Doradztwo biznesowe +48 796 300 128
email pomoc@sellintegro.pl
Dostępny nowy regulamin. Obowiązuje od 21.03.2024 r.
Generowanie raportu dobowego
Ilość aktywnych instalacji
aktywnych instalacji
10-100
aktywnych instalacji
Kod wtyczki:

NXO_CAI_COM_FIS_REP_100

Wypróbuj za darmo
Scenariusz konfiguracji

Raport dobowy Subiekt nexo PRO

Dzięki tej integracji nie będziesz musiał ręcznie generować raportów, wtyczka wygeneruje go za Ciebie o wybranej godzinie.

Dzięki tej integracji nie będziesz musiał ręcznie generować raportów, wtyczka wygeneruje go za Ciebie o wybranej godzinie.

Zobacz dokumentację wtyczki

Główne funkcjonalności

Automatyczne generowanie raportów dobowych i miesięcznych pozwoli Ci skupić się na sprzedaży, bez konieczności martwienia się o zamykanie raportu.
Gwarancja płynności obsługi klienta dzięki bieżącej fiskalizacji zamówień, eliminując ryzyko tworzenia się kolejek oraz zapewniając obsługę bez względu na godzinę.
Dzięki możliwości ustawienia dowolnego zakresu raportu oraz harmonogramowania ich generowania na każdym typie drukarki fiskalnej, wtyczka przyczynia się do szybszego i bardziej stabilnego działania systemu.

Główne funkcjonalności

Dzięki automatycznemu generowaniu raportów zyskasz swobodę działania. Będziesz mógł skupić się na sprzedaży, nie martwiąc się o zamykanie raportu dobowego. To usprawni i zoptymalizuje Twoją pracę.
Zachowasz płynność obsługi klienta - zautomatyzowane raporty zagwarantują Ci bieżącą fiskalizację zamówień, eliminując ryzyko tworzenia się kolejek.
Dzięki automatycznemu raportowi, będziesz mógł w pełni usprawnić proces fiskalizacji, co przyczyni się do szybszego i stabilniejszego działania całego systemu. To przełoży się na większą efektywność i stabilne funkcjonowanie Twojego biznesu.
Generowanie raportu dobowegoGenerowanie raportu dobowego

Zaoszczędź 3 etaty automatyzując ręczną obsługę systemów!

Dzięki integracji Subiekta GT oszczędzaj czas i uniknij 92% popełnianych błędów. 

Zacznij już teraz
PRZEWAGA DZIĘKI TECHNOLOGII

Dlaczego warto wybrać integrator SellIntegro?

Nasze systemy miesięcznie obsługują 6-10 milionów zamówień o tygodniowej sumarycznej wartości ok. 150 mln zł. Oferujemy ponad 400 gotowych integracji oraz pakiety integracyjne dla najpopularniejszych polskich systemów księgowych.

Chmurowa Platforma SellIntegro
Konkurencyjne integratory aplikacyjne
Szybkość
Synchronizacja co 3 sekundy
Synchronizuj dane między systemami w czasie rzeczywistym nawet co 3 sekundy.
Synchronizacja co kilka minut / godzin
Często występujące kolejkowanie procesów, prowadzące do opóźnień w synchronizacji.
Elastyczność
Dowolność w konfiguracji
Nasze wtyczki można konfigurować, osiągając więcej możliwości ustawień.
Ograniczenia w konfiguracji
Sztywne funkcje uniemożliwiające personalizacje.
Niezawodność
Integracja działa niezależnie
Dzięki hybrydowej infrastrukturze jesteśmy pewni stabilności naszych usług, nawet przy globalnych awariach.
Aplikacja i biblioteka lokalna
Funkcjonowanie integracji zależne od lokalnej infrastruktury.
Support
24 / 7
Nasz dział support liczący 17 osób jest dla Ciebie codziennie dostępny, aby wspierać Cię w osiąganiu większych zysków.
Ograniczony
Brak działu support, kolejkowanie zgłoszeń.
Generowanie raportu dobowego

Szczegółowe funkcjonalności

Przykłady wykorzystania

  • Poprzez automatyczne generowanie raportów, wtyczka eliminuje ryzyko braku fiskalizacji, nawet jeśli pracownik o tym zapomni.
  • Wtyczka umożliwia obsługę klientów bez względu na godzinę, bez konieczności zamykania kasy.
  • Utworzenie harmonogramu fiskalizacji dokumentów i wydruku raportów

Funkcjonalności:

  • Możliwość ustawienia dowolnego zakresu raportu: dobowego i/lub miesięcznego
  • Ustalenie wybranej godziny wystawienia raportu (w raporcie miesięcznym ustawiamy także dzień wygenerowania)
  • Połączenie z każdym typem drukarki fiskalnej

Dzięki tej integracji nie będziesz musiał ręcznie generować raportów, wtyczka wygeneruje go za Ciebie o wybranej godzinie. Zaimplementowanie tej funkcjonalności pozwoli na automatyczny wydruk raportów dobowych i miesięcznych na wyznaczonej drukarce fiskalnej.

Przykłady wykorzystania

  • Poprzez automatyczne generowanie raportów, wtyczka eliminuje ryzyko braku fiskalizacji, nawet jeśli pracownik o tym zapomni.
  • Wtyczka umożliwia obsługę klientów bez względu na godzinę, bez konieczności zamykania kasy.
  • Utworzenie harmonogramu fiskalizacji dokumentów i wydruku raportów

Funkcjonalności:

  • Możliwość ustawienia dowolnego zakresu raportu: dobowego i/lub miesięcznego
  • Ustalenie wybranej godziny wystawienia raportu (w raporcie miesięcznym ustawiamy także dzień wygenerowania)
  • Połączenie z każdym typem drukarki fiskalnej

Powiązane wtyczki:

FAQ

Czy pomożecie mi przy pierwszej konfiguracji?

Tak, nasza firma przewiduje wsparcie dla nowych klientów, którzy założyli konto. Otrzymujecie na czas 14 dni opiekuna, który pomoże skonfigurować integracje (1 wtyczkę lub 30 minut), rozwiąże wszystkie niejasności i z chęcią odpowie na wszelkie pytania. Dodatkowo, jeśli występuje problem z konfiguracją, można się skontaktować z nami poprzez czat lub e-mailowo.

Jak działa wtyczka generująca FS / PAI?

Generuje ona wybrane dokumenty sprzedażowe na podstawie zamówienia (np. ZK, czy RO) oraz umożliwia wybór statusu z e-commerce, dla którego dokumenty te mogą być generowane. Dodatkowo wtyczka pozwala na wydruk lub fiskalizację dokumentów.

Gdzie mogę znaleźć więcej informacji na temat tej wtyczki?

Pod wskazanym linkiem znajdziesz dokumentację do każdej integracji: https://pomoc.sellintegro.pl Zapraszamy do zapoznania się z naszą bazą wiedzy, w której również możesz znaleźć odpowiedzi na wiele pytań: https://sellintegro.pl/wiki/.

Gdzie mogę znaleźć więcej informacji na temat tej wtyczki?

Pod wskazanym linkiem znajdziesz dokumentację do każdej integracji: https://pomoc.sellintegro.pl Zapraszamy do zapoznania się z naszą bazą wiedzy, w której również możesz znaleźć odpowiedzi na wiele pytań: https://sellintegro.pl/wiki/.

Wymagania systemowe:

  • Wolna licencja na stanowisko w Subiekt NEXO PRO (możesz założyć podmiot testowy w Subiekt NEXO PRO którego ważność licencji to 45 dni, licencję na Subiekt NEXO PRO możesz też kupić tutaj); (Dany użytkownik powinien mieć ustawione hasło do logowania Nexo Pro);
  • Wolna licencja na Sferę dla Subiekt NEXO PRO (Sfera jest zawarta w ramach pakietu PRO dla NEXO) możesz też kupić licencję na dodatkowe stanowisko tutaj, lub na kolejne tutaj, jeśli korzystasz z innych integracji musisz kupić dodatkową licencję tylko pod potrzeby oprogramowania SellIntegro. Pamiętaj, że niezależnie, czy korzystasz z 1, czy 20 integracji SellIntegro nasz integrator potrzebuje tylko 1 licencji Sfery. Jeśli korzystasz z jednej licencji Sfery, integracja będzie działać dopiero po zwolnieniu stanowiska;
  • Nazwa użytkownika i hasło dostępu do bazy danych SQL (dołączony do programów NEXO instalator serwera SQL ustawia domyślnie użytkownika "sa" oraz hasło puste. W przypadku, gdy instalacja serwera SQL została przeprowadzona ręcznie, hasło może być ustawione);
  • Endpoint- dostępny do zainstalowania z panelu danej wtyczki;
  • Stały, przewodowy dostęp do internetu (nie zalecamy połączeń mobilnych ze względu na problemy ze stabilnością połączenia oraz ograniczenia transferu).

Zalecamy korzystanie z aktualnych wersji systemów ( e-commerce/ ERP / systemy operacyjne/serwer) ,aby uzyskać dostęp do pełnych funkcjonalności integracji. Starsze wersje mogą ograniczać integracje/ zmienić jej działanie, dlatego aktualizowanie tych systemów na bieżąco jest zalecana przy korzystaniu z naszych integracji.

Modyfikacje wprowadzone w zewnętrznych systemach przez klienta mogą wpłynąć na działanie integracje, sugerujemy korzystanie ze standardowych wersji systemów lub przeprowadzenie własnych testów po wprowadzeniu zmian.

W takich sytuacjach (brak aktualnych wersji) nie gwarantujemy prawidłowej pracy integracji.

Wymagania sprzętowe:

  • komputer z procesorem minimum core2duo 2 GHz (lub lepszym);
  • 4 GB pamięci operacyjnej RAM (lub więcej);
  • około 1,5 GB wolnego miejsca na dysku twardym dla instalacji klienckiej;
  • system operacyjny Windows 8, Windows 8.1, Windows 10, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016; Windows Server 2019;
  • system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2008 R2, 2012, 2014, 2016, 2017 – bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2014 dostarczana jest wraz z systemem.

*Minimalne wymagania są zależne od ilości wykorzystywanych wtyczek oraz od ilości przetwarzanych danych (limity sa określony przy każdym produkcie)

Rekomendowane wymagania sprzętowe:

  • komputer z czterordzeniowym procesor Intel Core I5 2500 (lub nowszy)/AMD Phenom X4 805 (lub nowszy) ;
  • 8GB pamięci operacyjnej RAM;
  • 64 bitowy system operacyjny Windows 8, Windows 8.1, Windows 10, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016, Windows Server 2019;

© 2023 Made with lots of ❤️ to integration by SellIntegro™

Nasz serwis internetowy używa plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony, w szczególności w celach statystycznych oraz w celach marketingowych. Klikając ,,Akceptuj” akceptujesz przetwarzanie plików cookies, które są niezbędne do funkcjonowania naszej strony www oraz zapamiętują ustawienia sesji użytkownika. Wybierając „Dostosuj” możesz zarządzać swoimi preferencjami, w tym wyrazić zgodę na przetwarzanie plików cookies w celach marketingowych, analitycznych oraz w celu pobrania cookies dla portali społecznościowych. Szczegółowe zasady przetwarzania plików cookies, udostępniamy w Polityce plików cookies.