Doradztwo biznesowe +48 796 300 128
email pomoc@sellintegro.pl
Przesyłanie produktów
22
Ilość aktywnych instalacji
100-500
aktywnych instalacji
10-100
aktywnych instalacji
Kod wtyczki:

SGT_CAI_COM_PRD_BLK_100

Wypróbuj za darmo
Scenariusz konfiguracji

Przesyłanie produktów z Subiekt GT do BaseLinker

Wtyczka umożliwia przesyłanie informacji o produktach na podstawie kartotek z systemu ERP do drugiego systemu e-commerce.

Dzięki danej integracji masz możliwość synchronizacji danych o produktach między programem systemu źródłowego (ERP) Subiekt GT i programem systemu docelowego (E-commerce) BaseLinker.

Zobacz dokumentację wtyczki

Główne funkcjonalności

Zarządzanie kartotekami umożliwi Ci bieżące aktualizowanie oferty sklepu, zapewniając ciągłość w prezentacji produktów.
Synchronizacja wariantów zagwarantuje jednolite przedstawienie różnorodnych wersji produktu, zwiększając czytelność oferty.
Zaawansowana filtracja ułatwia Ci precyzyjne selekcjonowanie wyświetlanych produktów, zwiększając skuteczność zarządzania asortymentem.

Główne funkcjonalności

Dzięki automatycznemu przesyłaniu danych z systemu ERP do platformy e-commerce, znacznie przyspieszysz proces aktualizacji asortymentu Twojego sklepu.
Poprzez bezpośrednie połączenie z systemem ERP, będziesz posiadał aktualne informacje o produktach, zgodne z zasobami na magazynie
Zautomatyzujesz przesyłanie danych o produktach i zredukujesz manualną pracę do minimum. Zyskasz więcej czasu na rozwijanie innych aspektów Twojego biznesu.
Przesyłanie produktówPrzesyłanie produktów

Zaoszczędź 3 etaty automatyzując ręczną obsługę systemów!

Dzięki integracji Subiekta GT oszczędzaj czas i uniknij 92% popełnianych błędów. 

Zacznij już teraz
PRZEWAGA DZIĘKI TECHNOLOGII

Dlaczego warto wybrać integrator SellIntegro?

Nasze systemy miesięcznie obsługują 6-10 milionów zamówień o tygodniowej sumarycznej wartości ok. 150 mln zł. Oferujemy ponad 400 gotowych integracji oraz pakiety integracyjne dla najpopularniejszych polskich systemów księgowych.

Chmurowa Platforma SellIntegro
Konkurencyjne integratory aplikacyjne
Szybkość
Synchronizacja co 3 sekundy
Synchronizuj dane między systemami w czasie rzeczywistym nawet co 3 sekundy.
Synchronizacja co kilka minut / godzin
Często występujące kolejkowanie procesów, prowadzące do opóźnień w synchronizacji.
Elastyczność
Dowolność w konfiguracji
Nasze wtyczki można konfigurować, osiągając więcej możliwości ustawień.
Ograniczenia w konfiguracji
Sztywne funkcje uniemożliwiające personalizacje.
Niezawodność
Integracja działa niezależnie
Dzięki hybrydowej infrastrukturze jesteśmy pewni stabilności naszych usług, nawet przy globalnych awariach.
Aplikacja i biblioteka lokalna
Funkcjonowanie integracji zależne od lokalnej infrastruktury.
Support
24 / 7
Nasz dział support liczący 17 osób jest dla Ciebie codziennie dostępny, aby wspierać Cię w osiąganiu większych zysków.
Ograniczony
Brak działu support, kolejkowanie zgłoszeń.
Przesyłanie produktów

Szczegółowe funkcjonalności

Funkcje

  • Integracja umożliwia szybkie i bezproblemowe przeniesienie produktów między systemem ERP a platformą online bez potrzeby ręcznego przepisywania danych.
  • Masz możliwość wyboru, czy wszystkie produkty mają zostać przeniesione, czy tylko te posiadające określoną cechę.
  • Możesz wybrać, które informacje o produktach mają zostać zaktualizowane, takie jak nazwa, cena, opis produktu. Dzięki temu można uniknąć konieczności ręcznej edycji każdego produktu.
  • Integracja jest łatwa w obsłudze, co pozwala na oszczędność czasu i zminimalizowanie ryzyka popełnienia błędów podczas przenoszenia produktów i aktualizacji informacji o nich.
  • Integracja zwiększa efektywność pracy, ponieważ pozwala na szybsze i bardziej precyzyjne aktualizowanie stanów magazynowych i innych informacji dotyczących produktów. Dzięki temu można uniknąć opóźnień w realizacji zamówień oraz błędów w przesyłaniu produktów.

*w celu potwierdzenia, że wyżej opisane funkcjonalności są dostępne dla Twojego systemu, skontaktuj się z nami.

Kilka przykładów wykorzystania

  • Dodawanie nowych i aktualizacja istniejących kartotek produktów;
  • Synchronizacja wariantów produktów w BaseLinker;
  • Zaawansowana możliwość filtracji wysyłanych kartotek produktów.

Funkcjonalności

  • Dodawanie oraz aktualizacja informacji o produkcie takich jak: 
    - zdjęcia
    - wagi
    - opis (Z pola opis lub z pełnej charakterystyki)
    - nazwy
    - EAN
    - SKU
    - symbol producenta pola własne standardowe
  • Tworzenie i porównywanie produktów po kategorii / katalogu w BaseLinker 
  • Mapowanie produktów za pomocą: 
    - nazwy
    - SKU
    - EAN
  • Możliwość ustawienia z jaką ceną z listy cen z Subiekt GT (np. Detaliczna) ma się utworzyć nowy produkt w BaseLinker
  • Synchronizacja wariantów produktów w BaseLinker
  • Możliwość usuwania niepowiązanych produktów 
  • Możliwość ustawienia, z jakim stanem ma się utworzyć nowy produkt ( Stan wybieramy poprzez wybór magazynu w Subiekt GT ( dodatkowa opcja sumowania stanów z kilku magazynów)
  • Przeniesienie standardowych pól własnych z kartoteki produktu z Subiekt GT  do pola dodatkowego w produkcie w BaseLinker 
  • Filtracja synchronizacji produktów za pomocą: aktywności produktu w Subiekt GT, oznaczeń w Subiekt GT( Pozycja do sklepu internetowego, Pozycja do sprzedaży mobilnej, Pozycja do serwisu aukcyjnego), pól własnych standardowych
  • Możliwość ustawienia ram czasowych działania wtyczki

Powiązane wtyczki:

Rozliczanie dokumentów

Wtyczka umożliwia rozliczanie dokumentów i ich wybór do rozliczenia w systemie ERP na podstawie statusu w BaseLinker.

Zobacz wtyczkę

Odwzorowywanie faktur

Wtyczka umożliwia na odwzorowanie faktur w systemie fakturującym na podstawie dokumentu, który został wystawiony w programie BaseLinker.

Zobacz wtyczkę

FAQ

Czy pomożecie mi przy pierwszej konfiguracji?

Tak, nasza firma przewiduje wsparcie dla nowych klientów, którzy założyli konto. Otrzymujecie na czas 14 dni opiekuna, który pomoże skonfigurować integracje (1 wtyczkę lub 30 minut), rozwiąże wszystkie niejasności i z chęcią odpowie na wszelkie pytania. Dodatkowo, jeśli występuje problem z konfiguracją, można się skontaktować z nami poprzez czat lub e-mailowo.

Jak działa wtyczka przesyłająca produkty?

Wtyczka ta pozwala na przesyłanie wybranych produktów z systemu ERP do e-commerce lub odwrotnie z możliwością powiązania produktów w magazynie e-commerce z produktami w ERP.

Czy istnieje możliwość jednorazowej płatności za integrację z dożywotnim dostępem do licencji (działamy w trybie abonamentu)?

Niestety nie ma takiej możliwości, ponieważ nasze integracje działają w trybie abonamentowym. Warto jednak rozważyć ich zakup na dłuższy okres czasu ze względu na atrakcyjne promocje i liczne rabaty.

W jaki sposób zarządzam produktami po przeniesieniu do Baselinkera?

Daną wtyczką mamy możliwość aktualizacji takiego produkty w BaseLinker - zależnie od dostępnej konfiguracji.

Czy jest możliwość usuwania produktów za pomocą tej wtyczki?

Tak, wtyczka może usuwać produkty niezmapowane (opcjonalnie).

Czy istnieje możliwość jednorazowej płatności za integrację z dożywotnim dostępem do licencji (działamy w trybie abonamentu)?

Niestety nie ma takiej możliwości, ponieważ nasze integracje działają w trybie abonamentowym. Warto jednak rozważyć ich zakup na dłuższy okres czasu ze względu na atrakcyjne promocje i liczne rabaty.

Wymagania systemowe:

  • Wolna licencja na stanowisko w Subiekt GT (możesz założyć podmiot testowy w Subiekt GT którego ważność licencji to 45dni, licencję na Subiekt GT);
  • Wolna licencja na Sferę dla Subiekt GT (możesz uruchomić testowo sferę na 14 dni, możesz też kupić licencję na pierwsze stanowisko. Jeśli korzystasz z innych integracji musisz kupić dodatkową licencję tylko pod potrzeby oprogramowania SellIntegro ale pamiętaj że niezależnie, czy korzystasz z 1 czy 20 integracji SellIntegro nasz endpoint potrzebuje tylko 1 licencji Sfery)
  • Nazwa użytkownika i hasło dostępu do bazy danych SQL (dołączony do programów GT instalator serwera SQL ustawia domyślnie użytkownika "sa" oraz hasło puste. W przypadku, gdy instalacja serwera SQL została przeprowadzona ręcznie, hasło może być ustawione);
  • Stały, przewodowy dostęp do internetu (nie zalecamy połączeń mobilnych ze względu na problemy ze stabilnością połączenia oraz ograniczenia transferu);
  • endpoint- dostępny do zainstalowania z panelu wtyczki;
  • Do obsługi walut - Abonament;
  • Do obsługi flag i WSTO - Plus Subiekt GT.

Zalecamy korzystanie z aktualnych wersji systemów ( e-commerce/ ERP / systemy operacyjne/serwer) ,aby uzyskać dostęp do pełnych funkcjonalności integracji. Starsze wersje mogą ograniczać integracje/ zmienić jej działanie, dlatego aktualizowanie tych systemów na bieżąco jest zalecana przy korzystaniu z naszych integracji.

Modyfikacje wprowadzone w zewnętrznych systemach przez klienta mogą wpłynąć na działanie integracje, sugerujemy korzystanie ze standardowych wersji systemów lub przeprowadzenie własnych testów po wprowadzeniu zmian.

W takich sytuacjach (brak aktualnych wersji) nie gwarantujemy prawidłowej pracy integracji.

Wymagania sprzętowe:

  • komputer z procesorem minimum core2duo 2 GHz (lub lepszym);
  • 4 GB pamięci operacyjnej RAM (lub więcej);
  • około 1,5 GB wolnego miejsca na dysku twardym dla instalacji klienckiej;
  • system operacyjny Windows 8, Windows 8.1, Windows 10, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016;
  • Windows Server 2019;
  • system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2008 R2, 2012, 2014, 2016, 2017 – bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2014 dostarczana jest wraz z systemem.

* Minimalne wymagania są zależne od ilości wykorzystywanych wtyczek oraz od ilości przetwarzanych danych (limity sa określony przy każdym produkcie)

Rekomendowane wymagania sprzętowe:

  • komputer z czterordzeniowym procesor Intel Core I5 2500 (lub nowszy)/AMD Phenom X4 805 (lub nowszy) ;
  • 8GB pamięci operacyjnej RAM;
  • 64 bitowy system operacyjny Windows 8, Windows 8.1, Windows 10, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016, Windows Server 2019;

© 2023 Made with lots of ❤️ to integration by SellIntegro™

Nasz serwis internetowy używa plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony, w szczególności w celach statystycznych oraz w celach marketingowych. Klikając ,,Akceptuj” akceptujesz przetwarzanie plików cookies, które są niezbędne do funkcjonowania naszej strony www oraz zapamiętują ustawienia sesji użytkownika. Wybierając „Dostosuj” możesz zarządzać swoimi preferencjami, w tym wyrazić zgodę na przetwarzanie plików cookies w celach marketingowych, analitycznych oraz w celu pobrania cookies dla portali społecznościowych. Szczegółowe zasady przetwarzania plików cookies, udostępniamy w Polityce plików cookies.