Funkcjonalności
- Automatycznie przesyłaj zamówienia dokładnie tak jak chcesz, bez popełniania błędów i ręcznego tworzenia dokumentów.
- Możesz wybrać typ dokumentu czy kontrahenta, który ma być utworzony oraz na którym magazynie dokument ma się pojawić.
- Dokonuj wyboru, w jaki sposób mapować produkty i wybierz metodę przetwarzania kosztu transportu i płatności.
- Dla porządku oznaczaj transakcje VAT i JPK VAT.
- Automatyczne dokonuj potwierdzeń przesłania zamówień z systemu ERP.
- Możesz również określić dopuszczalny przedział czasowy przesyłania zamówień (np. pomiędzy 6:00-21:00).
*w celu potwierdzenia, że wyżej opisane funkcjonalności są dostępne dla Twojego systemu, skontaktuj się z nami.
Integracja pozwoli na przetworzenie zamówień z Shoper do wybranego w konfiguracji dokumentu w Subiekt GT. Wykorzystując naszą integrację na podstawie karty zamówienia w Baselinker utworzysz m.in dokumnet ZK, PA/PAi lub FS i wydrukujesz go na wybranej drukarce.
Funkcjonalności
Funkcje dostępne w wersji VER_RTM_v145.0
- możliwość ustawienia zakresu do ilu dni wstecz wtyczka ma przetwarzać zamówienia
- możliwość ustawienia automatycznego i ręcznego uruchamiania. W przypadku automatycznego uruchamiania można wybrać długość przerwy pomiędzy uruchomieniami(bez przerwy, 15 sekund, 30 sekund, 1 minuta, 5 minut, 15 minut, 30 minut oraz 60 minut), dni uruchamiania wtyczki oraz przedziały godzinowe w których wtyczka ma działać
- połączenie do sklepu Shoper za pomocą adresu strony, loginu i hasła
- konfiguracja, z których statusów zamówienia mają być przetwarzane, możliwość zmiany statusu zamówienia w przypadku poprawnego dodania dokumentu oraz gdy dokument nie zostanie dodany z powodu jakiegoś błędu
- możliwość automatycznego usunięcia ZK lub zmiany statusu rezerwacji
- wystawianie korekt faktu/zwrotów detalicznych
- drukowanie wcześniej stworzonych dokumentów z SGT na podstawie statutus w Shoper
- możliwość tworzenia następujących dokumentów w Subiekt GT:
- zamówienia od klientów
- paragony lub faktury VAT,
- paragony;
- faktury VAT;
- faktury marża;
- zamówienia zaliczkowe;
- mapowanie zgodnie z tabelą (jaki status w Shoper - jaki typ dokumentu);
- tworzenie dodatkowo WZ;
- tworzenie dodatkowo FSD do paragonu;
- wybór tworzenia paragonu zwykłego lub imiennego;
- dokonywanie rezerwacji towaru na ZK;
- ustawianie daty wystawienia dokumentu;
- możliwość automatycznego wydruku dokumentów na wybranych wzorcach wydruku
- opcja wyboru wykorzystywania cen netto lub brutto z zamówień w Shoper lub nie nadpisywania cen w Subiekt GT
- możliwość wyboru przetwarzania stawek VAT:
- ustawiaj stawki VAT zgodnie z ustawieniami w systemie ERP
- zastosuj stawkę VAT zgodnie z ustawieniami systemu e-commerce
- przypisywanie stawek VAT na podstawie tabeli mapowania
- możliwość podziału dostawy na odrębne stawki VAT
- opcje nadawania tworzonym dokumentom kategorii na podstawie tabeli mapowania i wyznaczenie docelowej kategorii w przypadku braku mapowania
- możliwość ustawiania podpisu na dokumencie:
- podpisem domyślnym np. użytkownikiem służącym do tworzenia zamówienia
- wyznaczenie stałego podpisu
- ustawienia podpisu na podstawie pola własnego
- ustawienie podpisu w zależności od źródła pochodzenia
- ustawienie podpisu w zależności od statusu zamówienia
- opcja aktualizacji osoby przypisanej do dokumentu w Subiekt GT
- elastyczny system mapowania istniejących kontrahentów i tworzenia nowych kartotek kontrahentów na podstawie tabeli, m.in:
- w Shoper (login, telefon, e-mail, nazwa odbiorcy, nazwa płatnika, NIP, punkt odbioru, pole dodatkowe, ID zamówienia,zewnętrzny identyfikator zamówienia, uwagi)
- w Subiekt GT (symbol, nazwa, pełna nazwa, regon. e-mail, pole własne, telefon, NIP, fax, GG, Skype, Opiekun)
- możliwość tworzenia zamówień na jednej, wskazanej kartotece kontrahenta
- opcja tworzenia zawsze kontrahenta jednorazowego lub nowej kartoteki kontrahenta
- możliwość wyboru jakie dane na kontrahenta mają być aktualizowane w przypadku zgodnego mapowania (wszystkie; tylko dane o dostawie; żadne)
- opcja tworzenia kartoteki klienta jako osoba prywatna jeśli jego dane istnieją w Subiekt Gt, ale nie został zmapowany po NIP
- możliwość tworzenia kartoteki kontrahenta stałego, jednorazowego lub pominięcia procesowania zamówienia w przypadku nieodnalezienia kontrahenta w Subiekt GT
- możliwość wyboru danych do dostawy lub danych do faktury w przypadku tworzenia kontrahenta jednorazowego
- możliwość wyboru symbolu tworzonego kontrahenta na podstawie (m.in. login, symbol, e-mail, telefon, nazwa odbiorcy/płatnika, NIP, pole dodatkowe) oraz wyznaczenia alternatywnego symbolu w sytuacji kiedy wybrane pole będzie puste
- opcja użycia autonumeracji, losowego symbolu lub numerycznego prefiksu jeśli wybrany symbol będzie istniał już na bazie
- obsługa dodawania loginu do pola GaduGadu w Subiekt GT i numeru zamówienia do pola Skype w Subiekt GT
- dodatkowe opcje dotyczące przetwarzania kontrahenta na zamówieniu:
- wydzielenie kartotek odbiorcy i płatnika w przypadku wydzielenia adresu dostawy i danych do faktury
- możliwość wystawienia faktury imiennej na podstawie danych do dostawy jeśli klient chce fakturę, a nie podał NIP
- opcja pomijania NIP jeśli jest nieprawidłowy
- możliwość mapowania grupy kontrahentów po wybranym polu zamówienia
- możliwość przypisywania wartości do pól własnych kontrahenta na podstawie wybranego mapowania
- możliwość priorytetyzacji mapowania przetwarzanych produktów wraz z tworzeniem usług jednorazowych i tworzeniem nowych kartotek produktów
- opcja obsługi przesyłania rabatów na produkty
- możliwość przypisywania transportu do zamówienia na podstawie systemu mapowania usługi transportu z Shoper do wybranego transportu w Subiekt GT, usługi jednorazowej lub przypisanie stałej usługi transportu
- możliwość nie dodawania usługi transportu jeśli jej koszt wynosi 0 zł
- możliwość przypisywania flagi dokumentu na podstawie metody transportu w Shoper
- opcja przetwarzania płatności z zamówienia na podstawie tabeli mapowania według:
- statusu zamówienia w Shoper,
- metody płatności w Shoper,
- sposobu transportu w Shoper,
- możliwość przeliczania kursu walut według średniego kursu waluty w NBP wraz z opcją wyboru daty pobierania kursu waluty
- opcja wyboru magazynu, na którym mają tworzyć się dokumenty na podstawie statusu zamówienia w Shoperlub kodu kraju zamówienia
- wykonywania przesunięć magazynowych w Subiekt GT na podstawie mapowania magazynów
- możliwość ustawiania flagi dokumentu na podstawie dostępnego stanu
- opcja mapowania pól z zamówienia w Shoper do pól własnych w Subiekt GT
- możliwość przypisywania dodatkowych prefiksów do symbolu dokumentu w Subiekt GT
- możliwość ustawienia stawek VAT produktów na podstawie wartości z Subiekt GT, Shoper lub indywidualnego mapowania w formie tabeli
- funkcja tworzenia SPTK na podstawie status w Shoper
- obsługa montowania kompletów lub rozbijania ich na poszczególne składniki
- możliwość przypisywania rodzaju transakcji VAT na podstawie mapowania pola w Shoper do wybranego rodzaju transakcji w Subiekt GT:
- pola w Shoper to m. in numer/źródło zamówienia, kraj dostawy, waluta, danych kontrahenta, metody płatności
- rodzaje transakcji w Subiekt GT to: nabycie/dostawa krajowa, import/export towarów, nabycie/dostawa UE (WDT), import/eksport usług (EXU), odwrotne obciążenie (OOS), nabycie/dostawa poza terytorium kraju (SPTK), sprzedaż w UE na odległość (WSTO), sprzedaż w UE na odległość (WSTO-OSS), odwrotne obciążenie (OOU)
- opcja przypisywania kodu transakcji VAT i dodatkowego oznaczenia JPK VAT do dokumentu
- możliwość dodania uwag do dokumentów w Subiekt GT z opcją wyboru ich kolejności
- możliwość wyboru jaką informację z Shoper chcemy zapisać w numerze oryginału w dokumencie SGT (numer zamówienia w Shoper, numer zamówienia z oryginalnego źródła zamówienia).