Doradztwo biznesowe +48 796 300 128
email pomoc@sellintegro.pl
Dodawanie PDF
7
Ilość aktywnych instalacji
100-500
aktywnych instalacji
10-100
aktywnych instalacji
Kod wtyczki:

OPT_CAI_COM_INV_BLK_100

Wypróbuj za darmo
Scenariusz konfiguracji

Dodawanie faktur PDF z Comarch ERP Optima do zamówienia w BaseLinker

Wtyczka umożliwia automatyczne dodawanie dokumentów w formacie PDF z systemu ERP.

Dzięki wtyczce “Dodawanie dokumentów PDF z Comarch Optima do zamówienia w Baselinker” uzyskasz możliwość dodania dokumentu sprzedaży w formacie PDF wygenerowanego w Comarch Optima do zamówienia w Baselinker.

Zobacz dokumentację wtyczki

Główne funkcjonalności

Intuicyjne dodawanie dokumentów generowanych w Comarch Optima bezpośrednio do zamówień w BaseLinker, co poprawia koordynację między platformami.
Elastyczność w konfiguracji: ustawienia zakresu dni przetwarzania, wyboru sposobu uruchamiania (automatycznego z określoną przerwą czy ręcznego), a także wybór modułów Optimy.
Powiązanie zamówień z seriami dokumentów, automatyczna wysyłkę faktur detalicznych, zapis dokumentów w wybranej lokalizacji oraz wysyłkę dokumentów do klientów.

Główne funkcjonalności

Dzięki automatycznemu dodawaniu dokumentów z systemu ERP, wyeliminujesz konieczność ręcznego wyszukiwania i dołączania plików. Przyspieszysz procesy i oszczędzisz czas.
Twoje dane zawsze będą poprawne i spójne, unikniesz błędów, które wynikających z ręcznego dodawania dokumentów PDF.
Będziesz mógł wyszukiwać, sortować i przeglądać pliki PDF bezpośrednio w systemie ERP. Zarządzanie Twoimi dokumentami stanie się o wiele łatwiejsze.
Dodawanie PDFDodawanie PDF

Zaoszczędź 3 etaty automatyzując ręczną obsługę systemów!

Dzięki integracji Subiekta GT oszczędzaj czas i uniknij 92% popełnianych błędów. 

Zacznij już teraz
PRZEWAGA DZIĘKI TECHNOLOGII

Dlaczego warto wybrać integrator SellIntegro?

Nasze systemy miesięcznie obsługują 6-10 milionów zamówień o tygodniowej sumarycznej wartości ok. 150 mln zł. Oferujemy ponad 400 gotowych integracji oraz pakiety integracyjne dla najpopularniejszych polskich systemów księgowych.

Chmurowa Platforma SellIntegro
Konkurencyjne integratory aplikacyjne
Szybkość
Synchronizacja co 3 sekundy
Synchronizuj dane między systemami w czasie rzeczywistym nawet co 3 sekundy.
Synchronizacja co kilka minut / godzin
Często występujące kolejkowanie procesów, prowadzące do opóźnień w synchronizacji.
Elastyczność
Dowolność w konfiguracji
Nasze wtyczki można konfigurować, osiągając więcej możliwości ustawień.
Ograniczenia w konfiguracji
Sztywne funkcje uniemożliwiające personalizacje.
Niezawodność
Integracja działa niezależnie
Dzięki hybrydowej infrastrukturze jesteśmy pewni stabilności naszych usług, nawet przy globalnych awariach.
Aplikacja i biblioteka lokalna
Funkcjonowanie integracji zależne od lokalnej infrastruktury.
Support
24 / 7
Nasz dział support liczący 17 osób jest dla Ciebie codziennie dostępny, aby wspierać Cię w osiąganiu większych zysków.
Ograniczony
Brak działu support, kolejkowanie zgłoszeń.
Dodawanie PDF

Szczegółowe funkcjonalności

Funkcje

  • Możesz generować faktury w formacie PDF na podstawie wybranego wzorca wydruku, co zapewnia spójność i profesjonalny wygląd dokumentów.
  • Masz możliwość dodawania korekt do zamówienia, jeśli klient zwróci towar, co ułatwia rozliczenie i zapobiega błędom w księgowości.
  • Skracasz czasu potrzebnego do obsługi zamówień oraz zmniejszasz liczbę pytań klientów odnośnie faktur.
  • Ułatwienie klientom pobierania faktur bez konieczności kontaktowania się z obsługą klienta przyspiesza proces i zwiększa komfort obsługi.

*w celu potwierdzenia, że wyżej opisane funkcjonalności są dostępne dla Twojego systemu, skontaktuj się z nami.

Przykład wykorzystania

  • Dodawanie dokumentów wygenerowanych w Comarch Optima do zamówienia w BaseLinker
  • Możliwość zmiany statusu zamówienia w BaseLinker po dodaniu dokumentu

Funkcjonalności

Funkcje dostępne w wersji VER_RTM_v140.0

  • możliwość ustawienia zakresu do ilu dni wstecz wtyczka ma przetwarzać zamówienia
  • możliwość ustawienia automatycznego i ręcznego uruchamiania. W przypadku automatycznego uruchamiania można wybrać długość przerwy pomiędzy uruchomieniami(bez przerwy, 15 sekund, 30 sekund, 1 minuta, 5 minut, 15 minut, 30 minut oraz 60 minut), dni uruchamiania wtyczki oraz przedziały godzinowe w których wtyczka ma działać
  • wybór posiadanych modułów Optimy
  • konfiguracja z których statusów zamówienia mają być przetwarzane, możliwość zmiany statusu zamówienia w przypadku poprawnego dodania dokumentu oraz gdy dokument nie zostanie dodany z powodu jakiegoś błędu
  • wybór wzorców wydruku, z których ma być generowany PDF. Tutaj mamy możliwość:

          - mapowania po ID statusu,

          - źródle zamówienia,

          - brak warunku,

          - typ wzorca (Crystal, Clarion, XML, GenRAP)

          - symbol dokumentu 

  • możliwość powiązania zamówienia z seriami dokumentów (aby stworzyć domyślą fakturę / paragon w BaseLinker)
  • możliwość wysyłania faktury detalicznej jeżeli została wygenerowana do paragonu
  • możliwość zapisania wygenerowanego dokumentu w wybranej lokalizacji na urządzeniu
  • wybór czy wysyłać potwierdzone dokumenty czy wszystkie
  • wysyłka dokumentów do klientów wyłącznie o wybranym atrybucie

Polecane wtyczki wraz z tą

Przesyłanie zamówień z BaseLinker do Comarch ERP Optima

Masowe generowanie FS/PA z RO w Comarch ERP Optima na podstawie statusu w BaseLinker

Rozliczanie dokumentów w Comarch ERP Optima na podstawie statusu w BaseLinker

Powiązane wtyczki:

Przesyłanie zamówień z ERP

Wtyczka umożliwia automatyczne pobieranie zamówień i przesyłanie ich z systemu ERP do kolejnej platformy e-commerce.

Zobacz wtyczkę

Listy przewozowe

Wtyczka umożliwia przesyłanie numerów listów przewozowych między systemem ERP a BaseLinkerem.

Zobacz wtyczkę

FAQ

Czy pomożecie mi przy pierwszej konfiguracji?

Tak, nasza firma przewiduje wsparcie dla nowych klientów, którzy założyli konto. Otrzymujecie na czas 14 dni opiekuna, który pomoże skonfigurować integracje (1 wtyczkę lub 30 minut), rozwiąże wszystkie niejasności i z chęcią odpowie na wszelkie pytania. Dodatkowo, jeśli występuje problem z konfiguracją, można się skontaktować z nami poprzez czat lub e-mailowo.

W jaki sposób odbywa się dodawanie faktur PDF z systemu ERP?

Wtyczka pozwala na dodanie do zamówienia faktury w formacie PDF z systemu ERP. Pozwala wybierać czy dodawać faktury do wszystkich zamówień lub tylko tych o określonym statusie, a także wybrać status tych zamówień, do których przypisano faktury. Aby dokument wygenerowany w systemie ERP został podpięty pod zamówienie w systemie OMS, na karcie zamówienia musi być wystawiona wewnętrzna faktura.

Czy istnieje możliwość jednorazowej płatności za integrację z dożywotnim dostępem do licencji (działamy w trybie abonamentu)?

Niestety nie ma takiej możliwości, ponieważ nasze integracje działają w trybie abonamentowym. Warto jednak rozważyć ich zakup na dłuższy okres czasu ze względu na atrakcyjne promocje i liczne rabaty.

Czy wtyczka wykorzystuje moduły Optimy?

Tak, wtyczka korzysta z modułów podanych w integratorze SellIntegro dla Comarch Optima.

Czy wtyczka generuje z każdego wzorca GenRAP?

Nie, ze względu na złożoność wydruków w formacie GenRap - nie wszystkie wydruki mogą działać poprawnie. W celach weryfikacji czy Państwa niestandardowy wydruk może zostać wykorzystany prosimy o kontakt z naszym działem supportu.

Czy istnieje możliwość jednorazowej płatności za integrację z dożywotnim dostępem do licencji (działamy w trybie abonamentu)?

Niestety nie ma takiej możliwości, ponieważ nasze integracje działają w trybie abonamentowym. Warto jednak rozważyć ich zakup na dłuższy okres czasu ze względu na atrakcyjne promocje i liczne rabaty.

Wymagania systemowe:

  • Dostępne wolne moduły:  “Handel  lub  Handel Plus” oraz  “Kasa/Bank lub Kasa/Bank Plus”;
  • Nazwa podmiotu oraz dane operatora Optima
  • Endpoint- dostępny do zainstalowania z panelu wtyczki;
  • Stały, przewodowego dostępu do internetu (nie zalecamy połączeń mobilnych ze względu na problemy ze stabilnością połączenia oraz ograniczenia transferu) Do rozliczania dokumentów w walucie obcej Kasa/Bank Plus

Zalecamy korzystanie z aktualnych wersji systemów ( e-commerce/ ERP / systemy operacyjne/serwer) ,aby uzyskać dostęp do pełnych funkcjonalności integracji. Starsze wersje mogą ograniczać integracje/ zmienić jej działanie, dlatego aktualizowanie tych systemów na bieżąco jest zalecana przy korzystaniu z naszych integracji.

Modyfikacje wprowadzone w zewnętrznych systemach przez klienta mogą wpłynąć na działanie integracje, sugerujemy korzystanie ze standardowych wersji systemów lub przeprowadzenie własnych testów po wprowadzeniu zmian.

W takich sytuacjach (brak aktualnych wersji) nie gwarantujemy prawidłowej pracy integracji.

Wymagania sprzętowe:

  • komputer z procesorem minimum core2duo 2 GHz (lub lepszym);
  • 4 GB pamięci operacyjnej RAM (lub więcej);
  • około 1,5 GB wolnego miejsca na dysku twardym dla instalacji klienckiej;
  • system operacyjny Windows 8, Windows 8.1, Windows 10, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016;
  • Windows Server 2019;
  • system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2008 R2, 2012, 2014, 2016, 2017 – bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2014 dostarczana jest wraz z systemem.

* Minimalne wymagania są zależne od ilości wykorzystywanych wtyczek oraz od ilości przetwarzanych danych (limity sa określony przy każdym produkcie)

Rekomendowane wymagania sprzętowe:

  • komputer z czterordzeniowym procesor Intel Core I5 2500 (lub nowszy)/AMD Phenom X4 805 (lub nowszy) ;
  • 8GB pamięci operacyjnej RAM;
  • 64 bitowy system operacyjny Windows 8, Windows 8.1, Windows 10, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016, Windows Server 2019;

© 2023 Made with lots of ❤️ to integration by SellIntegro™

Nasz serwis internetowy używa plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony, w szczególności w celach statystycznych oraz w celach marketingowych. Klikając ,,Akceptuj” akceptujesz przetwarzanie plików cookies, które są niezbędne do funkcjonowania naszej strony www oraz zapamiętują ustawienia sesji użytkownika. Wybierając „Dostosuj” możesz zarządzać swoimi preferencjami, w tym wyrazić zgodę na przetwarzanie plików cookies w celach marketingowych, analitycznych oraz w celu pobrania cookies dla portali społecznościowych. Szczegółowe zasady przetwarzania plików cookies, udostępniamy w Polityce plików cookies.