Zyskaj -20% na miesięczny Plan wsparcia lub -35% wybierając plan na rok!
OPT_CAI_COM_INV_BLK_100
Wtyczka umożliwia automatyczne dodawanie dokumentów w formacie PDF z systemu ERP.
Dzięki wtyczce “Dodawanie dokumentów PDF z Comarch Optima do zamówienia w Baselinker” uzyskasz możliwość dodania dokumentu sprzedaży w formacie PDF wygenerowanego w Comarch Optima do zamówienia w Baselinker.
Zobacz dokumentację wtyczkiDzięki integracji Subiekta GT oszczędzaj czas i uniknij 92% popełnianych błędów.
Zacznij już terazWtyczka umożliwia automatyczne pobieranie zamówień i przesyłanie ich z systemu ERP do kolejnej platformy e-commerce.
Wtyczka umożliwia przesyłanie numerów listów przewozowych między systemem ERP a BaseLinkerem.
Tak, nasza firma przewiduje wsparcie dla nowych klientów, którzy założyli konto. Otrzymujecie na czas 14 dni opiekuna, który pomoże skonfigurować integracje (1 wtyczkę lub 30 minut), rozwiąże wszystkie niejasności i z chęcią odpowie na wszelkie pytania. Dodatkowo, jeśli występuje problem z konfiguracją, można się skontaktować z nami poprzez czat lub e-mailowo.
Wtyczka pozwala na dodanie do zamówienia faktury w formacie PDF z systemu ERP. Pozwala wybierać czy dodawać faktury do wszystkich zamówień lub tylko tych o określonym statusie, a także wybrać status tych zamówień, do których przypisano faktury. Aby dokument wygenerowany w systemie ERP został podpięty pod zamówienie w systemie OMS, na karcie zamówienia musi być wystawiona wewnętrzna faktura.
Niestety nie ma takiej możliwości, ponieważ nasze integracje działają w trybie abonamentowym. Warto jednak rozważyć ich zakup na dłuższy okres czasu ze względu na atrakcyjne promocje i liczne rabaty.
Tak, wtyczka korzysta z modułów podanych w integratorze SellIntegro dla Comarch Optima.
Nie, ze względu na złożoność wydruków w formacie GenRap - nie wszystkie wydruki mogą działać poprawnie. W celach weryfikacji czy Państwa niestandardowy wydruk może zostać wykorzystany prosimy o kontakt z naszym działem supportu.
Niestety nie ma takiej możliwości, ponieważ nasze integracje działają w trybie abonamentowym. Warto jednak rozważyć ich zakup na dłuższy okres czasu ze względu na atrakcyjne promocje i liczne rabaty.
Zalecamy korzystanie z aktualnych wersji systemów ( e-commerce/ ERP / systemy operacyjne/serwer) ,aby uzyskać dostęp do pełnych funkcjonalności integracji. Starsze wersje mogą ograniczać integracje/ zmienić jej działanie, dlatego aktualizowanie tych systemów na bieżąco jest zalecana przy korzystaniu z naszych integracji.
Modyfikacje wprowadzone w zewnętrznych systemach przez klienta mogą wpłynąć na działanie integracje, sugerujemy korzystanie ze standardowych wersji systemów lub przeprowadzenie własnych testów po wprowadzeniu zmian.
W takich sytuacjach (brak aktualnych wersji) nie gwarantujemy prawidłowej pracy integracji.
* Minimalne wymagania są zależne od ilości wykorzystywanych wtyczek oraz od ilości przetwarzanych danych (limity sa określony przy każdym produkcie)