Funkcjonalności
- Automatycznie przesyłaj zamówienia dokładnie tak jak chcesz, bez popełniania błędów i ręcznego tworzenia dokumentów.
- Możesz wybrać typ dokumentu czy kontrahenta, który ma być utworzony oraz na którym magazynie dokument ma się pojawić.
- Dokonuj wyboru, w jaki sposób mapować produkty i wybierz metodę przetwarzania kosztu transportu i płatności.
- Dla porządku oznaczaj transakcje VAT i JPK VAT.
- Automatyczne dokonuj potwierdzeń przesłania zamówień z systemu ERP.
- Możesz również określić dopuszczalny przedział czasowy przesyłania zamówień (np. pomiędzy 6:00-21:00).
*w celu potwierdzenia, że wyżej opisane funkcjonalności są dostępne dla Twojego systemu, skontaktuj się z nami.
“Przesyłanie zamówień z Baselinker do Subiekt nexo PRO” umożliwia zautomatyzowanie procesów sprzedażowych dla zamówień z różnych źródeł (marketplace'y, sklepy internetowe) zagregowanych na platformie BaseLinker. Integracja pozwoli na przetworzenie zamówień z BaseLinker do wybranego w konfiguracji dokumentu w Subiekt nexo PRO. Wykorzystując naszą integrację na podstawie karty zamówienia w BaseLinker utworzysz m.in dokumenty ZK, paragony imienne, faktury VAT oraz paragony zwykłe i wydrukujesz je na wybranej drukarce
Przykłady wykorzystania
- wykorzystując tą wtyczkę stworzysz dokumenty w Subiekt Nexo (zamówienia ZK, paragony imienne, paragony zwykłe, faktury VAT) na podstawie zamówienia w Baselinker
- uzyskasz możliwość automatycznej fiskalizacji i drukowania paragonów, faktur sprzedaży oraz zamówień klienta (ZK)
- uzyskasz możliwość powiązania kontrahentów, produktów oraz płatności pomiędzy systemami
Funkcjonalności
Funkcje dostępne w wersji VER_RTM_v143.0
- możliwość ustawienia zakresu do ilu dni wstecz wtyczka ma przetwarzać zamówienia
- możliwość ustawienia automatycznego i ręcznego uruchamiania. W przypadku automatycznego uruchamiania można wybrać długość przerwy pomiędzy uruchomieniami (bez przerwy, 15 sekund, 30 sekund, 1 minuta, 5 minut, 15 minut, 30 minut oraz 60 minut), dni uruchamiania wtyczki oraz przedziały godzinowe w których wtyczka ma działać
- konfiguracja, z których statusów zamówienia mają być przetwarzane, możliwość zmiany statusu zamówienia w przypadku poprawnego dodania dokumentu oraz gdy dokument nie zostanie dodany z powodu jakiegoś błędu
- możliwość usuwania dokumentów z nexo
- możliwość usuwania rezerwacji stanów w nexo
- wystawianie korekt faktur/zwrotów detalicznych oraz korekt częściowych wraz z przypisaniem przyczyny korekty, metody płatności i numeru korekty do zamówienia w BaseLinker
- możliwość aktualizacji pozycji na dokumencie
- możliwość tworzenia następujących dokumentów:
- zamówienia ZK
- paragony imienne
- paragony zwykłe
- faktury VAT
- możliwość automatycznego wydruku dokumentów na wybranych wzorcach wydruku
- możliwość wyboru przetwarzania stawek VAT:
- ustawiaj stawki VAT zgodnie z ustawieniami w systemie ERP
- stawkę VAT zgodnie z ustawieniami systemu e-commerce
- przypisywanie stawek VAT na podstawie tabeli mapowania
- dodawanie numeru utworzonego dokumentu do zamówienia w BaseLinker do pola dodatkowego
- możliwość aktualizowania statusu realizacji dokumentu w nexo
- opcja wyboru wykorzystywania cen netto lub brutto z zamówień w BaseLinker
- opcje nadawania tworzonym dokumentom kategorii na podstawie tabeli mapowania i wyznaczenie alternatywnej kategorii w przypadku braku mapowania
- możliwość ustawiania podpisu na dokumencie:
- podpisem domyślnym np. operator służący do tworzenia zamówienia
- wyznaczenie stałego podpisu
- elastyczny system mapowania istniejących kartotek kontrahentów na podstawie tabeli, m.in.:
- w BaseLinker (login, telefon, e-mail, nazwa odbiorcy, nazwa firmy odbiorcy, nazwa płatnika, nazwa firmy płatnika, NIP, punkt odbioru, pole dodatkowe 1 i 2, ID zamówienia, zewnętrzny identyfikator zamówienia)
- w nexo (symbol, nazwa, email, telefon, NIP)
- możliwość wyboru jakie dane na kontrahenta mają być aktualizowane w przypadku zgodnego mapowania:
- nie aktualizuj żadnych danych
- aktualizuj tylko informacje o dostawie
- aktualizuj wszystkie dane
- w przypadku braku mapowania kontrahenta możliwość tworzenia nowej kartoteki lub pomijanie przesyłania zamówienia
- możliwość tworzenia osobnej kartoteki kontrahenta dla osoby fizycznej i firmy
- możliwość wyboru symbolu tworzonego kontrahenta na podstawie (m.in. symbol z Nexo (autonumeracja), login, e-mail, numer telefonu, nazwa odbiorcy/płatnika, nazwa punktu odbioru, NIP, pole dodatkowe 1 i 2, identyfikator zamówienia, zew. identyfikator zamówienia, własna numeracja) oraz wyznaczenia alternatywnego symbolu w sytuacji kiedy nadawany symbol już istnieje w bazie Nexo
- możliwość mapowania grupy kontrahentów po wybranym polu zamówienia
- opcje przetwarzania produktów z zamówienia:
- powiązanie karty produktu z Nexo na podstawie mapowania wartości pól z Baselinkera (EAN, SKU, nazwa, Id produktu, numer aukcji) z polami z Nexo (nazwa, symbol, kod kreskowy, pola własne 1-8, symbol u dostawacy, kod PLU)
- tworzenie usługi jednorazowej
- dodatkowe opcje przetwarzania produktów:
- tworzenie nowej kartoteki w przypadku nieodnalezienia produktu
- dodawania usługi jednorazowej w przypadku braku możliwości utworzenia kartoteki
- weryfikacja stanów i ustawianie statusu rezerwacji lub wykonania
- rozbijanie produktów z kompletu na pojedyncze pozycje w nexo
- montowanie kompletów w nexo
- możliwość ustawiania atrybutu “BRAK STANU” w BaseLinker w momencie braku stanu
- możliwość przypisywania transportu do zamówienia na podstawie systemu mapowania usługi transportu z BaseLinker do wybranego transportu w nexo, przypisanie stałej usługi transportu lub brak obsługi kosztów transportu
- możliwość dzielenia kosztów dostawy na odrębne stawki VAT
- możliwość przetwarzania sposobu płatności na podstawie mapowania płatności z BeaseLinker i z nexo oraz pominięcia przetwarzania płatności
- możliwość przypisywania rodzaju transakcji VAT na podstawie mapowania pola w BaseLinker do wybranego rodzaju transakcji w Subiekt nexo:
- pola w BaseLinker to m. in numer/źródło zamówienia, kraj dostawy, waluta, danych kontrahenta, metody płatności
- rodzaje transakcji w Subiekt nexo to: sprzedaż krajowa, wewnątrzwspólnotowa dostawa towarów, eksport towarów, odwrotne obciążenie - sprzedaż, świadczenie usług poza terytorium kraju, dostawa usług i towarów poza terytorium kraju, transakcja trójstronna - dostawa, wewnątrzwspólnotowa sprzedaż towarów na odległość poniżej limitu 10 000, wewnątrzwspólnotowa sprzedaż towarów na odległość w procedurze uproszczonej OSS
- opcja przypisywania dodatkowego oznaczenia JPK VAT do dokumentu
- możliwość aktualizacji atrybutu produktu w BaseLinker po przesłaniu zamówienia na podstawie wartości pola własnego asortymentu z nexo
- możliwość wyboru na którym oddziale mają pojawić się zamówienia na podstawie mapowania statusów z BaseLinker z oddziałem, w jednym określonym oddziale lub w domyślnym oddziale
- opcja wyboru magazynu, na którym mają tworzyć się dokumenty na podstawie statusu zamówienia w BaseLinker lub na jednym wybranym magazynie
- możliwość dodania uwag do dokumentów w Subiekt nexo z opcją wyboru ich kolejności
- możliwość ustawienia terminu realizacji na datę przesłania zamówienia
- opcja wyboru jaka informacja ma zostać zapisana w numerze oryginału w dokumencie na numer zamówienia z BaseLinker lub numer zamówienia z oryginalnego źródła
Polecane wtyczki wraz z tą:
Masowe generowanie FS/PAI z ZK w Subiekt nexo na podstawie statusu w BaseLinker
Dodawanie faktur PDF z Subiekt nexo PRO do zamówienia w BaseLinker
Automatyczne wysyłanie e-mailem faktur i paragonów z Subiekt nexo do klientów