Doradztwo biznesowe +48 796 300 128
email pomoc@sellintegro.pl
Przesyłanie zamówień
Ilość aktywnych instalacji
10-100
aktywnych instalacji
10-100
aktywnych instalacji
Kod wtyczki:

SHR_CAI_COM_ORD_NXO_100

Wypróbuj za darmo
Scenariusz konfiguracji

Przesyłanie zamówień z Shoper do Subiekt nexo PRO

Wtyczka umożliwia automatyczne pobieranie zamówień i przesyłanie ich między systemem ERP a drugą platformą e-commerce.

Zobacz dokumentację wtyczki

Główne funkcjonalności

Główne funkcjonalności

Dzięki automatycznemu przesyłaniu zamówień znacznie uprościsz pracę operacyjną. Zredukujesz czasochłonne zadania, co przełoży się na zwiększenie efektywności całego zespołu.
Unikniesz błędów wynikających z ręcznego wprowadzania informacji, przesyłanie danych między platformami będzie o wiele dokładniejsze.
Poprzez automatyzację skrócisz czas od momentu złożenia zamówienia przez klienta, do momentu jego realizacji. Twoje zamówienia będą realizowane znacznie szybciej.
Przesyłanie zamówieńPrzesyłanie zamówień

Zaoszczędź 3 etaty automatyzując ręczną obsługę systemów!

Dzięki integracji Subiekta GT oszczędzaj czas i uniknij 92% popełnianych błędów. 

Zacznij już teraz
PRZEWAGA DZIĘKI TECHNOLOGII

Dlaczego warto wybrać integrator SellIntegro?

Nasze systemy miesięcznie obsługują 6-10 milionów zamówień o tygodniowej sumarycznej wartości ok. 150 mln zł. Oferujemy ponad 400 gotowych integracji oraz pakiety integracyjne dla najpopularniejszych polskich systemów księgowych.

Chmurowa Platforma SellIntegro
Konkurencyjne integratory aplikacyjne
Szybkość
Synchronizacja co 3 sekundy
Synchronizuj dane między systemami w czasie rzeczywistym nawet co 3 sekundy.
Synchronizacja co kilka minut / godzin
Często występujące kolejkowanie procesów, prowadzące do opóźnień w synchronizacji.
Elastyczność
Dowolność w konfiguracji
Nasze wtyczki można konfigurować, osiągając więcej możliwości ustawień.
Ograniczenia w konfiguracji
Sztywne funkcje uniemożliwiające personalizacje.
Niezawodność
Integracja działa niezależnie
Dzięki hybrydowej infrastrukturze jesteśmy pewni stabilności naszych usług, nawet przy globalnych awariach.
Aplikacja i biblioteka lokalna
Funkcjonowanie integracji zależne od lokalnej infrastruktury.
Support
24 / 7
Nasz dział support liczący 17 osób jest dla Ciebie codziennie dostępny, aby wspierać Cię w osiąganiu większych zysków.
Ograniczony
Brak działu support, kolejkowanie zgłoszeń.
Przesyłanie zamówień

Szczegółowe funkcjonalności

Funkcjonalności

  • Automatycznie przesyłaj zamówienia dokładnie tak jak chcesz, bez popełniania błędów i ręcznego tworzenia dokumentów.
  • Możesz wybrać typ dokumentu czy kontrahenta, który ma być utworzony oraz na którym magazynie dokument ma się pojawić.
  • Dokonuj wyboru, w jaki sposób mapować produkty i wybierz metodę przetwarzania kosztu transportu i płatności.
  • Dla porządku oznaczaj transakcje VAT i JPK VAT.
  • Automatyczne dokonuj potwierdzeń przesłania zamówień z systemu ERP.
  • Możesz również określić dopuszczalny przedział czasowy przesyłania zamówień (np. pomiędzy 6:00-21:00).

*w celu potwierdzenia, że wyżej opisane funkcjonalności są dostępne dla Twojego systemu, skontaktuj się z nami.

Powiązane wtyczki:

Aktualizacja cen

Wtyczka umożliwia automatyczną aktualizację cen produktów z wybranego cennika z systemu ERP do drugiego systemu.

Zobacz wtyczkę

Stany magazynowe

Wtyczka umożliwia automatyczną synchronizację stanów magazynowych z systemu ERP do drugiego systemu.

Zobacz wtyczkę

FAQ

Czy pomożecie mi przy pierwszej konfiguracji?

Tak, nasza firma przewiduje wsparcie dla nowych klientów, którzy założyli konto. Otrzymujecie na czas 14 dni opiekuna, który pomoże skonfigurować integracje (1 wtyczkę lub 30 minut), rozwiąże wszystkie niejasności i z chęcią odpowie na wszelkie pytania. Dodatkowo, jeśli występuje problem z konfiguracją, można się skontaktować z nami poprzez czat lub e-mailowo.

Jak działa wtyczka przesyłająca zamówienia?

Wtyczka ta umożliwia tworzenie wybranych dokumentów w ERP na podstawie zamówienia z e-commerce lub odwrotnie. Pozwala ona na przesyłanie zamówień z konkretnych statusów i ich zmianę w zależności od powodzenia operacji.

Gdzie mogę znaleźć więcej informacji na temat wtyczki przesyłania zamówień?

Pod wskazanym linkiem znajdziesz dokumentację do każdej integracji: https://pomoc.sellintegro.pl Zapraszamy do zapoznania się z naszą bazą wiedzy, w której również możesz znaleźć odpowiedzi na wiele pytań: https://sellintegro.pl/wiki/.

Gdzie mogę znaleźć więcej informacji na temat wtyczki przesyłania zamówień?

Pod wskazanym linkiem znajdziesz dokumentację do każdej integracji: https://pomoc.sellintegro.pl Zapraszamy do zapoznania się z naszą bazą wiedzy, w której również możesz znaleźć odpowiedzi na wiele pytań: https://sellintegro.pl/wiki/.

Wymagania systemowe:

  • Wolna licencja na stanowisko w Subiekt NEXO PRO (możesz założyć podmiot testowy w Subiekt NEXO PRO którego ważność licencji to 45 dni, licencję na Subiekt NEXO PRO możesz też kupić tutaj); (Dany użytkownik powinien mieć ustawione hasło do logowania Nexo Pro);
  • Wolna licencja na Sferę dla Subiekt NEXO PRO (Sfera jest zawarta w ramach pakietu PRO dla NEXO) możesz też kupić licencję na dodatkowe stanowisko tutaj, lub na kolejne tutaj, jeśli korzystasz z innych integracji musisz kupić dodatkową licencję tylko pod potrzeby oprogramowania SellIntegro. Pamiętaj, że niezależnie, czy korzystasz z 1, czy 20 integracji SellIntegro nasz integrator potrzebuje tylko 1 licencji Sfery. Jeśli korzystasz z jednej licencji Sfery, integracja będzie działać dopiero po zwolnieniu stanowiska;
  • Nazwa użytkownika i hasło dostępu do bazy danych SQL (dołączony do programów NEXO instalator serwera SQL ustawia domyślnie użytkownika "sa" oraz hasło puste. W przypadku, gdy instalacja serwera SQL została przeprowadzona ręcznie, hasło może być ustawione);
  • Endpoint- dostępny do zainstalowania z panelu danej wtyczki;
  • Stały, przewodowy dostęp do internetu (nie zalecamy połączeń mobilnych ze względu na problemy ze stabilnością połączenia oraz ograniczenia transferu).

Zalecamy korzystanie z aktualnych wersji systemów ( e-commerce/ ERP / systemy operacyjne/serwer) ,aby uzyskać dostęp do pełnych funkcjonalności integracji. Starsze wersje mogą ograniczać integracje/ zmienić jej działanie, dlatego aktualizowanie tych systemów na bieżąco jest zalecana przy korzystaniu z naszych integracji.

Modyfikacje wprowadzone w zewnętrznych systemach przez klienta mogą wpłynąć na działanie integracje, sugerujemy korzystanie ze standardowych wersji systemów lub przeprowadzenie własnych testów po wprowadzeniu zmian.

W takich sytuacjach (brak aktualnych wersji) nie gwarantujemy prawidłowej pracy integracji.

Wymagania sprzętowe:

  • komputer z procesorem minimum core2duo 2 GHz (lub lepszym);
  • 4 GB pamięci operacyjnej RAM (lub więcej);
  • około 1,5 GB wolnego miejsca na dysku twardym dla instalacji klienckiej;
  • system operacyjny Windows 10 w wersji Anniversary Update (1607) lub nowszy, Windows 11, Windows Server 2016, Windows Server 2019, Windows Server 2022,
  • system obsługi baz danych (SQL)Microsoft SQL Server 2014, Microsoft SQL Server 2016, Microsoft SQL Server 2017, Microsoft SQL Server 2019, Microsoft SQL Server 2022.

*Minimalne wymagania są zależne od ilości wykorzystywanych wtyczek oraz od ilości przetwarzanych danych (limity sa określony przy każdym produkcie)

Rekomendowane wymagania sprzętowe:

  • komputer z czterordzeniowym procesor Intel Core I5 2500 (lub nowszy)/AMD Phenom X4 805 (lub nowszy) ;
  • 8GB pamięci operacyjnej RAM;
  • 64 bitowy system operacyjny Windows 10 (lub nowsze), Windows Server 2016, Windows Server 2019;

© 2023 Made with lots of ❤️ to integration by SellIntegro™

Nasz serwis internetowy używa plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony, w szczególności w celach statystycznych oraz w celach marketingowych. Klikając ,,Akceptuj” akceptujesz przetwarzanie plików cookies, które są niezbędne do funkcjonowania naszej strony www oraz zapamiętują ustawienia sesji użytkownika. Wybierając „Dostosuj” możesz zarządzać swoimi preferencjami, w tym wyrazić zgodę na przetwarzanie plików cookies w celach marketingowych, analitycznych oraz w celu pobrania cookies dla portali społecznościowych. Szczegółowe zasady przetwarzania plików cookies, udostępniamy w Polityce plików cookies.