Zyskaj -20% na miesięczny Plan wsparcia lub -35% wybierając plan na rok!
SGT_CAI_COM_INV_BLK_100
Wtyczka umożliwia automatyczne dodawanie dokumentów w formacie PDF z systemu ERP.
Dzięki wtyczce “Dodawanie dokumentów PDF z Insert Subiekt GT do zamówienia w Baselinker” uzyskasz możliwość dodania dokumentu sprzedaży w formacie PDF wygenerowanego w Subiekt GT do zamówienia w Baselinker.
Zobacz dokumentację wtyczkiDzięki integracji Subiekta GT oszczędzaj czas i uniknij 92% popełnianych błędów.
Zacznij już terazWtyczka umożliwia rozliczanie dokumentów i ich wybór do rozliczenia w systemie ERP na podstawie statusu w BaseLinker.
Wtyczka umożliwia na odwzorowanie faktur w systemie fakturującym na podstawie dokumentu, który został wystawiony w programie BaseLinker.
Tak, nasza firma przewiduje wsparcie dla nowych klientów, którzy założyli konto. Otrzymujecie na czas 14 dni opiekuna, który pomoże skonfigurować integracje (1 wtyczkę lub 30 minut), rozwiąże wszystkie niejasności i z chęcią odpowie na wszelkie pytania. Dodatkowo, jeśli występuje problem z konfiguracją, można się skontaktować z nami poprzez czat lub e-mailowo.
Wtyczka pozwala na dodanie do zamówienia faktury w formacie PDF z systemu ERP. Pozwala wybierać czy dodawać faktury do wszystkich zamówień lub tylko tych o określonym statusie, a także wybrać status tych zamówień, do których przypisano faktury. Aby dokument wygenerowany w systemie ERP został podpięty pod zamówienie w systemie OMS, na karcie zamówienia musi być wystawiona wewnętrzna faktura.
Niestety nie ma takiej możliwości, ponieważ nasze integracje działają w trybie abonamentowym. Warto jednak rozważyć ich zakup na dłuższy okres czasu ze względu na atrakcyjne promocje i liczne rabaty.
Niestety nie ma takiej możliwości, ponieważ nasze integracje działają w trybie abonamentowym. Warto jednak rozważyć ich zakup na dłuższy okres czasu ze względu na atrakcyjne promocje i liczne rabaty.
Zalecamy korzystanie z aktualnych wersji systemów ( e-commerce/ ERP / systemy operacyjne/serwer) ,aby uzyskać dostęp do pełnych funkcjonalności integracji. Starsze wersje mogą ograniczać integracje/ zmienić jej działanie, dlatego aktualizowanie tych systemów na bieżąco jest zalecana przy korzystaniu z naszych integracji.
Modyfikacje wprowadzone w zewnętrznych systemach przez klienta mogą wpłynąć na działanie integracje, sugerujemy korzystanie ze standardowych wersji systemów lub przeprowadzenie własnych testów po wprowadzeniu zmian.
W takich sytuacjach (brak aktualnych wersji) nie gwarantujemy prawidłowej pracy integracji.
* Minimalne wymagania są zależne od ilości wykorzystywanych wtyczek oraz od ilości przetwarzanych danych (limity sa określony przy każdym produkcie)