ZenCart to Sage 50 Orders Sync

Kod wtyczki: ZCT_CAI_COM_ORD_S50_100

Poziom trudności instalacji

Bezpłatna pomoc techniczna

@: pomoc@sellintegro.com
infolinia (pn-pt): 796 300 116

Kompatybilne z

sage50

Cena netto
49,99 zł /miesiąc
Ilość
Wybierz ilość miesięcy:

Rabat lojalnościowy

TESTUJ ZA DARMO

4 msc
rabat 5%
8 msc
rabat 10%
12 msc
rabat 15%

SellIntegro - pierwsze kroki

Poniżej przygotowaliśmy krótki materiał wideo pokazujący jak możemy rozpocząć swoją przygodę z SellIntegro.


Za darmo przez 14 dni, bez zobowiązań.

WYPRÓBUJ SELLINTEGRO


ZAŁÓŻ DARMOWE KONTO Masz już konto? Zaloguj się

Jak działa 14-dniowy okres testowy?

Krok 1.

Wybierz pakiet integracyjny ALL IN ONE dla Twojego systemu fakturującego- dzięki niemu będziesz mógł przetestować możliwości SellIntegro przez 14dni: Subiekt GT, NEXO PRO, ERP Optima, NAVIREO, COMARCH ERP XL, WAPRO Mag, COMARCH ERP XT, enova365.

Krok 2.

W karcie produktu kliknij klawisz DODAJ DO KOSZYKA. Następnie pojawi się wyskakujące okienko z informacją na niebieskim tle USŁUGA DODANA DO KOSZYKA, kliknij klawisz PRZEJDŹ DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA.

Krok 3.

Po przejściu do koszyka w podsumowaniu zobaczysz, że usługa została zrabatowana i finalnie podczas składania pierwszego zamówienia nic nie zapłacisz za nią. To czy korzystałeś już z rabatu zweryfikujemy ponownie podczas rejestracji na podstawie numeru NIP. Aby przejść dalej kliknij klawisz ZAMÓW INTEGRACJĘ.

Krok 4.

Po założeniu konta i aktywacji pakietu ALL IN ONE wróć do podstrony pakietu: Subiekt GT, NEXO PRO, ERP Optima, NAVIREO, COMARCH ERP XL, WAPRO Mag, COMARCH ERP XT, enova365. W zakładce NTEGRACJE W PAKIECIE na podstronie pakietu będziesz miał informację które integracje możesz uruchomić w cenie pakietu. Aby uruchomić dowolną z integracji kliknij w jej nazwę i przejdź do karty produktu.

Krok 5.

W karcie produktu lub na liście integracji odpowiednio dla: Subiekt GT, NEXO PRO, ERP Optima, NAVIREO, COMARCH ERP XL, WAPRO Mag, COMARCH ERP XT, enova365 kliknij klawisz Uruchom w pakiecie ALL IN ONE.

Krok 6.

Wybrana integracja zostanie automatycznie aktywowana a okres jej ważności będziesz mógł od razu zobaczyć w karcie produktu pod nazwą usługi oraz w zakładce ALL IN ONE.


SellIntegro - jak to się konfiguruje i jak to działa?

Oferujemy ponad 200 gotowych integracji do skonfigurowania we własnym zakresie. Aby rozpocząć pracę z SellIntegro nie potrzebujesz specjalistycznej wiedzy programistycznej - maksymalnie uprościliśmy proces uruchomienia, który sprowadza się do "wyklikania" odpowiedzi na kilka/kilkanaście lub kilkadziesiąt pytań w scenariuszu w zależności od złożoności procesu który obsługujemy. I tak dla przesyłania zamówień z BaseLinker do systemu ERP będzie to około 40 pytań, natomiast konfiguracja integracji synchronizującej stany magazynowe z systemu ERP do BaseLinke to tylko 9 pytań. W taki sposób jak odpowiesz na pytania w scenariuszu tak będzie działała integracja. Na konniec konfiguracji scenariusza zostaniesz poproszony o weryfikację wszystkich pól - jeśli zostały uzupełnione poprawnie będziesz mógł poprać nasz program - tzw. "EndPoint". To aplikacja która zestawia połączenie między Twoim serwerem z systemem ERP, naszą infrastrukturą i kanałami z którymi mamy się komunikować np BaseLinker, PrestaSHOP, Shoper czy allegro. Aplikację zestawiającą połączenie "EndPoint" konfigurujesz tylko raz - przy pierwszej integracji, każda kolejna integracja nie wymaga już konfiguracji połączenia. Dzięki temu że wszystkie procesy i integracje są konfigurowane centralnie na serwerach SellIntegro aktualizujemy je u siebie i nie wymagamy od Ciebie ciągłej aktualizacji oprogramowanie - szanujemy Twój czas. Dodatkowo będąc poza biurem możesz sprawdzić co dzieje się w Twojej firmie przeglądając np logi z integracji.


Bezpłatna konfiguracja z technikiem SellIntegro

Przygotowaliśmy możliwość bezpłatnej 30-minutowej asysty naszego specjalisty podczas której pomożemy w konfiguracji usługi SellIntegro. Pomoc zdalną świadczymy poprzez oprogramowanie TeamViewer - do pobrania tutaj. Zazwyczaj podczas takiej rozmowy jesteśmy w stanie pomóc w konfiguracji jednej integracji oraz zestawić połączenie z naszą infrastrukturą. Pamiętaj proszę że czas pracy naszych techników jest ograniczony, a my starają się pomóc codziennie jak największej liczbie firm. W związku z tym po upływie 30minut nasz konsultant może poprosić Ciebie o przełożenie i dokończenie rozmowy w innym terminie za 2-3dni kiedy będzie miał możliwość kontaktu. Aby otrzymać bezpłatną pomoc umów się z naszym konsultantem - napisz do nas na pomoc@sellintegro.com lub poprzez formularz kontaktowy tutaj.


Płatna pomoc przy konfiguracji

Wychodzą na przeciw oczekiwaniom naszych klientów przygotowaliśmy możliwość pomocy w konfiguracji oraz doradztwo biznesowe w zakresie ułożenia procesów integracyjnych. Dzięki wykupieniu usługi supportu nasz konsultant będzie mógł poświęcić Ci tyle czasu na pierwszą konfigurację ile będziesz potrzebować. Koszt takiej usługi to 349zł netto, możesz ją wykupić tutaj. Po jej opłaceniu skontaktuj się z naszą infolinią i wybierz dział płatnego supportu - przydzielimy Ci technika w miarę możliwości jeszcze tego samego dnia lub kolejnego z rana - możesz też napisać do nas na pomoc@sellintegro.com lub poprzez formularz kontaktowy tutaj.


Po konfiguracji widzę że brakuje mi funkcjonalności - czy jest możliwe zmodyfikowanie scenariusza specjalnie dla mnie?

Tak! Rozumiemy, że każdy biznes kieruje się swoją specyfiką i może mieć konkretne potrzeby dlatego dajemy możliwość zamówienia dowolnych modyfikacji naszych integracji. Każdą modyfikację rozpatrujemy indywidualnie, część z nich wykonujemy nieodpłatnie przez wzgląd na rozwój platformy, a część w formie odpłatnej. Jeśli chcesz abyśmy wypowiedzieli się odnośnie ważnej dla Ciebie modyfikacji napisz do nas na pomoc@sellintegro.com lub poprzez formularz kontaktowy tutaj - odpowiemy tak szybko jak to możliwe!


Gwarancja działania i automatyczne aktualizacje integracji w cenie usługi

Gwarantujemy, że integracje będą działać z najnowszą wersją Twojego systemu ERP - jeśli po aktualizacji systemu księgowego nasze integracje wymagają modyfikacji wykonujemy je w ramach opłaty abonamentowej. Wszystkie procesy integracyjne są na naszych serwerach dzięki czemu mamy możliwość wykonywać aktualizacje i dokładać nowe funkcjonalności bez Twojego zaangażowania. Co tydzień dodajemy nowe funkcjonalności oraz procesy integracyjne - sprawdź jak to wyglądało w ostatnim czasie tutaj. Zarządzasz swoimi integracjami z jednego panelu - wchodzisz w konfigurację usługi i masz możliwość zmiany ich parametrów. W razie problemów przywrócenie poprzedniej wersji konfiguracji to 1 kliknięcie.


Jakie są dostępne poziomy wsparcia?

SellIntegro oferuje pięć poziomów wsparcia dostosowanych do Twoich potrzeb*. Domyślnie dostarczamy nasze rozwiązania z bezpłatnym poziomem wsparcia "Self-Managed". W zależności od rozwiązań, które wykupiłeś oraz wielkości Twojej firmy, zalecamy taki poziom wsparcia, który pozwoli Ci w jak największym stopniu skorzystać z pomocy naszych ekspertów. Poziom wsparcia możesz zmienić w każdej chwili - szczegóły poniżej.


Bezpłatne wsparcie techniczne "Self-Managed"

Wsparcie techniczne SellIntegro zapewnia ciągłą, bezpłatną pomoc przy pierwszej konfiguracji (do 30min rozmowy z konsultantem) oraz możliwie szybką reakcję e-mail na późniejsze zgłoszenia. W pierwszej kolejności staramy się pomóc e-mail sugerując rozwiązanie, jeśli Klient ma w dalszym ciągu problem z naszą integracją pomagamy zdalnie – nasz konsultant umawia się z Państwem i poprzez zdalne oprogramowanie rozwiązuje problem. Proszę wziąć pod uwagę że kontakt telefoniczny i zdalna pomoc jest realizowana w kolejności zgłoszeń i może potrwać w zależności od ilości zgłoszeń od 1 do 3dni roboczych. Telefoniczne Biuro Obsługi Klienta - bezpłatna infolinia pracuje od godz. 10 do 14 od poniedziałku do piątku, jednak staramy się świadczyć wsparcie techniczne i profesjonalną pomoc drogą mailową także po oficjalnych godzinach pracy. Jeśli chcą się Państwo z nami skontaktować, prosimy o przygotowanie ID klienta oraz systemu ERP na jakim Państwo pracują co umożliwi nam szybszą identyfikację. Zgłoszenie można przesłać bezpośrednio na adres pomoc@sellintegro.com, za pomocą chata na stronie www.sellintegro.pl oraz w scenariuszach, lub poprzez formularz kontaktowy tutaj. Polecamy też weryfikację czy Państwa problem nie został opisany w bazie wiedzy WIKI.


Wsparcie Premium dla Twojej działalności

Z wsparciem premium zabezpieczysz biznes przed awariami i przestojami w sprzedaży. Dzięki obsłudze Premium Twoje zgłoszenia będą miały wyższy priorytet oraz gwarantowany czas reakcji do 4h w godzinach 8 do 18 od poniedziałku do piątku. W ramach naszej współpracy otrzymasz specjalny numer telefonu zarezerwowany użytkownikom Premium Support. Zostajesz obsłużony szybciej w porównaniu do obsługi bezpłatnej, a czas oczekiwania na rozmowę telefoniczną na osobnej infolinii będzie zdecydowanie krótszy. Uzyskasz bezpośredni kontakt z naszym zespołem również w weekendy.
Przy planach wsparcia Business oraz Enterprise dajemy Ci do dyspozycji naszych programistów, oferujemy zindywidualizowane wsparcie techniczne. Doradzamy, jak najlepiej wykorzystać rozwiązania SellIntegro, przewidują potrzeby w zakresie skalowalności i przyszłego rozwoju technologicznego firmy. Podpisujemy też umowy zapewniające dodatkowe bezpieczeństwo w zakresie poufności (NDA) oraz przetwarzania danych (RODO) jeśli to dla Ciebie ważne. Dzięki regularnemu i spersonalizowanemu monitoringowi infrastruktury jesteś informowany o wszystkich pracach konserwacyjnych. Informujemy, w jaki sposób są one realizowane i jaki mogą mieć wpływ na Twoją pracę. Jeśli są Państwo zainteresowani którymś z powyższych planów wsparcia prosimy o kliknięcie opcji KUP TERAZ. Wykorzystaj możliwości komunikacji telefonicznej oraz online, priorytetowy czas reakcji i realizacji prac.

↓↓↓★★★
Mali sprzedawcy lub wsparcie zewnętrzneNajpopularniejszyDuzi sprzedawcy i hurtownie
Self-ManagedStarterPremiumBusinessEnterprise
0 / miesiąc
99 / miesiąc
349 / miesiąc
949 / miesiąc
2999 / miesiąc
Liczba zamówień
Dla kogo? najczęściej wystarcza klientom z 10 zamówieniami dziennie lub klientom będącymi pod opieką techniczną partnerów SellIntegro dobre dla klientów z ok 30-70 zamówieniami dziennie wybierane przez klientów profesjonalnych z ok 100-250 zamówień dziennie zalecane dla dużych klientów profesjonalnych z ok 350+ zamówień dziennie zalecane dla największych klientów biznesowych wymagających najwyższej jakości opieki i minimalnego czasu reakcji
Minimalny okres wykupienia supportu
Minimalny okres wykupienia supportu 1 miesiąc 1 miesiąc 3 miesiące 3 miesiące 6 miesięcy
  Asysta konsultanta przy pierwszym uruchomieniu
Asysta konsultanta przy pierwszym uruchomieniu (onboarding) do 30 minut do 1 godziny bez ograniczeń czasowych bez ograniczeń czasowych bez ograniczeń czasowych
  Wsparcie techniczne
Wsparcie techniczne tylko zgłaszanie problemów
  Wsparcie telefoniczne (Pn-Pt)

Wsparcie telefoniczne (Pn-Pt)

10:00 - 14:00 08:00 - 16:00 08:00 - 18:00 08:00 - 18:00 + zgłaszanie krytycznych awarii uniemożliwiających pracę w weekend

08:00 - 18:00

24/7** (krytyczne awarie)

  Wsparcie czat*:
Wsparcie czat*:
  Wsparcie e-mail*:
Wsparcie e-mail*:
  Gwarantowany czas wsparcia technicznego w miesiącu
Gwarantowany czas wsparcia technicznego w miesiącu 1 godzina 5 godzin 15 godzin 40 godzin
  Wsparcie biznesowe
Wsparcie biznesowe Przy uruchomieniu
  Kontakt dedykowanego opiekuna raz w miesiącu
Kontakt dedykowanego opiekuna raz w miesiącu
  Pakiet prac programistycznych
Pakiet prac programistycznych 3 godziny 9 godzin
  Dedykowana Infrastruktura
Dedykowana Infrastruktura
Maksymalna średnia liczba zamówień
Maksymalna średnia liczba zamówień bez ograniczeń 150 bez ograniczeń bez ograniczeń bez ograniczeń
Maksymalna liczba produktów
Maksymalna liczba produktów bez ograniczeń 7 500 bez ograniczeń bez ograniczeń bez ograniczeń

   

* Wszyscy klienci, którzy nie wybiorą samodzielnie żadnej opcji wsparcia, otrzymują domyślnie bezpłatne wsparcie na poziomie "Self-Managed". Po zakończeniu usługi support Premium klient automatycznie jest przełączany na pakiet "Self-Managed". 

Zdajemy sobie sprawę, że każdy biznes jest inny, i wymaga innego, indywidualnego podejścia. Również i Twój! Dlatego też oferujemy dedykowany proces integracji i automatyzacji dla Twojej firmy.

Jesteśmy specjalistami w integrowaniu programów magazynowo-księgowych (offline) z systemami i kanałami sprzedaży (online). Nasze rozwiązania projektujemy z myślą o obecnych i przyszłych wyzwaniach sprzedaży w erze OmniChannel.

SellIntegro to platforma integracyjna, która umożliwia usprawnienie prowadzenia biznesu w Internecie. Dodatkowo, jeśli Twój biznes wymaga zastosowania indywidualnych rozwiązań - możemy je przygotować dla Ciebie i wdrożyć do naszego systemu. Każda branża jest inna, każdy prowadzi swój biznes według własnych zasad. Rozumiemy to. SellIntegro Premium daje Ci możliwość na stworzenie systemu idealnego dla Twojej firmy. 

Proces sprzedaży on-line obsługujesz tak samo, jak sprzedaż z każdego innego kanału w Twoim ERP. Twoi pracownicy nie będą musieli uczyć się i obsługiwać nowego panelu, przepisywać zamówień, czy eksportować stanów magazynowych. Wszystko to odbywa się automatycznie, a Ty skupiasz się na tym, na czym powinieneś: na pomysłach rozwoju swojego biznesu!

Możemy dla Ciebie przygotować:

- indywidualną integrację z systemem ERP/WMS/ecommerce

- indywidualną integrację systemów kurierskich

- rozszerzenie naszych obecnych integracji

- integrację systemów informatycznych

Wersja 333 (19.05.2020)

Nowa integracja

  • Enova » Amazon (Przesyłanie numerów listów przewozowych)
  • Navireo » BaseLinker (Dodawanie pliku PDF)
  • Subiekt GT » WooCommerce (Synchronizacja stanów magazyowych)
  • Wapro MAG » BaseLinker (Synchronizacja stanów magazynowych)

Wszystkie integracje

  • Wprowadziliśmy nową funkcjonalność, która umożliwia ustawienie synchronizacji wstecznej dokumentów do przetworzenia.

BaseLinker » Subiekt GT (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano opcję uzupełniania pola numer Gadu-Gadu na karcie kontrahenta.
  • Dodano opcję przypisywania opiekuna kontrahenta na podstawie pól z zamówienia w BaseLinker.
  • Dodano opcję mapowania kontrahenta po polu Opiekun.
  • Poprawiono błąd przy zapisie mapowania przesunięć magazynowych.

BaseLinker » WAPRO MAG (Przesyłanie zamówień)

  • Dostosowanie zapytań sql pod wersję 8.51.0.
  • Dodano informację o nieznalezionym magazynie lub firmie podanej w konfiguracji.

BaseLinker » WAPRO MAG (Generowanie dokumentów)

  • Ustawianie daty dokumentu WZ/FS według daty przyjęcia zamówienia w WAPRO.

BaseLinker » Comarch ERP Optima (Przesyłanie zamówień)

  • Możliwość dodania atrybutów dokumentu bez definiowania źródła pochodzenia zamówienia.
  • Dodano mapowie serii dokumentów tworzonych w ERP.

Subiekt GT » BaseLinker (Dodawanie pliku PDF)

  • Poprawa błędu z otwartym połączeniem.
  • Poprawiono wybór dokumentu z którego ma być generowany plik PDF.

Subiekt GT » BaseLinker (Synchronizacja stanów magazynowych)

  • Poprawiono wykorzystywanie atrybutów.

Subiekt GT » Shoper (Synchronizacja stanów magazynowych)

  • Podmieniono słowo w mapowaniu SGT z SKU na Symbol.

Comarch ERP Optima » BaseLinker (Synchronizacja stanów magazynowych)

  • Dodano opcję wyboru modułów handlu plus i kasa/bank plus.
  • Poprawiono sposób wyliczenia ilości stanów magazynowych.
  • Dodano funkcje obsługi dla towarów złożonych posiadających zestawy promocyjne - aktualizowane według stanu i możliwość do skompletowania.

Comarch ERP Optima » Shoper (Synchronizacja cen)

  • Dodano funkcję obsługi dla towarów złożonych posiadających zestawy promocyjne - aktualizowane według stanu i możliwość do skompletowania.

Shoplo » Comarch ERP Optima (Przesyłanie zamówień)

  • Możliwość dodania atrybutów dokumentu bez definiowania źródła pochodzenia zamówienia.

PrestaShop » Comarch ERP Optima (Przesyłanie zamówień)

  • Poprawiono mapowanie kosztów transportu.

PrestaShop » Subiekt nexo PRO (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano klucz do nowego mapowania płatności.
  • Poprawiono mapowanie kosztów transportu.

PrestaShop » Subiekt GT (Przesyłanie zamówień)

  • Poprawiono mapowanie kosztów transportu.

 

Wersja 332 (12.05.2020)

Nowa integracja

  • BaseLinker » WAPRO MAG (Generowanie dokumentów)
  • Subiekt GT » Magento (Synchronizacja cen)
  • Navireo » Magento (Synchronizacja cen)
  • Comarch XL » FTP (Przesyłanie cen)
  • Allegro » Comarch XL (Przesyłanie zamówień)

BaseLinker » Subiekt GT (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano możliwość ustawienia flagi "Odbiorca detaliczny" w nowym procesowaniu kontrahentów.
  • W nowym procesowaniu kontrahentów usunięto przycinanie NIP'u do 10 cyfr. 
  • Nowe procesowanie magazynów: obsługa mapowania magazynu źródłowego do docelowego.

BaseLinker » Subiekt nexo PRO (Przesyłanie zamówień)

  • Poprawiono błąd i teraz proszę użyć przycisku "synchronizuj teraz".
  • Dodano kolejne pole (identyfikator statusu) do zmapowania wartości przekazywanych do uwag.

BaseLinker » Comarch ERP Optima (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano możliwość aktualizacji pozycji istniejących już zamówień w Comarch ERP Optima.
  • Tworzenie dokumentu WZ do stworzonej faktury.

Subiekt GT wysyłka E-mail

  • Dodano weryfikacje do serwera SMTP.

Subiekt GT » BaseLinker (Przesyłanie stanów magazynowych)

  • Zoptymalizowano metodę wyliczania możliwych kompletów do zmontowania oraz wyliczanie minimalnego składnika.

Subiekt GT » BaseLinker (Dodawanie pliku PDF)

  • Dodano możliwość przesyłania innych typów dokumentów takie, jak: zamówienia, paragony.
  • Dodano mapowanie wzorców wydruku zależnie od statusu BaseLinker oraz kategorii dokumentu w Subiekt GT.

Subiekt GT » Shoper (Synchronizacja cen)

  • Dodano funkcję, która zapisuje lokalnie u klienta produkty, które nie zostały zmapowane pomiędzy systemem E-commerce i ERP.

Subiekt GT » Shoper (Synchronizacja stanów magazynowych)

  • Poprawiono błąd podczas mapowania z wykorzystaniem symbolu.
  • Poprawiono wczytywanie ustawień dotyczących interwału synchronizacji.

Subiekt GT » Allegro (Synchronizacja cen)

  • Dodano funkcje która zapisuje lokalnie u klienta produkty, które nie zostały zmapowane pomiędzy systemem E-commerce i ERP.

Subiekt GT » Amazon (Invoicing)

  • Dodano mapowanie wzorca wydruku na podstawie magazynu dokumentu w Subiekcie.

Comarch ERP Optima wysyłka E-mail

  • Poprawiono pobieranie listy kontrahentów posiadających atrybut podany w scenariuszu.
  • Dodano komunikaty oraz weryfikację danych do serwera SMTP.
  • Poprawiono walidację w scenariuszu.

PrestaShop » Subiekt GT (Przesyłanie zamówień)

  • Przesyłanie nazwy statusu zamówienia do wybranego pola własnego.

 

Wersja 331(05.05.2020)

Nowa integracja

  • Subiekt GT » Allegro (Synchronizacja cen)
  • Subiekt GT » Magento (Aktualizacja stanów magazynowych)
  • Navireo » Magento (Aktualizacja stanów magazynowych)
  • LivePrice » Comarch XL (Synchronizacja cen)

BaseLinker » Comach ERP XL (Przesyłanie zamówień)

  • Obsługa dokumentów FS/PA.
  • Mapowanie usług transportowych.
  • Mapowanie serii dokumentów.

BaseLinker » enova365 (Przesyłanie zamówień)

  • Rozbudowano mapowanie serii dokumentu do źródła zamówienia o jego ID.

BaseLinker » Comarch ERP Optima (Przesyłanie zamówień)

  • Dodanie vendora, który poprawia kontrahentów zagranicznych z NIP'em krótszym niż 10 znaków.

BaseLinker » WAPRO MAG (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano przypisywanie handlowca do kontrahenta, ustawianie ilości dni do zapłaty należności i zobowiązań.

Subiekt GT » BaseLinker (Aktualizacja stanów magazynowych)

  • Dodano możliwość przesyłania ilości zestawów możliwych do skompletowania.

Comarch Optima wysyłka Email

  • Poprawiono walidację podania ID.

Navireo » BaseLinker (Aktualizacja stanów magazynowych)

  • Udostępniono klientom wcześniej już istniejącego vendora dotyczącego przesyłania ilości dla kompletów.

Prestashop » Subiekt nexo PRO (Przesyłanie zamówień)

  • Poprawiono obsługę stawek VAT, zostaje wyliczana w trakcie pobierania zamówień.

 

Wersja 330 (28.04.2020)

Nowa integracja

  • Comarch XL » BaseLinker (Synchronizacja stanów magazynowych).
  • Comarch XL » BaseLinker (Synchronizacja cen).
  • Comarch XL » Shoper (Synchronizacja stanów magazynowych).
  • Comarch XL » Shoper (Synchronizacja cen).

Zamówienia do Subiekt GT

  • Poprawiono wyświetlany komunikat skąd pobierane są zamówienia.

Subiekt GT » BaseLinker (Dodawanie pliku PDF)

  • Optymalizacja ilości pobieranych zamówień do integracji.
  • Optymalizacja pobieranych zamówień posiadających faktury.

Subiekt GT » BaseLinker (Synchronizacja stanów magazynowych)

  • Zmiana pytania odnośnie magazynów w BaseLinkerze.

BaseLinker » Subiekt GT (Przesyłanie zamówień)

  • Nowe procesowanie produktów: poprawiono skracanie nazwy usługi jednorazowej.

BaseLinker » Comarch ERP Optima (Przesyłanie zamówień)

  • Poprawiono wczytywanie pola "Imię i Nazwisko - Płatnik".

Comarch ERP Optima wysyłka E-maili

  • Dodano możliwość wysyłki paragonów z określonym w konfiguracji wzorcem wydruku.
  • Dodano możliwość wysyłki dokumentów na adres wskazany w atrybucie kontrahenta.

Zamówienia do Subiekt nexo PRO

  • Poprawiono wyświetlany komunikat skąd pobierane są zamówienia.

Zamówienia do Navireo

  • Poprawiono wyświetlany komunikat skąd pobierane są zamówienia.

Zamówienia do PrestaShop

  • Poprawiono wyświetlanie komunikatów.

PrestaShop » Subiekt nexo PRO (Przesyłanie zamówień)

  • Wprowadzono zmiany, które umożliwiają wykorzystanie funkcji dostępnych w innych integracjach z  Subiekt nexo PRO lub PrestaShop.

Integracje z ErpBox

  • Dodano dodatkowe informacje podczas przesyłania zapytań w celu szybszej weryfikacji błędów oraz komunikaty związane z z tokenami klienta.

 

Wersja 329 (2020.04.20)

Nowa integracja

  • Navireo » BaseLinker

Subiekt GT wysyłka E-maili

  • Dodanie wyboru nazwy wygenerowanego pliku .pdf (Numer dokumentu albo wewnętrzny identyfikator). Dla nowych klientów domyślnie - numer dokumentu.
  • Obsługa wybranych znaczników dynamicznych dla BaseLinkera - TUTAJ!

Subiekt GT » BaseLinker (Przesyłanie zamówień)

  • Poprawiono filtr wyboru dokumentów - dodano nadawanie identyfikatora w polu "oryginalny numer dokumentu" zaczynający się od B_.
  • Obsługa błędu procesowania produktów zamówienia poprzez zmianę statusu w BaseLinkerze.

Subiekt GT » ErpBox (Przesyłanie produktów)

  • Poprawiono działanie integracji w momencie logowania poprzez autentykację.
  • Dodano komunikat o niekatulanej autoryzacji tokenu w systemie ErpBox.

Subiekt GT » ErpBox (Synchronizacja cen)

  • Dodano komunikat o niekatulanej autoryzacji tokenu w systemie ErpBox.

Subiekt GT » ErpBox (Aktualizacja stanów magazynowych)

  • Dodano komunikat o niekatulanej autoryzacji tokenu w systemie ErpBox.

ErpBox » Subiekt GT (Przesyłanie zamówień)

  • Poprawiono błąd dla nazwy kontrahenta, która czasami się podwajała.

BaseLinker » Subiekt GT (Przesyłanie zamówień)

  • Obsługa błędu procesowania produktów zamówienia poprzez zmianę statusu w BaseLinkerze.
  • Dodano nowe pola do powiązania produktów - "Kod Dostawcy" w Subiekt GT.
  • Poprawiono sekcję konfiguracji przesunięć magazynowych, aby była bardziej zrozumiała podczas konfiguracji.
  • Możliwość zapisywania dokumentu z odłożonym skutkiem magazynowym w momencie braku stanu.

BaseLinker » Subiekt GT (Odwzorowywanie faktur)

  • Naprawiono błąd pustej nazwy dla usług jednorazowych, gdy nazwa z BaseLinkera przekracza 50 znaków.

BaseLinker » Subiekt GT (Generowanie dokumentów)

  • Od teraz przypisywanie daty sprzedaży będzie pobierać również datę płatności ustaloną ręcznię.

BaseLinker » WAPRO MAG (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano funkcję pobierania listingu produktów z Amazon i nadpisywania EAN pobranego produktu z zamówienia z BaseLinkera polem "product ID" z Amazon.

BaseLinker » enova365 (Przesyłanie zamówień)

  • Nadawanie serii dokumentu na podstawie źródła zamówienia.

BaseLinker » Subiekt nexo PRO (Przesyłanie zamówień)

  • Poprawiono obsługę rabatów.
  • Dodano możliwość umieszczania informacji w uwagach na podstawie źródła zamówienia.

BaseLinker » Comarch ERP Optima (Generowanie dokumentów)

  • Dodano sekcję wyboru modułów systemowych.

Comarch ERP Optima wysyłka E-maili

  • Poprawiono obsługę typów wzorców wydruku (domyślne Crystal).

Comarch ERP Optima » BaseLinker (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano opcję wysyłania dokumentów tylko z wybraną kategorią.

 

Wersja 328 (2020.04.13)

Nowa integracja

  • Subiekt nexo PRO » BaseLinker (Przesyłanie zamówień)

sellintegro.pl

  • Możliwość filtrowania rodzajów integracji na podstronach kategorii.
  • Możliwość zakupu płatnych planów wsparcia - premium support, szczegóły dostępne TUTAJ!
  • Możliwość zakupu licencji dla programów i dodatków firmy InsERT Subiekt GT oraz InsERT Subiekt NEXO PRO, szczegóły dostępne TUTAJ!
  • Zmieniono rabatowanie okresu testowego integracji, nowi klienci mogą skorzystać z pakietów all in one, szczegóły dostępne TUTAJ!, które automatycznie przedłużą im dostęp do wszystkich integracji podstawowych dla ich systemu na okres 14 dni.

BaseLinker » Subiekt GT (Przesyłanie zamówień)

  • Poprawiono błąd braku produktów bez stanu, jeśli montowanie kompletów jest wyłączone.
  • Poprawiono błąd przez, który opcja autentykacji mogła nie działać prawidłowo.
  • Poprawiono błąd kontynuacji przetwarzania zamówienia pomimo braku poprawnego mapowania wszystkich produktów.
  • Dodano opcję zmiany statusu dokumentu, w momencie braku stanu (zamówienie tak, czy inaczej zapisuje się w Subiekt GT).
  • Zaawansowane mapowanie stawek VAT - po symbolu, warunkowe, priorytetowane.

BaseLinker » Navireo (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano obsługę stawek VAT (w momencie skorzystania z funkcjonalności, stawki VAT produktów na dokumencie w Navireo będą takie same, jak w BaseLinkerze).
  • Poprawa przepisywania na uwagi kilku pozycji oraz separatora.

BaseLinker » Comarch ERP Optima (Generowanie dokumentów)

  • Poprawiono wygląd scenariusza oraz naprawiono fiskalizację paragonów (dodano wyciąganie ich z bufora).
  • Możliwość zapisu scenariusza z pustym wzorcem i nazwą drukarki (wyłączenie opcji drukowania).

BaseLinker » Subiekt nexo PRO (Przesyłanie zamówień)

  • Poprawiono obsługę klucza "Nie obsługuj" w sekcji konfiguracji przetwarzania kosztów transportu.

Comarch ERP Optima » BaseLinker (Przesyłanie zamówień)

  • Zoptymalizowano porównywanie pobranych produktów z istniejącymi w BaseLinker. Dwu- etapowe porównywanie, najpierw sprawdzamy, czy istnieją po SKU, a następnie po EAN.

Comarch ERP Optima » BaseLinker (Synchronizacja cen)

  • Synchronizowanie cen produktów oznaczonych tylko jako "Udostępniaj w cenniku zewnętrznym".

Comarch ERP Optima » BaseLinker (Przesyłanie faktur)

  • Usprawniono wyszukiwanie dokumentów FS tworzonych przez nasze integracje.

Comarch ERP Optima » Shoper (Synchronizacja cen)

  • Synchronizowanie cen produktów oznaczonych tylko jako "Udostępniaj w cenniku zewnętrznym".

Subiekt GT » IdoSell (Aktualizacja stanów magazynowych)

  • Optymalizacja częstotliwości odpytań do sklepu.

Zamówienia do Subiekt nexo PRO

  • Usprawniono wyliczanie rabatu dla produktu.

Subiekt nexo PRO » BaseLinker (Przesyłanie zamówień)

  • Zoptymalizowano porównywanie pobranych produktów z istniejącymi w BaseLinker. Dwu- etapowe porównywanie, najpierw sprawdzamy, czy istnieją po SKU, a następnie po EAN.

Plentymarkets » Subiekt GT (Aktualizacja stanów magazynowych)

  • Przypisywanie sposobu transportu na podstawie ID z PLM
  • Nowe procesowanie produktów: poprawiono błąd deserializacji danych o produktach.

Allegro » Subiekt GT (Przesyłanie zamówień)

  • Nowe procesowanie produktów: poprawiono błąd deserializacji danych o produktach.

 

Wersja 327 (2020.04.06)

Nowa integracja

  • enova365 » BaseLinker  (Synchronizacja cen)

BaseLinker » Subiekt GT (Przesyłanie zamówień)

  • Mapowanie magazynów, na których ma zostać wykonane przesunięcie magazynowe.
  • Mapowanie podpisu dokumentu w zależności od źródła pochodzenia zamówienia.
  • Drukowanie wcześniej wystawionych dokumentów na podstawie statusu w BaseLinker.
  • Możliwość wybrania nazwy statusu zamówienia jako pole do przepisania na pole własne zamówienia w Subiekcie GT.
  • Poprawiono błąd powodujący błędne przypisanie ilości usługi/produktu jednorazowego oraz jego ceny
  • Poprawiono błąd uniemożliwiający aktywowanie procesowania produktów jako usług jednorazowych.
  • Poprawiono błąd powodujący niepoprawny wybór drukarki fiskalnej, jeśli drukarka o tej samej nazwie została skonfigurowana na innym stanowisku.

BaseLinker » Subiekt GT (Generowanie dokumentów)

  • Dodano kopiowanie kategorii pomiędzy drukowanymi kategoriami.
  • Zapisywanie daty zakończenia dostawy, jako daty opłacenia zamówienia w BaseLinker.
  • Poprawiono błąd powodujący niepoprawny wybór drukarki fiskalnej, jeśli drukarka o tej samej nazwie została skonfigurowana na innym stanowisku.

BaseLinker » Comarch ERP Optima (Przesyłanie zamówień)

  • Usunięcie, błędu który powodował dodawanie usługi transportu bez nazwy pozycji.

BaseLinker » Comarch ERP XL (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano możliwość podania danych logowania ERP w programie konfiguracyjnym.

Comarch ERP Optima wysyłka E-maili

  • Dodano informację o niestandardowych wzorcach wydruku (GenRap), jeżeli posiadasz zmienne dynamiczne w wydrukach skontaktuj się z nami.

Comarch ERP Optima » BaseLinker (Przesyłanie faktur)

  • Dodano informację o niestandardowych wzorcach wydruku (GenRap), jeżeli posiadasz zmienne dynamiczne w wydrukach skontaktuj się z nami.
  • Naprawiono wczytywanie pola "StandardTemplate".
  • Obsługa rodzajów wzorców wydruku.

Comarch ERP Optima » SkyShop (Aktualizacja stanów magazynowych)

  • Poprawiono obsługę ujemnych stanów.

Shoplo » Comarch ERP Optima (Przesyłanie zamówień)

  • Obsługa problemu "UBound" pojawiający się w przypadku braku adresu do faktury - w momencie braku ulicy w danych do faktury wpisywane są dane z dostawy, w razie braku miasto z dostawy, a na koniec "brak adresu".

Wysyłanie dokumentów z Subiekt GT na email

  • Poprawa wyświetlanych komunikatów - klient otrzyma w panelu integracji jakie dokumenty się tworzą.

Subiekt GT » BaseLinker (Aktualizacja stanów magazynowych)

  • Przesyłanie liczby kompletów możliwych do wyliczenia na podstawie stanów składników.

Subiekt GT » IdoSell (Aktualizacja stanów magazynowych)

  • Mapowanie cenników ze sklepów. Dodano obsługę wielu sklepów na danym koncie

Subiekt GT » IdoSell (Synchronizacja cen)

  • Dodano możliwość mapowania magazynów, teraz pojedyncze magazyny z SGT mogą zostać przypisane do magazynów w IdoSell.
  • Dodano możliwość użycia pola własnego z Subiekt GT jako magazynu wirtualnego mapowanego do dowolnego magazynu w IdoSell. Traktowania pola własnego jako swego rodzaju magazyn, który można potem zmapować do magazynu w IdoSell.

 

Wersja 326 (2020.03.30)

Subiekt nexo PRO » BaseLinker (Synchronizacja produktów)

  • Dodano możliwość przesyłania kartoteki kompletów do magazynu BaseLinker.

BaseLinker » Subiekt GT (Przesyłanie zamówień)

  • Usunięto błąd po zapisie kontrahenta powodujący wyjątek 0x80010108 RPC_E_DISCONNECTED.
  • Usunięto błąd polegający na zapisywaniu się zamówienia bez produktów, których był brak na stanie, zamiast utworzenia ich rezerwacji ponad stan.
  • Tworzenie paragonów w momencie, kiedy klient zaznaczył, że chcę fakturę ale nie podał NIP'U.
  • Tworzenie faktur detalicznych do stworzonych paragonów.
  • Drukowanie dokumentów ZK.
  • Dodano możliwość usunięcia kontrahentów stworzonych przez integrację, jeśli przetwarzanie zamówienia nie powiodło się.
  • Tworzenie nowego typu dokumentów (faktury marża).

BaseLinker » Navireo (Przesyłanie zamówień)

  • Naprawiono mapowanie metod płatności po nazwach oraz nazwach sposobów dostawy.

BaseLinker » WAPRO Mag (Przesyłanie zamówień)

  • Naprawiono błąd przy wprowadzaniu kosztów transportu.

Plentymarkets » Subiekt GT (Przesyłanie zamówień)

  • Mapowanie krajów z Plentymarkets na podstawie kodu z E-commerce.

Allegro » Comarch ERP Optima (Przesyłanie zamówień)

  • Zmiana nazwy pola w scenariuszu "Sygnatura aukcji" na "Sygnatura".

PrestaShop » Comarch ERP Optima (Przesyłanie zamówień)

  • Pobieranie walut i przekazywanie ich na zamówienie.

Wszystkie E-commerce do Comarch ERP Optima (Przesyłanie zamówień)

  • Usunięto błąd podczas sprawdzania NIP'U, który posiada litery.

Comarch ERP Optima wysyłka e-mail'i

  • Wysyłanie dokumentów tylko do kontrahentów o określonym atrybucie.

 

Wersja 325 (2020.03.23)

Nowa integracja

  • Shoper do Subiekt nexo PRO -> Zamówienia.

Wszystkie integracje

  • Eksport historii synchronizacji do TXT/HTML, ograniczenia wpisów do 100 w trybie panelu.

BaseLinker » Comarch ERP Optima (Przesyłanie zamówień)

  • Poprawiono umieszczenie danych na karcie kontrahenta.

BaseLinker » Comarch ERP Optima (Generowanie dokumentów)

  • Gdy nie wypełniono tabelki mapowania statusów do dokumentu.

Subiekt GT » ErpBox (Synchronizacja stanów magazynowych)

  • Podczas pobierania części produktów.

Subiekt GT » ErpBox (Przesyłanie produktów)

  • Z dodawaniem nazwy grupy (nie zostanie dodana), usunięto błąd z dodaniem produktu z zerowym VAT, zoptymalizowano pobieranie produktów z ErpBox, możliwość aktualizacji opisu w zależności od wybranego pola opis, nowym produktom można nadać kategorię z ErpBox.

Subiekt GT » ErpBox (Generowanie dokumentów)

  • Braku zmiany statusu dokumentu oraz wpisywania numeru dokumentu końcowego do pola dodatkowego.
  • Dodano możliwość identyfikowania zamówienia poprzez identyfikator ze sklepu.

Subiekt GT » PrestaShop (Synchronizacja stanów magazynowych)

  •  Możliwość wyłączenia synchronizacji wariantów, jeżeli SKU wariantu jest takie same, jak SKU głównego produktu.

ErpBox » Subiekt GT (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano obsługę EAN dla produktu w zamówieniach.

Plentymarkets » Subiekt GT (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano obsługę SPTK, dodano zmianę statusu zamówienia.

BaseLinker » WAPRO Mag (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano możliwość dodatkowego wyszukiwania produktu, jeżeli nie znaleziono na podstawie pierwszego mapowania.

Comarch ERP Optima wysyłka E-maili

  • Dodano do Vendora użycie pola "Nazwa 3", żeby działało to również przy pustym imieniu i nazwisku albo przy pustej firmie.

 

Wersja 324 (2020.03.16)

Nowa integracja

  • Subiekt GT do Amazon, Invoicing

ErpBox » Subiekt GT (Przesyłanie zamówień)

  • Poprawiono wyświetlanie opcji dodatkowych przy zapisywaniu uwag.

BaseLinker » Subiekt GT (Generowanie dokumentów)

  • Przenoszenie pól własnych z dokumentów źródłowych na dokumenty docelowe.

Subiekt GT » FTP (Synchronizacja stanów magazynowych)

  • Dodano useMinusStock do scenariusza konfiguracyjnego.

SkyShop » Subiekt GT, Subiekt nexo PRO, Comarch ERP Optima (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano obsługę dodatkowego pola w Api do płatności.

BaseLinker » Wapro Mag (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano zapisywanie informacji w zamówieniach do pola "Informacje Dodatkowe".
  • Dodano usuwanie zamówień, gdy wystąpił błąd w trakcie przetwarzania.

Wszystkie E-commerce w Subiekt nexo PRO (Przesyłanie zamówień)

  • Usunięto informację "o przetwarzaniu zamówienia", "o istnieniu zamówienia".

Subiekt GT » Amazon (Przesyłanie faktur do Amazon)

  • Zmiana flagi dokumentu w zależności od tego, czy udało się zapisać dokument, czy nie.
  • Dodano obsługę rabatów. 
  • Dodano możliwość mapowania jednym kluczem wielu produktów. 
  • Dodano możliwość wyboru statusów z BaseLinker -> będą tworzyć się dokumenty SPTK. 
  • Obsługa własnego delimitera oraz dodanie wyboru przesyłania pola dodatkowego 1 i 2 do uwag. 
  • Wybór daty kursu waluty: data zapisu dokumentu lub data zamówienia w BaseLinker. 
  • Wybór domyślnego magazynu w momencie, kiedy nie uda się wcześniej zmapować. 
  • Poprawiono błąd powodujący dodawanie na przesunięcie między magazynowe produktów z ilością zero. 
  • Jeśli jest ustawione mapowanie VAT'u na podstawie statusu lub kodu kraju, to VAT zostanie wpisany także na usługę transportu. 
  • Opcja czyszczenia pola "Numer Domu" na kartotece kontrahenta. 

Subiekt GT » SkyShop (Synchronizacja stanów magazynowych)

  • Możliwość sumowania z polem własnym. 
  • Ograniczenie synchronizowanych produktów w ramach konkretnej cechy. 
  • Sumowanie wielu magazynów.

 

Wersja 323 (2020.03.09)

Wszystkie integracje

  • Przywrócenie wyświetlania zdarzeń w panelu.
  • Poprawiono wygląd dolnej części panelu zarządzania integracją (dashboardu).

Nowe integracje 

  • Subiekt GT do SkyShop -> Stany magazynowe.
  • SkyShop do Subiekt GT -> Zamówienia.
  • SkyShop do Subiekt nexo PRO-> Zamówienia.
  • Comarch Optima do SkyShop -> Stany magazynowe.
  • Subiekt nexo PRO do SkyShop -> Stany magazynowe.
  • BaseLinker do WAPRO MAG -> Zamówienia.
  • SkyShop do Comarch Optima ->Zamówienia.
  • Comarch Optima do PrestaShop -> Stany magazynowe.

BaseLinker » Subiekt GT (Przesyłanie zamówień)

  • Dodano obsługę rabatów.
  • Dodano możliwość mapowania jednym kluczem wielu produktów.
  • Poprawiono błąd powodujący dodawanie na przesunięcie między magazynowe produktów z ilością zero.
  • Dodano możliwość wyboru statusów z BaseLinker, z których będą tworzyć się dokumenty SPTK.
  • Dodano nową funkcjonalność na żądanie, jeśli jest ustawione mapowanie VAT'u na podstawie statusu lub kodu kraju, to ten VAT zostanie wpisany także na usługę transportu.
  • Poprawiono walidację pola na e-mail w przypadku trybu testowego.
  • Wybór daty kursu waluty: data zapisu dokumentu lub data zamówienia w BaseLinker.
  • Wybór domyślnego magazynu w momencie, kiedy nie uda się wcześniej zmapować.
  • Dodano opcję czyszczenia pola "Numer Domu" na kartotece kontrahenta.

BaseLinker » Comarch ERP Optima (Przesyłanie zamówień)

  • Przepisywanie pól zamówienia w BaseLinker do atrybutu dokumentu w Comarch Optima.
  • Nowa opcja mapowania kontrahenta: pole BaseLinker -> 'Nazwa firmy'.
  • Przesyłanie stanów magazynowych produktów oznaczonych jako pozycja do sklepu internetowego. Aktualizowanie nazw pozycji na dokumencie. Jest pobierana jako nazwa produktu z BaseLinker.
  • Zmiana magazynu dokumentu w momencie braku stanu.

BaseLinker » Subiekt nexo PRO (Przesyłanie zamówień)

  • Poprawa filtra w sql pobierającym zamówienia.

Subiekt GT » BaseLinker (Synchronizacja stanów magazynowych)

  • Przesyłanie stanów magazynowych produktów oznaczonych jako pozycja do sklepu internetowego.

BaseLinker » Comarch ERP Optima (Generowanie dokumentów)

  • Masowe generowanie FS/PA z RO w Comarch Optima na podstawie statusu w BaseLinker.

BaseLinker » Navireo (Przesyłanie zamówień)

  • Alternatywna metoda nawiązywania połączenia z systemem Navireo.

Subiekt GT na e-mail

  • Wysyłanie dokumentów z Subiekt GT na e-mail.
  • Poprawiono filtr do generowanych dokumentów, który przyśpieszy działanie wtyczki.
  • Poprawiono treść pytania w sprawie dokumentów oraz wczytywanie odpowiedniego punktu.

Comarch ERP Optima » PrestaShop (Synchronizacja stanów magazynowych)

  • Dodano komunikat o aktualizacji stanu produktu.

Comarch ERP Optima » BaseLinker (Synchronizacja stanów magazynowych)

  • Przesyłanie stanów magazynowych produktów oznaczonych "Udostępniaj w cenniku zewnętrznym".

Subiekt GT » PrestaShop (Synchronizacja stanów magazynowych)

  • Dodano komunikat o aktualizacji stanu produktu.