PAKIETY WDROŻENIOWE SELLINTEGRO
Wybierz swój pakiet wdrożeniowy
Potrzebujesz pomocy w zakresie wdrożenia integracji SellIntegro? Nasza oferta zawiera trzy zdefiniowane pakiety wdrożeniowe przeznaczone dla firm z różnymi potrzebami oraz budżetami. W każdym pakiecie zawarty jest ustalony czas pomocy, konfiguracja integracji oraz poradnik dla Subiekta GT bądź Nexo PRO.
Pakiety wdrożeniowe SellIntegro
Co dostajesz?
Dlaczego warto zdecydować się na pakiet wdrożeniowy.
Doradztwo ekspertów
Nasi eksperci będą służyć pomocą na każdym etapie wdrożenia i zdalnie przeprowadzą całą konfigurację.
Szybka konfiguracja
Gwarantujemy konfigurację wymienionych niżej funkcjonalności i integracji w wyznaczonym czasie wdrożenia.
Wsparcie po wdrożeniu
Po zakończeniu wdrożenia zawsze możesz liczyć na wsparcie naszego działu supportu i programistów.
Materiały szkoleniowe
Każdy klient, po zakończeniu prac dostaje pakiet materiałów ułatwiających korzystanie z oprogramowania.
Pakiety wdrożeniowe obejmują systemy ERP: Subiekt GT, nexo PRO, Comarch ERP Optima. Pozostałe systemy księgowe podlegają wycenie indywidualnej.
(1 spotkanie)
(3 spotkania)
(5 spotkań)
(na okres 1 miesiąca)
Dla Kogo?
Konfiguracja podstawowych wtyczek integracji
Czas technika przeznaczony na wdrożenie
3 godziny (1 spotkanie)
Wtyczki dostępne do konfiguracji w ramach wybranego pakietu
Wtyczki dostępne do konfiguracji w ramach wybranego pakietu
Self Managed
Długość aktywności pakietu ALL In One po zakończeniu wdrożenia
30 dni
Dla Kogo?
Zaawansowana konfiguracja integracji
Czas technika przeznaczony na wdrożenie
6 godzin (1 spotkanie)
Doradztwo w zakresie procesu przetwarzania zamówień
Tak
Wtyczki dostępne do konfiguracji w ramach wybranego pakietu
Dla Kogo?
Zaawansowana konfiguracja integracji oraz systemów marketplace
Czas technika przeznaczony na wdrożenie
10 godzin (5 spotkań)
Doradztwo w zakresie procesu przetwarzania zamówień
Wtyczki dostępne do konfiguracji w ramach wybranego pakietu
PAKIETY WDROŻENIOWE SELLINTEGRO
Przed skorzystaniem z usługi
zapoznaj się
Na pierwszej rozmowie z wdrożeniowcem Przygotuj się tak, aby w pełni opisać proces biznesowy, który wykorzystywany jest w Twojej firmie.
Jeśli wybranie odpowiedniego pakietu samodzielne jest problematyczne, wypełnij tylko ankiety, a my skontaktujemy się z Tobą. W przypadku wykupienia nieprawidłowego pakietu, istnieje możliwość dopłaty do wyższego (jeśli będzie to wymagane względem zakresu prac).
Prosimy o wytypowanie w swojej firmie dwóch osób, które będa wyznaczone do kontaktu wdorżeniowca oraz które znają proces biznesowy firmy.
Nasz wdrożeniowiec pomoże Tobie w pełni ze znajomością naszych integracji, jednakże nie jest on wstanie doradzić w kwestiach rachunkowych i prawnych. Dlatego zawsze konsultuj testowe dokumenty ze swoim działem księgowym.
W niektórych przypadkach może pojawić się problem związany z ustawieniami i środowiskiem klienta. W takich przypadkach jeśli problem jest możliwy do naprawienia wdrożenie zostaje wstrzymane do rozwiązania problemu . W przeciwnym przypadku ustalamy indywidualnie możliwości rozwiązania danej sytuacji.
Jeśli zlokalizowanie problemu przez wdrożeniowca wydłuża się, zostają Państwo przekazani na dział techniczny w celu szybszego zlokalizowania problemu w integracjach . Po takim zgłoszeniu nasz support skontaktuje się w czasie wdrożenia do 24 h.
Wdrożenie może trwać od 2 dni do 3 tyg. Zależne od wybranego pakietu i indywidualnych ustaleń.
Wykupienie opcji wsparcia premium nie przyspieszy wdrożenia.
Wdrożeniowcy są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 15:00.
Skontaktuj się z nami gdyby pojawiły się pytania względem pakietu wdrożeniowego - tel: +48 796 300 116 wew. 5