Przewaga dzięki technologii
Postaw na nowoczesne rozwiązania chmurowe SellIntegro, które zapewniają spokój i bezpieczeństwo, nawet w przypadku globalnych awarii.
Zyskaj -20% na miesięczny Plan wsparcia lub -35% wybierając plan na rok!
Dzięki platformie SellIntegro możesz na bieżąco automatyzować procesy w firmie, kontrolować ich stan oraz monitorować sprzedaż.
Wtyczka umożliwia automatyczne pobieranie zamówień i przesyłanie ich między systemem ERP a drugą platformą e-commerce.
Wtyczka umożliwia automatyczne dodawanie dokumentów w formacie PDF z systemu ERP.
Wtyczka umożliwia automatyczną synchronizację stanów magazynowych z systemu ERP do drugiego systemu.
Wtyczka umożliwia masowe realizowanie dokumentów sprzedaży w systemie ERP na podstawie wcześniej przesłanego dokumentu ZK.
Wtyczka umożliwia przesyłanie informacji o produktach na podstawie kartotek z systemu ERP do drugiego systemu e-commerce.
Wtyczka umożliwia automatyczną aktualizację cen produktów z wybranego cennika z systemu ERP do drugiego systemu.
Wtyczka umożliwia automatyczne pobieranie zamówień i przesyłanie ich z systemu ERP do kolejnej platformy e-commerce.
Wtyczka umożliwia przesyłanie informacji o produktach z systemu OMS lub sklepu online do systemu ERP.
Wtyczka umożliwia automatyczną zmianę statusów zamówień w systemie OMS na podstawie flag w systemie ERP.
Wtyczka umożliwia na odwzorowanie faktur w systemie fakturującym na podstawie dokumentu, który został wystawiony w programie BaseLinker.
Wtyczka umożliwia rozliczanie dokumentów i ich wybór do rozliczenia w systemie ERP na podstawie statusu w BaseLinker.
Platforma SellIntegro to szybki i bezpieczny sposób na połączenie Subiekt GT z BaseLinker. Po rejestracji i skonfigurowaniu integracji możesz łatwo synchronizować stan magazynowy, importować produkty, a także pobierać zamówienia i przesyłać informacje o wysyłce. Równoległa integracja z marketplace i sklepem internetowym, pozwala na optymalizacje kosztów innych systemów online.
Platforma SellIntegro to szybki i bezpieczny sposób na połączenie systemów e-commerce. Po rejestracji, w zależności od wybranych wtyczek, możesz łatwo synchronizować stany magazynowe, zamówienia oraz ceny.
Współpraca z firmą Sellintegro pozwoliła profesjonalnie zautomatyzować procesy sprzedażowe w naszej firmie. Dzięki wsparciu ich supportu mogliśmy liczyć na szybką i kompetentną pomoc. Wykwalifikowani specjaliści to duży atut firmy SellIntegro. Z przyjemnością możemy polecić firmę jako rzetelnego partnera do współpracy.
Postaw na nowoczesne rozwiązania chmurowe SellIntegro, które zapewniają spokój i bezpieczeństwo, nawet w przypadku globalnych awarii.
Dzięki zawansowanej infrastrukturze integracje są monitorowane, bezpłatnie aktualizowane i zawsze wersjonowane
Synchronizacja danych odbywa się w czasie rzeczywistym bez dodatkowych opóźnień i kolejkowania procesów
Doświadczony dział wsparcia bezpłatnie pomaga w pierwszej konfiguracji oraz zapewnia niezbędną pomoc techniczną
Po zarejestrowaniu się do systemu otrzymasz 14 dniowy plan za darmo
Zaznacz wybrane wtyczki w ramach integracji wybranych systemów
Dokonaj konfiguracji samodzielnie lub z pomocą zespołu wsparcia
Korzystaj z automatyzacji w czasie rzeczywistym
Dzięki integracji Subiekta GT oszczędzaj czas i uniknij 92% popełnianych błędów.
Zacznij już terazKażdego dnia z naszych usług korzystają tysiące firm, które obsługują 6-10 milionów zamówień o tygodniowej sumarycznej wartości ok. 150 mln zł.
Oferujemy ponad 400 gotowych integracji oraz pakiety integracyjne dla najpopularniejszych polskich systemów księgowych.
Uruchamiaj integracje i konfiguruj je w dowolnym czasie i miejscu na ziemi. Monitoruj sprzedaż i wszystkie procesy.
Synchronizuj dane między systemami w czasie rzeczywistym nawet co 3 sekundy. Bez opóźnień i kolejkowania procesów.
Śledzimy i monitorujemy każdy z naszych procesów i jesteśmy w stanie szybko reagować na awarie, nawet globalne.
Analizuj swoją sprzedaż i wszystkie zdarzenia przetwarzane przez nasz integrator. Nawet do 180 dni.
Stale wprowadzamy aktualizacje na naszej platformie, ale to ty decydujesz, z których tych zmian chcesz skorzystać.
Dzięki zawansowanej infrastrukturze jesteśmy pewni stabilności naszych usług, nawet przy globalnych awariach.
Tak, nasza firma przewiduje wsparcie dla nowych klientów, którzy założyli konto. Otrzymujecie na czas 14 dni opiekuna, który pomoże skonfigurować integracje (1 wtyczkę lub 30 minut), rozwiąże wszystkie niejasności i z chęcią odpowie na wszelkie pytania. Dodatkowo, jeśli występuje problem z konfiguracją, można się skontaktować z nami poprzez czat lub e-mailowo.
Tak, oczywiście można zlecić wykonanie integracji. Zapraszamy w takim wypadku do kontaktu na pomoc@sellintegro.com. Twój e-mail zostanie skierowany do działu handlowego, gdzie zostanie wycenione stworzenie nowej integracji. Oferta nie jest zobowiązująca i nie oznacza konieczności realizacji.
Niestety nie ma takiej możliwości, ponieważ nasze integracje działają w trybie abonamentowym. Warto jednak rozważyć ich zakup na dłuższy okres czasu ze względu na atrakcyjne promocje i liczne rabaty.
Pod wskazanym linkiem znajdziesz dokumentację do każdej integracji: https://pomoc.sellintegro.pl/ Zapraszamy do zapoznania się z naszą bazą wiedzy, w której również możesz znaleźć odpowiedzi na wiele pytań: https://sellintegro.pl/wiki/.