
USŁUGA W TRYBIE WCZESNY DOSTĘP
Integracja Subiekt GT z Kurier InPost (furgonetka)Filtruj według
Jest 3 produktów.
USŁUGA W TRYBIE WCZESNY DOSTĘP
Integracja Subiekt GT z Kurier InPost (furgonetka)USŁUGA W TRYBIE WCZESNY DOSTĘP
Integracja Comarch ERP Optima z Kurier InPost (furgonetka)USŁUGA W TRYBIE WCZESNY DOSTĘP
Integracja Subiekt nexo PRO z Kurier InPost (furgonetka)InPost to polski przewoźnik, który od wielu lat cieszy się dużym uznaniem i popularnością, świadcząc usługi kurierskie na terenie całej Polski. Usługi kurierskie firmy InPost są jednymi z najczęściej wybieranych przez Polaków, a to za sprawą szybkiej i sprawnej realizacji transportu przesyłki, a także dzięki takim udogodnieniom jak całodobowe Paczkomaty, których liczba z roku na rok jest coraz większa, ułatwiając tym samym nadanie paczki, a także jej odbiór w dogodnych godzinach.
Obecnie firma rozszerza swoją działalność o kolejne kraje europejskie takie jak Wielka Brytania i Włochy, stawiając na ich terenie swoje firmowe Paczkomaty, co również jest mocnym argumentem zachęcającym do korzystania z jej usług.
Współcześnie InPost jest można powiedzieć również niezbędną opcją dla firm, które oferują sprzedaż swoich produktów w Internecie za pomocą popularnych platform sklepowych e-commerce. Niekiedy sprzedawcy korzystają również z osobnych systemów ERP wspomagających zarządzanie firmą, sprzedaż, magazynowanie, fakturowanie i księgowość.
Korzystanie jednocześnie z wielu systemów, czy środowisk może być często kłopotliwe i niewydajne, dlatego prowadząc działalność zdecydowanie warto zainwestować w liczne integracje wspierające i optymalizujące m.in. proces sprzedaży i wysyłek.
Wszyscy użytkownicy, którzy posługują się wyżej wymienionymi systemami, mogą skorzystać z naszego oprogramowania ułatwiającego integrację z systemami przewoźnika InPost. Systemy ERP, dla których oferujemy indywidualne integracje to: Subiekt GT, Subiekt Nexo Pro, jak i również Comarch ERP Optima. Dzięki zakupowi tej integracji zyskasz możliwość łatwego generowania listu przewozowego bezpośrednio z wybranego systemu ERP. Możesz, więc zapomnieć o dotychczasowym czasochłonnym przepisywaniu danych klientów.
Wszystkie rozwiązania, które dostarczamy są w pełni bezpieczne, a także intuicyjne w użytkowaniu co sprawi, że zoptymalizujesz sprzedaż w swojej firmie i przyspieszysz czas realizacji przesyłek. Obsługa integracji nie wymaga specjalistycznej wiedzy technicznej i mogą z niej korzystać nawet informatyczni laicy. W przypadku problemów z instalacją, czy konfiguracją oprogramowania możesz skorzystać z pomocy naszych ekspertów, dzwoniąc na naszą bezpłatną infolinię (796 300 116) lub kontaktując się mailowo (pomoc@sellintegro.com).
Jeśli chcesz oszczędzić czas podczas przygotowania towaru do wysyłki nie zwlekaj i wybierz proponowaną przez nas integrację!