Zyskaj -20% na miesięczny Plan wsparcia lub -35% wybierając plan na rok!
BLK_CAI_COM_ORD_SGT_100
Wtyczka umożliwia automatyczne pobieranie zamówień i przesyłanie ich między systemem ERP a drugą platformą e-commerce.
Wtyczka “Przesyłanie zamówień z BaseLinker do Subiekt GT” umożliwia zautomatyzowanie procesów sprzedażowych dla zamówień z różnych źródeł (marketplace, sklepy internetowe) zagregowanych na platformie BaseLinker.
Zobacz dokumentację wtyczkiDzięki integracji Subiekta GT oszczędzaj czas i uniknij 92% popełnianych błędów.
Zacznij już terazWtyczka umożliwia rozliczanie dokumentów i ich wybór do rozliczenia w systemie ERP na podstawie statusu w BaseLinker.
Wtyczka umożliwia na odwzorowanie faktur w systemie fakturującym na podstawie dokumentu, który został wystawiony w programie BaseLinker.
Tak, nasza firma przewiduje wsparcie dla nowych klientów, którzy założyli konto. Otrzymujecie na czas 14 dni opiekuna, który pomoże skonfigurować integracje (1 wtyczkę lub 30 minut), rozwiąże wszystkie niejasności i z chęcią odpowie na wszelkie pytania. Dodatkowo, jeśli występuje problem z konfiguracją, można się skontaktować z nami poprzez czat lub e-mailowo.
Wtyczka ta umożliwia tworzenie wybranych dokumentów w ERP na podstawie zamówienia z e-commerce lub odwrotnie. Pozwala ona na przesyłanie zamówień z konkretnych statusów i ich zmianę w zależności od powodzenia operacji.
Pod wskazanym linkiem znajdziesz dokumentację do każdej integracji: https://pomoc.sellintegro.pl Zapraszamy do zapoznania się z naszą bazą wiedzy, w której również możesz znaleźć odpowiedzi na wiele pytań: https://sellintegro.pl/wiki/.
Po poprawnym skonfigurowaniu wtyczki w punkcie “4. Czy chcesz, żeby integracja uruchamiała się automatycznie?” jest możliwość ustawienia aby przetwarzała zamówienia automatycznie z określonymi przerwami pomiędzy uruchomieniami (przedział czasowy pomiędzy “bez przerwy” a “co 60 minut”
Tak, w punkcie 23 scenariusza konfiguracyjnego wtyczki można wybrać aby zapisać dokument z datą płatności na zamówieniu lub z datą zapisu dokumentu.
Pod wskazanym linkiem znajdziesz dokumentację do każdej integracji: https://pomoc.sellintegro.pl Zapraszamy do zapoznania się z naszą bazą wiedzy, w której również możesz znaleźć odpowiedzi na wiele pytań: https://sellintegro.pl/wiki/.
Zalecamy korzystanie z aktualnych wersji systemów ( e-commerce/ ERP / systemy operacyjne/serwer) ,aby uzyskać dostęp do pełnych funkcjonalności integracji. Starsze wersje mogą ograniczać integracje/ zmienić jej działanie, dlatego aktualizowanie tych systemów na bieżąco jest zalecana przy korzystaniu z naszych integracji.
Modyfikacje wprowadzone w zewnętrznych systemach przez klienta mogą wpłynąć na działanie integracje, sugerujemy korzystanie ze standardowych wersji systemów lub przeprowadzenie własnych testów po wprowadzeniu zmian.
W takich sytuacjach (brak aktualnych wersji) nie gwarantujemy prawidłowej pracy integracji.
* Minimalne wymagania są zależne od ilości wykorzystywanych wtyczek oraz od ilości przetwarzanych danych (limity sa określony przy każdym produkcie)