝dym pakiecie zawarty jest ustalony czas pomocy, konfiguracja integracji oraz poradnik dla Subiekta GT b─ůd┼║ Nexo PRO.

Pakiety wdro┼╝eniowe SellIntegro

Co dostajesz?

Dlaczego warto zdecydowa─ç si─Ö na pakiet wdro┼╝eniowy.

´Çů
01

Doradztwo ekspert├│w

Nasi eksperci b─Öd─ů s┼éu┼╝y─ç pomoc─ů na ka┼╝dym etapie wdro┼╝enia i zdalnie przeprowadz─ů ca┼é─ů konfiguracj─Ö.

´Çů
02

Szybka konfiguracja

Gwarantujemy konfiguracj─Ö wymienionych ni┼╝ej funkcjonalno┼Ťci i integracji w wyznaczonym czasie wdro┼╝enia.

´Çů
03

Wsparcie po wdro┼╝eniu

Po zakończeniu wdrożenia zawsze możesz liczyć na wsparcie naszego działu supportu i programistów.

´Çů
04

Materiały szkoleniowe

Ka┼╝dy klient, po zako┼äczeniu prac dostaje pakiet materia┼é├│w u┼éatwiaj─ůcych korzystanie z oprogramowania.

´ü▒

Pakiety wdro┼╝eniowe obejmuj─ů systemy ERP: Subiekt GT, nexo PRO, Comarch ERP Optima. Pozosta┼ée systemy ksi─Ögowe podlegaj─ů wycenie indywidualnej.

´ÇŚ

350zł/netto

czas spotkania 2 godziny

´ÇůKup teraz

Starter

1450 zł netto / jednorazowo
´ÇůKup teraz

Premium

2800 zł netto / jednorazowo
´ÇůKup teraz

Business

4700 zł netto / jednorazowo
´ÇůKup teraz
Dla Kogo?
Obsługa systemów ERP. Konfiguracja podstawowych wtyczek integracji
Obsługa systemów ERP. Zaawansowana konfiguracja integracji
Obsługa systemów ERP. Zaawansowana konfiguracja integracji oraz systemów marketplace
Czas technika przeznaczony na wdro┼╝enie
3 godziny
(1 spotkanie)
6 godzin
(3 spotkania)
10 godzin
(5 spotkań)
Doradztwo w zakresie procesu przetwarzania zamówień
Tak
Tak
Wtyczki dost─Öpne do konfiguracji w ramach wybranego pakietu
´üśprzesy┼éanie kartotek produkt├│w
´üśaktualizacja stan├│w magazynowych
´üśaktualizacja cen
´üśprzesy┼éanie zam├│wie┼ä do systemu ERP
´üśgenerowanie dokument├│w sprzeda┼╝y
´üśimport dokumentu w formacie PDF
´üśprzesy┼éanie kartotek produkt├│w
´üśaktualizacja stan├│w magazynowych
´üśaktualizacja cen
´üśprzesy┼éanie zam├│wie┼ä do systemu ERP
´üśgenerowanie dokument├│w sprzeda┼╝y
´üśimport dokumentu w formacie PDF
´üśprzesy┼éanie faktur mailem
´üśPrzesy┼éanie zam├│wie┼ä z systemu ERP do BaseLinker
´üśOdwzorowanie faktur z BaseLinker w systemie ERP
´üśprzesy┼éanie kartotek produkt├│w
´üśaktualizacja stan├│w magazynowych
´üśaktualizacja cen
´üśprzesy┼éanie zam├│wie┼ä do systemu ERP
´üśgenerowanie dokument├│w sprzeda┼╝y
´üśimport dokumentu w formacie PDF
´üśprzesy┼éanie faktur mailem
´üśprzesy┼éanie zam├│wie┼ä z systemu ERP do BaseLinker
´üśodwzorowanie faktur z BaseLinker w systemie ERP
´üśsynchronizacja flag w┼éasnych
´üśrozliczanie dokument├│w
Zakres konfiguracji BaseLinker'a
´üśwydruki SellIntegro CloudPrint
´üśdodanie podstawowych status├│w zam├│wie┼ä
´üśkonfiguracja podstawowych automatycznych akcji
´üśwydruki SellIntegro CloudPrint
´üśutworzenie status├│w zam├│wie┼ä
´üśzaawansowana konfiguracja automatycznych akcji
´üśkonfiguracja wysy┼éki wiadomo┼Ťci e-mail
´üśintegracja z marketplace
´üśintegracja z kurierami
´üśwydruki SellIntegro CloudPrint
Konfiguracja pobrania zamówień z poszczególnych marketplace do BaseLinker
do 5 system├│w
Self Managed
Self Managed
Business
(na okres 1 miesi─ůca)
D┼éugo┼Ť─ç aktywno┼Ťci pakietu ALL In One po zako┼äczeniu wdro┼╝enia
brak
10 dni
20 dni

Starter

1450 zł nettojednorazowo
kup teraz

Dla Kogo?

Obsługa systemów ERP. Konfiguracja podstawowych wtyczek integracji

Czas technika przeznaczony na wdro┼╝enie

3 godziny (1 spotkanie)

Wtyczki dost─Öpne do konfiguracji w ramach wybranego pakietu

´üśprzesy┼éanie kartotek produkt├│w
´üśaktualizacja stan├│w magazynowych
´üśaktualizacja cen
´üśprzesy┼éanie zam├│wie┼ä do systemu ERP
´üśgenerowanie dokument├│w sprzeda┼╝y
´üśimport dokumentu w formacie PDF

Wtyczki dost─Öpne do konfiguracji w ramach wybranego pakietu

´üśwydruki SellIntegro CloudPrint

Self Managed

D┼éugo┼Ť─ç aktywno┼Ťci pakietu ALL In One po zako┼äczeniu wdro┼╝enia

brak

Premium

2800 zł nettojednorazowo
kup teraz

Dla Kogo?

Obsługa systemów ERP. Zaawansowana konfiguracja integracji

Czas technika przeznaczony na wdro┼╝enie

6 godzin (1 spotkanie)

Doradztwo w zakresie procesu przetwarzania zamówień

Tak

Wtyczki dost─Öpne do konfiguracji w ramach wybranego pakietu

´üśprzesy┼éanie kartotek produkt├│w
´üśaktualizacja stan├│w magazynowych
´üśaktualizacja cen
´üśprzesy┼éanie zam├│wie┼ä do systemu ERP
´üśgenerowanie dokument├│w sprzeda┼╝y
´üśimport dokumentu w formacie PDF
´üśprzesy┼éanie faktur mailem
´üśPrzesy┼éanie zam├│wie┼ä z systemu ERP do BaseLinker
´üśOdwzorowanie faktur z BaseLinker w systemie ERP
Zakres konfiguracji BaseLinker'a
´üśdodanie podstawowych status├│w zam├│wie┼ä
´üśkonfiguracja podstawowych automatycznych akcji
´üśwydruki SellIntegro CloudPrint
Self Managed
D┼éugo┼Ť─ç aktywno┼Ťci pakietu ALL In One po zako┼äczeniu wdro┼╝enia
10 dni

Business

4700 zł nettojednorazowo
kup teraz

Dla Kogo?

Obsługa systemów ERP. Zaawansowana konfiguracja integracji oraz systemów marketplace

Czas technika przeznaczony na wdro┼╝enie

10 godzin (5 spotkań)

Doradztwo w zakresie procesu przetwarzania zamówień

Tak

Wtyczki dost─Öpne do konfiguracji w ramach wybranego pakietu

´üśprzesy┼éanie kartotek produkt├│w
´üśaktualizacja stan├│w magazynowych
´üśaktualizacja cen
´üśprzesy┼éanie zam├│wie┼ä do systemu ERP
´üśgenerowanie dokument├│w sprzeda┼╝y
´üśimport dokumentu w formacie PDF
´üśprzesy┼éanie faktur mailem
´üśprzesy┼éanie zam├│wie┼ä z systemu ERP do BaseLinker
´üśodwzorowanie faktur z BaseLinker w systemie ERP
´üśsynchronizacja flag w┼éasnych
´üśrozliczanie dokument├│w
Zakres konfiguracji BaseLinker'a
´üśutworzenie status├│w zam├│wie┼ä
´üśzaawansowana konfiguracja automatycznych akcji
´üśkonfiguracja wysy┼éki wiadomo┼Ťci e-mail
´üśintegracja z marketplace
´üśintegracja z kurierami
´üśwydruki SellIntegro CloudPrint
Konfiguracja pobrania zamówień z poszczególnych marketplace do BaseLinker
do 5 system├│w
Business (na okres 1 miesi─ůca)
D┼éugo┼Ť─ç aktywno┼Ťci pakietu ALL In One po zako┼äczeniu wdro┼╝enia
20 dni

Wypełnij formularz i rozpocznij wdrożenie!

Od rozpoczęcia wdrożenia dzieli Cię już tylko jeden krok. Odpowiedz na pytania zawarte w formularzu na temat Twoich oczekiwań oraz infrastruktury technicznej, z której korzystasz i rozpocznij wdrożenie.

´ÇůWype┼énij formularz

PAKIETY WDRO┼╗ENIOWE SELLINTEGRO

Przed skorzystaniem z usługi
zapoznaj si─Ö

´Çî

Na pierwszej rozmowie z wdrożeniowcem Przygotuj się tak, aby w pełni opisać proces biznesowy, który wykorzystywany jest w Twojej firmie.

´Çî

Je┼Ťli wybranie odpowiedniego pakietu samodzielne jest problematyczne, wype┼énij tylko ankiety, a my skontaktujemy si─Ö z Tob─ů. W przypadku wykupienia nieprawid┼éowego pakietu, istnieje mo┼╝liwo┼Ť─ç dop┼éaty do wy┼╝szego (je┼Ťli b─Ödzie to wymagane wzgl─Ödem zakresu prac).

´Çî

Prosimy o wytypowanie w swojej firmie dw├│ch os├│b, kt├│re b─Öda wyznaczone do kontaktu wdor┼╝eniowca oraz kt├│re znaj─ů proces biznesowy firmy.

´Çî

Nasz wdro┼╝eniowiec pomo┼╝e Tobie w pe┼éni ze znajomo┼Ťci─ů naszych integracji, jednak┼╝e nie jest on wstanie doradzi─ç w kwestiach rachunkowych i prawnych. Dlatego zawsze konsultuj testowe dokumenty ze swoim dzia┼éem ksi─Ögowym.

´Çî

W niekt├│rych przypadkach mo┼╝e pojawi─ç si─Ö problem zwi─ůzany z ustawieniami i ┼Ťrodowiskiem klienta. W takich przypadkach je┼Ťli problem jest mo┼╝liwy do naprawienia wdro┼╝enie zostaje wstrzymane do rozwi─ůzania problemu . W przeciwnym przypadku ustalamy indywidualnie mo┼╝liwo┼Ťci rozwi─ůzania danej sytuacji.

´Çî

Je┼Ťli zlokalizowanie problemu przez wdro┼╝eniowca wyd┼éu┼╝a si─Ö, zostaj─ů Pa┼ästwo przekazani na dzia┼é techniczny w celu szybszego zlokalizowania problemu w integracjach . Po takim zg┼éoszeniu nasz support skontaktuje si─Ö w czasie wdro┼╝enia do 24 h.

´Çî

Wdrożenie może trwać od 2 dni do 3 tyg. Zależne od wybranego pakietu i indywidualnych ustaleń.

´Çî

Wykupienie opcji wsparcia premium nie przyspieszy wdro┼╝enia.

´Çî

Wdro┼╝eniowcy s─ů dost─Öpni od poniedzia┼éku do pi─ůtku w godzinach 9:00 - 15:00.

´Çî

Skontaktuj się z nami gdyby pojawiły się pytania względem pakietu wdrożeniowego - tel: +48 796 300 116 wew. 5