Doradztwo biznesowe +48 796 300 128
email pomoc@sellintegro.pl
Masowe generowanie dokumentów
5
Ilość aktywnych instalacji
500-1000
aktywnych instalacji
10-100
aktywnych instalacji
Kod wtyczki:

BLK_CAI_COM_GDC_SGT_100

Wypróbuj za darmo
Scenariusz konfiguracji

Masowe generowanie dokumentów z ZK w Subiekt GT na zmianę statusu zamówienia w BaseLinker

Wtyczka umożliwia masowe realizowanie dokumentów sprzedaży w systemie ERP na podstawie wcześniej przesłanego dokumentu ZK.

Dzięki wtyczce masowe generowanie FS/PAi w Subiekt GT uzyskasz możliwość stworzenia dokumentów końcowych na podstawie ZK (zamówienie od klientów) istniejących w Subiekt GT oraz jako zamówienie w BaseLinker.

Zobacz dokumentację wtyczki

Główne funkcjonalności

Automatyczne wystawianie oraz drukowanie dokumentów sprzedaży (paragony, faktury sprzedaży, faktury detaliczne).
Elastyczne ustawienia przetwarzania i konfiguracja statusów zamówień pozwalają sprzedawcy na płynne i skuteczne zarządzanie zamówieniami.
Funkcja zapisywania numeru zamówienia z różnych źródeł oraz mechanizmy obsługi błędów (np. brak stanu, nie odnaleziono produktu).

Główne funkcjonalności

Zyskasz szybką i efektywną realizację dokumentów sprzedaży w systemie ERP, eliminując potrzebę ręcznego tworzenia każdego dokumentu.
Zminimalizujesz ryzyko błędów wynikających z ręcznego wprowadzania danych, wszystkie Twoje dokumenty będą generowane na podstawie jednego szablonu ZK.
Zautomatyzujesz rutynowe zadania związane z generowaniem dokumentów sprzedaży, zwiększysz efektywność operacyjną.
Masowe generowanie dokumentów Masowe generowanie dokumentów

Zaoszczędź 3 etaty automatyzując ręczną obsługę systemów!

Dzięki integracji Subiekta GT oszczędzaj czas i uniknij 92% popełnianych błędów. 

Zacznij już teraz
PRZEWAGA DZIĘKI TECHNOLOGII

Dlaczego warto wybrać integrator SellIntegro?

Nasze systemy miesięcznie obsługują 6-10 milionów zamówień o tygodniowej sumarycznej wartości ok. 150 mln zł. Oferujemy ponad 400 gotowych integracji oraz pakiety integracyjne dla najpopularniejszych polskich systemów księgowych.

Chmurowa Platforma SellIntegro
Konkurencyjne integratory aplikacyjne
Szybkość
Synchronizacja co 3 sekundy
Synchronizuj dane między systemami w czasie rzeczywistym nawet co 3 sekundy.
Synchronizacja co kilka minut / godzin
Często występujące kolejkowanie procesów, prowadzące do opóźnień w synchronizacji.
Elastyczność
Dowolność w konfiguracji
Nasze wtyczki można konfigurować, osiągając więcej możliwości ustawień.
Ograniczenia w konfiguracji
Sztywne funkcje uniemożliwiające personalizacje.
Niezawodność
Integracja działa niezależnie
Dzięki hybrydowej infrastrukturze jesteśmy pewni stabilności naszych usług, nawet przy globalnych awariach.
Aplikacja i biblioteka lokalna
Funkcjonowanie integracji zależne od lokalnej infrastruktury.
Support
24 / 7
Nasz dział support liczący 17 osób jest dla Ciebie codziennie dostępny, aby wspierać Cię w osiąganiu większych zysków.
Ograniczony
Brak działu support, kolejkowanie zgłoszeń.
Masowe generowanie dokumentów

Szczegółowe funkcjonalności

Przykłady wykorzystania

  • wykorzystując naszą integrację, utworzysz dokument końcowy na wcześniej utworzonym ZK
  • uzyskasz możliwość automatycznej fiskalizacji i drukowania paragonów, faktur sprzedaży oraz faktur detalicznych 
  • wtyczka zawiera możliwość zmiany statusu oraz dodania numeru stworzonego dokumentu do zamówienia w BaseLinker

Funkcjonalności

  • możliwość ustawienia zakresu do ilu dni wstecz wtyczka ma przetwarzać zamówienia z BaseLinker
  • możliwość ustawienia automatycznego i ręcznego uruchamiania. W przypadku automatycznego uruchamiania można wybrać długość przerwy pomiędzy uruchomieniami:
    - bez przerwy
    - 15 sekund, 30 sekund
    - 1 minuta, 5 minut, 15 minut, 30 minut oraz 60 minut
    - dni uruchamiania wtyczki
    - przedziały godzinowe w których wtyczka ma działać
  • konfiguracja statusów BaseLinker:
    - status, z którego zamówienia mają być przetwarzane do Subiekt GT
    - status, do którego zamówienie ma trafić, gdy dokument zostanie utworzony w Subiekt GT
    - status, do którego zamówienie ma trafić, gdy wystąpi błąd podczas tworzenia dokumentu w Subiekt GT (np. błędy po stronie Subiekt GT ; Brak stanu ; Nie odnaleziono produktu).
  • dokumenty które możesz utworzyć na pod paragonów zwykłych, paragonów imiennych, faktur VAT, faktur zaliczkowych, faktur zaliczkowych końcowych, wydań zewnętrznych oraz faktur detalicznych dodatkowo do paragonów imiennych
  • możliwość ustawienia tworzenia konkretnych typów dokumentów w zależności od statusu w którym znajduje się zamówienie
  • przypisywanie oznaczeń JPK_VAT(SW, EE, TP, TT_WNT, TT_D, MR_T, MR_UZ, I_42, I_63, B_SPV, B_SPV_DOSTAWA, B_MPV_PROWIZJA, MPP, WSTO_EE, IED)
  • możliwość automatycznego tworzenia paragonów w systuacji kiedy klienta zaznaczył że chce fakturę a nie podał nipu
  • możliwość wpisania numeru utworzonego dokumentu do pola własnego lub pola komentarz administratora w Baselinker
  • możliwość wpisania komunikatu błędu w przypadku problemu z wygenerowaniem dokumentu do pola własnego lub pola komentarz administratora w Baselinker
  • możliwość stworzenia dokumentu z wycofanym lub odłożonym skutkiem w przypadku braku stanów
  • możliwość ustalania kategorii w Subiekt GT dla tworzonych dokumentów
  • możliwość automatycznej fiskalizacji i drukowania paragonów, faktur sprzedaży oraz faktur detalicznych
  • możliwość przypisywania rachunku bankowego dla dokumentów
  • możliwość przepisywania pól własnych pomiędzy dokumentami
  • zapisywanie numeru zamówienia baselinker, numeru zamówienia z oryginalnego źródła zamówienia lub numeru zamówienia ze sklepu do pola numer oryginału w dokumencie w Subiekt GT
  • możliwość przepisywania prefiksu z ZK na dokument końcowy
  • tworzenie dokumentu z datą zapisu dokumentu lub z datą płatności na zamówieniu
  • ustawienie daty zakończenia dostawy jako data zapisu dokumentu lub data płatności na zamówieniu
  • przeliczanie kursu waluty na podstawie kursu waluty z dnia poprzedzającego dzień utworzenia dokumentu źródłowego (zamówienie od klienta) lub kurs waluty z dnia poprzedzającego dzień wygenerowania faktury
  • możliwość ustawienia nadania podpisu osoby wystawiającej zamówienie jako osoba domyślna, przepisywanie osoby z ZK lub ustawianie podpisu jako wartość pola dodatkowego w zamówieniu w Baselinker
  • możliwość ustawienia terminu liczenia terminu dokumentu od dnia utworzenia ZK lub daty wystawienia dokumentu końcowego

Inne polecane wtyczki:

Przesyłanie zamówień z BaseLinker do Subiekt GT
Dodawanie faktur PDF z Subiekt GT do zamówienia w Baselinker

Powiązane wtyczki:

Rozliczanie dokumentów

Wtyczka umożliwia rozliczanie dokumentów i ich wybór do rozliczenia w systemie ERP na podstawie statusu w BaseLinker.

Zobacz wtyczkę

Odwzorowywanie faktur

Wtyczka umożliwia na odwzorowanie faktur w systemie fakturującym na podstawie dokumentu, który został wystawiony w programie BaseLinker.

Zobacz wtyczkę

FAQ

Czy pomożecie mi przy pierwszej konfiguracji?

Tak, nasza firma przewiduje wsparcie dla nowych klientów, którzy założyli konto. Otrzymujecie na czas 14 dni opiekuna, który pomoże skonfigurować integracje (1 wtyczkę lub 30 minut), rozwiąże wszystkie niejasności i z chęcią odpowie na wszelkie pytania. Dodatkowo, jeśli występuje problem z konfiguracją, można się skontaktować z nami poprzez czat lub e-mailowo.

Jak działa wtyczka generująca FS / PAI?

Generuje ona wybrane dokumenty sprzedażowe na podstawie zamówienia (np. ZK, czy RO) oraz umożliwia wybór statusu z e-commerce, dla którego dokumenty te mogą być generowane. Dodatkowo wtyczka pozwala na wydruk lub fiskalizację dokumentów.

Gdzie mogę znaleźć więcej informacji na temat tej wtyczki?

Pod wskazanym linkiem znajdziesz dokumentację do każdej integracji: https://pomoc.sellintegro.pl Zapraszamy do zapoznania się z naszą bazą wiedzy, w której również możesz znaleźć odpowiedzi na wiele pytań: https://sellintegro.pl/wiki/.

Czy wtyczka działa automatycznie czy wymaga dodatkowej ingerencji / uruchamiania?

Po poprawnym skonfigurowaniu wtyczki w punkcie “4. Czy chcesz, żeby integracja uruchamiała się automatycznie?” jest możliwość ustawienia aby przetwarzała zamówienia automatycznie z określonymi przerwami pomiędzy uruchomieniami (przedział czasowy pomiędzy “bez przerwy” a “co 60 minut”.

Czy można zapisać dokument z datą płatności na zamówieniu?

Tak, w punkcie 23 scenariusza konfiguracyjnego wtyczki można wybrać aby zapisać dokument z datą płatności na zamówieniu lub z datą zapisu dokumentu.

Gdzie mogę znaleźć więcej informacji na temat tej wtyczki?

Pod wskazanym linkiem znajdziesz dokumentację do każdej integracji: https://pomoc.sellintegro.pl Zapraszamy do zapoznania się z naszą bazą wiedzy, w której również możesz znaleźć odpowiedzi na wiele pytań: https://sellintegro.pl/wiki/.

Wymagania systemowe:

  • Wolna licencja na stanowisko w Subiekt GT (możesz założyć podmiot testowy w Subiekt GT którego ważność licencji to 45dni, licencję na Subiekt GT);
  • Wolna licencja na Sferę dla Subiekt GT (możesz uruchomić testowo sferę na 14 dni, możesz też kupić licencję na pierwsze stanowisko. Jeśli korzystasz z innych integracji musisz kupić dodatkową licencję tylko pod potrzeby oprogramowania SellIntegro ale pamiętaj że niezależnie, czy korzystasz z 1 czy 20 integracji SellIntegro nasz endpoint potrzebuje tylko 1 licencji Sfery)
  • Nazwa użytkownika i hasło dostępu do bazy danych SQL (dołączony do programów GT instalator serwera SQL ustawia domyślnie użytkownika "sa" oraz hasło puste. W przypadku, gdy instalacja serwera SQL została przeprowadzona ręcznie, hasło może być ustawione);
  • Stały, przewodowy dostęp do internetu (nie zalecamy połączeń mobilnych ze względu na problemy ze stabilnością połączenia oraz ograniczenia transferu);
  • endpoint- dostępny do zainstalowania z panelu wtyczki;
  • Do obsługi walut - Abonament;
  • Do obsługi flag i WSTO - Plus Subiekt GT.

Zalecamy korzystanie z aktualnych wersji systemów ( e-commerce/ ERP / systemy operacyjne/serwer) ,aby uzyskać dostęp do pełnych funkcjonalności integracji. Starsze wersje mogą ograniczać integracje/ zmienić jej działanie, dlatego aktualizowanie tych systemów na bieżąco jest zalecana przy korzystaniu z naszych integracji.

Modyfikacje wprowadzone w zewnętrznych systemach przez klienta mogą wpłynąć na działanie integracje, sugerujemy korzystanie ze standardowych wersji systemów lub przeprowadzenie własnych testów po wprowadzeniu zmian.

W takich sytuacjach (brak aktualnych wersji) nie gwarantujemy prawidłowej pracy integracji.

Wymagania sprzętowe:

  • komputer z procesorem minimum core2duo 2 GHz (lub lepszym);
  • 4 GB pamięci operacyjnej RAM (lub więcej);
  • około 1,5 GB wolnego miejsca na dysku twardym dla instalacji klienckiej;
  • system operacyjny Windows 8, Windows 8.1, Windows 10, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016;
  • Windows Server 2019;
  • system obsługi baz danych Microsoft SQL Server 2008 R2, 2012, 2014, 2016, 2017 – bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2014 dostarczana jest wraz z systemem.

* Minimalne wymagania są zależne od ilości wykorzystywanych wtyczek oraz od ilości przetwarzanych danych (limity sa określony przy każdym produkcie)

Rekomendowane wymagania sprzętowe:

  • komputer z czterordzeniowym procesor Intel Core I5 2500 (lub nowszy)/AMD Phenom X4 805 (lub nowszy) ;
  • 8GB pamięci operacyjnej RAM;
  • 64 bitowy system operacyjny Windows 8, Windows 8.1, Windows 10, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016, Windows Server 2019;

© 2023 Made with lots of ❤️ to integration by SellIntegro™

Nasz serwis internetowy używa plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony, w szczególności w celach statystycznych oraz w celach marketingowych. Klikając ,,Akceptuj” akceptujesz przetwarzanie plików cookies, które są niezbędne do funkcjonowania naszej strony www oraz zapamiętują ustawienia sesji użytkownika. Wybierając „Dostosuj” możesz zarządzać swoimi preferencjami, w tym wyrazić zgodę na przetwarzanie plików cookies w celach marketingowych, analitycznych oraz w celu pobrania cookies dla portali społecznościowych. Szczegółowe zasady przetwarzania plików cookies, udostępniamy w Polityce plików cookies.