Doradztwo biznesowe +48 796 300 128
email pomoc@sellintegro.pl
Masowe generowanie dokumentów
8
Ilość aktywnych instalacji
100-500
aktywnych instalacji
10-100
aktywnych instalacji
Kod wtyczki:

BLK_CAI_COM_GDC_NXO_100

Wypróbuj za darmo
Scenariusz konfiguracji

Masowe generowanie dokumentów z ZK w Subiekt nexo PRO na zmianę statusu zamówienia w BaseLinker

Wtyczka umożliwia masowe realizowanie dokumentów sprzedaży w systemie ERP na podstawie wcześniej przesłanego dokumentu ZK.

Zobacz dokumentację wtyczki

Główne funkcjonalności

Zyskasz masowe generowanie FS/PAi w Subiekt Nexo PRO na bazie istniejących ZK, co ułatwia tworzenie dokumentów końcowych z zamówień w BaseLinker.
Możliwość automatycznej fiskalizacji, druku paragonów, faktur sprzedaży oraz detalicznych zwiększa efektywność obsługi sprzedaży w Subiekt Nexo PRO.
Automatyczna zmiana statusu oraz dodawanie numeru utworzonego dokumentu do zamówienia w BaseLinker, gwarantuje pełną integrację i spójność procesów sprzedażowych.

Główne funkcjonalności

Zyskasz szybką i efektywną realizację dokumentów sprzedaży w systemie ERP, eliminując potrzebę ręcznego tworzenia każdego dokumentu.
Zminimalizujesz ryzyko błędów wynikających z ręcznego wprowadzania danych, wszystkie Twoje dokumenty będą generowane na podstawie jednego szablonu ZK.
Zautomatyzujesz rutynowe zadania związane z generowaniem dokumentów sprzedaży, zwiększysz efektywność operacyjną.
Masowe generowanie dokumentów Masowe generowanie dokumentów

Zaoszczędź 3 etaty automatyzując ręczną obsługę systemów!

Dzięki integracji Subiekta GT oszczędzaj czas i uniknij 92% popełnianych błędów. 

Zacznij już teraz
PRZEWAGA DZIĘKI TECHNOLOGII

Dlaczego warto wybrać integrator SellIntegro?

Nasze systemy miesięcznie obsługują 6-10 milionów zamówień o tygodniowej sumarycznej wartości ok. 150 mln zł. Oferujemy ponad 400 gotowych integracji oraz pakiety integracyjne dla najpopularniejszych polskich systemów księgowych.

Chmurowa Platforma SellIntegro
Konkurencyjne integratory aplikacyjne
Szybkość
Synchronizacja co 3 sekundy
Synchronizuj dane między systemami w czasie rzeczywistym nawet co 3 sekundy.
Synchronizacja co kilka minut / godzin
Często występujące kolejkowanie procesów, prowadzące do opóźnień w synchronizacji.
Elastyczność
Dowolność w konfiguracji
Nasze wtyczki można konfigurować, osiągając więcej możliwości ustawień.
Ograniczenia w konfiguracji
Sztywne funkcje uniemożliwiające personalizacje.
Niezawodność
Integracja działa niezależnie
Dzięki hybrydowej infrastrukturze jesteśmy pewni stabilności naszych usług, nawet przy globalnych awariach.
Aplikacja i biblioteka lokalna
Funkcjonowanie integracji zależne od lokalnej infrastruktury.
Support
24 / 7
Nasz dział support liczący 17 osób jest dla Ciebie codziennie dostępny, aby wspierać Cię w osiąganiu większych zysków.
Ograniczony
Brak działu support, kolejkowanie zgłoszeń.
Masowe generowanie dokumentów

Szczegółowe funkcjonalności

Dzięki wtyczce masowe generowanie FS/PAi w Subiekt nexo PRO uzyskasz możliwość stworzenia dokumentów końcowych na podstawie ZK (zamówienie od klientów) istniejących w Subiekt nexo PRO oraz jako zamówienie w BaseLinker.

Przykłady wykorzystania:

  • wykorzystując naszą integrację, utworzysz dokument końcowy na wcześniej utworzonym ZK
  • uzyskasz możliwość automatycznej fiskalizacji i drukowania paragonów, faktur sprzedaży oraz faktur detalicznych 
  • wtyczka zawiera możliwość zmiany statusu oraz dodania numeru stworzonego dokumentu do zamówienia w BaseLinker

Funkcjonalności

Funkcje dostępne w wersji VER_RTM_v143.0:

  • możliwość ustawienia zakresu do ilu dni wstecz wtyczka ma przetwarzać zamówienia z BaseLinker
  • możliwość ustawienia automatycznego i ręcznego uruchamiania. W przypadku automatycznego uruchamiania można wybrać długość przerwy pomiędzy uruchomieniami (bez przerwy, 15 sekund, 30 sekund, 1 minuta, 5 minut, 15 minut, 30 minut oraz 60 minut), dni uruchamiania wtyczki oraz przedziały godzinowe, w których wtyczka ma działać
  • konfiguracja statusów BaseLinker:

          - status, z którego zamówienia mają być przetwarzane do Subiekt nexo PRO

          - status, do którego zamówienie ma trafić, gdy dokument zostanie utworzony w Subiekt nexo PRO

          - status, do którego zamówienie ma trafić, gdy wystąpi błąd podczas tworzenia dokumentu w Subiekt nexo PRO (np. błędy po stronie Subiekt nexo PRO; brak stanu; nie znaleziono produktu)

  • możliwość ustawienia tworzenia konkretnych typów dokumentów w zależności od statusu, w którym znajduje się zamówienie takich jak:

          - paragony imienne lub faktury VAT na żądanie klienta (klient zaznaczył, że chce fakturę)

          - paragony zwykłe

          - paragony imienne

          - faktury VAT

          - faktury detaliczne (paragon imienny + faktura detaliczna)

          - wydania zewnętrzne

  • możliwość automatycznego tworzenia paragonów w sytuacji kiedy klient zaznaczył, że chce fakturę a nie podał numeru NIP
  • możliwość wpisania numeru utworzonego dokumentu do pola własnego w Baselinker
  • możliwość przenoszenia kategorii z ZK w Subiekt nexo PRO dla tworzonych dokumentów
  • możliwość automatycznej fiskalizacji i drukowania paragonów, faktur sprzedaży oraz faktur detalicznych
  • tworzenie dokumentu z datą zapisu dokumentu lub z datą płatności na zamówieniu

Powiązane wtyczki:

Synchronizacja flag własnych

Wtyczka umożliwia automatyczną zmianę statusów zamówień w systemie OMS na podstawie flag w systemie ERP.

Zobacz wtyczkę

Rozliczanie dokumentów

Wtyczka umożliwia rozliczanie dokumentów i ich wybór do rozliczenia w systemie ERP na podstawie statusu w BaseLinker.

Zobacz wtyczkę

FAQ

Czy pomożecie mi przy pierwszej konfiguracji?

Tak, nasza firma przewiduje wsparcie dla nowych klientów, którzy założyli konto. Otrzymujecie na czas 14 dni opiekuna, który pomoże skonfigurować integracje (1 wtyczkę lub 30 minut), rozwiąże wszystkie niejasności i z chęcią odpowie na wszelkie pytania. Dodatkowo, jeśli występuje problem z konfiguracją, można się skontaktować z nami poprzez czat lub e-mailowo.

Jak działa wtyczka generująca FS / PAI?

Generuje ona wybrane dokumenty sprzedażowe na podstawie zamówienia (np. ZK, czy RO) oraz umożliwia wybór statusu z e-commerce, dla którego dokumenty te mogą być generowane. Dodatkowo wtyczka pozwala na wydruk lub fiskalizację dokumentów.

Gdzie mogę znaleźć więcej informacji na temat tej wtyczki?

Pod wskazanym linkiem znajdziesz dokumentację do każdej integracji: https://pomoc.sellintegro.pl Zapraszamy do zapoznania się z naszą bazą wiedzy, w której również możesz znaleźć odpowiedzi na wiele pytań: https://sellintegro.pl/wiki/.

Czy wtyczka działa automatycznie czy wymaga dodatkowej ingerencji / uruchamiania?

Po poprawnym skonfigurowaniu wtyczki w punkcie czwartym - “Czy chcesz, żeby integracja uruchamiała się automatycznie?” - jest możliwość ustawienia, aby wtyczka przetwarzała zamówienia automatycznie z określonymi przerwami pomiędzy uruchomieniami (przedział czasowy pomiędzy “bez przerwy” a “co 60 minut”.

Czy można zapisać dokument z datą płatności na zamówieniu?

Tak, w punkcie 17. scenariusza konfiguracyjnego wtyczki można wybrać aby zapisać dokument z datą płatności na zamówieniu lub z datą zapisu dokumentu.

Gdzie mogę znaleźć więcej informacji na temat tej wtyczki?

Pod wskazanym linkiem znajdziesz dokumentację do każdej integracji: https://pomoc.sellintegro.pl Zapraszamy do zapoznania się z naszą bazą wiedzy, w której również możesz znaleźć odpowiedzi na wiele pytań: https://sellintegro.pl/wiki/.

Wymagania systemowe:

  • Wolna licencja na stanowisko w Subiekt NEXO PRO (możesz założyć podmiot testowy w Subiekt NEXO PRO którego ważność licencji to 45 dni, licencję na Subiekt NEXO PRO możesz też kupić tutaj); (Dany użytkownik powinien mieć ustawione hasło do logowania Nexo Pro);
  • Wolna licencja na Sferę dla Subiekt NEXO PRO (Sfera jest zawarta w ramach pakietu PRO dla NEXO) możesz też kupić licencję na dodatkowe stanowisko tutaj, lub na kolejne tutaj, jeśli korzystasz z innych integracji musisz kupić dodatkową licencję tylko pod potrzeby oprogramowania SellIntegro. Pamiętaj, że niezależnie, czy korzystasz z 1, czy 20 integracji SellIntegro nasz integrator potrzebuje tylko 1 licencji Sfery. Jeśli korzystasz z jednej licencji Sfery, integracja będzie działać dopiero po zwolnieniu stanowiska;
  • Nazwa użytkownika i hasło dostępu do bazy danych SQL (dołączony do programów NEXO instalator serwera SQL ustawia domyślnie użytkownika "sa" oraz hasło puste. W przypadku, gdy instalacja serwera SQL została przeprowadzona ręcznie, hasło może być ustawione);
  • Endpoint- dostępny do zainstalowania z panelu danej wtyczki;
  • Stały, przewodowy dostęp do internetu (nie zalecamy połączeń mobilnych ze względu na problemy ze stabilnością połączenia oraz ograniczenia transferu).

Zalecamy korzystanie z aktualnych wersji systemów ( e-commerce/ ERP / systemy operacyjne/serwer) ,aby uzyskać dostęp do pełnych funkcjonalności integracji. Starsze wersje mogą ograniczać integracje/ zmienić jej działanie, dlatego aktualizowanie tych systemów na bieżąco jest zalecana przy korzystaniu z naszych integracji.

Modyfikacje wprowadzone w zewnętrznych systemach przez klienta mogą wpłynąć na działanie integracje, sugerujemy korzystanie ze standardowych wersji systemów lub przeprowadzenie własnych testów po wprowadzeniu zmian.

W takich sytuacjach (brak aktualnych wersji) nie gwarantujemy prawidłowej pracy integracji.

Wymagania sprzętowe:

  • komputer z procesorem minimum core2duo 2 GHz (lub lepszym);
  • 4 GB pamięci operacyjnej RAM (lub więcej);
  • około 1,5 GB wolnego miejsca na dysku twardym dla instalacji klienckiej;
  • system operacyjny Windows 10 w wersji Anniversary Update (1607) lub nowszy, Windows 11, Windows Server 2016, Windows Server 2019, Windows Server 2022,
  • system obsługi baz danych (SQL)Microsoft SQL Server 2014, Microsoft SQL Server 2016, Microsoft SQL Server 2017, Microsoft SQL Server 2019, Microsoft SQL Server 2022.

*Minimalne wymagania są zależne od ilości wykorzystywanych wtyczek oraz od ilości przetwarzanych danych (limity sa określony przy każdym produkcie)

Rekomendowane wymagania sprzętowe:

  • komputer z czterordzeniowym procesor Intel Core I5 2500 (lub nowszy)/AMD Phenom X4 805 (lub nowszy) ;
  • 8GB pamięci operacyjnej RAM;
  • 64 bitowy system operacyjny Windows 10 (lub nowsze), Windows Server 2016, Windows Server 2019;

© 2023 Made with lots of ❤️ to integration by SellIntegro™

Nasz serwis internetowy używa plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony, w szczególności w celach statystycznych oraz w celach marketingowych. Klikając ,,Akceptuj” akceptujesz przetwarzanie plików cookies, które są niezbędne do funkcjonowania naszej strony www oraz zapamiętują ustawienia sesji użytkownika. Wybierając „Dostosuj” możesz zarządzać swoimi preferencjami, w tym wyrazić zgodę na przetwarzanie plików cookies w celach marketingowych, analitycznych oraz w celu pobrania cookies dla portali społecznościowych. Szczegółowe zasady przetwarzania plików cookies, udostępniamy w Polityce plików cookies.