Funkcjonalności
- Automatycznie przesyłaj zamówienia dokładnie tak jak chcesz, bez popełniania błędów i ręcznego tworzenia dokumentów.
- Możesz wybrać typ dokumentu czy kontrahenta, który ma być utworzony oraz na którym magazynie dokument ma się pojawić.
- Dokonuj wyboru, w jaki sposób mapować produkty i wybierz metodę przetwarzania kosztu transportu i płatności.
- Dla porządku oznaczaj transakcje VAT i JPK VAT.
- Automatyczne dokonuj potwierdzeń przesłania zamówień z systemu ERP.
- Możesz również określić dopuszczalny przedział czasowy przesyłania zamówień (np. pomiędzy 6:00-21:00).
*w celu potwierdzenia, że wyżej opisane funkcjonalności są dostępne dla Twojego systemu, skontaktuj się z nami.
Integracja pozwoli na przetworzenie zamówień z Baselinker do wybranego w konfiguracji dokumentu w Comarch Optima. Wykorzystując naszą integrację na podstawie karty zamówienia w BaseLinker utworzysz m.in dokument RO, paragony imienne, faktury VAT, proforma, oraz wydania zewnętrzne.
Przykłady wykorzystania:
- wykorzystując tą wtyczkę stworzysz dokumenty w Comarch Optima (zamówienia RO, paragony imienne, faktury VAT, proforma, wydania zewnętrzne) na podstawie zamówienia w Baselinker
- uzyskasz możliwość powiązania kontrahentów, produktów oraz płatności pomiędzy systemami
- uzyskasz możliwość zapisywania dokumentów na wybranym magazynie, ustalania kategorii i atrybutów dokumentu.
Funkcjonalności
Funkcje dostępne w wersji VER_RTM_v143.0
- możliwość ustawienia zakresu do ilu dni wstecz wtyczka ma przetwarzać zamówienia
- możliwość ustawienia automatycznego i ręcznego uruchamiania. W przypadku automatycznego uruchamiania można wybrać długość przerwy pomiędzy uruchomieniami(bez przerwy, 15 sekund, 30 sekund, 1 minuta, 5 minut, 15 minut, 30 minut oraz 60 minut), dni uruchamiania wtyczki oraz przedziały godzinowe w których wtyczka ma działać
- konfiguracja, z których statusów zamówienia mają być przetwarzane, możliwość zmiany statusu zamówienia w przypadku poprawnego dodania dokumentu oraz gdy dokument nie zostanie dodany z powodu jakiegoś błędu
- możliwość aktualizacji już wystawionego dokumentu w Comarch ERP Optima na podstawie zamówienia w BaseLinker
- możliwość aktualizacji pozycji na dokumencie
- możliwość usuwania dokumentów z Comarch Optima
- dodawanie numeru utworzonego dokumentu do pola własnego zamówienia w BaseLinker
- możliwość tworzenia następujących dokumentów w Comarch Optima:
- zamówienia RO
- paragony imienne
- faktury VAT
- proforma
- wydania zewnętrzne
- możliwość przypisania serii do tworzonych dokumentów oraz wybrania niestandardowego symbolu dokumentu
- opcja wyboru wykorzystywania cen netto lub brutto z zamówień w BaseLinker
- opcje nadawania tworzonym dokumentom kategorii
- elastyczny system mapowania istniejących kontrahentów i tworzenia nowych kartotek kontrahentów na podstawie tabeli, m.in:
- w BaseLinker (login, telefon, e-mail, nazwa odbiorcy, nazwa płatnika, NIP, punkt odbioru, pole dodatkowe, ID zamówienia, zewnętrzny identyfikator zamówienia, numer zamówienia ze sklepu)
- w Comarch Optima (akronim, nazwa, email, telefon, NIP)
- możliwość tworzenia zamówień na jednej, wskazanej kartotece kontrahenta
- opcja używania kontrahenta nieokreślonego lub tworzenia nowej kartoteki kontrahenta stałego
- możliwość wyboru, które dane kontrahenta mają być aktualizowane w przypadku zgodnego mapowania:
- nie aktualizuj żadnych danych
- aktualizuj tylko informacje o dostawie
- aktualizuj wszystkie dane
- możliwość wyboru symbolu tworzonego kontrahenta na podstawie (m.in. login, e-mail, nazwa odbiorcy/płatnika, NIP, identyfikator zamówienia, automatycznie wygenerowany akronim przez Comarch Optima, losowy symbol, nazwa punktu odbioru, pole dodatkowe 1 i 2, zew. identyfikator zamówienia, numer zamówienia ze sklepu) oraz wyznaczenia alternatywnego symbolu w sytuacji kiedy nadawany symbol już istnieje w bazie Comarch Optima
- możliwość wyboru danych które mają się znaleźć w polach odbiorca i nabywca (pobrane z danych do faktury lub z danych do dostawy)
- możliwość przepisywania płatności z zamówienia do kartoteki kontrahenta
- możliwość przypisywania grupy oraz atrybutów kontrahenta
- opcje przetwarzania produktów z zamówienia:
- powiązywanie karty produktu z Comarch Optima na podstawie mapowania wartości pól z BaseLinkera (EAN, SKU, nazwa, Id produktu, numer aukcji) z polami z Comarch Optima (akronim, nazwa, podstawowy kod kreskowy, atrybut, wewnętrzny identyfikator produktu)
- ustawianie zawsze tej samej kartoteki produktu w Comarch Optima bez względu na kartotekę na zamówieniu
- powiązywanie kartotek produktu na podstawie wpisanych wartości z pól w BaseLinker i Comarch Optima
- powiązywanie na podstawie mapowania priorytetowego
- możliwość ustawiania atrybutu “BRAK STANU” w Baselinker w momencie braku stanu
- możliwość obsługi zestawów i zestawów promocyjnych jako:
- brak obsługiwania zestawów
- dodawanie na dokument składników zestawu
- dodawanie na dokument cały zestaw tak, jakby było to dodane ręcznie w Comarch Optima
- możliwość dodawania zawartości pola atrybuty do nazwy produktu na zamówieniu
- możliwość ustawienia nazwy pozycji na dokumencie jako:
- nazwa z produktu w BaseLinker
- nazwa produktu z Comarch Optima
- możliwość przypisywania atrybutów produktów
- możliwość przypisywania transportu do zamówienia na podstawie systemu mapowania usługi transportu z Baselinker do wybranego transportu w comarch Optima, przypisanie stałej usługi transportu lub brak obsługi kosztów transportu
- możliwość dzielenia kosztów dostawy na odrębne stawki VAT
- możliwość ustawienia płatnika w zależności od nazwy metody płatności w BaseLinker
- opcje przetwarzania płatności z zamówienia:
- mapowanie płatności z BaseLinker z formą płatności w Comarch Optima
- mapowanie płatności z BaseLinker z własną formą płatności w Comarch Optima
- mapowanie własnych form płatności w zależności od źródła pochodzenia i konta
- obsługa własnych form płatności w zależności od metody transportu
- możliwość przypisywania atrybutów dokumentu wraz z wartością
- możliwość przeliczania kursu walut według średniego kursu waluty w NBP wraz z opcją wyboru daty pobierania kursu waluty
- możliwość ustawienia stawek VAT produktów na podstawie wartości z Comarch Optima, Baselinker lub indywidualnego mapowania w formie tabeli
- możliwość przypisywania rodzaju transakcji VAT na podstawie mapowania pola w Baselinker do wybranego rodzaju transakcji w Comarch Optima
- opcja przypisywania dodatkowego oznaczenia JPK_VAT do dokumentu
- opcja wyboru magazynu, na którym mają tworzyć się dokumenty na podstawie statusu zamówienia w Baselinker
- możliwość dodania uwag do dokumentów w Comarch Optima z opcją wyboru ich kolejności
- możliwość wyboru długości rezerwacji towaru
- możliwość wyboru daty wystawienia dokumentu
- data płatności z BaseLinker
- data utworzenia dokumentu w Comarch ERP Optima
- możliwość wyboru roli kontrahenta na dokumencie:
- domyślna rola
- osoba fizyczna (domyślnie) lub podmiot gospodarczy (jeżeli klienta zaznaczył opcję otrzymania faktury oraz wpisał NIP)