Zyskaj -20% na miesięczny Plan wsparcia lub -35% wybierając plan na rok!
SGT_CAI_COM_STA_BLK_100
Wtyczka umożliwia automatyczną zmianę statusów zamówień w systemie OMS na podstawie flag w systemie ERP.
Dzięki wtyczce “Synchronizacji flag własnych zamówień w Subiekt GT do statusów w BaseLinker” zmienisz automatycznie statusy zamówień w BaseLinker przy pomocy flag z Subiekt GT.
Zobacz dokumentację wtyczkiDzięki integracji Subiekta GT oszczędzaj czas i uniknij 92% popełnianych błędów.
Zacznij już terazWtyczka umożliwia rozliczanie dokumentów i ich wybór do rozliczenia w systemie ERP na podstawie statusu w BaseLinker.
Wtyczka umożliwia na odwzorowanie faktur w systemie fakturującym na podstawie dokumentu, który został wystawiony w programie BaseLinker.
Synchronizacja na żywo pozwala na automatyczne uruchamianie pracy integracji bez naszej ingerencji. Działa ona od razu, od momentu wprowadzenia zmiany w systemie ERP lub e-commerce. Możliwe jest ustawienie przedziału czasowego pomiędzy zakończeniem a ponownym uruchomieniem integracji, dni działania integracji (np. tylko dni robocze) oraz (opcjonalnie) godziny uruchomienia integracji (np. w godzinach pracy 7 – 15).
Dzięki integracji możemy zarządzać statusami w Baselinkerze (lub innym systemie OMS) za pomocą flag w systemie ERP. Aby integracja działała prawidłowo, należy pamiętać, aby flaga i status miały identyczny status (uwzględniając wielkość liter, ilość spacji itp.). Dodatkowo tryb “Symulacja” pozwala na przetestowanie tej funkcjonalności bez ingerencji w zamówieniu.
Pod wskazanym linkiem znajdziesz dokumentację do każdej integracji: https://pomoc.sellintegro.pl Zapraszamy do zapoznania się z naszą bazą wiedzy, w której również możesz znaleźć odpowiedzi na wiele pytań: https://sellintegro.pl/wiki/.
Pod wskazanym linkiem znajdziesz dokumentację do każdej integracji: https://pomoc.sellintegro.pl Zapraszamy do zapoznania się z naszą bazą wiedzy, w której również możesz znaleźć odpowiedzi na wiele pytań: https://sellintegro.pl/wiki/.
Zalecamy korzystanie z aktualnych wersji systemów ( e-commerce/ ERP / systemy operacyjne/serwer) ,aby uzyskać dostęp do pełnych funkcjonalności integracji. Starsze wersje mogą ograniczać integracje/ zmienić jej działanie, dlatego aktualizowanie tych systemów na bieżąco jest zalecana przy korzystaniu z naszych integracji.
Modyfikacje wprowadzone w zewnętrznych systemach przez klienta mogą wpłynąć na działanie integracje, sugerujemy korzystanie ze standardowych wersji systemów lub przeprowadzenie własnych testów po wprowadzeniu zmian.
W takich sytuacjach (brak aktualnych wersji) nie gwarantujemy prawidłowej pracy integracji.
* Minimalne wymagania są zależne od ilości wykorzystywanych wtyczek oraz od ilości przetwarzanych danych (limity sa określony przy każdym produkcie)